Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?

Vierailija
10.06.2018 |

Vastaketjun kimmoittamana!

Kommentit (953)

Vierailija
541/953 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän esiin.

Vierailija
542/953 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulkeudun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/953 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä jopa liian kiinnostunut mitä hän puhuu jonkun toisen kanssa. Tiedonjano yllättää hyvin voimakkaasti, eikä sitä meinaa saada millään tyrehtymään. Sitä ehkä itsekin joutuu aktivoitumaan, on se vaan niin mieletön.

Vierailija
544/953 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, joku nosti tämän taas tänne!

Vierailija
545/953 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olemme kahvipöydässä, olen hiljaa, mutta ahmin kaikki hänen sanansa ja kätken ne sydämeeni. Rakastan sinua omalla oudolla tavallani, pieni ja iloinen nainen.

Vierailija
546/953 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan mies huomannut että alkaa vahingossa peilata ihastuksen käytöstä? Eli hän vaihtaa asentoa, teet huomaamatta samoin. Monesti, melkein koko ajan.

Tai menet lähelle seisomaan / istumaan, siis jos ollaan isommassa porukassa? Tai että rintamasuunta on miltei koko ajan suoraa ihastusta päin?

Ja sit välillä on etäisempi ja menee puihin koska jompaa kumpaa hermostuttaa joku tilanne.

Mut sit välillä hymyilee niin sydämeen saakka niillä silmillään. Ja kuuntelee kaiken mitä sanoo, ja muistaa, vaikka ihastus puhuisi hiljaakin?

Elättelen tässä ohuesti toiveita erään miekkosen suhteen. Kommentteja?

Vierailija
547/953 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan mies huomannut että alkaa vahingossa peilata ihastuksen käytöstä? Eli hän vaihtaa asentoa, teet huomaamatta samoin. Monesti, melkein koko ajan.

Tai menet lähelle seisomaan / istumaan, siis jos ollaan isommassa porukassa? Tai että rintamasuunta on miltei koko ajan suoraa ihastusta päin?

Ja sit välillä on etäisempi ja menee puihin koska jompaa kumpaa hermostuttaa joku tilanne.

Mut sit välillä hymyilee niin sydämeen saakka niillä silmillään. Ja kuuntelee kaiken mitä sanoo, ja muistaa, vaikka ihastus puhuisi hiljaakin?

Elättelen tässä ohuesti toiveita erään miekkosen suhteen. Kommentteja?

Kuulostaa tutulta. Mun tapauksessa en uskalla puhua suoraan naiselle, vaan suuntaan sanat ikään kuin sen vieruskaverille, kun hermostuttaa niin.

Vierailija
548/953 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukselle on todella vaikea puhua. Jos ajattelee, että nainen on omassa liigassa niinsanotusti, niin ei tule sanaa suusta ja sekoilee täysillä. Sitten jos mimmi on varattu tai muuten semmoinen mikä ei ole itselle sopiva, niin oon tosi puhelias, hauska ja hurmaava.

Vierailija
549/953 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän jotain peliä yhden todella ujon miehen kanssa. Tiedän hänen olevan kiinnostunut. Mies tuntuu välillä välttelevän minua viimeiseen asti ja toisinaan hakeutuu seuraan. Tulee "viereen" istumaan; välissä on vähintään kaksi metriä, ei uskalla katsoa minua silmiin ym. Ja minä teen tahallani sitä että menen ihan viereen, töissä katson häntä oikein pitkään silmiin ja hymyilen, mies punastuu ja naurahtaa ja lopulta saan sen hymyn. Vitsailen että saisin hänet nauramaan ja hän tekee minulle samaa. Hyvin hyvin pientä flirttiä ja punastelua kummaltakin. En tiedä kauan me pelaamme tätä koska mies ei varmasti uskalla tehdä sitä aloitetta :D Mutta ah mikä ihana mies <3

Vierailija
550/953 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttamalla kiinnostuneelta

Vierailija
551/953 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30 ja latino kirjoitti:

Vaikka nämä onkin vitsinä kirjoitettuja vastauksia niin tämä on asia, missä en ymmärrä suomalaisia ollenkaan.

Mä menen tietysti juttelemaan. Sittenhän sen vasta näkee kuinka käy ja löytyykö molemminpuoleista kiinnostusta.

Tämä asia riippuu tietysti lähtökohdista.

Jos miehellä on sattunut naaman suhteen geenit kohdalleen ja on saanut elämänsä aikana paljon mielenkiintoa naisilta osakseen niin voisin kuvitella että minäkin olisin itsevarma tekemään aloitteita naisille.

Mutta toisinpäin jos naamageenit ei ole kunnossa ja kukaan nainen ei ole ihastunut suhun ja omiin aloitteisiin et saa vastakaikua niin kyllä realiteetit iskee päin näköä ja lakkaat tekemästä aloitteita koska niiden onnistumistodnäk on olematon.

Miksi pitää olla niin hiton tavoitehakuinen? Eikö naiselle voi mennä juttelemaan kuin ihmiselle? Suorastaan oksettaa ajatus siitä, että joku lähestyisi minua saalistusmielessä. Tule juttelemaan kuin juttelisit kenelle tahansa uudelle ihmiselle. Jos juttu luistaa, niin kiva! Ei tiedä, mihin homma vielä syvenee. Jos ei, niin mitä sitten. Sellaista se on. Ei kaikkien kanssa synkkaa. Mutta jos lähestymistapasi on (ehkä jopa minua tuntematta) joku hiton saalistus, niin ei kiinnosta! Se on esineellistävää. Minua kiinnostaa ihmiset, jotka ovat kiinnostuneita minusta ensisijaisesti ihmisenä, joten kohtele minua sellaisena.

Vierailija
552/953 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaan kondomin paikalleen.

Vierailija
553/953 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän jotain peliä yhden todella ujon miehen kanssa. Tiedän hänen olevan kiinnostunut. Mies tuntuu välillä välttelevän minua viimeiseen asti ja toisinaan hakeutuu seuraan. Tulee "viereen" istumaan; välissä on vähintään kaksi metriä, ei uskalla katsoa minua silmiin ym. Ja minä teen tahallani sitä että menen ihan viereen, töissä katson häntä oikein pitkään silmiin ja hymyilen, mies punastuu ja naurahtaa ja lopulta saan sen hymyn. Vitsailen että saisin hänet nauramaan ja hän tekee minulle samaa. Hyvin hyvin pientä flirttiä ja punastelua kummaltakin. En tiedä kauan me pelaamme tätä koska mies ei varmasti uskalla tehdä sitä aloitetta :D Mutta ah mikä ihana mies <3

Onko teillä joku este yhdessäololle vai pelaatko pelejä vain huviksesi?

Jos tiedät että mies on kiinnostunut mutta ei uskolla tehdä aloitetta ja itsekin olet ilmeisesti kiinnostunut, niin miksi et sitten itse tee sitä aloitetta? Miehen vastaushan tulee olemaan aloitteeseen positiivinen kun kerta on sinusta varmasti kiinnostunut.

En ymmärrä.

M28

Vierailija
554/953 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät että mies on kiinnostunut mutta ei uskolla tehdä aloitetta ja itsekin olet ilmeisesti kiinnostunut, niin miksi et sitten itse tee sitä aloitetta? Miehen vastaushan tulee olemaan aloitteeseen positiivinen kun kerta on sinusta varmasti kiinnostunut.

En ymmärrä.

M28

Naiset EIVÄT tee aloitteita kuin pakosta! Mulla oli itsellä sellainen kaukoihastus, jonka sisko asui mun naapurissa. Olin kyllä tehnyt selväksi tunteeni tälle ihastukselle, ja tämän sisko vielä kehui mua hänelle! Viestiteltiin pari kertaa somessa, ja sain pakit. Meni ehkä 6 kuukautta ja hänen siskonsa tuli nolona kysymään multa miksen jatkanut viestittelyä, sisko olisi kuulema kiinnostunut. Kuitenkin kaikki olemme +25v... 

Vierailija
555/953 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilen ihastusta hymyillen. Ehkä vältän lyhyitä kohtaamisia, koska koen ne vähän kiusalliseksi. Toivoisin pääsevän syvempiin keskusteluihin hänen kanssaan, mutta emme ole tuttuja eikä hän tiedä kuinka kovin häntä rakastan.

Vierailija
556/953 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta ei tapahdu kun se että touhutippa ilmestyy Teron kärkeen.

Vierailija
557/953 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

M28

Naiset EIVÄT tee aloitteita kuin pakosta! Mulla oli itsellä sellainen kaukoihastus, jonka sisko asui mun naapurissa. Olin kyllä tehnyt selväksi tunteeni tälle ihastukselle, ja tämän sisko vielä kehui mua hänelle! Viestiteltiin pari kertaa somessa, ja sain pakit. Meni ehkä 6 kuukautta ja hänen siskonsa tuli nolona kysymään multa miksen jatkanut viestittelyä, sisko olisi kuulema kiinnostunut. Kuitenkin kaikki olemme +25v... 

Jotkut naiset tykkää paskatestailla miehiä oikein urakalla, v*ttuilee ja antaa pakkeja mutta oikeasti kuitenkin toivovat että tämä vahva prinssi haluaisi heitä niin kovasti että vielä kymmenenkin pakin jälkeen jaksaisi yrittää. Vain sitten nainen ehkä oikeasti uskoo että mies on hänen arvoisensa ja suostuu treffeille.

Vierailija
558/953 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

M28

Jotkut naiset tykkää paskatestailla miehiä oikein urakalla, v*ttuilee ja antaa pakkeja mutta oikeasti kuitenkin toivovat että tämä vahva prinssi haluaisi heitä niin kovasti että vielä kymmenenkin pakin jälkeen jaksaisi yrittää. Vain sitten nainen ehkä oikeasti uskoo että mies on hänen arvoisensa ja suostuu treffeille.

Niin toi oli aika traumaattinen kokemus mulle lopulta! Eipä tuollaista ihastusta ole ennen tullut vastaan, ja kaikki vesittyi koska nainen tahtoi testailla mua. Ei noin suoria pakkeja ole ennen edes tullut, mutta kuitenkin hänellä itsellään oli kiinnostusta paljonkin. Usuttaa nyt hänen oma siskonsa mun juttusille epätoivoisena... Hohhoijjaa...

Vierailija
559/953 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ejakuloin kiinnostukseni kohteeseen toistuvasti.

Vierailija
560/953 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ejakuloin kiinnostukseni kohteeseen toistuvasti.

Näin toimitaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä