Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
Sanoin aiemmin, että välttelen, mutta taidan olla muuttunut mies. Nykyään jututan naisia kuin naisia, jos vastaavat innostuneesti. Naiset tuntuvat tykkäävän minusta aika usein. Jos ei muuten niin ainakin päivän piristäjänä. Huono puoli on, että en ihastu enää silmiäni myöden. Tykkäilen ja kiinnostun.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Sanoin aiemmin, että välttelen, mutta taidan olla muuttunut mies. Nykyään jututan naisia kuin naisia, jos vastaavat innostuneesti. Naiset tuntuvat tykkäävän minusta aika usein. Jos ei muuten niin ainakin päivän piristäjänä. Huono puoli on, että en ihastu enää silmiäni myöden. Tykkäilen ja kiinnostun.
Kuulostaa tosi kivalta, onneksi olkoon! :)
Viittoilen käsilläni nussimisen elkeitä ja päästelen kaikenmaailmaan ”uuuh uuuhhh” ääniä.
Nämä naisten kiinnostusten näyttäminen on yleensä sitä että tullaan samaan kahvipöytään töissä istumaan ja kysytään miten meni viikonloppu ja siitä sitten pitäs päätellä, että se on kiinnostunut vaikka Teemu teki samat jo ruokkiksella. Eli onko Teemukin kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on kerran nainen pyytänyt illan päätteeksi kotiinsa teelle. Oliko se tämmöinen "vihreä valo"?
No olihan tuo aika selvä signaali. Toisinaan se tarkoittaa, että olisi pildeä tarjolla. Ehkä jo tänään.
m40
Perillä oli vain pildeä tarjolla. Tee oli kuulemma loppu.
Tämä teekutsu voidaan ilmeisesti määritellä "vihreäksi valoksi" naisten koodistossa. Mieluummin ottaisin kyllä vastaan ihan selväkielisiä sanomia.
Niin ja mistä voit tietää kun nainen pyytää teelle tai kahville että mielessä on seksi? Kyllä ihmiset juo kahvia ja teetä ja netflixiä ilman seksiäkin. Voisko naiset kertoa mistä tietää että naisella on mielessä seksi
Kannattaa herätä fantasioista, harvemman n nainen etsii vain seksiä. Eli jos menet teelle vain se mielessä ja odotat pelkkää seksiä tulee sydänsurudraama.
Vierailija kirjoitti:
Nämä naisten kiinnostusten näyttäminen on yleensä sitä että tullaan samaan kahvipöytään töissä istumaan ja kysytään miten meni viikonloppu ja siitä sitten pitäs päätellä, että se on kiinnostunut vaikka Teemu teki samat jo ruokkiksella. Eli onko Teemukin kiinnostunut?
Todennäköisesti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tahdonvoima täytyy pitää olla siirtämättä katsetta rintoihin tai muualle kehoon kun nainen tapittaa suoraan silmiin.
Kertokaa nyt naiset, jos mies siirtää katseena keskustelun aikana rintoihin vaikka hetkeksi mutta ei kuitenkaan jää tuijottamaan niitä, niin onko peli menetetty?
Itse ajattelen aina että "ai nyt se huomasi että siirsin katseeni alas" ja jonkunlainen häpeä siitä itselle jää, jotenkin sellainen tunne, että "nyt olen kyllä tässä tilanteessa aivan alakynnessä" ja että kuvittelee naisen ajattelevan, että eikö tuo mies ole jo nähnyt rintoja tarpeeksi, että niitä täytyy keskustelun aikanakin katsella?
Saat katsoa! Ihan siinä missä minä katson sinun harteitasi ja lanteitasi, niin sinä saat katsoa rintojani. Takamuksenikin on ihan kelpo takamus, joten sitäkin voi vilkaista. 😉
Saa katsoa??? Yleensähän täällä puhuu naiset siitä miten sikamaista kun katsoi peppua ohimennen jne ja itse saanut pari kertaa vihaiset katseet takaisin kun vilkaissut nopeaa hyvää pyllyä. Mitä se haittaa jos mies vilkaisee kunhan ei tökerösti tuijota
Olen ihan katseenkestävä, itsetuntoni ja huumorintajuni on hyvä, joten täältä pesee ja linkoaa katseita myös. Jos joku sinuun vihaisesti katsoo, niin tämä nainen ei ilmeisesti ole samanlainen, mutta katsomallahan sen tietää. Ottaisin sinuna riskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä myös välttelen ihastukseni kohdetta. Olen nainen, naimisissa, pari teinilasta ja avioliitto ollut pystyyn kuollut jo vuosia aviomiehen uskottomuuden vuoksi. Lasten ja lainojen vuoksi siedän miestä enää.
Tapasin työkuvioiden kautta aivan uskomattoman miehen. Saa sukat pyörimään jaloissa, niin seksikäs ja upea että koskaan en ole tavannut. Mies jää jatkuvasti kiinni minun salatuijottamisesta ja punastuu kun huomaan tämän. Pitää puoliani töissä ja suojelee, jotain käsittämätöntä kemiaa ja vetovoimaa on meidän välillä .
Mies on myös naimisissa, teinien isä. Satun kautta rantein tietämään että hänen vaimollaan on mt-ongelmia ja liitto natisee.
Mitäpä tässä pitäisi tehdä?
Kumpikaan ei ole koskaan kertonut toiselle tunteista vaikka esim. Lounastauolla melkein tekee mieli syödä toinen katseilla.
Hmm. Muutama vaihtoehto on.
1) et tee mitään. Jos mies on ihastunut, se tekee ennen pitkää jonkun aloitteen.
2) et tee mitään. Mieskään ei tee mitään. Syytä et saa koskaan selville, ja ajan saatossa oma ihastuksesi haalistuu pois.
3) teet aloitteen. Mies vastaa siihen kiusaantuneena kielteisesti, eli olit kuvitellut koko kemian. Oma ihastuksesi kuolee hyvin nopeasti.
4) teet aloitteen. Mies vastaa siihen innostuneesti. Kohta on romanssi päällä, ja seuraamuksia tiedossa. Seuraamukset eivät ole pelkästään positiivisia.
Nämä tuli mieleen. Jos tilanne on tuore, menossa voi olla vaihe 1, jolloin kannattaa vielä odottaa. Jos aikaa on kulunut kauan, sanotaan vaikka vuosi, menossa on vaihe 2,3 tai 4. Voisi olla saumaa tehdä tyylikäs aloite, sellainen että molempien kasvot säilyy.
Minusta tämä oli hyvä analyysi jatkosta. Miksi alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
Teemua kiinnostavat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tahdonvoima täytyy pitää olla siirtämättä katsetta rintoihin tai muualle kehoon kun nainen tapittaa suoraan silmiin.
Kertokaa nyt naiset, jos mies siirtää katseena keskustelun aikana rintoihin vaikka hetkeksi mutta ei kuitenkaan jää tuijottamaan niitä, niin onko peli menetetty?
Itse ajattelen aina että "ai nyt se huomasi että siirsin katseeni alas" ja jonkunlainen häpeä siitä itselle jää, jotenkin sellainen tunne, että "nyt olen kyllä tässä tilanteessa aivan alakynnessä" ja että kuvittelee naisen ajattelevan, että eikö tuo mies ole jo nähnyt rintoja tarpeeksi, että niitä täytyy keskustelun aikanakin katsella?
Saat katsoa! Ihan siinä missä minä katson sinun harteitasi ja lanteitasi, niin sinä saat katsoa rintojani. Takamuksenikin on ihan kelpo takamus, joten sitäkin voi vilkaista. 😉
Saa katsoa??? Yleensähän täällä puhuu naiset siitä miten sikamaista kun katsoi peppua ohimennen jne ja itse saanut pari kertaa vihaiset katseet takaisin kun vilkaissut nopeaa hyvää pyllyä. Mitä se haittaa jos mies vilkaisee kunhan ei tökerösti tuijota
Olen ihan katseenkestävä, itsetuntoni ja huumorintajuni on hyvä, joten täältä pesee ja linkoaa katseita myös. Jos joku sinuun vihaisesti katsoo, niin tämä nainen ei ilmeisesti ole samanlainen, mutta katsomallahan sen tietää. Ottaisin sinuna riskin.
Minua ainakin saa katsoa sekä miehet, että naiset, (miehet usein katsovat sen toisenkin kerran) ja näköjään katsovatkin, kun olen laihtunut reilut pari vaatekokoa. Ihan uusi kokemus nähdä oman ikäisten työkavereiden silmistä, että mitäs ihmettä tuolle on tapahtunut. Tässä iässä kun tuo suunta pakkaa olemaan juurikin päinvastoin.
T. 50 v.
Vierailija kirjoitti:
No tietysti niin että piiritän sitä ja alan juttelemaan. Täytyy myös olla siististi cool ja vähän semmosen panomiehen letkeä. Naiset rakastaa itsevarmuutta, jännitystä ja tykkääävät olla vietävinä. Ai että kun olette ihania! Muah! <3
Panomiehen letkeä. Tuo on niin totta. Jos mies on letkeä, niin se jotenkin viestii, että hän on sängyssä...notkea.
Vierailija kirjoitti:
No tietysti niin että piiritän sitä ja alan juttelemaan. Täytyy myös olla siististi cool ja vähän semmosen panomiehen letkeä. Naiset rakastaa itsevarmuutta, jännitystä ja tykkääävät olla vietävinä. Ai että kun olette ihania! Muah! <3
No tietysti niin että epämääräisesti tuijottelen sitä, ja murahtelen. Täytyy olla aidosti white trash ja semmosen luolamiehen jäykkä. Naiset rakastaa viattomuutta, jörrikkää, joka yrittää olla herkkä mutta epäonnistuu siinä, ai että ku ootte syötäviä! Röyh! Ja pieru!
Eli huumori, se se toimii aina, olit sitten lihava tai laiha. Saanti on varma.
Sanoin suoraan miten asia on. Nyt ollaan naimisissa.
Kuinka käyttäydyn ihmisen lähellä josta pidän?
Otan hiuksista kiinni ja raahaan luolaani, ja jyystän takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
aihe 1, jolloin kannattaa vielä odottaa. Jos aikaa on kulunut kauan, sanotaan vaikka vuosi, menossa on vaihe 2,3 tai 4. Voisi olla saumaa tehdä tyylikäs aloite, sellainen että molempien kasvot säilyy.
Eipä omassa kaveripiirissä varmaan kukaan sanoisi suoraan ei naiselle joka lähestyisi baarissa. Minä mukaanlukien. Korkeintaan olisi hämmentyneitä kun se on niin harvinaista. Siinä mielessä naisella aloitteentekijänä ei tarvitse pelätä tylyjä pakkeja, paitsi tietysti jos tekee aloitetta miehelle jota jo valmiiksi ympäröi muut naiset. Yksikään baarinnurkalla tuoppiansa siemailema ujompi mies tuskin sanoisi ei siinä tilanteessa. Tai en ainakaan osaa kuvitella samoja tilanteita kuin itsellä, missä on moneen otteeseen nainen käskenyt painumaan v**tuun tai ruvennut "hyihyttelemään" ja haukkumaan pystyyn heti ekan lauseen jälkeen.
Pakkeja ja lemppauksia tarvitsee pelätä vasta sitten kun on jonkin aikaa miehen kanssa vietetty (tai ensikohtaamisessa jos syystä tai toisesta haiset aivan järkyttävän pahalle). Jos harrastukset, mieltymykset tai kommunikaatio ei natsaa niin siinä voi homma kuivua kasaan olit sitten kuinka kaunis tahansa. Jossei kemiat kohtaa niin silloin ei kohtaa eikä asialle mahda mitään.
Alan juttusille (selvin päin, arkisessa ympäristössä). Käymme leffassa ja/tai kävelyllä jne. Lopulta hän kutsuu minut luokseen. Yleensä puhumme paljon. Todella paljon. Saatamme myös kuunnella musiikkia tai katsoa leffan. Joskus juomme hieman alkoholia, toisinaan teetä. Toisinaan saan pildeä saman tien ja toisinaan vasta muutaman visiitin jälkeen. Tämänkaltainen peruskuvio on toistunut neljä kertaa viimeisen kuuden vuoden aikana. Tämän lisäksi on iso tukku tapauksia, jotka eivät edenneet visiittiin saatikka rakasteluun saakka. Toisinaan "vika" oli minussa, toisinaan naisessa. Aina kannattaa kuitenkin yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää miehissä ehkä se eniten että kuinka kauan pitää sitä vihreää valoa näyttää ennen kuin toinen tekee siirron että tilanne etenisi? On useampi mies tullut vastaan töissä, jonka tiesin olevan ihastunut minuun ja olin heille näyttänytkin vihreää valoa. Olin kiinnostuksen tuonut esille joten jätin seuraavan siirron miehille minkä pitäisi olla helppoa kun tietää toisen olevan kiinnostunut. mutta kerta toisensa jälkeen huomasi että miehet kiersivät minua kuin kissa kuumaa maitoa. Monelle tuntui riittävän ajatus että olen kiinnostunut koska asioita ei viety eteenpäin. Näille miehille tuntui olevan tärkeää vain se että näytin vihreää valoa heille. Olinkin pari kertaa ottanut etäisyyttä heihin testimielessä (pakkohan tuollaisessa tilanteessa) niin huomasi kyllä että ovat tunteella mukana, yksikin näytti eksyneeltä koiranpennulta kun tuli varovasti kysymään ettei kai ole loukkannut minua huomaamattaan. Muttei tuon jälkeenkään mitään edelleenkään tapahtunut. Ihmetyttää vain mitä he saavat ajatuksesta että olen kiinnostunut jos eivät tule ”nauttimaan” milläänlailla asiasta. Sitten vatsa kun minun mielenkiinto sammui niin rupesivat vasta selvemmin yrittämään...
Ei miehet ymmärrä mitään valojen näyttämisiä.
Mies ymmärtää vain siitä että tekee suoran aloitteen eli pyydät sitä miestä johonkin vapaa-ajan aktiviteettiin suoraan.
Kyllä näyttää ymmärtävän mitä vihreä valo tarkoittaa. siitä ei ole epäilystäkään vaikka täällä palstalla te ette ymmärrä :D
Minua on kerran nainen pyytänyt illan päätteeksi kotiinsa teelle. Oliko se tämmöinen "vihreä valo"?
No oho, pitääpä olla varovainen kenelle ehdottaa teetä. 🤔 Ymmärrän kyllä nyt kiinteistövälittäjäni hämmennyksen, kun pyysin joskus poikkeamaan teelle 🤣 vaikka muusta ei ollut kyse kuin pelkästään teestä.
Yritän kaikin tavoin olla miehekäs ja ystävällinen..onnistunee jotenkuten. Yritän olla puhelias ja fiksu..ei onnistu ollenkaan. Hymyilen kivalle naiselle joskus puolivahingossa ja pakenen paikalta. Jos vahingossa tulee jotain juttelemista niin jutut päättyy siihen kun olisi taas tavallaan mun vuoro sanoa jotain..ja suusta ei ttule yhtikäs mitään, ei edes hei hei. Ja sitten taas kiroan itseni yksin ollessa.
Ihan samalla tavalla käyttäydyn, kun kaikkien muidenkin ihmisten seurassa. En minä mitään uskalla tehdä, jos nainen ei ihan suoraan tuo ilmi omaa kiinnostustaan.
Hmm. Muutama vaihtoehto on.
1) et tee mitään. Jos mies on ihastunut, se tekee ennen pitkää jonkun aloitteen.
2) et tee mitään. Mieskään ei tee mitään. Syytä et saa koskaan selville, ja ajan saatossa oma ihastuksesi haalistuu pois.
3) teet aloitteen. Mies vastaa siihen kiusaantuneena kielteisesti, eli olit kuvitellut koko kemian. Oma ihastuksesi kuolee hyvin nopeasti.
4) teet aloitteen. Mies vastaa siihen innostuneesti. Kohta on romanssi päällä, ja seuraamuksia tiedossa. Seuraamukset eivät ole pelkästään positiivisia.
Nämä tuli mieleen. Jos tilanne on tuore, menossa voi olla vaihe 1, jolloin kannattaa vielä odottaa. Jos aikaa on kulunut kauan, sanotaan vaikka vuosi, menossa on vaihe 2,3 tai 4. Voisi olla saumaa tehdä tyylikäs aloite, sellainen että molempien kasvot säilyy.