Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, ettei tykkää kielisuudelmista uuden miehen kanssa?

Vierailija
20.05.2023 |

Ollaan oltu joku 4-5 kk vasta yhdessä, eli alussa ollaan. Sitä ennen oli monen vuoden yksinolo omasta tahdosta.

Ekat kaksi viikkoa kielisuudelmat oli kivoja ja sitä oli niin kyltymättömän ihastunut ja himopäissään, että kielisuudelmiin ei kyllästynyt.

Nyt en voi sietää niitä, ne vaan tuntuu jotenkin "ällöttäviltä" ja liian intiimiltä. Mies ei olisi niihin kyllästynyt. Tykkään kyllä läheisyydestä ja halaamisesta ja pikkupusut on ok.

Mietin vaan, että jotenkin noi kielisuudelmat yhdistän siihen alun intohimoon ja ihastumiseen. Ne ovat laskeneet ja tilalle on tullut enemmänkin arvostus ja sellainen tietynlainen kumppanuus.

Onko ihan normaalia vai jaksatteko pussailla intohimoisesti vuosien jälkeenkin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjättöaika.

Vierailija
2/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mä oon käsittänyt niin monet naiset on tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites on ollut aiemmissa suhteissa? Jos siis niitä on ollut. Itseä ei kyllä häiritse, jos mies on itseä viehättävää tyyppiä, vaikken olisi rakastunutkaan. Mutta näissä voi olla henk.koht. eroja.

Vierailija
4/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sen osaa luonnostaan, toiset taas eivät. Sama ongelma oli minulla. Pistinkin sian kierrätykseen. Se ei edes huolehtinut hampaistaan ja tupakoi. Yök niitä nikotiinihapon syövyttämiä leegoja, jotka onneksi näkyivät vain kun se haukotteli. Mutta hyvä muna oli kieltämättä.

Vierailija
5/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kielisuudelmista lainkaan. Suostun niihin mutta en pidä niistä. Aivan sama, kenestä on kyse.

Vierailija
6/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti, kaikkea joutavaa aikuiset (?) ihmiset viitsiikin kysellä!

Vierailija
7/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut kielisuudelman ideaa. Siis että kun joku puikottelee kielenkärjellä sun hampaita, niin sen pitäisi olla kiihottavaa?

Vierailija
8/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku ei tykkää ja kaikki ei osaa suudella hyvin. Riippuu tilanteestakin. Ei mielestäni epänormaalia.

Vierailija
9/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.. En pidä edes vaikka olisi kuinka tuttu kumppani

Vierailija
10/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaman imeminen on luonnotonta.

Vierailija
11/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä mä oon käsittänyt niin monet naiset on tuollaisia.

Ainakin suomalaiset. Ei nekään kielisuudelmiin kyllästy. Ne vain jakaa niitä toiselle miehelle. Oma mies saa peruspusun ja jatkuvan nalkutuksen eli peruskauraa.

Vierailija
12/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, jätä heti se sika.

Vierailija
13/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sen osaa luonnostaan, toiset taas eivät. Sama ongelma oli minulla. Pistinkin sian kierrätykseen. Se ei edes huolehtinut hampaistaan ja tupakoi. Yök niitä nikotiinihapon syövyttämiä leegoja, jotka onneksi näkyivät vain kun se haukotteli. Mutta hyvä muna oli kieltämättä.

Onko nyt sialla hyvät hampaat mutta huono muna?

Vierailija
14/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noin 4 kk on jo aika pitkä aika. Itse pidän kielisuudelmista vain sen kanssa, johon olen tosi ihastunut.

Vierailija
15/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet naiset aina kiimoissaan työntävät kieltä aika kovaakin suuhuni, se ei ole mukavan tuntuista ja minulla lerpsahtaa. Aina pitää valistaa, etten tykkää tällaisesta.

Vierailija
16/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta noin 4 kk on jo aika pitkä aika. Itse pidän kielisuudelmista vain sen kanssa, johon olen tosi ihastunut.

Sama, ihastuksissaan ja himoissaan sitä haluaakin pussailla ja seksi maistuisi monta kertaa päivässä. Mulla ainakin turvallisessa suhteessa suht helposti sellainen ihastus häviää ja tilalle tulee kiintymys ja arvostus toiseen. Sitten jotenkin ei enää halua sellaisia kuolaisia kielareita.

Ap

Vierailija
17/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä kielisuudelmista lainkaan. Suostun niihin mutta en pidä niistä. Aivan sama, kenestä on kyse.

Kiva kuulla, että on muitakin munlaisiani 😊