Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?
Kommentit (953)
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää sunnattomasti se miksi naiset ei voi selkeästi tuoda ilmi kiinnostusta ja esim pyytää kylään tai kahville vaan miehen pitää tehdä aloite ja arpoa missä mennään. Meillä kaikilla on suu millä hymyillä ja puhua
Vaikuttaa siltä, ettei kukaan nainen ole koskaan ollut oikeasti kiinnostunut sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tahdonvoima täytyy pitää olla siirtämättä katsetta rintoihin tai muualle kehoon kun nainen tapittaa suoraan silmiin.
Kertokaa nyt naiset, jos mies siirtää katseena keskustelun aikana rintoihin vaikka hetkeksi mutta ei kuitenkaan jää tuijottamaan niitä, niin onko peli menetetty?
Itse ajattelen aina että "ai nyt se huomasi että siirsin katseeni alas" ja jonkunlainen häpeä siitä itselle jää, jotenkin sellainen tunne, että "nyt olen kyllä tässä tilanteessa aivan alakynnessä" ja että kuvittelee naisen ajattelevan, että eikö tuo mies ole jo nähnyt rintoja tarpeeksi, että niitä täytyy keskustelun aikanakin katsella?
Saat katsoa! Ihan siinä missä minä katson sinun harteitasi ja lanteitasi, niin sinä saat katsoa rintojani. Takamuksenikin on ihan kelpo takamus, joten sitäkin voi vilkaista. 😉
Saa katsoa??? Yleensähän täällä puhuu naiset siitä miten sikamaista kun katsoi peppua ohimennen jne ja itse saanut pari kertaa vihaiset katseet takaisin kun vilkaissut nopeaa hyvää pyllyä. Mitä se haittaa jos mies vilkaisee kunhan ei tökerösti tuijota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että mulla on vähän samanlaista käytöstä kuin naisillakin eli tiettyjä naisia en uskalla lähestyä ollenkaan kun pelkään sekoilevani sanoissani ja käytöksessäni. Ja sitten tietenkin ajattelen myös että he eivät voisi kuitenkaan kiinnostua minusta joten miksi edes toisin kiinnostustani ilmi.
Ihana tunnustus. Miksihän aina jankutetaan, että kiinnostunut mies ei jätä aloitetta tekemättä ja ujous on vain tekosyitä? Itsellä tulee kynnys tehdä aloite miesten suuntaan tuon jankutuksen takia, koska oletan että aloitteettomuus sitten tosiaan on yhtä kuin epäkiinnostus.
Ujous on pelkästään suloinen, inhimillinen piirre ihmisessä! ❤️
No, niinpä! Itsekin viimeisimmän ihastukseni kohdalla tyydyin toteamaan, että ei se nyt ilmeisesti ollut kuitenkaan kiinnostunut, kun ei vienyt asiaa eteenpäin. Koska olin kuullut tätä jankutusta, että ujokin mies kyllä toimii, jos on kiinnostunut. Itsekin olen ujo enkä siis aloitteellinen ollut minäkään. Huokaus.
Riippuu onko tilanne nettideitissä vai IRL kasvokkain.
Netissä ujo mies uskaltaa tehdä aloitteen mutta kasvokkain ei uskalla.
Ujot miehet toivoo naisten aloitteita..
Entä se naiset jotka odottaa miesten alotteita ja joita riittää.. Millä perusteella sukupuoli määrittelee sen kumpi osaa puhua ja tuoda ilmi fiiliksiä?
Vierailija kirjoitti:
Katsekontakti ja hymy on varmaan se mistä voi eniten tulkita.
Mulla kävi kerran uimahallissa niin että yksi jumalaisen söpö uimaopettajanainen katsoi minua kohti hymyillen ja tietenkin itseäkin alkoi hymyilyttämään mutta laskin pään alas kun alkoi samalla ujostuttamaan niin paljon.
Eli vinkkinä voisin sanoa että jos mies hymyilee sinut nähdessään ja pää painuu samalla alas niin mies on selvää kauraa.. Pätee ainakin ujoihin miehiin.
Samaa olen lukenut myös naisten kehonkielestä, että se pään kääntymisen suunta hymyn kera on asia mikä paljastaa, jos pää painuu alas niin henkilö on kiinnostunut mutta jos kääntyy sivulle tai ylös niin sitten ei.
Tää muuten niin pitää paikkaansa mutta usein homma lopahtaa siihen ettei nainen huomaa vinkkiä ja molemmat ujostelee
Yksi syy siihen että moni kiinnostus lopahtaa on se että odotetaan miehen tekevän aloite. Te naiset jotka odotatte aina miehen aloitetta miettikääpä miten eri tavalla kohtaamistilanteet ois menny tai millaisia uusia tuttavuuksia ja kavereita voisi saada kun itsekkin avaisitte vaan suunne rohkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan uskalla tuntematonta miestä lähestyä kun mistä sen tietää jos vaikka on varattu.
