Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1603)
Olen useasti kaatunut kun olen ottanut tiukkoja farkkuja pois. Kun en jaksa mitenkään sillä lailla hienosti ottaa käsin pois ensin toisesta jalasta punttia ja sitten toisesta, siis niin miten varmaan kaikki muut ihmiset riisuu housut. Vaan avaan napin ja vetskarin, lasken housut johonkin polvien alapuolella ja sitten jaloilla astuen riuhdon housut jalasta pois. Usein tässä sitten käy niin että molemmat nilkat on vielä siellä housuissa ja tasapaino pettää ja kaadun :D Voi luoja oon tyhmä.
Puraisin ompelulankaa poikki ja sain jotenkin sönkäistyä sen neulan silmääni.
Tökkäsi silmänvalkuaiseen, vähän tuli verta, mutta onneksi parani itsekseen eikä jäänyt mitään vauriota.
Vierailija kirjoitti:
Olen useasti kaatunut kun olen ottanut tiukkoja farkkuja pois. Kun en jaksa mitenkään sillä lailla hienosti ottaa käsin pois ensin toisesta jalasta punttia ja sitten toisesta, siis niin miten varmaan kaikki muut ihmiset riisuu housut. Vaan avaan napin ja vetskarin, lasken housut johonkin polvien alapuolella ja sitten jaloilla astuen riuhdon housut jalasta pois. Usein tässä sitten käy niin että molemmat nilkat on vielä siellä housuissa ja tasapaino pettää ja kaadun :D Voi luoja oon tyhmä.
Et ole ainoa!
monta kertaa on tasajalkaa pompittu ja turvalleen menty..yksi jalkalamppukin mennyt pazkaksi siinä temmellyksessä
😣
Heittäydyin kesäsunnuntaina leikkisäksi, löin puolison hipaksi ja lähdin karkuun. Juoksin aika kovaa nurkan ympäri ottaen tukea syöksytorvesta, jolloin jäin sormuksesta jumiin sen putken kiinnittimeen.
Repesi sormus, melkein nylkeentyi sormi ja koko käsivarsi venähti.
Hyvin pysyi kuitenkin syöksytorvi paikallaan.
Työterveyslääkäri ei normaalisti koskenut käsillään potilaisiin mutta minun räpylöitäni piteli pitkään ja otatti röntgenkuvat.
Huom: vesiselvänä hölmöilin.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin auton oven kiinni ennen kuin ehdin itse välistä pois. Pääni jäi oven väliin. Kyllä sattui!
Mulla on muuten monesti meinannut jäädä nilkka auton oven väliin. Avaan auton oven, hyppään penkille istumaan niin että toinen jalka on vielä ulkopuolella/oven välissä ja samalla paiskaan jo ovea kiinni. Kertaakaan ei ole vielä pahasti käynyt, kerran jäi kyllä väliin, mutta ei pahasti koska ehdin vähän jarruttelemaan sitä oven kiinnilaittoa kun huomasin mitä on tapahtumassa.
Kiitos aloittajalle!
Tällaisia ketjuja hauska lukea ;D
Jätin sormen auton oven väliin, murtui. Tästä en oppinut mitään vaan mursin toisen käden etusormen samalla tavalla muutamaa vuotta myöhemmin.
Luin kirjaa ja napostelin kurkunpaloja. Purra rouskaisin oikein kunnolla sormeeni, kun olinkin haukannut kurkun jo odotettua lyhyemmäksi.
Mulla on ollut tapana erotella ripset ripsarin laiton jälkeen hammastikulla ihan teinistä lähtien. Muistan kun äiti varoitti, että tökkään vielä silmääni joskus...no yli nelikymppiselsi selvisin kunnes tuo tapahtui. Hävetti tunnustaa silmälääkärille, että joo, itse tökkäsin tikulla silmääni...😑
Vierailija kirjoitti:
Heittäydyin kesäsunnuntaina leikkisäksi, löin puolison hipaksi ja lähdin karkuun. Juoksin aika kovaa nurkan ympäri ottaen tukea syöksytorvesta, jolloin jäin sormuksesta jumiin sen putken kiinnittimeen.
Työterveyslääkäri ei normaalisti koskenut käsillään potilaisiin mutta minun räpylöitäni piteli pitkään ja otatti röntgenkuvat.
Huom: vesiselvänä hölmöilin.
Aika kova kiskaisu on kyllä ollut kun sormuskin mennyt rikki. Auts! 🙊
Ensimmäistä kertaa käytin paistinpannuani uunivuokana (oli sellainen pannu joka siihen soveltuu), eli laitoin kanat pikaisen paiston jälkeen vielä uuniin pannussa. Muistin käyttää uunikinnasta kun otin pannun ulos, mutta parissa minuutissa unohdin ettei se ollutkaan enää "normaali paistinpannu" ja tartuin paljaalla kädellä 200-asteisesta metallisesta kahvasta. Ei onneksi lääkäriä tarvittu mutta käsi oli muutaman viikon poissa pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Teininä tein sauvasekoittimella pirtelöä, yhtäkkiä sekoitin lakkasi toimimasta ja kokeilin sormella sitä terää... Ja painoin käynnistysnappia. Etusormen kynnestä lähti pala ja kynnessä oli varmaan vuoden verran sellainen kuoppa. Onneksi ei jäänyt sellaiseksi.
AUUUUUTS!!!!! Onneksi ei koko sormi mennyt viipaleiksi. 😵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom: vesiselvänä hölmöilin.Aika kova kiskaisu on kyllä ollut kun sormuskin mennyt rikki. Auts! 🙊
Oli se. Käsikin oli turta jonkin aikaa kun hermot venyivät. Miten kovaa ihminen juoksee? Sekunnin osissa täyspysähdys.
- Kävelin selvinpäin, keskellä kirkasta aamua valotolppaan ja horjahdin hölmistyneenä taaksepäin rillit vinossa, nenääni hieroen ja nolona jatkoin töihin . Myöhemmin nåin peilistä nenänsillan ja toisen sieraimen alkaneen tummua ja turvota, nenänseutu oli pitkään niin kosketusarka, että rillitkin tuntuivat pahalta.
- Harrastin umpikännissä seksiä silloisen poikakaverini kanssa, olin kontallani ja joka työnnöllä pääni iskeytyi sängyn puiseen päätyyn mutta humalassa en tuntenut mitään, päinvastoin olin huutanut vain että "Kovempaa !Kovempaa!"ja mieshän teki työtä käskettyä. Seuraavana aamuna pyörryin rappukäytävään ollessani matkalla aamutupakalle ja miehen naapuri soitti ambulanssin, niinpä minut kärrättiin eilliset meikit naamassa , kaula syötynä ja vanhalta alkoholilta haisten sairaalaan jossa todettiin aivotärähdys.
- Astuin selvinpäin ruotsinlaivan portaissa jotenkin ohi ja nilkkani rusahti, Tukholmassa vedin kokovartalopuudutuksen päälle kun sattui niin pirusti mutta oletimme kaverin kanssa nilkan vain venähtäneen. Myöhemmin paljastui sen murtuneen ja vihoittelee vieläkin kun ei heti hoidettu.
- Koira pukkasi päällään ja hampaani menivät huulesta läpi, kun kompuroin pystyyn kompastuin matonkulmaan ja mursin ranteeni. Epäuskoisia katseita päivystyksessä.
- Nykyinen mieheni laukesi vahingossa naamalleni ja eihän siinä muuten mitään, mutta spermaa meni silmään ja se sattui! Myöhemmin silmä punotti ja vetisti, en kehdanut mennä lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom: vesiselvänä hölmöilin.Aika kova kiskaisu on kyllä ollut kun sormuskin mennyt rikki. Auts! 🙊
Oli se. Käsikin oli turta jonkin aikaa kun hermot venyivät. Miten kovaa ihminen juoksee? Sekunnin osissa täyspysähdys.
Tuossa oli onni onnettomuudessa, nimittäin moni ihminen on menettänyt koko sormen/sormen ihot tuollaisissa sormusonnettomuuksissa. Pahin tapaus mitä tiedän oli sellainen että koko sormi irtosi ja jännettä tuli mukana kymmeniä senttejä.
Meidän työpaikalla on sellainen pahvipuristin johon heitetään pahvilaatikot. Kerran olin heittämässä pahvilaatikoita sinne ja mulla roikku työpaikan avain kaulassa ja se jäi kiinni pahvilaatikkoon kiinni ja repäisi sen irti mun kaulasta ja sinnehän ne meni pahvilaatikon mukana puristimeen.
Kamala paniikki tuli että mitä nyt teen mitä nyt teen, kun kyse oli työpaikan avaimista eikä mun omista.
Niinpä mä näppäränä tyttönä hyppäsin siihen puristimen reunalle ja kurottauduin niin syvälle kuin pystyin, jalat kuitenkin tiukasti reunalla. Just ja just yletyin avaimiin ja jollakin ihmeen voimalla sain punnerrettia itseni sieltä takas ylös. Helpotus oli kova kun sain avaimet takaisin.
Kyllä siinä paikkoja jomotti jonkun aikaa jalat oli siitä roikkumisesta kipeänä.
Kun nyt myöhemmin mietin tapausta on tullu monta kertaa kauhukuva mieleen että entäs jos oisin tipahtanu sinne puristimeen kokonaan niin etten olis päässy sieltä ylös tai että puristin olis lähteny itestään käyntiin. Huh, kamala kuolema olis ollu. 😵
No tilanteesta selvittiin säikähdyksellä ja nykyään pidän avainnippua paidan alla aina kun vien pahviroskia ulos.
Tiskasin kännissä rennoin rantein, pamautin kulhon rikki tiskiallasta vasten ja viilsin ranteeni auki. Muutamalla tikillä selvittiin onneksi.
Olen päivystävä fakiiri.
Olen istunut naulaan (joka oli tuolilla pystyssä eräänlaisessa punontatelineessä), astunut 2 x ampiaisen päälle ja kerran tallannut lattialle jätettyyn neulatyynyyn: parsinneula meni silmä edellä jalkaterään melkein läpi asti. Puolustaudun sillä, että huone oli pimeä.
Olen leikannut, viiltänyt ja pistänyt sormiini veitsellä, saksilla, ompelukoneella. Kahdesti piti liimata haava. Kerran viilsin peukaloni kokonaan halki aurinkovarjon graniittijalustalla.
Olen lyönyt leukani kuumaan pullapeltiin (lapsena, 2. asteen palovamma).
Olen potkaissut 2 varvasta poikki rautasängyn jalkaan ja pudonnut villasukissa mäntyportaat alas: kylkiluita ja kolme varvasta poikki.
Humalassa olen ollut harvoin, kaikki kolhut selvänä. Kerran kuitenkin känniyrjösin pesualtaaseen ja onnistuin katkaisemaan vipuhanan. Itse tupsahtelin toistuvasti kumoon aivan rentona ja kovasti nauraen, täysin vammoitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompastuin kengännauhaan (oli auennut enkä huomannut) poistuessani bajamajasta festareilla. Lensin rähmälleni, vasen kämmen ja kyynärpää auki, polvet veressä ja oikea ranne murtui. Ja ihan selvinpäinkin vielä. Pikkusen ketutti...
Höpö höpö. Olit kännissä, mutta uskottelet muille ja itsellesi että noin olisi voinut käydä myös selvin päin. Usko minua, selvin päin noin ei olisi käynyt, vaan olisit selvinnyt ilman vaurioita.
Sitähän puhutaan juopon tuurista, kännissä selviytyy vaikka mistä mutta yritäpä samaa selvänä.
Juu juu, niivvarmaan..