Nainen, kuinka lyhyt mies sinulle vielä kelpaisi parisuhteeseen?
Kommentit (405)
Luulen, että voisin seurustella lyhytkasvuisenkin kanssa, joten ei ole putuudesta kiinni.
Olen 176 cm ja voisin ottaa 170 cm pitkän miehen.
Noin 5 cm minua lyhyempi. Olen 175.
Ihanteellisin pituus miehelle ois 173-183cm. Mutta kyllä semmoinen 165-172cm mieskin kelpais oikein hyvin jos kaikki muu olis kohdillaan.
t: n163
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme varmaan harrasta mieheni kanssa seksiä oikein, kun moni täällä on sitä mieltä että pituuserosta on haittaa... ei ole ollut tähän mennessä ongelmia.
T. N 155, M 186
No annappa sitten vinkkiä siitä miten toimitte.
T. N 165/54, M 194/98
En ole tuo jolta kysyit, mutta itsellä on mieheni kanssa tuollainen pituusero myös, eikä se kyllä seksissä vaikuta mihinkään. En ymmärrä mikä siinä ei muka onnistuisi jos on pituuseroa?
Oon 165 ja naimisissa 160 miehen kanssa. Ei oo ollut ikinä meille ongelma. Pienempikin tosta vois vielä olla.
Itse olen 165 ja mies on 160. Joten en hirveästi jaksaa välittää noin pienistä asioista (melkein kävisi vitsistä hei).
Moni vanhempi kauhistelee ja ex jaksaa aukoa mutta nuoremmat ei välitä.
Hyvä nuoriso.
Joku 165cm olisi ainakin ihan ok.
Mua ei kiinnosta jos mies on lyhyempi, mutta kaksmetriset ei nappaa.
Optimaalinen olisi 170-180cm, itse olen 175cm.
10 cm itseäni pidempi. Aiemmissa suhteissa, joissa tuo ehto ei ole täyttynyt (ja joskus mies ollut minua lyhyempikin), asia on häirinnyt minua lopulta joka kerta. Enää en pakota itseäni vaan kunnioitan biologista tarvettani. Muusta ulkonäöstä, iästä, koulutuksesta jne. on helpompi joustaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm, kyllä joku 165 cm vielä menisi hyvin. Sitä matalampikin, jos on hyvä tyyppi.
Niin, ei se niin haittaa, jos on matala - kunhan ei ole katala.
Olen itse 165 cm pitkä. Tapasin miehen, joka on todella komea ja kroppakin on varsin hyvässä kunnossa. Valitettavasti olemme vain suunnilleen saman pituisia ja se on liian iso turn-off. 175 cm on minimipituus.
15cm on ihan hyvä, ei liian pieni eikä liian isokaan.
Lyhytkasvuisuus saattaisi olla ongelma, siis sellainen mikä luokiteltaisiin kai vammaisuudeksi koska ei pärjäisi arjessa ilman apuvälineitä.
169cm. Olen itse 175-177 väliltä. En tosiaan "kelpuuttaisi" tuon lyhyempää naistakaan (olen bi).
Ei mitään alarajaa, jos muuten synkkaa. Itse olen 175 cm.