Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
Vierailija kirjoitti:
Menen juttelemaan ja hetken päästä sanon että lähdemme illalla kävelylle ja laavulle illastamaan, tulen hakemaan kuuden aikaan. Yksin ei ole tarvinnut laavuilla
Ei toimi muhun.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksen kirjoittaja tässä. No tosiasia on, että m35 vaikuttaa ihanalta, ja jos en olisi jo parisuhteessa, olisin hyvin kiinnostunut.
Mitä turhaa toivoa se on, kun palsta on täynnä yksinäisiä naisia ja miehiä?Onhan tinderkin täynnä yksinäisiä naisia ja miehiä mutta silti me tavismiehet ei kelvata kenellekään..
Ei tehdä olettamuksia mitkä ei perustu mihinkään. Toteuma ratkaisee..
Mitkä ihmeen "me tavismiehet"? Kyse on sinun seuranhaussasi vain sinusta ja siitä, että et ole osannut rakentaa profiiliasi itseäsi kiinnostaviin ihmisiin vetoavaksi. Tietysti myös treffeillä pitää antaa toiselle kiinnostava kuva itsestään, että seuraa jatkoa. Pitää löytyä yhteisiä mielenkiinnon kohteita yms. Tavallisuus on turvallisuutta ja vakautta ja yleisesti ottaen se on varmasti valtaosalle ihmisistä tärkeintä elämässä, sukupuoleen katsomatta. Sen näkee selvästi näinä epätavallisina aikoina.
käyttäydyn siten että näytän sen... kyllä ne naiset kestä olen kiiinnostunut yleensä sen tietää.
https://naisten.fi/miten-ihastunut-mies-puhuu-naiselle/ luulin että tälläset oppaat on ihan diibadaabaa mutta sain myös ihan ok vinkkejä täältä... tai ymmärrän paremmin nyt asiaa.
Laitan käteni hänen pikkuhousujen sisään ja hieron. Jos kostuu niin jatketaan iltaa
Menen ihan sekaisin. Höpötän mitä mieleen sattuu. Olen ihan hermona.
Pyydän anteeksi ja häivyn paikalta.
Katselen muualle ja yritän olla huomaamaton.
Hyvä kysymys. En ole ns. naistenmies, enkä osaa luontevasti iskeä naisia pelkkää seksiä varten, vaikka poikamiesaikoina olisin halunnutkin. Itse asiassa ainoat (muutamat) irtosuhteet ovatkin lähteneet naisten aloitteesta.
Ihastumistapaukset ovat sen sijaan eri juttu. Vaikka ehkä alitajuisesti jännitän niissäkin, niin ihastuneena naisen viehätysvoima saa paremmat puoleni esiin. Hymyilen ja juttelen luontevammin. Flirtti sujuu yhtäkkiä kuin olisin joku kokenutkin konkari, vaikka en todellakaan ole. Toki se edellyttää myös vastakaikua naiselta, koska en ole piirittäjätyyppiä, vaan flirttailun pitää näkyä molemmin puolin. Ja onhan seksikin on parempaa, kun on tunnetta mukana.
Silmät seisoo päässä, kuola valuu suupielistä, housussa nytkii ja päässä takoo ajatus:pukille, pukille, puk,,,,
Kertokaa nyt minulle tyhmälle millainen se ujo mies sitten on. Te joilla sellainen on tai jotka ujoista tykkäävät.
Kun kuulemma ei ole puhumaton, hiljainen, välttelevä, etäinen ja aikaansaamaton tms. Miten se ujous sitten ilmenee?
Miksi sitten on nimikkeellä ujo kun ei kuitenkaan ole ujo.
Jos on tosiaan kaksi ujoa ja aloitteetonta ihmistä niin miten pääsevät ollenkaan alkuun.