Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
601/1603 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompastuin auenneisiin kengännauhoihin lasipullo kädessä, kaatuessa pullo jäi rinnan alle ja hajosi tottakai. Verta tuli aivan järkyttävästi ja kävelin suoraan ensiapuun joka sattui olemaan 50m päässä. Sieltä piipaa-autolla keskussairaalaan jossa tikattiin 38 tikkiä kolmeen kerrokseen. Ikuinen muisto rintojen välissä.

Vierailija
602/1603 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho ! Tuli sitten kahdesti, ensimmäinen jäi ties mistä syystä tarkistettavaksi ja luulin ettei tule läpi!

T. se minareilla puuhun vetänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1603 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypin pari kesää sitten trampoliinilla ja yritin pompata kerran selälläni. Minulla ei kuitenkaan ollut minkäänlaista kehonhallintaa ja löin polven kasvoihini. Katkaisin toisen etuhampaani. Siskontyttöni kuvasi videon ja jakoi sen kaikille sukulaisille.

Vierailija
604/1603 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

carrotnose kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan pimee juttu mut söin semmosta tosi sitkeetä toffeeta ja katsoin kaverin ksnsss leffaa ja nauroin yhdelle kohtaukselle niin että tunsin kun sitä suussa jauhettua, nielaisuvalmista toffeeta meni NENÄÄN. Se alkoi kirveltää ihan sairaasti, silmistä valui vettä ja suusta sylkeä, enkä saanut kaverille sanottua, mikä hätänä. Hän huolissaan kun huudan sohvalla vedet silmistä valuen. No sit ryhdyin vuorotellen niistämään ja niiskuttamaan, kun lopulta sieraimesta tuli paperiin sitkeä soiro toffeeta. Sierain ja koko nielu kipeät koko päivän. Aikuisiällä tapahtui tämä.

Mul on käynyt tää sama porkkanan kanssa. Ai että tuntui kivalta niistää ne kovat porkkananpalat nenän kautta ulos XD. Onneks sentään sain ne pois, vähän sai kyl tehdä töitä!

Minä taas söin salmiakkia ja kuivasin pitkiä hiuksiani hiustenkuivaajalla päätä alaspäin roikottaen kun samaan aikaan tuli aivastus. Voitte arvata että kirveli nenässä pitkään ja sain niistää salmiakkia monta tuntia.

Vierailija
605/1603 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITTU  SAMA   KÄYNY    MULLEKKIN;d

Vierailija
606/1603 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu414 kirjoitti:

Raivasin kerran häkki varastoa ja nurkassa oli yksi risa jalka lamppu minkä halusin viedä jäte lavalle . Edessä oli kuitenkin kaksi polkupyörää ja ajattelin että siitä vaan kiipeen yli hakemaan sen jalka lampun no eihän se sitte mennykkään ihan niinkuin ajattelin . Just kun olin haja reisin pyörien päällä jalka lipesi ja putosin pimpetti eeellä pyörien päälle ! Aissaaaatanaa !!!

Ihan kuin olisi joku potkaissut nahka pimpettiin .Tai pahempaa xD Sinne jäi lamppu ja varasto raivaamatta !

Nyt lipsahti, yksi yhdyssana oli vahingossa oikein.

Vierailija
607/1603 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin joskus 3 tms vuotiaana korkean liukumäen alas kun lapsenvahdin silmä vältti. Hullustihan siinä kävi.

Vierailija
608/1603 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kamala kiire bussiin ja lähdin täysillä juoksemaan pysäkille kun näin että bussi oli tulossa. Täysi vauhti päällä ja onnistuin sotkemaan jalkani pitkään housuhameeseeni niin, että bussin ohittaessa minut makasin naamallani housut kintuissa jalkakäytävällä. Housut rikki, polvet ja kädet verillä, mutta pahin oli häpeän määrä. Kiire vaihtoi suuntaa.

Vierailija
609/1603 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyljemies otti kiinni ja sitoi ruputustuoliin!

Vierailija
610/1603 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työpaikallani järjestetyssä ensiapukoulutuksesssa ja työpaikalla pitää olla henkilökohtaiset suojavälineet (PPE:t) yllä myös toimistotiloissa, eli mulla oli jalassani turvakengät.

Ensiapukoulutuksen aikana meillä oli harjoituksia joista yhdessä kollegani makasi selällään lattialla ja minä olin menossa hänen toiselle puolelleen jalkopäästä. Siinä yli mennessäni löin jalkani kohtisuoraan hänen jalanpohjaansa ja satutin isovarpaani. Sit se vaan särki ja särki enemmän, seuraavana päivänä menin lääkäriin, siitä röntgeniin ja diagnoosina oli isovarpaan murtuma. 

Se ei ollut edes mikään kova potku tms. 

Vierailija
611/1603 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokalla juoksimme kavereiden kanssa koulunpihalla poikia "pakoon." Sotkeuduin omiin jalkoihini ja lensin naamalleni asvalttiin. Oli monta vuotta arvet naamassa. Hiusrajassa yksi pysyvä. Mitään ei murtunut.

Myös ala-asteella leikimme hippaa. Juoksin suoraan kaverini kättä päin. Nenästä alkoi tulla verta.

Olimme luokan kanssa menossa pyöräillen haravoimaan. Minulla oli vaikeuksia haravan kuljettamisessa. Lopulta laitoin sen poikittain ohjaustangon päälle. Ajaessani harava osui vastaan tulevaan mieheen, ja todellakin lensin ojaan.

Ammattikoulussa portaissa toinen kenkäni tarttui portaissa olevaan kumiin ja rojahdin polvilleni. Ylös noustuani sama kenkä tarttui myös seuraavan portaan kumiin ja lensin taas polvilleni! Sain polviin mahtavat mustemat. Myöhemmin kyseiset kumit poistettiin.

Helsingin rautatieasemalla lensin junasta laiturille laskeutuessani sääri edellä asvatille. Nousin ylös kuin ei mitään, vaikka sattui kauheasti. Sain sääreeni elämäni mustelman.

Ammattikoulun seiväsjuoksussa en lyhyenä pysynyt joukkuetovereiden tahdissa, vaan kaaduin kyljelleni ja iskin pääni maahan. Aivotärähdys ja kipeä niska.

Viime kesänä Lintsillä kenkäni ottivat kiinni Pellen talon liukumäen sisäpohjaan. Löin pääni, käännyin jotenkin väärin päin ja päädyin liukumäestä ulos pää edellä selälläni, mekko korvissa niin, että koko Lintsi näki alushousuni. Sattui, mutta sitäkin enemmän nolotti.

Siinä noin aluksi muutama.

Vierailija
612/1603 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuin autotallissa nojallaan olevaan rautaharavaan, joka iski keskelle otsaa kamalan kuhmun. Ihan ku Aku-Ankassa.

Tämä ei nyt välttämättä ole telomista mutta kamalaa kuitenkin, tänä kesänä lensi 2x saman päivän aikana kärpänen kurkkuun. Toisella kertaa tuntui niin pahalle, että oksensin. Mies sanoi, että pidä välillä suuta kiinni.

Vierailija
613/1603 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astuin autotallissa nojallaan olevaan rautaharavaan, joka iski keskelle otsaa kamalan kuhmun. Ihan ku Aku-Ankassa.

Tämä ei nyt välttämättä ole telomista mutta kamalaa kuitenkin, tänä kesänä lensi 2x saman päivän aikana kärpänen kurkkuun. Toisella kertaa tuntui niin pahalle, että oksensin. Mies sanoi, että pidä välillä suuta kiinni.

:D

Mahtava saada vertaistukea, ei tunne itseään enää ainoaksi kömpelöksi idiootiksi, joka saa draaman ainekset aikaan ihan mistä vaan. Roskien vienti voi olla hyvin jännittävä reissu, josta tullaan takaisin otsa ruhjeilla, eikä edes ymmärrä, miten kaikki kävi.

Vierailija
614/1603 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mursin nenäni läppärillä, selällä maatessani liikahdin ja polviin nojannut läppäri iski ja kovaa. onneksi oli tosi siisti murtuma, jälki tuntui paranemisen jälkeen vielä muutaman vuoden

Vierailija
615/1603 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu414 kirjoitti:

Raivasin kerran häkki varastoa ja nurkassa oli yksi risa jalka lamppu minkä halusin viedä jäte lavalle . Edessä oli kuitenkin kaksi polkupyörää ja ajattelin että siitä vaan kiipeen yli hakemaan sen jalka lampun no eihän se sitte mennykkään ihan niinkuin ajattelin . Just kun olin haja reisin pyörien päällä jalka lipesi ja putosin pimpetti eeellä pyörien päälle ! Aissaaaatanaa !!!

Ihan kuin olisi joku potkaissut nahka pimpettiin .Tai pahempaa xD Sinne jäi lamppu ja varasto raivaamatta !

Tässä taisi olla yksi kirjoitus virhe. Eikös se ole "polku pyörä" ?

Vierailija
616/1603 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuhannen päissäni ja keittelin kananmunia. Skypetin kaikessa rauhassa kaverilleni joka asuu Englannissa, kunnes muistin ne v*tun munat. Juoksin keittiöön, ja olin aiemmin läikytellyt vettä laminaattilattialle joten liukastuin ja löin jalkani roskiskaapin alalistaan. Seurauksena oikein siisti murtumalinja keskellä jalkapöytää, plus yksi luunpirstale joka repi ukkovarpaan tyvestä vähän lihasta mukanaan. Se huuto kuului Lontooseen asti.

Vierailija
617/1603 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin on varmaan se, kun viime viikolla heilautin käsiäni jotenkin niin, että löin vasemman käden keskisormen kynnellä oikean käden etusormen kynnen hieman irti kynsipatjasta. Veri lensi ja tunsin itseni idiootiksi. :D

Vierailija
618/1603 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaasta lohkesi pala kun käytin legojani saadakseni parsinneulan kengän nahasta läpi... Hieman nolotti myöntää hammaslääkärille

Vierailija
619/1603 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaasta lohkesi pala kun käytin legojani saadakseni parsinneulan kengän nahasta läpi... Hieman nolotti myöntää hammaslääkärille

Mulle kävi vähän samalla tavalla. Yritin vetää neulaa irti paperinarutyöstä.

Vierailija
620/1603 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutin, kompastuin vauvan sitteriin, lensin sitterin päälle ja iskin käteni niin kipeästi kaapin oveen, että silmissä sumeni kivun vuoksi. Onneksi sentään vauva ei ollut sitterissä ! Yleensä tyhjä sitteri oli olohuoneen sohvalla tai olohuoneen lattialla, mutta nyt se oli jäänyt keskelle keittiötä. 

Kättä koski hirvästi, samoin lonkkaa ja häntäluuta. Otin miehen selkäkipuun määrätyn särkylääkkeen ja onnuin kipeää kättä rintaa vasten pidellen  loppuillan. Kannoin vauvaakin yhdellä kädellä, onneksi  oli siinä iässä jossa pysytään olkapäällä kuin liimattuna ! Aamulla, kun mies tuli kotiin lähdin näyttämään kättäni päivystykseen.  Kämmenestä oli luu pirstaleina . Oveen osumisesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi