Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
541/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin irrottaa traktorista rengasta. Yksi pulteista oli totaali jumissa. Ajattelin kumauttaa sitä lekalla. Tukeva haara-asento ja riuhtaisin lekan ulkani yli. Takanani oli pyykkinaru, johon lekan varsi osui. Siitä leka ponnahti voimallisesti hallitsemattani takaisin olkani yli ja osui traktorin kumipyörään. Siitä se ponnahti suoraan minun otsaani ja menetin tajuni. 

Vierailija
542/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju.

Polkujuoksemassa hyppäsin kiven yli ja suoraan monttuun, jalkapöytä murtui.

Kännissä portaat alas, aivotärähdys, naama mustana.

Koiran kanssa rullaluistellen, kaniini alamäessä, tulos murtunut ranne.

Rähmälleen luistellessa, kaula auki, onneksi selvisin.

Talvella pimeässä sängystä noustessa kaaduin rähmälleni pyykkitelinettä päin. Musta silmä ja huuli auki.

Tupakkia vetäessä unohtanut koko asian kännyä selaillessa, sormi ei vieläkään entisensä.

Koira hyppäsi pusuttamaan, sen hampaat läpi minun huulesta.

Pahin kaikista, kun miesten pyörällä vetelin ylämäkeen ja yhtäkkiä lähti polkimet alta.. Häpyluu murtui ja veren määrä oli valtava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin viime viikonloppuna parin sukulaisen kanssa puusavottaan. Minun hommani oli pääasiassa karsia oksia kirveellä. Siinä savotan tuoksinassa siirtyillessäni paikasta toiseen heittelin muutaman kerran kirvestäni sivullani ja koppasin sen aina ilmasta kiinni katsomattani. Pari tuntia töitä tehtyäni huomasin että vanhan puusaunan alta pilkotti vesuri. Kokeilin karsia oksia tällä vesurilla. Huomasin sen olevan kirvestäkin terävämpi joten vaihdoin kirveen vesuriin. Siirtyessäni puulta toiselle heitin pienellä liikkeellä vesurin ilmaan sivulleni enkä muistanut että minulla ei suinkaan ollut enää kirves kädessäni vaan vesuri. Näin en ottanutkaan kiinni kirveen varresta vaan vesurin terästä. Olihan mulla ohuet hanskat kädessäni mutta silti pääsi pieni tuskan huudahdusta ja pari ärräpäätä. Jälkeenpäin jo naurattikin kuinka sitä voi itseään teloa heti kun ajatus vähänkin herpaantuu.

Vierailija
544/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään hauska, mutta sitäkin typerämpi. Baari-illan jälkeen aloin kännissä kokkailemaan ja tuloksena leikkasin puukolla 2 jännettä poikki peukalosta. Verta tuli paljon ja muut olivat jo nukkumassa enkä heti päässyt hoitoon. Muutaman päivän päästä huomasin ettei peukalo taivu mihinkään ja pääsin leikkaukseen. Saatiin onneksi kuntoon ja nyt toimii entiseen malliin.

Vierailija
545/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan pimee juttu mut söin semmosta tosi sitkeetä toffeeta ja katsoin kaverin ksnsss leffaa ja nauroin yhdelle kohtaukselle niin että tunsin kun sitä suussa jauhettua, nielaisuvalmista toffeeta meni NENÄÄN. Se alkoi kirveltää ihan sairaasti, silmistä valui vettä ja suusta sylkeä, enkä saanut kaverille sanottua, mikä hätänä. Hän huolissaan kun huudan sohvalla vedet silmistä valuen. No sit ryhdyin vuorotellen niistämään ja niiskuttamaan, kun lopulta sieraimesta tuli paperiin sitkeä soiro toffeeta. Sierain ja koko nielu kipeät koko päivän. Aikuisiällä tapahtui tämä.

Mul on käynyt tää sama porkkanan kanssa. Ai että tuntui kivalta niistää ne kovat porkkananpalat nenän kautta ulos XD. Onneks sentään sain ne pois, vähän sai kyl tehdä töitä!

Vierailija
546/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sai lahjaksi sellaisen kahden istuttavan, muovisen krotiilikeinun   ja päätin naurattaa pikkuista istumalla siihen.  Unohdin autuaasti fysiikan lait ja tietysti kun painava aikuinen  istui toiseen päähän, vehje kippasi ja iskin pääni tv-tasoon.  Vakuutin hämmästyneelle lapselle että äiskä  on ok vielä siinäkin vaiheessa, kun tunsin jotain tahmeaa sormissani, soitin lähellä asuvalle äidilleni että löin pääni ja taidan pyörtyä, tuu apuun. Ja pyörryin. Ambulassilla sairaalaan, tikit,  yö tarkkailussa. Aamulla sitten viimeistelemään synttäritarjoilut ja tekemään itsestään ihmisen näköistä, vaikka päässä pyöri.

Myöhemmi sitten lapsikin lenteli sen hiivatin krokon kanssa, siinä kun  olisi pitänyt istua kaksi ja otti kait aina liian lujat vauhditkin.. kroko siirtyi vaivihkaa varastoon.

Vierailija
547/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohduin istumaan huonossa asennossa jalka perseen alla liian kauaksi -> pohjehermon halvaus ja pari viikkoa puolirampana 

Vierailija
548/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ennen älypuhelinaikaa olen saanut kahdesti mustan silmän pudottamalla puhelimen naamaan, kun olen tekstaillut väsyneenä selälläni makoillessa.

On siinä ollut selittämistä :D

549/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentuna 10 vee leikittiin sellaisen limaklöntin kanssa ja se jäi kattoon kii, no fiksuna sitten hyppäsin konttorituolin päälle ja saunakauhan avulla otettiin sitä irti. Konttorituoli lähti alta ja kolmesta kohtaa jalkapöydänluut murtui ja alavaan kiikutus. Muistan varmaan lopun elämääni

Vierailija
550/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isäni, veljeni ja veljen pojan kanssa mökillä noin 25 vuotta sitten ja veistin puukolla jotain keppiä väärään suuntaan eli käteen päin eikä kädestä poispäin. Veljeni oli juuri ehtinyt varoittaa minua, että niin ei saisi tehdä, kun puukko lipesi ja osui etusormeen upoten luuhun asti. Ei siinä sitten muu auttanut kun lähteä mökiltä pois ja viedä minut ensiapuun, jossa sormeen laitettiin muistaakseni 4 tikkiä ja minulle annettiin jäykkäkouristusrokotus.

Tuo on minusta tyhmin tapaus kun olen saanut haavan sormeeni. Niitä kun on tullut muutamia muitakin mutta tuo kerta oli oikeasti omaa syytäni kun käytin puukkoa tavalla jolla sitä ei olisi saanut käyttää. Muut kerrat ovat olleet vahinkoja. No, ainakin nykyään osaan käyttää puukkoa varovasti silloin harvoin kun sitä käytän ja olin muutaman päivän ajan koulussa muiden luokan poikien joukossa jonkinlainen sankari, koska heillä ei ollut puukosta saatua haavaa sormessa, mutta minulla oli. Muuten olin melko syrjitty ja kiusattukin hylkiö luokallani.

Vierailija
551/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pyöräilin kouluun kun toinen poljin ykskaks tippui matkalle. Pusikkoonhan siitä sitten päädyttiin kun tasapaino ei enää oikein toiminut.

2. Kurottelin laittamaan huonossa asennossa tuuletusikkunaa kiinni. Jalassa oli villasukat, jotka olikin niin liukkaat laminaatilla että tasapaino petti. Hetken roikuin siinä ikkunankahvassa kiinni ennen kuin rämähdin suoraan kädet ylhäällä, rintakehä edellä ikkunalautaan. Lähti ilmat pihalle aika tehokkaasti, mutta onneksi ei kylkiluut murtuneet!

3. Liukastuin tavaratalon liukuportaissa, tuloksena farkut rikki ja kivat raita-arvet pohkeen takaosassa. Kesti parisen vuotta ennen kuin arvet haalistuivat pois.

4. Perus koiraonnettomuus. Heitin koiralle palloa ulkona, kun koira ykskaks hyppäsikin ylöspäin just kun olin nostamassa palloa maasta. Koiran  varsin kova pää pamahti täysillä otsaani, ja lopputuloksena lievä aivotärähdys. Pimeni silmissä aika kiitettävästi, ja oli pakko käydä lumihangelle makaa hetkeksi. Toisen kerran eri koira pamautti otsaani sylissä rimpuillessaan niin kovaa että niskat oli kolme päivää kipeät. En meinannut päästä sängystä ylös. Jotenkin erikoisesti tosiaan heijastui niskoihin tuo isku otsaan.

5. Kävelin portaita ylös löysissä housuissa kun isovarvas jäi toisen jalan lahkeeseen kiinni. Siitä sitten suoraan turvalleni. Onneksi ei käynyt muuta kuin varvas taisi venähtää. Sen jälkeen pidin nämä extraleveät lahkeet solmuilla.

Kyllä muitakin löytyy, mutta riittäköön nämä tällä  kertaa.

Vierailija
552/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttamassa ja lajittelin tavaroita. Älykkäästi sit olin levittänyt hirveän kasan lehtiä lattialle, joihin liukastuin kun astuin päälle (ei m ahtunut väistämään). Liu´uin täysillä seinänkulmaa päin käsivarsi edellä, tuloksena hiusmurtuma käsivarteen. No, tyhmästä päästä kärsii tunnetusti koko ruumis.

Vierailija
553/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa istuin alimmalla portaalla, siinä irrallisella jakkaralla. Täysi oluttölkki lipesi otteesta, ja vierähti lauteiden alle. Ryntäsin pelastamaan oluttani, ja samalla kankkuni osui kiukaaseen ja paloi. Sain pahan 20*5cm kokoisen palovamman, joka jäi pitkäksi aikaa lilana merkkinä kankkuun. 

Vierailija
554/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuhoisena teininä viilsin hermot ja jänteet käsivarresta. Oli kovaa verenhukkaa ja käsi tikattiin ensiavussa. Hermoperäistä kipua on edelleen vuosien jälkeen. Sairas olin mutta silti typerää...

Vierailija
555/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sormeni auton oven väliin. Laitoin oven kiinni ja huomasin, että peukalo oli välissä. Järjetön tunne.

Vierailija
556/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannoin painavaa ruokakassia ja piti kätellä sattumalta yhteentörmännyttä tuttua. tippui varpaille kun olin niin hämilläni ja yllätetty.

Vierailija
557/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveässä kiireessä kiinnitin lapsen turvaistuimeen ja löin auton oven kiinni. Muuten hyvä, mutta mun pää oli vielä siellä välissä... En vieläkään käsitä, kuinka tämä oli edes mahdollista :D

Sain toiselle puolelle kunnon mustan silmän ja toiselle mustelman ohimoon. Ja piru vie, että sattui.

Vierailija
558/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala sentään, miten kaikessa kauheudessaan nämä ovat hauskaa luettavaa :). Olen nauranut täällä vedet silmissä jo hyvän aikaa. On itsekin tullut itseä telottua mitä erilaisimmilla tavoilla, mutta ei kyllä ole jo kerrottuihin mitään uutta lisättävää.

Vierailija
559/1603 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompastuin koiraan, joka oli ulkona narussa. Lensin olkapää edellä rappurallin harjaan ja kiertäjäkalvosin repesi olkapäästä. Oli vielä kesäloman eka päivä564

Vierailija
560/1603 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ötökkä syöksyi suoraan silmään kun olin pyöräilemässä. Säikähdin ja kaaduin, ja kyynärpäistä lähti nahkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä