Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?

Vierailija
19.06.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (405)

Vierailija
161/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 168cm miehen kanssa, itse olen 164cm. Mies ei halunnut minun pitävän korkokenkiä. Minulla on suht leveät hartiat, joten en mikään pieni siro ole, tästäkään ei tykännyt. Mutta mikä eniten harmitti... yritettiin kerran ostaa lähikaupan ylähyllystä Ben&Jerry’s purkki, muttei kumpikaan yletytty. Nyt 180cm miehen kanssa olen erittäin onnellinen.

Vierailija
162/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten 185cm tai yli. Itse olen 172cm. En voisi olla itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Enkä itseäni kevyemmän. Enkä miehen kanssa, jolla olisi itseäni huonommat tulot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom. miehet. Yleensä noi itseään paljon pidempää miestä vaativat ovat lihavia ja/tai romuluisia ja vaativat siksi että tuntisivat edes joskus itsensä hennoksi perhoseksi vaikka laihduttaminen vois olla vaihtoehto myös.

No minä en ole mikään lihava mutta en tunne vetoa alle 175-senttisiin miehiin. Olen itse melkein 160 cm. 180 cm olisi täydellinen, siitä ylöspäin plussaa mutta ei niin väliä enää. Lyhyiden miesten kanssa en vain tunne yhtään mitään. Siinä se :)

Vierailija
164/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se ihan kiva ettei olisi minua lyhyempi eli 152 cm ehkä rajana. Toisaalta eihän sille mitään voisi jos tutustuisi lyhytkasvuiseen jonka kanssa kemiat kohtaisivat eli sisin ennen ulkokuorta (kyllä, kumppanini ei herättänyt alussa kiinnostusta ulkonäöllä, vaan nimenomaan sillä sisimmällä).

Vierailija
165/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm ja mieheni 162cm. Oikein hyvin passaa minulle hänen pituutensa, yletyn halaamaan ym. helpommin. :) Minusta on oudon näköistä kun pituisillani naisilla on kaksimetrisiä miehiä...

Alle 150cm pituista ei ehkä tapailisi, jossei olisi tosi special tapaus.

Vierailija
166/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolisitteko kaksimetrisen miehen?

En huolisi! Reilu 150-senttisenä naisena en olisi noin pitkästä miehestä innoissani.

Vierailija
167/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 160 cm, olen tapaillut about samanpituista miestä, saattoi olla jokusen sentin pidempi minua, ei tullut koskaan ihan tarkka pituus puheeksi. Pituus ei ole minulle se tärkein kriteeri, esim. tuon miehen kanssa olisin hyvin voinut kuvitella seurustelevani vakavassa suhteessa, vaikka hän olikin "noin lyhyt"! (Juttu tosin tyssäsi siihen kun itse muutin ulkomaille ilman paluulippua Suomeen.) Hän oli komea ja tosi hauska tyyppi, sellainen oikein symppis persoona. En näe syytä, miksi minun olisi pitänyt lopettaa niin kivan tyypin tapailu vain hänen pituutensa vuoksi.

Vierailija
168/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pidempi pitää olla, mutta olen alle 160 cm joten se on mieheltä aika helppoa.

Minä luulen, että nämä urbaanilegendat pitkien miesten suosiosta johtuvat lähinnä kahdesta asiasta. On olemassa pieni marginaalijoukko naisia, joka preferoi itseään reilusti pidempiä miehiä, eikä vastaavasti itseään lyhyempiä miehiä preferoivia ole juuri lainkaan. Toiseksi, suurin osa naisista toivoo itseään hieman pidempää miestä. Näiden seurauksena keskimittaiset ja sitä pidemmät miehet saavat valita laajemmasta joukosta kuin ne lyhyet miehet. Kyllä lyhyetkin miehet saavat kumppanin, kun vaan muut asiat on kunnossa ja älyävät keskittyä riittävän lyhyisiin naisiin.

Kuulostaa tylsältä. Mä olen aina pitänyt etuna että mittaa on vaan 170cm  koska olen päässyt petiin niin itseäni reilusti  pitempien kuin lyhyempienkin naisten kanssa. Moniko pitkä mies voi sanoa samaa?

Noin muuten sanoisin että lopulta aika harva nainen on kovin ehdoton sen pituusvaatimuksensa kanssa, näitä on tullut vastaan vain kourallinen. Sen sijaan aika monta kertaa olen kuullut että nainen ei olisi voinut aiemmin kuvitella ihastuvansa lyhyeen mieheen. Toki nettideiteissä varmaan tuo pituus tökkää monelle kun niissä on vähän eri säännöt kuin livenä kohdatessa.

Vierailija
169/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 ja noin 20 senttiä pidempi olisi mieleen. Ihan pelkkä fiksaatio ja mieltymys. Ex-mieheni ovat olleet 182, 181 ja 185. Liian pitkältä tuntui 191. Siis ainakin 176-178, mutta mielellään päälle 180.

Vierailija
170/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään omanmittaiseni, mieluummin jonkinverran yli. Siis yli 165 cm.

Itse pelkäisin sitä, että vaikka miehen lyhyys ei ensihurmassa harmittaisikaan, (tai harmittaishan se, mutta jos ottaisin silti kun olisi muuten sopiva) niin sitten kun arki astuisi kuvioon ja toisen piirteet alkaisi ärsyttää, niin heittäisin sen lyhyyden riidan tai muun suutumuksen aikana mieheni silmille.

En haluaisi loukata ihmisiä, varsinkaan asiasta jolle ei mitään voi, joten en menisi itseäni lyhyemmän kanssa parisuhteeseen. Enkä muutenkan sellaisen jonka jotkut piirteet heti alussa ärsyttää tai epäilyttää.

Eitarvitse olla täydellinen, mutta ne jotkut asiat kun tiedän, että vaikuttaa jaatkossa, tulisi olla kohdallaan.

Tunnen itseni ja temperamenttini.

Vierailija
171/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

185 on ihan absolute alaraja. En vain pysty syttymään lyhyistä miehistä, sori nyt vaan. 

Vierailija
172/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaset 148 cm hollannikkaat jalassa vielä menee

Mistä noin hillittömän kokoisia hollannikkaita saa? Onko ehkä ite sorvattu.

Vierailija
173/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15cm

Vierailija
174/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussani ovat kolme edellistä sukupolvea ihmiset etsineet itselleen lyhyet kumppanit ja kehityssuunta on vastoin yleistä kehitystä ollut se, että seuraavassa sukupolvessa on lapsista tullut edellistä sukupolvea lyhyempiä ihmisiä. Nyt sitten tähän sukuun on vihdoin etsitty vähän pidempiä puolisoita. Saa nähdä millaista jälkikasvua nyt on tulossa!

Vierailija
175/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrion Lannister on niin hot, että pituus ei kyllä ole mulle enää mikään ongelma ;)

Vierailija
176/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 162cm, joten vähän itseäni pidempi.

Vierailija
177/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 170 cm joten lähdetään 172cm ja siitä ylöspäin

Vierailija
178/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167 cm, mies 186 cm eli juuri sopiva. Komea ja ennen kaikkea älykäs. Lyhyet miehet eli alle 175 ehdoton eieiei.

Vierailija
179/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että saan alapeukkujen tulvan mutta vastaan silti että ei alle 180 cm. Olen 160 itse ja kaikki poikaystäväni olleet 185-190 väliltä kuten nyt miehenikin. Ihan sama olenko pinnallinen mutta se nyt vaan on minun makuuni että mies on pitkä ja jotkut pitkät miehet taas tykkäävät meistä matalista naisista. Sama että joku tykkää hoikista tai joku pyöreämmistä.

Vierailija
180/405 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän