Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
21/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin parikymppisenä kotiin iloisen baari-illan jälkeen ja huomasin, että yksi rööki makoili käsilaukun pohjalla - no sehän poltetaan pois sieltä kuleksimasta! Sytytin sen sytkärillä ja silloin jotenkin "humahti" ja oikean silmän tienoilla tuntui kuumalta. Menin vessan peilille katsomaan, oliko jotain outoa tapahtunut. No kyllä oli... Oikean silmän ripset olivat kärähtäneet kokonaan - niitä ei enää ollut. Kasvoivat kyllä takaisin. Taisi olla onnea matkassa, koska olisihan tuossa voinut käydä paljon pahemminkin.

Vierailija
22/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein yöllä burgundinpataa seuraavaksi päiväksi ja pilkoin siis porkkanaa terävällä veitsellä, siinä samalla meinasi pikkurillin pää leikkautua irti (se osa missä ei ole vielä luuta, eli vaan se sormen pää). Puoliväliin veitsi upposi kunnes reaktiokyky pysäytti käden ja tuli todettua vaan että ai saatana. Verta tuli enemmän kuin koskaan ennen elämässäni mistään, miehenä nyt ainakin näin. Ei se verentulo loppunut vaan piti jotain siihen sormenpäähän kietoa ympäri ja lähteä sitten ajamaan päivitykseen tikattavaksi. Ja kyllä se tikattiin lähes saman tien, heh.

Kotiintultua tein burgundinpadan loppuun eri porkkanoilla ja siitä tuli oikein hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin illalla isommille lapsille, että se muumisateenvarjo, joka oli pienimmän leikissä, pitää ottaa pois, ettei lapsi tökkää siihen silmäänsä. eivät ottaneet.

eli kun iltapimeällä sitten siinä huoneessa ajattelin vielä kerätä vähän leluja lattialta, iskin silmän suoraan ja avonaisena  siihen sateenvarjon päällä olevaan tappiin ja KIPU OLI SUUNNATON.

ajattelin, että puhkesi koko silmä, mutta onneksi se verinen silmänmöllykkä parani, kun se peitettiin viikoksi merirosvon silmälapulla.

olin aloittanut ennen tapaturmaa lampaiden keritsemisen ja jatkoin sitä sitten tyynesti yhdellä silmällä  eli olipahan sinä keväänä aika omituisen näköisiä lampaita meillä.

Vierailija
24/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin lapselle vauhtia jääliukumäessä mutta epäonnekseni kävelin liian pitkälle mäkeen. Kun kengistä alkoi loppua pito ja tasapaino pettää niin en tietenkään pyllähtänyt ja laskenut alas kunnon ihmisen tavoin. Sen sijaan yritin viimeiseen asti pysyä pystyssä umpijäisessä mäessä. Lopputuloksena kaaduin suoraan takaraivolleni ja sain aivotärähdyksen.

Vierailija
25/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin jotain verhoviritystä seinään superpitkällä neulalla.

No neula katkesi ja meni koko sormen läpi pysähtyen kynteen.

Lääkäri leikkasi pienen "luukun" kynteen ja nyppäsi sitä kautta pois.

😫

Mullekin tuli huono olo tuon lukemisesta.

Vierailija
26/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein yöllä burgundinpataa seuraavaksi päiväksi ja pilkoin siis porkkanaa terävällä veitsellä, siinä samalla meinasi pikkurillin pää leikkautua irti (se osa missä ei ole vielä luuta, eli vaan se sormen pää). Puoliväliin veitsi upposi kunnes reaktiokyky pysäytti käden ja tuli todettua vaan että ai saatana. Verta tuli enemmän kuin koskaan ennen elämässäni mistään, miehenä nyt ainakin näin. Ei se verentulo loppunut vaan piti jotain siihen sormenpäähän kietoa ympäri ja lähteä sitten ajamaan päivitykseen tikattavaksi. Ja kyllä se tikattiin lähes saman tien, heh.

Kotiintultua tein burgundinpadan loppuun eri porkkanoilla ja siitä tuli oikein hyvää.

Sormihaavoista tulee ihan hirveästi verta. Mä pilkoin joskus myös porkkanoita (!) ja juuri ostamani uusi veitsi solahti etusormeeni kuin kuuma veitsi voihin. Tuona päivänä vihdoin ymmärsin, että tulen huonovointiseksi veren näkemisestä ja etenkin siitä hajusta. 

Vierailija
27/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörppäsin kaakaota korkeasta lasista ja pitkä lusikka törkkäsi silmään... Auts.

Vierailija
28/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä. Ja monta kertaa.

Vierailija
29/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Silitysrauta on tippunut päähäni pariin otteeseen. Säilytin sitä keittiökaapin ylähyllyllä jostain syystä.

-Mursin varpaani kun juoksin porakoneeseen (ei ole peli, kone lojui lattialla kun unohtelen asioita). Eikun teippaus viereiseen ja lenkille!

-Poikaystävä kirjaimellisesti pani mut sairaalaan (kai tääkin on eräänlainen itsensä telominen). Äkillinen tajuton vatsakipu seksin jälkeen, en pystynyt seisomaan suorassa kun koski niin. Kysta puhjennut ja munatorvi mäsänä. Kolme päivää sairaalassa.

-Itsekin olen käräyttänyt ripseni pois kynttilällä ja sytkärillä.

-Joskus kävin puskassa pissalla ja ampiainen pisti "sinne". Ouch!

- Tiputin 32" kuvaputkitelevision päälleni. Matkallaan se kolhaisi mua päästä ja olkapäästä kun yritin ottaa vastaan. Nykyään en säilyttele mitään hasardia pääni korkeudella tai sen yläpuolella :D

- Viimeksi lähti sormenpää sipulia pilkkoessa.

- On ollut mustaa silmää, mustelmia ja murtuneita varpaita ihan kömpelyyden takia.

-Pahin oli kännissä portaat alas. Viikonloppuna päivystyksessä pistivät vaan tikit. Maanantaina äkkiä leikkausjonoon ja kolme päivää sairaalassa, leuka oli murtunut neljästä kohtaa. Näytin pari viikkoa elefantti-mieheltä. Kiitän edelleen hoidosta.

Vierailija
30/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen näitä tarinoita ja ajattelen ensin "auh!" ja sitten hekotan hiljaa olohuoneen nurkassa. Näistä saisi hyvää materiaalia johonkin komediaan. Kiva  tietää etten ole ainoa tumpelo :D -AP

Vierailija
31/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä lienee se, että kerta toisensa jälkeen ajattelen, että ei sitä patahanskaa tarvitse, kun tästä nyt vaan vähän uuniruokaa kokeilen tällä kauhalla. Ja sitten se käsi sihahtaa johonkin kuumaan ja taas on uusi arpi.

Vierailija
32/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompastuin kengännauhaan (oli auennut enkä huomannut) poistuessani bajamajasta festareilla. Lensin rähmälleni, vasen kämmen ja kyynärpää auki, polvet veressä ja oikea ranne murtui. Ja ihan selvinpäinkin vielä. Pikkusen ketutti...

Vierailija
33/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Silitysrauta on tippunut päähäni pariin otteeseen. Säilytin sitä keittiökaapin ylähyllyllä jostain syystä.

-Mursin varpaani kun juoksin porakoneeseen (ei ole peli, kone lojui lattialla kun unohtelen asioita). Eikun teippaus viereiseen ja lenkille!

-Poikaystävä kirjaimellisesti pani mut sairaalaan (kai tääkin on eräänlainen itsensä telominen). Äkillinen tajuton vatsakipu seksin jälkeen, en pystynyt seisomaan suorassa kun koski niin. Kysta puhjennut ja munatorvi mäsänä. Kolme päivää sairaalassa.

-Itsekin olen käräyttänyt ripseni pois kynttilällä ja sytkärillä.

-Joskus kävin puskassa pissalla ja ampiainen pisti "sinne". Ouch!

- Tiputin 32" kuvaputkitelevision päälleni. Matkallaan se kolhaisi mua päästä ja olkapäästä kun yritin ottaa vastaan. Nykyään en säilyttele mitään hasardia pääni korkeudella tai sen yläpuolella :D

- Viimeksi lähti sormenpää sipulia pilkkoessa.

- On ollut mustaa silmää, mustelmia ja murtuneita varpaita ihan kömpelyyden takia.

-Pahin oli kännissä portaat alas. Viikonloppuna päivystyksessä pistivät vaan tikit. Maanantaina äkkiä leikkausjonoon ja kolme päivää sairaalassa, leuka oli murtunut neljästä kohtaa. Näytin pari viikkoa elefantti-mieheltä. Kiitän edelleen hoidosta.

Voi apua... Koita hei pysyä hengissä! Tsemppiä! :D -AP

Vierailija
34/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin joskus väsyneenä kirjaa iPadilta. En tajunnut että olin jo unen ja valveen rajamailla, ja käsi herpaantui. Tabletti kosahti naamalle ja osui ylähuuleen. Oli sellainen trendikäs pusukalalookki pari päivää. Tein itse ja säästin! 

Mahtavaa että jollekin muullekin on käynyt näin, nyt ei ole enää yhtään niin urpo olo. :-D

Etuhammaskin otti siinä rytäkässä mulla vähän osumaa ylähuulen lisäksi, onneksi ei katkennut sentään.

Vierailija
35/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin puskapissalla nokkosissa

Vierailija
36/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen näitä tarinoita ja ajattelen ensin "auh!" ja sitten hekotan hiljaa olohuoneen nurkassa. Näistä saisi hyvää materiaalia johonkin komediaan. Kiva  tietää etten ole ainoa tumpelo :D -AP

Juu, hauskimmat kotivideot-ohjelmaan vaan.

Vierailija
37/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin yhden kerran olen kompuroinut tai liukastunut kännissä ja se on niiiiiiiiiiiiiin noloa. Aikuinen ihminen ei osaa ottaa kohduudella.

Vierailija
38/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin silittäessäni nostamaan silitysraudan niin ylös, että se osui olkavarteen ja teki siihen parinkymmenen sentin mittaisen palovamman. En sitten yhtään tiedä, miksi huidoin kuumalla raudalla olkapäiden korkeudella.

Vierailija
39/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerintä lienee se, että kerta toisensa jälkeen ajattelen, että ei sitä patahanskaa tarvitse, kun tästä nyt vaan vähän uuniruokaa kokeilen tällä kauhalla. Ja sitten se käsi sihahtaa johonkin kuumaan ja taas on uusi arpi.

Ja aina, joka kerta unohtaa että se uunin luukusta tuleva kuuma höyry oikeasti polttaa.

Vierailija
40/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompastuin kengännauhaan (oli auennut enkä huomannut) poistuessani bajamajasta festareilla. Lensin rähmälleni, vasen kämmen ja kyynärpää auki, polvet veressä ja oikea ranne murtui. Ja ihan selvinpäinkin vielä. Pikkusen ketutti...

Höpö höpö. Olit kännissä, mutta uskottelet muille ja itsellesi että noin olisi voinut käydä myös selvin päin. Usko minua, selvin päin noin ei olisi käynyt, vaan olisit selvinnyt ilman vaurioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi