Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?
Kommentit (405)
155-160 cm olisi alaraja. En ole pitkä itsekään.
160, itse olen sitä luokkaa myös.
Minun kokemukseni (kymmeniä vuosia deittailua ja parisuhteita) mukaan lyhkäsillä miehillä on ainakin napoleon-kompleksi.
Muutaman alle 170cm pitkän kanssa on tullut deittailtua ja sen perusteella sanoisin, että lyhyet miehet esittää karskia ja ovat kovakouraisia sängyssä...
Lyhyet miehet ei löydä feminiinistä puoltaan ja se tekee heistä yksipuolisen...
En ole mikään pitkä itsekään (167cm), mutta stiletot jalassani mittaa tulee lähes 180cm, joten miehen on oltava ainakin sen mittainen!
En halua hiihtää balleriinat jalassa aina.
Its olen 162 ja olen ajatellut, että 160 olisi se raja miehellä. En kuitenkaan mittanauhan kanssa lähde ketään mittailemaan. Nykyinen on 166 ja eksä oli 182.
Itse olen 158, saman pituinen kelpais vielä hyvin. Myönnän kyllä että pitempi ois kuitenkin kivempi.
Itse oon 168cm, nii joku tai siis 176 tai vähintään jos olis edes 174 nii ois ihan iisi.
Mielellään väh. 180cm, alle 175 ei kyl tulis kuuloonkaa.
Itse olen 174cm ja olen seurustellut itseäni lyhyempien kanssa. Lyhin oli 165cm.
Miltein aina on käynyt niin, että olen huomannut, että miestä häiritsee se, että olen häntä pidempi. Minua haittaa vain jos näen, että miestä haittaa. Eli voisin seurustella lyhyen itsevarman miehen kanssa.:)
No ei sillä väliä. Tuttavalla on lyhytkasvuinen mies, ja jos sattuisin rakastumaan niin saisi olla vaikka sen kokoinen. Monet miehet eivät ole kiinnostuneet, koska itse olen yli 180.cm. Lähinnä haluaisin älykkään, puheliaan ja keskustelutaitoisen miehen, jolla olisi mielipiteitä. Ulkonäkö ym. Ei ole sillä lailla tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni (kymmeniä vuosia deittailua ja parisuhteita) mukaan lyhkäsillä miehillä on ainakin napoleon-kompleksi.
Muutaman alle 170cm pitkän kanssa on tullut deittailtua ja sen perusteella sanoisin, että lyhyet miehet esittää karskia ja ovat kovakouraisia sängyssä...
Lyhyet miehet ei löydä feminiinistä puoltaan ja se tekee heistä yksipuolisen...En ole mikään pitkä itsekään (167cm), mutta stiletot jalassani mittaa tulee lähes 180cm, joten miehen on oltava ainakin sen mittainen!
Miten se miehen pituus sinun kenkävaihtoehtojasi muka rajoittaa?
170 ois ihan minimi, itse oon 166
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet ei löydä feminiinistä puoltaan ja se tekee heistä yksipuolisen...En ole mikään pitkä itsekään (167cm), mutta stiletot jalassani mittaa tulee lähes 180cm, joten miehen on oltava ainakin sen mittainen!
Minullakin on tällainen kokemus sänkyhommista lyhyen miehen kanssa. Ainoa mies, jonka kanssa olo seksin aikana on ollut kuin pumpattavalla Barbaralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin niin kuvitella ap:n! Nyt jos kukaan ei täällä vastaa pitävänsä juuri 140-senttisiä miehiä kaikkein seksikkäimpinä, niin ap masentuu naisten "pinnallisuudesta". Eikä enää livenä tee ainuttakaan aloitetta, koska "se ei lyhyelle miehelle, selvitetty on". Eikä siksi tutustukaan kehenkään, vaan viettää loppuelämänsä yleisten täällä miten tyhmiä naiset ovat. Haloo kaveri, näihin kyselyihin ihmiset vastaavat ideaaliensa mukaan. Tosissaan pariudutaan oikeiden ihmisten kanssa, joista kukaan ei joka suhteessa ahtaisiin ihannekuviin kumppanista mahdu.
En nyt sentään masennu, mutta kieltämättä välillä huomaan tuntevani epävarmuutta pituudestani. Yllättävän moni nainen täällä on kuitenkin sanonut, ettei pituus ole merkittävä tekijä tai pituuteni mahtuu vielä siihen "alarajaan", niin ihan hyvä fiilis kommenteista on tullut.
Sehän on mukavaa! 😊
Olen 162 cm ja muutaman sentin pidempi kävisi ihan hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin vaatimattomia. Miehet vaatii naiselta vaikka mitä tiimalasivartaloa ja pitkiä hiuksia, mutta nainen ei saa vaatia edes pituutta. Tai sitten tänne on kerääntynyt ne sädekehän kiillottelijat. 180-185 cm on ihannepituus miehelle (ainakin keskimittaisten ja pitkien naisten keskuudessa).
Oon nyt sättäillyt tosi ihanan miehen kanssa ja viimein uskalsin kysyä pituutta. Toisaalta jos hän olisi ollut lyhyt, hän olisi sen kertonut kysymättäkin.. No hän on 185 ja ne komeat kasvot näyttävät vielä komeammilta.
Lyhyt mies voi ottaa lyhyen naisen, en tajua miksi 170cm miehen pitää saada 168-172- cm vaimon? Siinä on ongelman ydin, lyhyen miehen pitää saada pitkä nainen, onko se jotain kompensaatiota? Sairasta.
Eihän lihava nainenkaan saa haluta treenattua hoikkaa miestä. Eikä kouluttamaton tohtoria.
Sinulla on joku ongelma. Ihmiset pariutuvat sellaisten ihmisten kanssa, jotka heitä kiinnostavat. Yhdistelmät voivat olla ulkopuolisten silmissä yllättäviäkin. Pariskunta itse sen sijaan yleensä tietää mitkä asiat heidät pitävät yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua hiihtää balleriinat jalassa aina.Minullakin on tällainen kokemus sänkyhommista lyhyen miehen kanssa. Ainoa mies, jonka kanssa olo seksin aikana on ollut kuin pumpattavalla Barbaralla.
Mulla taas ihan päinvastainen kokemus - nykyinen tapailukumppani 165cm ja en muista kenenkään oikeasti panostaneen mun mielihyvään yhtä antaumuksella kuin tämä tekee <3 Osaa tosin olla kovakourainenkin jos pyydän ;)
Olen 180 cm ja roteva, ja ajattelen, että mies saisi olla vähintään yhtä pitkä. Mutta ei se ole määräävä tekijä, jos mies on muuten ihana.
Emme varmaan harrasta mieheni kanssa seksiä oikein, kun moni täällä on sitä mieltä että pituuserosta on haittaa... ei ole ollut tähän mennessä ongelmia.
T. N 155, M 186
Ei ap ihannepituutta kysynyt, joten tuskin sellaisia vastaajatkaan ovat kertoneet. Ihanne on ihan eri asia kuin se mitä todellisuudessa on valmis kelpuuttamaan.