Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
Vierailija kirjoitti:
Hikoilen, tärisen ja tilaan lisää kaljaa.
Me too...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hikoilen, tärisen ja tilaan lisää kaljaa.
Me too...
# häshtääg :))))
Menen ihan lukkoon ja möläytän jotain typerää, jos ylipäätään saan sanottua mitään:-(
Nainen = pllu kirjoitti:
Olen outo kirjoitti:
Hehe..tästä ketjusta olen tajunnut antaneeni varmaan usein väärää vihreää valoa kysyessäni miehiä töistä mukaan oluelle, keikalle, kahville tai kalaan. Mä kun ihan kaveripohjalta olen vilpittömästi kutsunut ja pillua ei ole ollut tarjolla. Tosin ei miehet ole sitä olettanutkaan, vaan ollaan käyty kalassa ja keikoilla hauskaa pitämässä. Mulla on paljon miehiä kavereina ihan ammatin vuoksi. Olen levyseppä hitsaaja, naimisissa onnellisesti ja kolmen pojan äiti :D.
Eniten mua tässä ketjussa ihmetyttää se, että ompa täällä vauvapalstalla paljon miehiä :D
Se jos nainen pyytää käymään ei aina ole merkki seksuaalisesta tai parisuhteellisesta kiinnostuksesta.Hehe, sinä olet huipulla!! Tiedätkö minkä takia? Alapääsi.
Ehkä, mutta ei sentäs ole jakaa sitä tarvinnut :)
Vierailija kirjoitti:
kristen kirjoitti:
Kuka tai mikä ihme käyttäytyy näin? Selkärangaton luuseri?
No siinähän se vastaus tuli jo. Selkärangaton pelimies, jolla on koko ajan haku päällä. Kuvottava mies.
m36
Siis jos mies ei ole koskaan edes puhunut mistään treffeistä, vaan kaikki on ollut tämän naisen päässä, niin eikö ole naisen vika? Mies tuskin on tosiaan ihastunut. Toki on epäkohteliasta silti ehdottaa tapaamista, johon ottaa muuta seuraa mukaan tiedustelematta onko tämä ok. Kyllä mä sanoisin tuolle miehelle tuosta sen käytöksestä suorat sanat, mut turha haukkua pelimieheksi jos ei mitään edes tältä naiselta hakenut muuta kuin ystävyyttä.
n30+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kristen kirjoitti:
Kuka tai mikä ihme käyttäytyy näin? Selkärangaton luuseri?
No siinähän se vastaus tuli jo. Selkärangaton pelimies, jolla on koko ajan haku päällä. Kuvottava mies.
m36
Siis jos mies ei ole koskaan edes puhunut mistään treffeistä, vaan kaikki on ollut tämän naisen päässä, niin eikö ole naisen vika? Mies tuskin on tosiaan ihastunut. Toki on epäkohteliasta silti ehdottaa tapaamista, johon ottaa muuta seuraa mukaan tiedustelematta onko tämä ok. Kyllä mä sanoisin tuolle miehelle tuosta sen käytöksestä suorat sanat, mut turha haukkua pelimieheksi jos ei mitään edes tältä naiselta hakenut muuta kuin ystävyyttä.
n30+
Haki kyllä piniä AP:lta, mutta toinen hoito tuli yllättäen tilanteeseen ja saattaa olla hankala ja aggressiivinen nainen, joten surkimus ei uskaltanut käskeä sitä hiiteen. Selvästikin heikkolahjainen pelimies. Seuraavan aamun selittely kaikista säälittävintä.
Vaikka tie olisi täysin auki h-hetkellä alkaa ahdistaa ja häivyn kuvasta.
Hymyilen, flirttailen, otan kaiken kevyesti (koska olen varattu)... joten on helppo olla rento, ei ole paineita. Joskus huolettaa se että saattaisi pahemminkin ihastua johonkuhun, sitä on sattunutkin mutta mennyt sitten ohikin.
Se alkaa sillä että sydän hyppää ja alan hengittää hieman raskaammin, ehkä 10%. Ei aina havaittava edes itselleni.
Riippuen siitä, onko kiire vai ei, saatan ignoorata muijan tai heittäytyä juttelemaan normaalisti. Jutellessani Toivon saavani selville, onko hänellä poikaystävää ja mitä hän harrastaa / mitä ajattelee asioista, samlla kun vaivihkaa nautiskelen hänen kehonsa yksityiskohdilla. Katson paljonko meikkiä ja koruja hänellä on ja yritän päätellä asioita hänen pukeutumistyylistään.
Jos hän tekee vaikutuksen, kiinnostava nainen saattaa kehittyä edelleen ihastukseksi.
Alitajuntaani jää valokuvantarkka muisti kaikesta, mitä hän on sanonut tai tehnyt. Saatan muistaa vuosienkin päästä tarinan yksityiskohtien lisäksi, miten hän sanoi jonkun asian tuon keskustelun aikana tai tavan, jolla hän suhtautui kertomiinsa asioihin, mikä kehittää hänen persoonallisuuttaan mielikuvituksessani.
Olen outo kirjoitti:
Hehe..tästä ketjusta olen tajunnut antaneeni varmaan usein väärää vihreää valoa kysyessäni miehiä töistä mukaan oluelle, keikalle, kahville tai kalaan. Mä kun ihan kaveripohjalta olen vilpittömästi kutsunut ja pillua ei ole ollut tarjolla. Tosin ei miehet ole sitä olettanutkaan, vaan ollaan käyty kalassa ja keikoilla hauskaa pitämässä. Mulla on paljon miehiä kavereina ihan ammatin vuoksi. Olen levyseppä hitsaaja, naimisissa onnellisesti ja kolmen pojan äiti :D.
Eniten mua tässä ketjussa ihmetyttää se, että ompa täällä vauvapalstalla paljon miehiä :D
Se jos nainen pyytää käymään ei aina ole merkki seksuaalisesta tai parisuhteellisesta kiinnostuksesta.
Eikö? Omalla kohdallani pitäisi kyllä olla kysymys todella pitkästä kaveruudesta, jotta voisin lähteä "kalaan" miespuolisen työkaverini kanssa, jota oma aviomies ei välltämättä edes tunne. Olen kyllä elänyt ihan erilaisessa sääntömaailmassa. Eri asia tietty, jos lähdetään työporukalla, johon kuuluu molempaa sukupuolta.
Ggläähätän, huohotan, haukahtelen ja yritän humputtaa joko jalkaa tai kättä. Oikeastaan ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä vinkki. Se menee juuri näin. Vähän väärä ketju nyt minun naisena kommentoida, mutta kun nyt tuli puheeksi. Jos ensin katsoo ja hymyilee, ja sitten katse painuu alas, se kertoo kiinnostuksesta ja ujostelusta. Jos ensin katsoo ja sitten kääntää pään sivuun, ei ole kyse kiinnostuksesta, olipa hymyä tai ei.
Jos ei ujostele, niin sitten voi ollakin vaikeampaa tulkita. Silmiin asti yltävä hymy, ehkä hieman pään kallistaminen (niin että paljastaa kaulaa), nämä ovat ainakin naisen merkkejä kiinnostuksesta. Jos jää hymyillen kiinni katseeseen ihan loputtoman pitkään tai jos katse lopussa kääntyy alas, kiinnostus on varmaa. Näin väittäisin. Ja myös jos jää hymyilemään kohtaamisen jälkeen. Mitä miehet olette mieltä, toimitteko tekin näin?
Minä olen ihminen enkä mikään strutsi. En keikuttele kaulaani puhuessani ja hymyileminenkin riippuu ihan siitä puhuttavasta asiasta. Ehkä teillä typyillä (chicks) asia on toisin.
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt tulee aika henkkoht kysymys miehille, mutta tässä on mainittu erektio sen verran monesti että on vain pakko udella... Reagoiko miesten penis aina ihastuttavaan naiseen? Kaikilla miehillä siis seisoo ihastuksen läsnäollessa? Aika kiihottavaa.
Mulla alkaa seisomaan jos naisella on isot tissit tai hyvä perse / lantio tai huorameikki päällä, ihan riippumatta siitä onko minulla tunnepuolen ihastusta. Sitten jos pääsen olemaan vierekkäin niin, että olen ihan naisen ihossa kiinni niin naisen haju saattaa olla myös ärsyke, joka on toiminut laukaisemaan erektion. Ja sehän on todennäköisempää tutun naisen seurassa, jos vaikka loikoillaan yhdessä sohvalla.
Tähän lisähuomautuksena, että jos olen sen ihastuksen seurassa, niin todennäköisesti olen jo runkannut kotona häntä ajatellessani kymmeniä kertoja. En sen vuoksi enää saa niin voimakasta seksuaalista reaktiota häneen, joten erektion saaminen on minulle vaikeampaa ihastuksen kohteeseen kuin "tuoreeseen" ventovieraaseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tähän lisähuomautuksena, että jos olen sen ihastuksen seurassa, niin todennäköisesti olen jo runkannut kotona häntä ajatellessani kymmeniä kertoja. En sen vuoksi enää saa niin voimakasta seksuaalista reaktiota häneen, joten erektion saaminen on minulle vaikeampaa ihastuksen kohteeseen kuin "tuoreeseen" ventovieraaseen naiseen.
Olin joskus ihastunut muksun päiväkoti-opettajaan (nuori nainen) ja purin aika usein paineita hänen insta-kuvien äärellä. Ei seisonut kun juteltiin muksun asioista, mutta yhen kerran alkoi nolottaa kun oli nimittäin tullut tehtyä koneen äärellä kaikenlaista edellisenä iltana. Olin nimittäin hieman leikannut ja liimannut fotarilla saadakseni *kröh* lisäinspiraatiota.
Olen outo kirjoitti:
Se jos nainen pyytää käymään ei aina ole merkki seksuaalisesta tai parisuhteellisesta kiinnostuksesta.
Miksi menet joidenkin "kaverimiesten" kanssa kalaan tms.? Sinullahan on olevinaan myös perhe, etkö voi mennä perheesi ja miehesi kanssa...? Minäkin olen naimisissa oleva kolmen teinin äiti ja katsoisin, että tuollaiset "kalareissut" ovat suoraan pois perheeltä. Ainakin minulla on niin vähän vapaa-aikaa, että en laita sitä vieraisiin.
Menen siksi kalaan kaverimiesten kanssa, kun mulla sattuu olee vene ja kalavehkeet. Miksi en menisi? Usein oma mies tai joku lapsista tulee mukaan. Oluella käydään yhdellä, perjantaina eikä edes joka perjantai. Ammattini on mikä on, poikien kanssa leikkinyt jo lapsesta. Aika rajoittunutta ja yksinäistä olis mun elämä, jos pitäsi vain naisten kanssa aikaa viettää :O Mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus ihastunut muksun päiväkoti-opettajaan (nuori nainen) ja purin aika usein paineita hänen insta-kuvien äärellä. Ei seisonut kun juteltiin muksun asioista, mutta yhen kerran alkoi nolottaa kun oli nimittäin tullut tehtyä koneen äärellä kaikenlaista edellisenä iltana. Olin nimittäin hieman leikannut ja liimannut fotarilla saadakseni *kröh* lisäinspiraatiota.
Ihan mahtavaa pojat ( myös tuo edellinen, joka r*nkkaa ihastuksen pois)!
Miksi aina sanotaan, että suomalaiset miehet ovat tylsiä?
En mitään. Valitettavasti.
-m41
Olen tavallista puheliaampi. Hymyilen ja katson suoraan silmiin :)
Hehe, sinä olet huipulla!! Tiedätkö minkä takia? Alapääsi.