Et pysty sormuksenkaan varaan sitä tietoa laskemaan.
Et uskalla? Eihän mieskään voi tietää varmaksi ja se on sitä venäläistä rulettia vaan miten käy jos kukaan ei uskalla tehdä alotteita. Tehkää naiset alotteita älkääkä vain jääkö odottamaan valmista että mies tulee
m26
Ihmettelen sitä miksi naiset suurimmalta osin ei uskalla alotteita tehdä. Sanoisin että tapaamistani naisista ehkä 5% on tehnyt aloitteen. Myös kavereista suurin osa sanoo ettei uskalla koska pelkää pakkeja mutta sama ongelmahan se miehelläkin on? Ei se kiinnostus selviä kun selvittämällä. Jutelkaa ja tuokaa ilmi niin ei tarvitse kirota jälkiviisaana.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää sunnattomasti se miksi naiset ei voi selkeästi tuoda ilmi kiinnostusta ja esim pyytää kylään tai kahville vaan miehen pitää tehdä aloite ja arpoa missä mennään. Meillä kaikilla on suu millä hymyillä ja puhua
Vaikuttaa siltä, ettei kukaan nainen ole koskaan ollut oikeasti kiinnostunut sinusta.
Siltä kyllä vaikuttaa että ei saa ketään naista kiinnostumaan kunnolla eli ihastumaan.
Kun lukee tuota naisten ketjua missä kertovat mitä ovat tehneet ihastuksissaan niin en pysty samaistumaan ollenkaan kun kukaan nainen ei ole ikinä käyttäytynyt ihastuneesti minua kohtaan.
Itsellä lähes kaikki kaverit on naisia ja olen suht sosiaalinen ja itsevarma näiden seurassa ja sitä juttelee rennosti kaikesta ja kuuntelee huolia jne mutta jos ihastun johonkin naiseen ja joku nainen iskee henkisellä tasolla kovaa niin siinä vain menee pasmat sekaisin ja ajatukset ja tuntuu että ylianalysoi omia ajatuksia ja sanomisia ja usein saattaa äänikin väristä puhuessa vaikka mitä tekisi.. Niin se ob jännää kiinnostavan naisen energia
M--
Itsellä lähes kaikki kaverit on naisia ja olen suht sosiaalinen ja itsevarma näiden seurassa ja sitä juttelee rennosti kaikesta ja kuuntelee huolia jne mutta jos ihastun johonkin naiseen ja joku nainen iskee henkisellä tasolla kovaa niin siinä vain menee pasmat sekaisin ja ajatukset ja tuntuu että ylianalysoi omia ajatuksia ja sanomisia ja usein saattaa äänikin väristä puhuessa vaikka mitä tekisi.. Niin se ob jännää kiinnostavan naisen energia
M--
Vierailija kirjoitti:
M--
Oho tuplana tuli kiitos puhelin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tahdonvoima täytyy pitää olla siirtämättä katsetta rintoihin tai muualle kehoon kun nainen tapittaa suoraan silmiin.
Kertokaa nyt naiset, jos mies siirtää katseena keskustelun aikana rintoihin vaikka hetkeksi mutta ei kuitenkaan jää tuijottamaan niitä, niin onko peli menetetty?
Itse ajattelen aina että "ai nyt se huomasi että siirsin katseeni alas" ja jonkunlainen häpeä siitä itselle jää, jotenkin sellainen tunne, että "nyt olen kyllä tässä tilanteessa aivan alakynnessä" ja että kuvittelee naisen ajattelevan, että eikö tuo mies ole jo nähnyt rintoja tarpeeksi, että niitä täytyy keskustelun aikanakin katsella?
Saat katsoa! Ihan siinä missä minä katson sinun harteitasi ja lanteitasi, niin sinä saat katsoa rintojani. Takamuksenikin on ihan kelpo takamus, joten sitäkin voi vilkaista. 😉
Saa katsoa??? Yleensähän täällä puhuu naiset siitä miten sikamaista kun katsoi peppua ohimennen jne ja itse saanut pari kertaa vihaiset katseet takaisin kun vilkaissut nopeaa hyvää pyllyä. Mitä se haittaa jos mies vilkaisee kunhan ei tökerösti tuijota
Siinä on katsos ero, että katsooko kiinnostava mies vai epäkiinnnostava mies. Esim jos minä katson niin ei varmasti tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt jo vuosia pätkätöitä ja naisvaltaisilla aloilla. Ilmeisesti olen aika normaali dorka eli melkein joka työpaikalla on alkanut synkata jonkun naisen kanssa tavallista paremmin. Koskaan ei ole kuitenkaan tapahtunut mitään fyysistä, sillä olen ollut naimisissa melkein 15 vuotta. Muistelen kuitenkin edelleen lämmöllä muutamaa erityisen viehättävää naista. He ovat olleet sopivasti erilaisia kuin oma vaimoni ja tuoneet kivan lisän elämään, En tiedä olisiko työtoveruus ollut yhtä kivaa ja leppoisaa, jos olisin ollut seksin puutteessa riutuva sinkku. Ei varmaankaan.
Tuossa hommassa se sun naimisissa oleminen vaikuttaa energioihin ja asioihin. Jos olisit sinkku ja kun on sinkkuna niin vientiä vaan on paljon vähemmän mitä suhteessa. Itsekkin parisuhteessa nykyään tuntuu että kokoajan naiset kimpussa kun menee vain käymään pitämässä hauskaa jossain .Eipä ollut sinkkuaikoina tällaista huomiota näin paljon. Kai naiset vaistoaa jos miehellä on nainen ja miehen käytöskin varmasti eroaa. Minulla käytös ja ajatusmaailma eroaa suurestikkin silloin kun saa seksiä ja läheisyyttä ja hyväksyntää eikä tarvitse olla puutteessa :D
Mies
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on katsos ero, että katsooko kiinnostava mies vai epäkiinnnostava mies. Esim jos minä katson niin ei varmasti tykätä.
Nyt olet sisäistänyt asian oikein :D
Kun naiset tässäkin ketjussa puhuvat että miten toivoisivat miehiltä aloittellisuutta niin eivät varmasti tarkoita meitä ketjussa olevia miehiä vaan niitä miesmallin näköisiä miehiä ja niillä miehillä riittää vientiä jo muutenkin.
Kun sanoin tuolla aiemmin että naisten pitäisi aktivoitua ja tehdä enemmän aloitteita niin joku nainen vastasi siihen että sitten ne aloitteet menisivät vain erityisen hyvännäköisille miehille, niinpä niin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on kerran nainen pyytänyt illan päätteeksi kotiinsa teelle. Oliko se tämmöinen "vihreä valo"?
No olihan tuo aika selvä signaali. Toisinaan se tarkoittaa, että olisi pildeä tarjolla. Ehkä jo tänään.
m40
Perillä oli vain pildeä tarjolla. Tee oli kuulemma loppu.
Tämä teekutsu voidaan ilmeisesti määritellä "vihreäksi valoksi" naisten koodistossa. Mieluummin ottaisin kyllä vastaan ihan selväkielisiä sanomia.
Niin ja mistä voit tietää kun nainen pyytää teelle tai kahville että mielessä on seksi? Kyllä ihmiset juo kahvia ja teetä ja netflixiä ilman seksiäkin. Voisko naiset kertoa mistä tietää että naisella on mielessä seksi
No tietysti niin että piiritän sitä ja alan juttelemaan. Täytyy myös olla siististi cool ja vähän semmosen panomiehen letkeä. Naiset rakastaa itsevarmuutta, jännitystä ja tykkääävät olla vietävinä. Ai että kun olette ihania! Muah! <3
Vierailija kirjoitti:
M--
Sama se on minulla naisena. Tollotan vaan totisena ihastukseni kohdetta ja muille hymyilen ja flirttailen kevyesti kuin ei mitään.
Aivan järkyttävää. Ahdistaa jo taas etukäteen tuo oma käytös.
No mä myös välttelen ihastukseni kohdetta. Olen nainen, naimisissa, pari teinilasta ja avioliitto ollut pystyyn kuollut jo vuosia aviomiehen uskottomuuden vuoksi. Lasten ja lainojen vuoksi siedän miestä enää.
Tapasin työkuvioiden kautta aivan uskomattoman miehen. Saa sukat pyörimään jaloissa, niin seksikäs ja upea että koskaan en ole tavannut. Mies jää jatkuvasti kiinni minun salatuijottamisesta ja punastuu kun huomaan tämän. Pitää puoliani töissä ja suojelee, jotain käsittämätöntä kemiaa ja vetovoimaa on meidän välillä .
Mies on myös naimisissa, teinien isä. Satun kautta rantein tietämään että hänen vaimollaan on mt-ongelmia ja liitto natisee.
Mitäpä tässä pitäisi tehdä?
Kumpikaan ei ole koskaan kertonut toiselle tunteista vaikka esim. Lounastauolla melkein tekee mieli syödä toinen katseilla.