Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?
Kommentit (405)
Itse 170 ja ihan ok jos mies on saman pituinen. Ei siitä pituudesta oo mitään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut minkä pituinen mies kelpaisi suhteeseen. Kyllä minä ihan muita asioista pohdin millaisen ihmisen kanssa haluaisin olla.
Johtuuko se sitten omasta pituudesta tai sen puutteesta miksi minulle muiden sentit on merkityksettömiä.Jokaisella on ne omat ihanteensa, jotenen ymmärrä miksi pitäisi olla sellainen jolle "ulkoiset seikat ei merkkaa mitään". Nämä kommentit kun keräävät paljon yläpeukkuja, rehellisiin ulkonäkö-ihanteisiin taas satelee alapeukkua.
On minullakin ihmisiä, joiden ulkonäkl ei merkkaa mitäön vaan se sisin. Heitä kutsun ystäviksi.
Sitten on se yksi, jolla sisin merkitsee paljon, mutta hän on alunalkaenkin ollut minusta fyysisestikin puoleensavetävä. Hän on aviomieheni.
Ja joo, olen kokeillut parisuhteita, joissa ulkonäkö ei ole pahemmin sytyttänyt. Ei se vietti herää myöhemminkään, ei tunne toista kohtaan fyysistä vetoa, eikä varsinkaan tehnyt pahemmin seksiä mieli. Joten siltä pohjalta tiedän, että kyllä parisuhde vaatii osakseen myös sen, että toinen sytyttää myös fyysisellä tasolla.
Mutta tätähän nainen ei saisi sanoa. Miehellä voi olla ulkonäkökriteereitä kuppikoosta hiustenväriin ja se on ok. Kun naisella on edes pituuskriteeri, on hän pinnallinen p*ska ja kohtuuton 👍
Aika outo vastaus tuohon kommenttiin. Eihän kommentoimasi henkilö sanallakaan paheksunut niitä, joille miehen pituus on tärkeää. Hän vain kertoi että hänelle se ei ole merkityksellistä. Hän ei myöskään sanonut, että kenenkään pitäisi olla sellainen jolle ulkoiset seikat eivät merkkaa mitään. Hän ei edes sanonut ettei hänelle itselleen ne mitään merkkaisi.
Yleinen lausuma siihen, miten nuo "ihan toisenlaiset asiat kuin ulkonäkö merkkaavat" -keräävät yläpeukkuja ja rehelliset ulkonäkökriteeri-kommentit taas keräävät miinusta, kuten kommentissani mainitsinkin.
ehkä pariin suuhteeseen sellane pätkis muttei kovin pitkään
hoho
joku nakkikokoa 140 olisi hauska?
Kaikilla kovilla jätkillä on itteää 5 cm pitempi muija!
Seurustelin joskus lyhyemmän kanssa. Jatkuvaa alemmuuskompleksia ja itsesääliä pituudesta + suuttui jos pukeuduin vähääkään paksupohjaisempiin kenkiin, koska "haluan oikein korostaa pituuseroa ja nolata hänet".
Mä olen 175 cm ja haluan miehen olevan mua edes muutaman sentin pidempi. Optimi olisi 10-15 cm pidempi.
Huolisitteko kaksimetrisen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Huolisitteko kaksimetrisen miehen?
Huolisin todellakin. Olettaen että olisi muutekin hyvä! :-)
N 180cm
Lyhytkasvuinen aina parempi, mahtuu kömpimään helpoimmin haaroväliin.
Vierailija kirjoitti:
Emme varmaan harrasta mieheni kanssa seksiä oikein, kun moni täällä on sitä mieltä että pituuserosta on haittaa... ei ole ollut tähän mennessä ongelmia.
T. N 155, M 186
No annappa sitten vinkkiä siitä miten toimitte.
T. N 165/54, M 194/98
Vierailija kirjoitti:
Emme varmaan harrasta mieheni kanssa seksiä oikein, kun moni täällä on sitä mieltä että pituuserosta on haittaa... ei ole ollut tähän mennessä ongelmia.
T. N 155, M 186
Ei sitä ongelmaa tajua ennen kuin on kokeillut samanpituista...Mun exä oli 198cm ja meillä oli hyvä ellei erittäinkin hyvä seksielämä (aikoinaan). Nyt vaan tiedän että tämä on parempaa.
Mutta voihan tietysti olla niinkin että teillä toimii, ehkä olette anatomisesti hyvin yhteensopivia (siis ihan vakavissani sanon, ei ole v*ttuilua :) ).
Olen 165 cm joten samanpituinen olisi vielä ok. Tosin, jos olisi muuten ihan täydellinen tyyppi ei se varmasti jäisi kiinni pituudesta, loppujen lopuksi on niin paljon tärkeämpiäkin asioita.
No tuohon pimperon korkeuteen yltävä. Siitä yli kun pituus menee niin alkaa olla hankalaa, tai sitten itse joutuisi nousemaan jonkin näköiselle korokkeelle.
Eipä paljon kiinnosta miehet jotka ovat alle 3 metriä kyykyssä.
Minua pidempi pitää olla, mutta olen alle 160 cm joten se on mieheltä aika helppoa.
Minä luulen, että nämä urbaanilegendat pitkien miesten suosiosta johtuvat lähinnä kahdesta asiasta. On olemassa pieni marginaalijoukko naisia, joka preferoi itseään reilusti pidempiä miehiä, eikä vastaavasti itseään lyhyempiä miehiä preferoivia ole juuri lainkaan. Toiseksi, suurin osa naisista toivoo itseään hieman pidempää miestä. Näiden seurauksena keskimittaiset ja sitä pidemmät miehet saavat valita laajemmasta joukosta kuin ne lyhyet miehet. Kyllä lyhyetkin miehet saavat kumppanin, kun vaan muut asiat on kunnossa ja älyävät keskittyä riittävän lyhyisiin naisiin.
Jos rakastuisi, ei pituudella ole väliä. Olen sen kokenut. Vaikka mieheni on pitkä, olen ollut rakastunut lyhyisiinkin miehiin n. 165-170 cm pitkiin. Ei se ole pituudesta kiinni vaan se on se jokin.
Itse olen 170cm, ja haluaisin miehen mieluiten olevan samanpituinen tai pidempi. Minimiraja vois olla se 165cm, mutta kaikessa voi joustaa eikä mikään ole kiveen hakattu jos henkilö on muuten oikea itselle.
Olen 178cm joten 175cm olisi vielä siedettävä.
N24
45 cm