Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Olen päivystävä fakiiri.
Olen istunut naulaan (joka oli tuolilla pystyssä eräänlaisessa punontatelineessä), astunut 2 x ampiaisen päälle ja kerran tallannut lattialle jätettyyn neulatyynyyn: parsinneula meni silmä edellä jalkaterään melkein läpi asti. Puolustaudun sillä, että huone oli pimeä.
Mulle on käynyt sama neulatyynyn kanssa, mutta valoisassa. Aivan hiton iso parsinneula valikoitui kohteeksi. Se sisäänmenohan oli kertakirpaisu ja tietty v*tutti, mutta hyi yrjö, kun se piti vetää pois... Tekee pahaa ajatellakin. Ei se hirveästi sattunut, tuntui ja näytti vaan niin ällöttävältä.
Ajoin kerran aamusuihkussa sääreni niin tehokkaasti, että ihoa irtosi pitkä kaistele ja verta tuli tulvimalla, pyörryin koska en kestä verta ja löin pääni. Oli mukavaa ensin huutaa teinille, että soita ambulanssi ja sitten ambulanssista soittaa töihin pomolle että sori, en pääse tulemaan kun kävi tälläinen hassu pikku juttu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen päivystävä fakiiri.
Olen istunut naulaan (joka oli tuolilla pystyssä eräänlaisessa punontatelineessä), astunut 2 x ampiaisen päälle ja kerran tallannut lattialle jätettyyn neulatyynyyn: parsinneula meni silmä edellä jalkaterään melkein läpi asti. Puolustaudun sillä, että huone oli pimeä.
Mulle on käynyt sama neulatyynyn kanssa, mutta valoisassa. Aivan hiton iso parsinneula valikoitui kohteeksi. Se sisäänmenohan oli kertakirpaisu ja tietty v*tutti, mutta hyi yrjö, kun se piti vetää pois... Tekee pahaa ajatellakin. Ei se hirveästi sattunut, tuntui ja näytti vaan niin ällöttävältä.
Minullekin on käynyt noin paitsi "kadonneen" neulan kanssa. Istuin tuolilla ja otin jaloilla lattiasta tukea että siirrän tuolin asentoa, no sitten löytyikin se kadonnut neula. Oli niin tiukassa kiinni jalkapohjassa että en itse saanut sitä hievahtamaankaan, onneksi oli talossa muitakin ja toisella yrittämällä saivat neulan irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen useasti kaatunut kun olen ottanut tiukkoja farkkuja pois. Kun en jaksa mitenkään sillä lailla hienosti ottaa käsin pois ensin toisesta jalasta punttia ja sitten toisesta, siis niin miten varmaan kaikki muut ihmiset riisuu housut. Vaan avaan napin ja vetskarin, lasken housut johonkin polvien alapuolella ja sitten jaloilla astuen riuhdon housut jalasta pois. Usein tässä sitten käy niin että molemmat nilkat on vielä siellä housuissa ja tasapaino pettää ja kaadun :D Voi luoja oon tyhmä.
Et ole ainoa!
monta kertaa on tasajalkaa pompittu ja turvalleen menty..yksi jalkalamppukin mennyt pazkaksi siinä temmellyksessä
😣
Toi on varmaan näky, kun paljas perse vaan vilkkuu.
Olen lenkillä ollessani rekisteröinyt jalkakäytävällä olevan golfpallon ja tietysti hetkeä myöhemmin astunut sen päälle että nilkka pyörähti huolella. Murtumia ei ollut mutta olin kaksi viikkoa saikulla sen jälkeen. Lääkäri oli kovin huolissaan turvotuksesta, ja jouduin makaamaan jalka kohoasennossa. Nilkka oli yli puoli vuotta todella kipeä sen jälkeen ja nyt yli 10 vuotta myöhemminkin vihoittelee silloin tällöin.
Kävin suihkun jälkeen hakemassa kylppäristä hiusöljyä. Liukastuin kostealla lattialla ja löin jalkani pyykkikoneeseen ja pääni vessanpönttöön. Jalka murtui, mutta pää sentään säästyi vammoilta.
En osaa riisua housuja sievästi istuen, raskausaika oli ainut jolloin tein niin, muuten pompin ympåriinsä koettaen mielipuolisesti potkia jalkoja vapauteen ja kerran sitten kaaduin ja löin pääni yöpöytään oikein kunnolla. Tikit ja aivotärähdystarkkailua.
Tämän ketjun perusteella ymmärrän viimein sanonnan "kotiin on moni kuollut".
Murtumia en ole saanut vielä aikaiseksi, mutta ruhjeita ja venähdyksiä kyllä. Ja aina selvinpäin, kännissä olen varmaan ylivarovainen ollut aikoinaan (nykyään ei enää maistu humalaan asti).
Olen heppatallilla onnistunut astumaan estetolppaan niin että se heilahtaa naamalleni. Auts. Olen myös pilttuussa "ohjannut" hevosen liikahtamaan suoraan oman jalkani päälle. Olen myös jättänyt oikean jalkani auton oven väliin kolme kertaa. Joka kerta auts.
Olen saksilla leikannut sormestani palan pois. Tylsillä, vanhoilla saksilla. Samana päivänä hoidin kuitenkin aloittamani terassin öljyämisen loppuun. Se oli huono idea. Keittiöveitset on myös koituneet kohtalokseni useamman kerran, enkä minäkään ole oppinut että uunissa on kuumaa aina kun se on päällä ja luukun avaa. Ja keittiön kuivauskaapin ovi on osunut takaraivooni pari kertaa kun olen jättänyt oman pääni sen väliin.
Paras on kuitenkin se, että olen monta kertaa onnistunut tökkäämään itseäni hammasharjalla monta kertaa. Golgaten Max fresh on ihan oikeasti tosi raikasta 🙄
Hauska ketju, myötätuntoni tapausten uhreille. Minä onnistuin jättämään pääni auton oven väliin. Paikalla oli kai miespuolista "yleisöä" kun yritin tyylikkäällä liikkeellä sujahtaa kuskin penkille ja samalla liikeradalla kiskaista oven kiinni, nilkka vääntyi jotenkin ja siitä seurasi virhe liikeradassa eli käsi veti ovea kiinni ennenkuin pyrstö ehti penkkiin. Korvalehti jäi silmälasien aisan ja oven yläreunan väliin, poskipäässä komeili mustelma, oli kiva mennä kampaajalle leikkauttamaan lyhyitä hiuksia kun verenpurkauma korvalehdessä esti korvan kääntelyn.
Olen myös riuskassa kävelyvauhdissa kompastunut kengännauhaan ja lentänyt rähmälleni aika lujaa, onneksi oli joulukuinen räntasade eli paljon päällä, muutoin olisi voinut tulla rumaa jälkeä, silloin vain niska retkahti ja leuan alla pitkään pieni ja kipeä mustelma.
Joskus nuorempana tiirailin kadulla hyvän näköistä miestä niin että törmäsin valotolppaan, koiran kanssa on leikitty niin että koira on törmännyt silmälasien kulmaan ja jotenkin onnistui saamaan silmän mustaksi, työskentelin silloin rakennuksilla ja kun mieheni haki minua töistä alkoi ympärille kokoontua liuta rotevia rakentajia..onneksi miehellä oli oikea syyllinen mukana. Koira myös tölväisi leukaani niin lujaa että sain hetken syljeskellä hampaan kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Ajoin kerran aamusuihkussa sääreni niin tehokkaasti, että ihoa irtosi pitkä kaistele ja verta tuli tulvimalla, pyörryin koska en kestä verta ja löin pääni. Oli mukavaa ensin huutaa teinille, että soita ambulanssi ja sitten ambulanssista soittaa töihin pomolle että sori, en pääse tulemaan kun kävi tälläinen hassu pikku juttu...
Millä työkalulla poistat karvoja? Kirvesmiehen höylällä?
Yritin kuoria omenan juustohöylällä, kun kuorija oli hukuksissa. Onnistuin kuorimaan peukaloni. Paraneminen kesti todella kauan, ei voinut tikata kun ei ollut ihoa mitä tikata. Hävettää vieläkin.
Kännikolhut ovat jotenkin vastenmielisiä, selvin päin tapahtuneet jopa sympaattisia.
Jäi vaivaamaan, miten mies voi vahingossa laueta jonkun naamalle?
Vierailija kirjoitti:
Kännikolhut ovat jotenkin vastenmielisiä, selvin päin tapahtuneet jopa sympaattisia.
Jäi vaivaamaan, miten mies voi vahingossa laueta jonkun naamalle?
Otin suihin ja keskeytin ottaakseni hiuksia pois tieltä, kun mieheltä samassa tuli.
Aamulla juoksin portaita alas rapussa ehtiäkseni kouluun. Kompastuin ja kierin portaat alas tosi vaarallisesti päätä ja raajoja seiniin ja kaiteeseen kolhien. Ei kuitenkaan tullut edes mustelmaa ja menin kouluun pää hieman pyörällä. Samana iltana olin menossa kauppaan ja päätin kävellä portaat alas rauhallisesti kaiteesta kiinni pitäen "ettei nyt vaan sattuis mitään". Jalka lipsahti ihan vähän portaalla niin että se ei osunutkaan portaaseen johon piti vaan lipsahti alemmalle ja kauhea kipu tuntui jalan takasosassa. En voinut kävellä, isä ajoi minut sairaalaan ja sain kuulla, että akillesjänne oli napsahtanut poikki. Siitä sitten leikkaukseen ja jälikäteen on naurettu sitä miten aamulla tosi vaarallisesta tilanteesta selvisin ilman naarmuakaan ja illalla pikku lipsahdus katkaisee jänteen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tapana erotella ripset ripsarin laiton jälkeen hammastikulla ihan teinistä lähtien. Muistan kun äiti varoitti, että tökkään vielä silmääni joskus...no yli nelikymppiselsi selvisin kunnes tuo tapahtui. Hävetti tunnustaa silmälääkärille, että joo, itse tökkäsin tikulla silmääni...😑
Minä tein teininä saman pöydältä napatun harpin piikillä. En kehdannut kellekään sanoa ja parani onneksi ilman lääkäriä.
Olin laskettelemassa. Olin lasketellut hurjia rinteitä jo koko päivän ja juuri lopettelemassa.
Kaaduin seisaaltani tasaisella maalla. Ranne murtui.
Olin tekemässä bataattiporkkana sosekeittoa, kuorin bataatin ja olin alkamassa pilkkomaan sitä.
Huomasin että kaikki puukot (paitsi fileerausveitsi) olivat pesussa ja laiskuuttani ajattelin kokeilla saisinko sillä pilkottua bataattia.
Vähä aikaa siinä väkertelin, aloin painamaan puukkoa voimakkaasti, että se saisi halkaistua bataatin ja puukko liukui ja osui sormeeni.
Nyt etusormessa jänteen kohalla on 3cm pitkä ja 3mm leveä vaalea arpi.
Säikähdin aluksi niin paljon ettei verta tullut ja kaverini vakuutteli, että selviän laastarilla.
Myöhemmin haavan tulehtuessa, hoitaja sanoi, että kyllä se olisi pitänyt paikata.
Olin maalla lapsuudenkotonani "kotivahtina" vanhempien reissun ajan. Siinä pihakeinussa otin vähän kuoharia ja sain älykkään idean kiivetä pihamme puuhun, missä kakarana aina kiipeiltiin.
En sitten enää kolmeviitosena, istumatyön jäykistämänä ja vähän ylipainoisena ollutkaan niin ketterä mitä kuvittelin. Pääsin kyllä puuhun, mutta kiivetessä taitoin jalkani jotenkin oksien väliin. Olin n. 2,5 metrin korkeudessa ja sieltä olisi pitänyt jotenkin taiteilla itsensä alas. En muistanut että lapsena kiipeilimme siihen puuhun aina talvella kun alla oli paksu hanki ja siihen pystyi hyppäämään.
Sillä jalalla en päässyt enää kiipeämään, joten hyppäsin alas. Tulos, jalkapöytä murtui neljästä kohtaa. Konttasin puhelimen luokse ja soitin naapuriin. Sieltä sitten naapurin isäntä haki minut traktorilla ensiapuun... Olimme varmasti melkoinen näky kun jalkaa jomotti aivan hel*etisti niin nostin sen ylös ja eihän se suorana mahtunut muuten olemaan, kun sojottamalla ikkunasta ulos. :D
Kännipäissäni jotenkin tipahdin baarituolilta ja tuoli löi silmäkulmaan joka tietysti aukesi. Muistona pieni arpi ja hieman roikkuva silmäkulma :/