Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?
Kommentit (405)
Vierailija kirjoitti:
Voin niin kuvitella ap:n! Nyt jos kukaan ei täällä vastaa pitävänsä juuri 140-senttisiä miehiä kaikkein seksikkäimpinä, niin ap masentuu naisten "pinnallisuudesta". Eikä enää livenä tee ainuttakaan aloitetta, koska "se ei lyhyelle miehelle, selvitetty on". Eikä siksi tutustukaan kehenkään, vaan viettää loppuelämänsä yleisten täällä miten tyhmiä naiset ovat. Haloo kaveri, näihin kyselyihin ihmiset vastaavat ideaaliensa mukaan. Tosissaan pariudutaan oikeiden ihmisten kanssa, joista kukaan ei joka suhteessa ahtaisiin ihannekuviin kumppanista mahdu.
En nyt sentään masennu, mutta kieltämättä välillä huomaan tuntevani epävarmuutta pituudestani. Yllättävän moni nainen täällä on kuitenkin sanonut, ettei pituus ole merkittävä tekijä tai pituuteni mahtuu vielä siihen "alarajaan", niin ihan hyvä fiilis kommenteista on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin niin kuvitella ap:n! Nyt jos kukaan ei täällä vastaa pitävänsä juuri 140-senttisiä miehiä kaikkein seksikkäimpinä, niin ap masentuu naisten "pinnallisuudesta". Eikä enää livenä tee ainuttakaan aloitetta, koska "se ei lyhyelle miehelle, selvitetty on". Eikä siksi tutustukaan kehenkään, vaan viettää loppuelämänsä yleisten täällä miten tyhmiä naiset ovat. Haloo kaveri, näihin kyselyihin ihmiset vastaavat ideaaliensa mukaan. Tosissaan pariudutaan oikeiden ihmisten kanssa, joista kukaan ei joka suhteessa ahtaisiin ihannekuviin kumppanista mahdu.
En nyt sentään masennu, mutta kieltämättä välillä huomaan tuntevani epävarmuutta pituudestani. Yllättävän moni nainen täällä on kuitenkin sanonut, ettei pituus ole merkittävä tekijä tai pituuteni mahtuu vielä siihen "alarajaan", niin ihan hyvä fiilis kommenteista on tullut.
Tämä tuli siis ap:lta
Oman pituien vähintään (165), mutta kyllä 190 senttisessä ja pidemmässä on sitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin vaatimattomia. Miehet vaatii naiselta vaikka mitä tiimalasivartaloa ja pitkiä hiuksia, mutta nainen ei saa vaatia edes pituutta. Tai sitten tänne on kerääntynyt ne sädekehän kiillottelijat. 180-185 cm on ihannepituus miehelle (ainakin keskimittaisten ja pitkien naisten keskuudessa).
Oon nyt sättäillyt tosi ihanan miehen kanssa ja viimein uskalsin kysyä pituutta. Toisaalta jos hän olisi ollut lyhyt, hän olisi sen kertonut kysymättäkin.. No hän on 185 ja ne komeat kasvot näyttävät vielä komeammilta.
Lyhyt mies voi ottaa lyhyen naisen, en tajua miksi 170cm miehen pitää saada 168-172- cm vaimon? Siinä on ongelman ydin, lyhyen miehen pitää saada pitkä nainen, onko se jotain kompensaatiota? Sairasta.
Eihän lihava nainenkaan saa haluta treenattua hoikkaa miestä. Eikä kouluttamaton tohtoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö noteeraa ympärilläsi olevia lyhyitä naisia? Mikä heissä on vikana, liian lyhyitä?
Vaikka Peter Dinklage, kunhan on tarpeeksi älyä ja persoonaa ja vehje toimii.
163-senttinen on kelvannut, olen itse 175.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin vaatimattomia. Miehet vaatii naiselta vaikka mitä tiimalasivartaloa ja pitkiä hiuksia, mutta nainen ei saa vaatia edes pituutta. Tai sitten tänne on kerääntynyt ne sädekehän kiillottelijat. 180-185 cm on ihannepituus miehelle (ainakin keskimittaisten ja pitkien naisten keskuudessa).
Oon nyt sättäillyt tosi ihanan miehen kanssa ja viimein uskalsin kysyä pituutta. Toisaalta jos hän olisi ollut lyhyt, hän olisi sen kertonut kysymättäkin.. No hän on 185 ja ne komeat kasvot näyttävät vielä komeammilta.
Lyhyt mies voi ottaa lyhyen naisen, en tajua miksi 170cm miehen pitää saada 168-172- cm vaimon? Siinä on ongelman ydin, lyhyen miehen pitää saada pitkä nainen, onko se jotain kompensaatiota? Sairasta.
Eihän lihava nainenkaan saa haluta treenattua hoikkaa miestä. Eikä kouluttamaton tohtoria.
Eihän 168-172 pitkä nainen ole 170-senttiselle miehelle pitkä vaan saman pituinen, ja ainakin minusta samanpituisuus on se täydellisin tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö noteeraa ympärilläsi olevia lyhyitä naisia? Mikä heissä on vikana, liian lyhyitä?
Missä olen väittänyt, että lyhyissä naisissa on jokin vialla?
-ap
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut minkä pituinen mies kelpaisi suhteeseen. Kyllä minä ihan muita asioista pohdin millaisen ihmisen kanssa haluaisin olla.
Johtuuko se sitten omasta pituudesta tai sen puutteesta miksi minulle muiden sentit on merkityksettömiä.
Jokaisella on ne omat ihanteensa, jotenen ymmärrä miksi pitäisi olla sellainen jolle "ulkoiset seikat ei merkkaa mitään". Nämä kommentit kun keräävät paljon yläpeukkuja, rehellisiin ulkonäkö-ihanteisiin taas satelee alapeukkua.
On minullakin ihmisiä, joiden ulkonäkl ei merkkaa mitäön vaan se sisin. Heitä kutsun ystäviksi.
Sitten on se yksi, jolla sisin merkitsee paljon, mutta hän on alunalkaenkin ollut minusta fyysisestikin puoleensavetävä. Hän on aviomieheni.
Ja joo, olen kokeillut parisuhteita, joissa ulkonäkö ei ole pahemmin sytyttänyt. Ei se vietti herää myöhemminkään, ei tunne toista kohtaan fyysistä vetoa, eikä varsinkaan tehnyt pahemmin seksiä mieli. Joten siltä pohjalta tiedän, että kyllä parisuhde vaatii osakseen myös sen, että toinen sytyttää myös fyysisellä tasolla.
Mutta tätähän nainen ei saisi sanoa. Miehellä voi olla ulkonäkökriteereitä kuppikoosta hiustenväriin ja se on ok. Kun naisella on edes pituuskriteeri, on hän pinnallinen p*ska ja kohtuuton 👍
Kari Ketonen on kai 167, että semmoinen.
En ole ikinä seurustellut alle 180-senttisen miehen kanssa, pisin on ollut tasan 200 cm. Itse olen 163. Pidän pitkistä miehistä, mutta voisin ehkä seurustella vielä 175-senttisen kanssa, mikäli hän olisi sopusuhtaisen lihaksikas ja muuten miehekäs.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Itse 170cm, nykyinen tapailukumppani on 165cm. Ideaalipituus, tullut ihan uusia seksiasentoja jotka eivät pidemmän kanssa olisi edes mahdollisia :) (Eksä on 198cm.) Minimi olisi varmaan 160cm.
Pituusero tosiaan vaikuttaa myös seksiin. Jotkin asennot menee vaan tosi hankalaksi kun ero on esim se 25 cm, mikä miehelläni ja minulla on.
Mitkä asennot? Nekö, jossa ollaan pystyssä? Entä joku jakkara apuna?
Itse asiassa aika monet: pitkien miesten kanssa pitää olla doggyssa selkä sen verran kaarella, että alaselkään alkaa helposti sattua. Seisten edestäpäin ei onnistu ollenkaan, seisten takaapäin miehen pitää olla tosi kyyryssä ja jännittää siksi koko ajan yläreisiä. Lähetyssaarnaajan muunnos jalat miehen olkapäillä on kanssa aika kivulias kun nainen siinä maatessa makaa tyyliin niskansa varassa (ja silti vaarana että menee ns. väärään reikään). Kontallaan sängyn reunalla niin että mies seisoo --> taas miehen pitää olla kyyryssä. Kuusysissä saa kurotella, että yltää suullaan yhtään mihinkään...
Jaa, olikohan niitä hyviä asentoja ylipäätään pitkän miehen kanssa..? :D
No ratsastus tietty sujuu ja kylkiasento tai jos on sopivan korkuisia tasoja tai huonekaluja alustana. Muuten kyllä seksistä tahtoo tosiaan tulla voimistelusuoritus. Toinen kyyristelee ja kyykkää ja toinen koittaa venytellä itsensä mahdollisimman hyvin tarjolle.
Nuorena seurustelin jonkin aikaa yhden kaverin kanssa. Olen 160 cm ja hän lienee ollut jotain 170. Kerran huvikseni kokeilin hänen uusia farkkujaan ja katsos vaan, lahkeen mitta oli ihan hyvä! Kaveri hermostui tuosta. Kai hänellä sitten oli lyhyet jalat?
Minulle pitää olla vähintään 175 cm mies. Aviomieheni on 183 ja meillä on ihan hyvä pituusero. Pienten miesten kanssa tunnen itseni sotanorsuksi, vaikka olenkin normaalipainoinen. Ei yhtään mukava tunne.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys otsikossa.
10cm, jos osaa sitä käyttää hyvin minun ilokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut minkä pituinen mies kelpaisi suhteeseen. Kyllä minä ihan muita asioista pohdin millaisen ihmisen kanssa haluaisin olla.
Johtuuko se sitten omasta pituudesta tai sen puutteesta miksi minulle muiden sentit on merkityksettömiä.Jokaisella on ne omat ihanteensa, jotenen ymmärrä miksi pitäisi olla sellainen jolle "ulkoiset seikat ei merkkaa mitään". Nämä kommentit kun keräävät paljon yläpeukkuja, rehellisiin ulkonäkö-ihanteisiin taas satelee alapeukkua.
On minullakin ihmisiä, joiden ulkonäkl ei merkkaa mitäön vaan se sisin. Heitä kutsun ystäviksi.
Sitten on se yksi, jolla sisin merkitsee paljon, mutta hän on alunalkaenkin ollut minusta fyysisestikin puoleensavetävä. Hän on aviomieheni.
Ja joo, olen kokeillut parisuhteita, joissa ulkonäkö ei ole pahemmin sytyttänyt. Ei se vietti herää myöhemminkään, ei tunne toista kohtaan fyysistä vetoa, eikä varsinkaan tehnyt pahemmin seksiä mieli. Joten siltä pohjalta tiedän, että kyllä parisuhde vaatii osakseen myös sen, että toinen sytyttää myös fyysisellä tasolla.
Mutta tätähän nainen ei saisi sanoa. Miehellä voi olla ulkonäkökriteereitä kuppikoosta hiustenväriin ja se on ok. Kun naisella on edes pituuskriteeri, on hän pinnallinen p*ska ja kohtuuton 👍
Aika outo vastaus tuohon kommenttiin. Eihän kommentoimasi henkilö sanallakaan paheksunut niitä, joille miehen pituus on tärkeää. Hän vain kertoi että hänelle se ei ole merkityksellistä. Hän ei myöskään sanonut, että kenenkään pitäisi olla sellainen jolle ulkoiset seikat eivät merkkaa mitään. Hän ei edes sanonut ettei hänelle itselleen ne mitään merkkaisi.
Mieheni on 167 cm eli minun pituiseni.
Rakastan häntä, hän on älykäs, hauska, komea, sivistynyt, seksikäs, himokas ja rakastaa minua.
Aiemmat mieheni olivat 190 cm ja 187 cm.
Miehen pituus ei ole minulle parisuhdekriteeri mihinkään suuntaan.