Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa antaa Ruotsalalle potkut ennen kuin ensimmäinen ulkomainen homoseksuaali supertähti peruu tulonsa Porin jazzeihin. Näin voi nimittäin käydä.
Onhan se nyt aivan mieletöntä väittää, että homous on sellaista, josta kuka vain voi uskon avulla "parantua". Tässä on ohitettu kokonaan se biologinen tosiasia, että myös eläimillä on todettu homoseksuaalista kanssakäymistä. Jotkut ihmiset/eläimet vain syntyvät sellaisiksi ja se on heille luonnollista.
Eihän se missään niin sanonut, taas paisutellaan asiaa.
Tällä menolla jazzeja ei kestä enää kukaan kun alkaa pridemarssit vyöryä katuja ja vihaset lgbt-urpot heiluttelevat lippujaan mankinit päällä.
Lopettakaa nyt se helvetin hössötys jo.
On sanonut. Tervetuloa keskusteluihin Aki. Mahtaa olla rankkaa tajuta, että onkin itse se yhteiskunnan paheksuttu friikki.
On se kiva miten jaksat toistaa tuota palstan paski*ta argumenttia ketjusta toiseen ja samalla tehdä itsesi naurettavaksi kerta toisensa jälkeen.
Olisko aika kysyä vaikka kaverilta apua uuden argumentin keksimiseen.
Voi voi, turhista vihastuvat ihmiset ovat niin naurettavia.
Kiva laittaa cv:hen tää, hyvä Aki. Pilasit 60-luvulta saakka vietetyn festarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen toimittaja ja näen tuossa jutussa paljon merkityksiä, miksi en arvosta Ruotsalaa pätkääkään. No kenties tulkitsen jutun sitten paremmin, en voi ymmärtää miten joku kokee että homo ja narkkari (päihdeongelmainen, rikollinen) ovat rinnastettavissa tuosta vain.
Toinen juttu on tuo, että hän ei kiellä eheytymistä. Se on todella mautonta ja munatonta. Tieteen piirissä eheytymistä ei ole, vaan sen yrittäminen on henkistä väkivaltaa. Toiseksi hänellä ei ole munaa sanoa mielipidettään, vaan verhoaa sen typerästi "en mä mutku muut on kertonu, ni pakko uskoo".
Vitsi koko mies.
Eihän tuo tyyppi vedä yhtäsuuruusmerkkejä narkkareiden ja homojen välille. Kysyttiin uskonnon vaikutuksesta ja Ruotsala vastasi oman kokemusmaailmansa pohjalta ja puhui uskoon tulemisen liittyvästä mahdollisesta elämänmuutoksesta. Ihmiset voi tehdä voimakkaan kokemuksen jälkeen vaikka mitä, onhan se nähty aina.
En itse ole uskovainen enkä kuulu mihinkään kirkkoon, enkä pidä homoja muita ihmisiä kummempina. Luulisi, ettei kukaan muukaan nykyään.
Kun sillä nyt on merkitys mihin verrataan ja rinnastetaan. Rinnastuksessahan ei ole ideaa, jos rinnastettavien tilanne ei olisi jokseenkin samanlainen. Se mitä joku pitää samanlaisena, on paljastavaa. Esim homon ja nistin rinnastaminen..
Moni uskoon tullessaan pääsee eroon huumeista tai/ja alkoholista. Kaikki sen varmaan tietää. On se mikä tahansa koukku, kun saa tilalle uuden koukun (esim uskon) niin vanhan koukun saa jätettyä vain niin.
Ei se verrannut homoja narkkeihin. Eikö sinusta narkeilla ole ihmisoikeuksia, jos ne ovat sulle alempiarvoisia kuin homot?
Vierailija kirjoitti:
Ja näin tehtiin taas yhdestä tapahtumasta pridekarnevaali. hienoa, ihmiset.
Sitten vielä ihmetellään kun alkaa monelle homorummutus riittää, vaikkei homoja vihaakaan. Homorummutusta vihaa moni, ei homoja.Opetelkaa hillitsemään itsenne ja lukemaan jutut ennen kuin alatte riehumisen.
Nyt onkin sitten pelkkää homoilua ja transmuumuilua jazzit jatkossa, se on varmaa, tänks ölot.
Mitä on homorummutus? En ole kokenut. Homoilla ei tosin vieläkään samoja oikeuksia joten rummutus olisi paikallaan.
Kyllä se vihaa liippaa jos vähemmistön ei anneta taistella oikeuksiensa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva laittaa cv:hen tää, hyvä Aki. Pilasit 60-luvulta saakka vietetyn festarin.
Keuliikohan sulla pahasti yli.
Eihän koko jazzeja ole vielä edes vietetty tänä vuonna, ja ovat jo pilalla 60-luvulta asti, JASSOO. Saanen olla erimieltä. Vaikken mikään jazzikävijä olekaan, jazzkadulla korkeintaan joinain vuosina käynyt.
voisko aki mennä eheytymiskurssille jossa eheydytään eheytymiskursseihin uskomisesta
´
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä ihmetellään kun alkaa monelle homorummutus riittää, vaikkei homoja vihaakaan. Homorummutusta vihaa moni, ei homoja.Opetelkaa hillitsemään itsenne ja lukemaan jutut ennen kuin alatte riehumisen.
Nyt onkin sitten pelkkää homoilua ja transmuumuilua jazzit jatkossa, se on varmaa, tänks ölot.
Ruotsala ihan itse on homorummutellut ja sinä jatkat samaa paskaa täällä. Pitäisitte vaan ne homorumpunne kaapissa.
Jos tuollainen tyyppi on palkattu toimariksi niin organisaatiossa on jotain pahasti vialla. Parempia jazz-festivaaleja löytyy eri puolilta Eurooppaa.
demari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen toimittaja ja näen tuossa jutussa paljon merkityksiä, miksi en arvosta Ruotsalaa pätkääkään. No kenties tulkitsen jutun sitten paremmin, en voi ymmärtää miten joku kokee että homo ja narkkari (päihdeongelmainen, rikollinen) ovat rinnastettavissa tuosta vain.
Toinen juttu on tuo, että hän ei kiellä eheytymistä. Se on todella mautonta ja munatonta. Tieteen piirissä eheytymistä ei ole, vaan sen yrittäminen on henkistä väkivaltaa. Toiseksi hänellä ei ole munaa sanoa mielipidettään, vaan verhoaa sen typerästi "en mä mutku muut on kertonu, ni pakko uskoo".
Vitsi koko mies.
Eihän tuo tyyppi vedä yhtäsuuruusmerkkejä narkkareiden ja homojen välille. Kysyttiin uskonnon vaikutuksesta ja Ruotsala vastasi oman kokemusmaailmansa pohjalta ja puhui uskoon tulemisen liittyvästä mahdollisesta elämänmuutoksesta. Ihmiset voi tehdä voimakkaan kokemuksen jälkeen vaikka mitä, onhan se nähty aina.
En itse ole uskovainen enkä kuulu mihinkään kirkkoon, enkä pidä homoja muita ihmisiä kummempina. Luulisi, ettei kukaan muukaan nykyään.
Kun sillä nyt on merkitys mihin verrataan ja rinnastetaan. Rinnastuksessahan ei ole ideaa, jos rinnastettavien tilanne ei olisi jokseenkin samanlainen. Se mitä joku pitää samanlaisena, on paljastavaa. Esim homon ja nistin rinnastaminen..
Moni uskoon tullessaan pääsee eroon huumeista tai/ja alkoholista. Kaikki sen varmaan tietää. On se mikä tahansa koukku, kun saa tilalle uuden koukun (esim uskon) niin vanhan koukun saa jätettyä vain niin.
Ei se verrannut homoja narkkeihin. Eikö sinusta narkeilla ole ihmisoikeuksia, jos ne ovat sulle alempiarvoisia kuin homot?
Homous ei ole koukku. Narkomaanin vertaaminen päihdeongelmaiseen tai rikolliseen on sopivaa, ei seksuaalisuiden perusteella voida sano mihin viiteryhmään ihminen kuuluu.
Homous ei ole ongelma, narkomania on sairais, ongelma ja rikos. Tästä voi lukea, että akin mielestä homouskin on. Muuten vertaus ei olisi järkevä, sillä mitään todellista yhtymäkohtaa ei ole eli assosiaation on pakko syntyä em asioista "homous on sairaus, josta voi parantua"
Hyi.
