Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?
Kommentit (516)
Itse asun täällä uskovaisten hihhulien keskellä ja olen kyllä täysin eri mieltä kuin he. Jos tietäisivät "todellisen minäni" niin voisi tulla tukalat paikat. Siinä mielessä en jaksa enää kuunnella sitä homous on sairaus shittiä enää keneltäkään.
Pori Jazzeilla on muutenkin aina ihan paska meininki. En tule soittamaan siellä koskaan, Iiro Rantala twiittasi.
Vierailija kirjoitti:
Pori Jazzeilla on muutenkin aina ihan paska meininki. En tule soittamaan siellä koskaan, Iiro Rantala twiittasi.
Ai, olen ollut Iiron keikalla Jazzeilla ja mielestäni meininki oli varsin hyvä. Haistapa Iiro siis v**tu, eipä tarvitse sinunkaan keikoillesi tulla enää koskaan.
Pori Jazz on Suomen paras homofestivaali!
Sain tästä arvokonservatiivisesta uhrautumisesta keskivahvan siemensyöksyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, olen ollut Iiron keikalla Jazzeilla ja mielestäni meininki oli varsin hyvä. Haistapa Iiro siis v**tu, eipä tarvitse sinunkaan keikoillesi tulla enää koskaan.
No, hyvä niin. Sitten siellä on meille muille paremmin tilaa nauttia loistavasta musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin homo, höpeäisin tätä nykyistä homorummutusta ja puolestani loukkaantumista. Ei tällä saavuteta yhtään mitään.
Saavutetaan sillä. Suuri joukko sinänsä homoseksuaalisuuteen neutraalisti tai positivisesti suhtautuvista saadaan käännytettyä ”vastapuolelle”.
Niinpä. :(
Sukupuolen voi korjata, mutta seksuaalisuutta ei voi eheyttää! Koettakaa ymmärtää tämä asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu. Harmi ettei aiemmin tullut ilmi. Yritykseksemme ei ole osallistunut mitenkään Jazzeihin aiemman vihervasemmistolaisen ilmapiirin takia. Nyt tuli muutos ja itsekin taidan poiketa.
Mukava että normaalit ihmiset voivat vielä johtaa kulttuuritapahtumia. Toivoa on.
Ei Ruotsalan edustama ajattelu ole normaalia, tavallista, tavanomaista, eikä yleistä, eikä se edusta normien mukaista käyttäytymistä vaikka niin yrität asian kömpelösti larpaten esittää. Hienoa, että Ruotsala sai potkut eikä enää johda tuota kulttuuritapahtumaa.
Hyvin tyypillistä suvaitsevais-fasistista ”ajattelua”: jos joku on eri mieltä kuin minä, hänelle tulee järjestää potkut, julkinen häväistys ja mielellään myös avioero ja lasten huostaanotto.
Ei, vaan jos joku syrjii ja eriarvoistaa kokonaista kansanryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä laski mullakin Iiron pisteet.
Moukka mikä moukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu. Harmi ettei aiemmin tullut ilmi. Yritykseksemme ei ole osallistunut mitenkään Jazzeihin aiemman vihervasemmistolaisen ilmapiirin takia. Nyt tuli muutos ja itsekin taidan poiketa.
Mukava että normaalit ihmiset voivat vielä johtaa kulttuuritapahtumia. Toivoa on.
Ei Ruotsalan edustama ajattelu ole normaalia, tavallista, tavanomaista, eikä yleistä, eikä se edusta normien mukaista käyttäytymistä vaikka niin yrität asian kömpelösti larpaten esittää. Hienoa, että Ruotsala sai potkut eikä enää johda tuota kulttuuritapahtumaa.
Hyvin tyypillistä suvaitsevais-fasistista ”ajattelua”: jos joku on eri mieltä kuin minä, hänelle tulee järjestää potkut, julkinen häväistys ja mielellään myös avioero ja lasten huostaanotto.
Mutta kun tämä johtaja ei työssään ollut yhtäkään homoa syrjinyt, koittakaahan ymmärtää pikkuhiljaa. Jos olisi työssään syrjinyt homoja, olisi asia ihan eri. Mutta kun ei ole. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hyvä niin. Sitten siellä on meille muille paremmin tilaa nauttia loistavasta musiikista.
Ei ollut sali täynnä viimeksikään. Toivottavasti ”te muut” kannatte rahaa keikolle oikein olan takaa kattamaan tyhjät tuolit.
Nyt voidaan mennä turvallisin mielin Porin Jazzeihin koko perheen voimin, kun tuo homofoobikko sai potkut ja häntä hännystelevät Perussuomalaiset pysyvät poissa tapahtumasta.
Olen menossa jazzeille, ei haittaa jonkun randomin uskovaisen mielipiteet, vaikka seksuaalivähemmistöön kuulunkin. Minusta potkut olivat vähän liikaa, en tosin ymmärrä näkemyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun tämä johtaja ei työssään ollut yhtäkään homoa syrjinyt, koittakaahan ymmärtää pikkuhiljaa. Jos olisi työssään syrjinyt homoja, olisi asia ihan eri. Mutta kun ei ole. Piste.
Koira nyt ymmärtää että on. Piste. Pilkku. Tavuviiva.
Vierailija kirjoitti:
Teidän typerien homojen takia toivon, että islamistit saavat Suomessa vallan ja alkavat heittää teitä alas korkeiden rakennusten katolta. Aion mennä katsomaan jokaista kotikaupungissani järjestettävää homot alas katolta -tapahtumaa ja hurraan jihadistien mukana aina, kun joku teistä mätkähtää katuun.
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Teidän typerien homojen takia toivon, että islamistit saavat Suomessa vallan ja alkavat heittää teitä alas korkeiden rakennusten katolta. Aion mennä katsomaan jokaista kotikaupungissani järjestettävää homot alas katolta -tapahtumaa ja hurraan jihadistien mukana aina, kun joku teistä mätkähtää katuun.
Tilanne on jo aika säälittävä, jos täytyy tuollaisen sakin selän takana piileksiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus katsonut dokumentin, joka kertoi kahdesta pojasta iranissa ( toinen 14 v), jotka hirtettin homoutensa vuoksi. Sen jälkeen en enää ole voinut sietää ketään, jonka mielestä homous on sairaus.
Laitanko minä sinulle videon meksikosta, jossa 20 kristittyä pyhäkoululaista tyttöä leikellään palasiksi HOMO satanistien toimesta? Homo siksi koska messuissaan homoillaan porukalla ja ylistetään lusiferia.
Kerro vain niin laitan videon tulemaan.
Miksi luulet että joku haluaisi katsoa runkkausmatskujasi? Oletko jotenkin vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus katsonut dokumentin, joka kertoi kahdesta pojasta iranissa ( toinen 14 v), jotka hirtettin homoutensa vuoksi. Sen jälkeen en enää ole voinut sietää ketään, jonka mielestä homous on sairaus.
Laitanko minä sinulle videon meksikosta, jossa 20 kristittyä pyhäkoululaista tyttöä leikellään palasiksi HOMO satanistien toimesta? Homo siksi koska messuissaan homoillaan porukalla ja ylistetään lusiferia.
Kerro vain niin laitan videon tulemaan.
Tässä on kyllä kyse aiheesta.
Saavutetaan sillä. Suuri joukko sinänsä homoseksuaalisuuteen neutraalisti tai positivisesti suhtautuvista saadaan käännytettyä ”vastapuolelle”.