Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
Vierailija kirjoitti:
Olen hiljaa ja tuijotan kaukaisuuteen, sillä olen assi.
Sama vika Rahikaisella.
Miksi joku nostaa tätä jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku nostaa tätä jatkuvasti?
Rakastan tätä ketjua, koska olen ihastunut juuri nyt työkaveriini ja homma ei oikein etene. Tämä ketju tuo minulle lohtua. Tosin en ole ollut nostamassa. Go boys go!
Käyttäydyn ihan niinkuin muidenkin seurassa. Sanon asiat niinkuin ne on enkä ala lepertelemään ja sensuroimaan ja pehmentämään puheitani siksi että "naiset tykkäisi". Jos sillä menee herneet nenään tai jotain niin ei sellaisesta prinsessasta olisi parisuhteeseenkaan kun oikeassa elämässä tapahtuu jatkuvasti jotain väärää äänenpainoa tai sanavalintaa pahempia juttuja.
Vierailija<br />
Rakastan tätä ketjua, koska olen ihastunut juuri nyt työkaveriini ja homma ei oikein etene. Tämä ketju tuo minulle lohtua. Tosin en ole ollut nostamassa. Go boys go![/quote kirjoitti:Ooh. Kerrotko hieman tarkemmin tilanteestasi?
Käyttäydyn välinpitämättömästi, koska realistisena miehenä tiedän, että kaikki naiset joihin ihastun ovat aivan liian tasokkaita minulle, joten miksi tuoda kiinnostusta ilmi kun ei ole mahdollisuuksia kuitenkaan..
Minä tarvitsen naiselta selvät merkit kiinnostuksesta, että voisin toimia.
Kysyn haluukko nää nährä helikopterin ja päästä ajelulle.
Naiset on aina joo totta kai ilosesti hymyillen.
Sit se loppuuki siihe ku paljastuu et se oliki vähä erillaine helikopteri ja ajelu.
Nii mie käyttäydyn ku oonha mie Kiteeläine runkkari.
Katson silmiin ja olen hiljaa. Mietin, istuuko hän siinä sattumalta. Toivon, että hän on nähnyt as-miehiä ennenkin. Käännän katseeni pois ja puhun aivan liian nopeasti. Vilkaisen kelloani ja kohottaudun. Hetken kuluttua olen poissa ja hän pitää minua epäkohteliaana tai ei uhraa minulle ajatustakaan. Mistäpä minä sen tietäisin, sillä en osaa tulkita toisten ilmeitä. Tovin kuluttua vilkaisen itseäni peilistä. En pidä näkemästäni. Olen niin tyhjä. Olen väsynyt ja minulla on murheita, joista työkaverini eivät tiedä yhtikäs mitään. Lukitsen työhuoneen oven perässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija<br />
Rakastan tätä ketjua, koska olen ihastunut juuri nyt työkaveriini ja homma ei oikein etene. Tämä ketju tuo minulle lohtua. Tosin en ole ollut nostamassa. Go boys go![/quote kirjoitti:Ooh. Kerrotko hieman tarkemmin tilanteestasi?
Minä en ole tuo edellinen, heitän vaan tähän väliin että meitä on muitakin työpaikkaihastuneita jotka on jumissa... voi kun tietäisi onko sillä toisella samat ajatukset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija<br />
Minä en ole tuo edellinen, heitän vaan tähän väliin että meitä on muitakin työpaikkaihastuneita jotka on jumissa... voi kun tietäisi onko sillä toisella samat ajatukset!
Tuntui vaan, että heti kolahti. Sitten vähän flirttailtiin, mutta siinä tulikin jo vähän mutkia matkaan. En luovuttanut, vaan vapaa-ajalla laitoin viestiä ja tekstailimme, mikä sujuikin oikein hyvin. Töissä en haluaisi edes törmätä, vaan yritän väistellä, ettei vaan kukaan vahingossakaan huomaa mitään, koska pelkään, että pelkkä katseeni paljastaa jotain. Eikä taatusti huomaakaan, kun olen kohdatessamme kuin tönkkösuolattu muikku.
Todennäköisesti hän ajattelee, että pelaan tässä jotakin peliä, vaikka siitä ei ole kysymys.
Minun mielestäni tämän ikäisen ihmisen ei enää pitäisi voida käyttäytyä näin nolosti.
Noh, ehkäpä tämä tapaus onkin tarkoitettu vain tällaiseksi.
Pakko kysyä nyt että mitä ihmettä?
Eilen sain viestin mieheltä, joka on monta kertaa ehdottanut minulle kahvittelua. Kavereiden mukaan puhuu minusta paljon ja keksii tekosyitä päästäkseen tapaamaan "sattumalta".
Hän pyysi minua baariin. Ajattelin että mikäs siinä, vihdoin tavataan kaksin.
Menin paikalle ja hän tuli ilahtuneena tervehtimään. Juteltiin pari tuntia erilaisista asioista, myös hyvin henkilökohtaisista. Kuulostaa ihan normaaleilta treffeiltä siis.
Paitsi että: miehellä oli koko ajan kainalossaan kikatteleva nainen, joka lopulta talutti hänet puoliväkisin taksiin.
Ihastuksen läsnäollessa tuskin käyttäytyy kukaan näin? Minun puoleltani ihastus sammui samalla sekunnilla kun istuin pöytään ja näin tilanteen.
Aamulla heti sain mieheltä viestiä tyyliin "miten tää nyt näin meni ja ei helvetti mikä ilta"
En vastannut mitään.
Kuka tai mikä ihme käyttäytyy näin? Selkärangaton luuseri?
kristen kirjoitti:
No siinähän se vastaus tuli jo. Selkärangaton pelimies, jolla on koko ajan haku päällä. Kuvottava mies.
m36
Vierailija kirjoitti:
Käyttäydyn välinpitämättömästi, koska realistisena miehenä tiedän, että kaikki naiset joihin ihastun ovat aivan liian tasokkaita minulle, joten miksi tuoda kiinnostusta ilmi kun ei ole mahdollisuuksia kuitenkaan..
Minä tarvitsen naiselta selvät merkit kiinnostuksesta, että voisin toimia.
Mulle käy aina näin... Tai sitten on joko on varattu tai monesti asuu jossain ihan liian kaukana tai jopa toisessa maassa...
kristen kirjoitti:
Pakko kysyä nyt että mitä ihmettä?
Eilen sain viestin mieheltä, joka on monta kertaa ehdottanut minulle kahvittelua. Kavereiden mukaan puhuu minusta paljon ja keksii tekosyitä päästäkseen tapaamaan "sattumalta".
Hän pyysi minua baariin. Ajattelin että mikäs siinä, vihdoin tavataan kaksin.Menin paikalle ja hän tuli ilahtuneena tervehtimään. Juteltiin pari tuntia erilaisista asioista, myös hyvin henkilökohtaisista. Kuulostaa ihan normaaleilta treffeiltä siis.
Paitsi että: miehellä oli koko ajan kainalossaan kikatteleva nainen, joka lopulta talutti hänet puoliväkisin taksiin.
Ihastuksen läsnäollessa tuskin käyttäytyy kukaan näin? Minun puoleltani ihastus sammui samalla sekunnilla kun istuin pöytään ja näin tilanteen.
Aamulla heti sain mieheltä viestiä tyyliin "miten tää nyt näin meni ja ei helvetti mikä ilta"
En vastannut mitään.
Jep!
Vierailija kirjoitti:
Yritän tietoisesti olla mahdollisimman neutraali ja asiallinen. Vältän kohtaamisia, jos se on pienellä vaivalla mahdollista
Juurikin näin ja homma etenee! 😂😂😂
Hankkiudun hänen lähelleen ja kysyn kohteliaasi "anteeksi, mutta paljonko kello on?". Siinä vaiheessa vastauksesta tiedän heti onko nainen kiinnostunut. Jos ei ole, voin jatkaa pystypäin matkaa, jos on, ryhdyn tekemään syvällisempää tuttavuutta, tiedustelen hänen mieltymyksistään ja esitän kaksimielisiä vihjailuja mahdollisesta yhdynnästä.
Ja syntyvyyden lasku sen kun jatkuu.
Kuinkahan monella palstalaisella on jo Fleshlight tai RealDoll?
Hehe..tästä ketjusta olen tajunnut antaneeni varmaan usein väärää vihreää valoa kysyessäni miehiä töistä mukaan oluelle, keikalle, kahville tai kalaan. Mä kun ihan kaveripohjalta olen vilpittömästi kutsunut ja pillua ei ole ollut tarjolla. Tosin ei miehet ole sitä olettanutkaan, vaan ollaan käyty kalassa ja keikoilla hauskaa pitämässä. Mulla on paljon miehiä kavereina ihan ammatin vuoksi. Olen levyseppä hitsaaja, naimisissa onnellisesti ja kolmen pojan äiti :D.
Eniten mua tässä ketjussa ihmetyttää se, että ompa täällä vauvapalstalla paljon miehiä :D
Se jos nainen pyytää käymään ei aina ole merkki seksuaalisesta tai parisuhteellisesta kiinnostuksesta.
Hikoilen, tärisen ja tilaan lisää kaljaa.
Olen hiljaa ja tuijotan kaukaisuuteen, sillä olen assi.