Koka terve yleensäkään jazzia kuuntelee
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollainen tyyppi on palkattu toimariksi niin organisaatiossa on jotain pahasti vialla. Parempia jazz-festivaaleja löytyy eri puolilta Eurooppaa.
Jokainen porilsinen tietää että organisaatio on jäänyt 60-luvun kultaisiin vuosiin.
Ihan hyvä päätös, ainoa vain että he vastasivat pelkoon pelolla. Pelon voi voittaa vain rakkaus.
Uskovaiset ei tykkää, mutta sitä ei tarvitsr hyväksyä. Ei uskovalla ole oikeutta tehdä toisten eloa tukalaksi yhteiskunnassa, eikä sullakaan. Hyvin tunnet homosanonnat ja kaikki, ettet vaan olis feikkieheytynyt?
En tosiaan boikotoi. Ei mulla ole mitään homoja vastaan, muttei myöskään ihmisten mielipiteita, uskontoja yms sellaista vastaan. Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä ja vakaumuksiinsa. Ei niiden vuoksi voi kenellekään potkuja antaa, vaan Suomessa on lailla turvattu, että ketään ei saa syrjiä työssään poliittisten tai uskonnollisten mielipiteiden vuoksi.
Jos tällaista lakia ei olisi, niin mikä tahansa ideologia tai uskonto voisi kaapata itselleen ilmatilahallinnan ja tehdä laittomiksi kaikki eriävät uskonnolliset tai poliittiset mielipiteet. Tällainen rankaiseminen erivistä mielipiteistä olisi todella sananvapauden vastaista, sillä voitaisiin kontrolloida ihmisiä natsisaksan tavoin ja pitää huolen, että ihmiset eivät enää uskaltaisi sanoa mitä mieltä oikeasti olisivat, työpaikan menettämisen pelossa. Big Brotherista tulisi todellisuutta. Kyllä, olen Orwellini lukenut.
Vierailija kirjoitti:
demari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi koko mies.
Homous ei ole koukku. Narkomaanin vertaaminen päihdeongelmaiseen tai rikolliseen on sopivaa, ei seksuaalisuiden perusteella voida sano mihin viiteryhmään ihminen kuuluu.
Homous ei ole ongelma, narkomania on sairais, ongelma ja rikos. Tästä voi lukea, että akin mielestä homouskin on. Muuten vertaus ei olisi järkevä, sillä mitään todellista yhtymäkohtaa ei ole eli assosiaation on pakko syntyä em asioista "homous on sairaus, josta voi parantua"
Hyi.
Mitä väliä sillä on, jos se ajattelee homoudenkin olevan koukku, vähän kuin seksiriippuvuuden. Akihan on mies, ja miehet ajattelevat aina seksiä, Aki varmasti ajattelee homouden liittyvän vain anus-penetraatioon, ei rakkauteen. En minäkään ymmärrä miksi kukaan haluaa harrastaa anusseksiä, oli hetero tai homo.
Kyllä jokainen saa ajatella seksuaalisuudesta mitä haluaa, ellei loukkaa ketään tai rajoita kenenkään oikeuksia, ja nythän ei ole mitään rajoitettu. Loukkaannuttu kyllä on taas tyhjästä. Uskovaiset ei usko homouteen, ei se sen kummallisempaa ole, niille se on koukku.
Jos potkut saa siksi että on uskovainen, niin onhan se vähän outoa. Varsinkin kun loukkaantujat kuitenkin aina puolustaa uskonnonvapautta. Paitsi nyt.
Jonkinlaista palautetta annetaan todennäköisesti headhuntereille kun eivät tarkastaneet kunnolla suosittelemaansa henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhaa uhriutumislätinää, mutta ah niin tuttua h*hhulihommapersuille.
99,99% Jazzin asiakkaista on suvaitsevaista väkeä ja nyt potkuista mielensä pahoittaneet h*hhulit ei todellakaan Jazzeilla käy, vaan kiertävät moiset "syntiset" festivaalit kaukaa, siellä kun ei virsiä veisata.
Mistä muuten johtuu että kaikki homofoobisimmat uskonhenkilöt paljastuvat jossain vaiheessa itse homoiksi?
Potkut tuli ja syystä.