Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
41/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaduin kännissä naamalleni jäiseen katuun. Not nice... Baari vaihtui siltä illalta ensiapuun.

Sama. Naama turvoksissa mustana pari viikkoa.

Se morkkiksen määrä...

Vierailija
42/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole noin hyviä.

Pieniä perusjuttuja vain.

Nilkka on venähtänyt korkkarikoordinaatiovirheen takia, olen liukastunut ja murtanut käden, naarmuja ja arpia on tullut.

Milloin on puukko lipsahtanut tai olen polttanut käteni keittiöhommissa.

Toivon, ettei tätä ketjua hyödynnetä missään perheväkivaltatilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella juoksin välitunnilla lipputankoon ja sain haavan otsaani ja siihen parit tikit. Arpi näkyy edelleen.

Vierailija
44/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä teloin kännissä oikean nilkkani ja se meni kipsiin, en muista missä teloin sen, kai kaaduin, sitä ei leikattu mutta oli kipsissä ja kävelin kepeillä jonkun aikaa, no kun se oli parantunut, teloin itseni taas kännissä, pyörällä jotenkin kurvissa lensin ja teloin vasemman nilkkani ja tällä kertaa jouduin leikkaussaliin, kipsiin ja kepeillä kävelyä taas pitkän aikaa.

Leikkasin sormenpääni pois, sipulia leikatessa. Keittiö oli veren vallassa. Se on omituista kyllä kasvanut takaisin, mutta sitä piti huoltaa pitkä aika ja käydä terkkarissa säännöllisesti, tikkejä ei voinut laittaa kun ei ollut mihin ne laittaa.

Vierailija
45/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaatunut metroon mennessä rappusissa, enkä ollut kännissä.

Vierailija
46/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompastuin kengännauhaan (oli auennut enkä huomannut) poistuessani bajamajasta festareilla. Lensin rähmälleni, vasen kämmen ja kyynärpää auki, polvet veressä ja oikea ranne murtui. Ja ihan selvinpäinkin vielä. Pikkusen ketutti...

Höpö höpö. Olit kännissä, mutta uskottelet muille ja itsellesi että noin olisi voinut käydä myös selvin päin. Usko minua, selvin päin noin ei olisi käynyt, vaan olisit selvinnyt ilman vaurioita.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta olin ihan kahvi- ja vesilinjalla. Festareille mennään kuuntelemaan musiikkia, ei ryyppäämään. Ja olen ennenkin onnistunut selvinpäin söheltämään, en todellakaan ole mikään kovin sulavaliikkeinen ihminen, kömpelö ja puolisokea kylläkin.

Vierailija
47/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentelin laudoista puutarha-aitaa, kun paarma lokaisi mua ohimosta, tietysti liiskasin sen voimalla.

Ikävä kyllä, kädessä oli vasara.

Seurauksena iso mustelma ja patti ohimossa ja silmäkin siinä tummui.

Vierailija
48/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittanut lapsena talvella kielen kiinni metalliseen mattotelineeseen. Tuntui että puoli kieltä irtosi kun sain sen vihdoin repästyä irti metalliputkesta.

Vierailija
49/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä mutta tässä pari.

Hullussa nuoruudessa oltiin pussikalja-tunnelmissa kaupungilla ja siinä sitten tosi naisena sytyttelin tupakkaa palamaan hiukset naamalla roikkuen. Samantien vieressä seissyt kundi rupesi mäiskimään mua päähän koska lettihän mulla siinä leimahti. Siinäkään kohtaa en vielä tajunnut mitään vaan aloin huutaa "toi hakkaa mua, miksi?? POLIISI MUA HAKATAAN" kunnes kundi jo melko kiukkusesti tokasi että sun pääs palaa. Siitä illasta jäi käteen aivan kamala ja pahalle haiseva kampaus sekä kirvelevä päänahka. 

Toinen tapaus kävi tänä kesänä, oli juuri futismatsi loppunut ja käveltiin kentältä autolle puiston poikki. Pelin huumassa innostuin näyttämään omia taitojani ja potkaisin selostuksella varustettuna nurmikon puolella olevaa tyhjää mäkkäripussia. Kyllähän se tyhjä oli mutta nojasi kiveen jota en tajunnut, vaan hieno kierrepotkuni päättyi siihen kiveen. Sattui niin pirusti ja vieläkin on varpaan kynsi mustana.  

Vierailija
50/1603 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itselle, mutta kaverille kävi koominen juttu kun oltiin mökillä. Ei huomannut marjapuskan juurella olevaa haravaa ja astui sen päälle niin, että varsi kimposi naamaan. Musta silmä. En tuennyt, että noin voisi oikeesti jollekin käydä ellen ois omin silmin nähnyt.

Vierailija
51/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämäkin tarina tähän kategoriaan käy.

Ihmettelin eräänä päivänä kun pääni oli kovin kipeä. Tunnustelin päätäni ja löysin päästä melko suurelta tuntuvan patin joka oli siis tosi kipeä. Pelästyin kamalasti, ajattelin tietysti heti että jokin kasvain tai muuta vakavaa. Eihän nyt kipeä patti päässä ole normaalia! Olin koko päivän ihan paniikissa ja varaamassa jo

lääkärillekin aikaa, kunnes muistin. Olin edellisenä päivänä autosta noustessani lyönyt pääni siihen auton oven karmiin/kattoon :D Helpotus oli toki suuri.

Vierailija
52/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä kaaduin liukuportaita alaspäin. Vertavuotavat haavat tuli niistä piikeistä, toinen jalka oli monta viikkoa pelkkää mustelmaa. Arvet jäi, yhdestä piikistä jäi kuoppa. Olen läksyni oppinut: max. 3 drinkkiä illan aikana.

Vierailija
53/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverin kanssa hiihtämässä ja minulla oli vääränlainen voitelu keliin nähden, suksi lipsui liikaa. Jouduin pinnistelemään todella kovaa ja tekemään liioiteltuja liikkeitä että pääsin eteenpäin enkä vain sutinut paikallani. No onnistuin sitten potkaisemaan itseäni voimien takaa omalla suksellani otsaan ja lensin ojaan. Kaveri oli tikahtua nauruun! Ei sattunut pahasti, onneksi ei osunut silmään! En tajua miten tämä oli mahdollista, ilmeisesti tein niin ison liikkeen että suksen koko pituus irtosi maasta ja kääntyi kärki kasvojani kohden. Komea kuhmu oli otsassa pitkään.

Vierailija
54/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin työpaikalle, astuin autosta ulos ja pamautin oven kiinni. Harmi vain että samalla pidin kiinni autonoven yläkarmista. Keskisormi jäi väliin ja muuten sattui! Sormi oli musta ja turvonnut pitkän aikaa.

Vierailija
55/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikuppi kädessä jalka petti alta ja meinasin kaatua. Idioottina en päästänyt kuppia putoamaan vaan pidin sitä pystyssä. Jalka murtui mutta kahvi ei läikkynyt.

Vierailija
56/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joskus uunikalaa, jota paistetaan ensin vuoassa sellaisenaan, lisätään kastike ja lykätään takaisin uuniin kypsymään. Helppoa.

Olen tosi monesti polttanut näppini uunin sisuksiin, kun en ole viitsinyt laittaa pannukintaita laittaessani sinne jotakin. Astiahan ei ole kuuma, uuni vain, joten otan riskin. Tästä on sitten jäänyt ihan tapa, toimin automaatilla.

Tuolla kerralla laitoin kalan paistumaan, tein kastikkeen ja otin sitten kalan ulos uunista kintaat kädessä. Kaikki uunista tuleva on kuumaa, sen verran minäkin ymmärrän. Lisäsin kastikkeen ja nappasin paljain käsin vuoan kyljistä kiinni laittaakseni sen takaisin uuniin. Auts!!! Niinpä... Kaikki uuniin menevä ei olekaan kylmää...

Vierailija
57/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tein sauvasekoittimella pirtelöä, yhtäkkiä sekoitin lakkasi toimimasta ja kokeilin sormella sitä terää... Ja painoin käynnistysnappia. Etusormen kynnestä lähti pala ja kynnessä oli varmaan vuoden verran sellainen kuoppa. Onneksi ei jäänyt sellaiseksi.

Vierailija
58/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin auton oven kiinni ennen kuin ehdin itse välistä pois. Pääni jäi oven väliin. Kyllä sattui!

Vierailija
59/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin saada pois kaksiosaista paitaa, jossa  pitkähihaisen alla kiinniommeltu toppi ja onnistuin iskemään itseäni nenään niin kovaa että veri alkoi vuotaa. Nenä oli pitkään arka. Ja raskaana ollessa löin itselleni imurin putkella mustan silmän, seuraavana päivänä oli aika äitiyspolille ja kiva selitellä että ihan itse löin itseäni, uskoivat kyllä sitten kun istuin tuolista ohi :D

Vierailija
60/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin auton oven kiinni ennen kuin ehdin itse välistä pois. Pääni jäi oven väliin. Kyllä sattui!

Hahaha :DDD Anteeksi, mielikuva tästä on liian hauska!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi