Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tälläinen täysin järjetön noitavaino ja tarkoitushakuisesti lietsottu pikahysteria ei ollut mitään muuta kuin jälleen kerran yksi esimerkki kulttuuri-ja mediaväen suvaitsemattomasta ajatusnatsismista ja vähä-älyisyydestä. Noitavainot ovat edelleen hyvin voimissaan vuoden 2018 Suomessa. Kiitos siitä kuuluu teille "suvaitsevaiset" toimittajat, iirorantalat, vesalat ja muut älyköt. Inkvisitioiden aika ei todellakaan ole Suomessa ohi. Oksettaa.
Jos sinua oksettaa se että ei saa vapaasti vailla seurauksia syrjiä kokonaista kansanryhmää, niin toivottavasti tukehdut siihen oksennukseesi.
Missä ja milloin hän on syrjinyt jotain kansanryhmää? Tietääkseni hän ei ole kieltänyt seksuaalivähemmistöiltä yhtään mitään. Hän on vain ilmaissut yhden oman mielipiteensä, ja siihen hänellä ei sitten näköjään olisi ollut oikeutta, koska se ei toistanut sitä yhtä ja ainoaa setaväen hyväksymää kaavaa.
Rutsala yrittää ratsastaa eduskuntaan homovihalla. Säälittävä reppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tälläinen täysin järjetön noitavaino ja tarkoitushakuisesti lietsottu pikahysteria ei ollut mitään muuta kuin jälleen kerran yksi esimerkki kulttuuri-ja mediaväen suvaitsemattomasta ajatusnatsismista ja vähä-älyisyydestä. Noitavainot ovat edelleen hyvin voimissaan vuoden 2018 Suomessa. Kiitos siitä kuuluu teille "suvaitsevaiset" toimittajat, iirorantalat, vesalat ja muut älyköt. Inkvisitioiden aika ei todellakaan ole Suomessa ohi. Oksettaa.
Jos sinua oksettaa se että ei saa vapaasti vailla seurauksia syrjiä kokonaista kansanryhmää, niin toivottavasti tukehdut siihen oksennukseesi.
Missä ja milloin hän on syrjinyt jotain kansanryhmää? Tietääkseni hän ei ole kieltänyt seksuaalivähemmistöiltä yhtään mitään. Hän on vain ilmaissut yhden oman mielipiteensä, ja siihen hänellä ei sitten näköjään olisi ollut oikeutta, koska se ei toistanut sitä yhtä ja ainoaa setaväen hyväksymää kaavaa.
Olet harvinaisen naiivi jos kuvittelet ettei sellaisen ihmisen linjaukset tule näkymään jatsien ohjelmistossa joka kehtaa antaa tällaisia lausuntoja. Festari teki ainoan mahdollisen ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin tehtiin taas yhdestä tapahtumasta pridekarnevaali. hienoa, ihmiset.
Sitten vielä ihmetellään kun alkaa monelle homorummutus riittää, vaikkei homoja vihaakaan. Homorummutusta vihaa moni, ei homoja.Opetelkaa hillitsemään itsenne ja lukemaan jutut ennen kuin alatte riehumisen.
Nyt onkin sitten pelkkää homoilua ja transmuumuilua jazzit jatkossa, se on varmaa, tänks ölot.
Aivan turhaa uhriutumislätinää, mutta ah niin tuttua h*hhulihommapersuille.
99,99% Jazzin asiakkaista on suvaitsevaista väkeä ja nyt potkuista mielensä pahoittaneet h*hhulit ei todellakaan Jazzeilla käy, vaan kiertävät moiset "syntiset" festivaalit kaukaa, siellä kun ei virsiä veisata.
On taas vedetty mutkat suoriksi, Itse olen suvaitsevainen ihminen, en vihaa homoja, en mustia, en teuvo hakkaraistakaan. En ole persu enkä lue hommafoorumia.
Sitä nyt ei vain omilla aivoilla ajatteleva ihminen jaksa priderummutusta tai setan aivopesemiä joukkopsykoosissa vaahtoavia ihmisiä, saan siitä aivosyövän. En ole ainoa.
(Äänestän SDP:tä).
Olisi niin ihanaa päästä ulostamaan homoseksuaalin hiuksille ja suuhun.
(Äänestän Perussuomalaisia tai Kristillisdemokraatteja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä ihmetellään kun alkaa monelle homorummutus riittää, vaikkei homoja vihaakaan. Homorummutusta vihaa moni, ei homoja.Opetelkaa hillitsemään itsenne ja lukemaan jutut ennen kuin alatte riehumisen.
Nyt onkin sitten pelkkää homoilua ja transmuumuilua jazzit jatkossa, se on varmaa, tänks ölot.
99,99% Jazzin asiakkaista on suvaitsevaista väkeä ja nyt potkuista mielensä pahoittaneet h*hhulit ei todellakaan Jazzeilla käy, vaan kiertävät moiset "syntiset" festivaalit kaukaa, siellä kun ei virsiä veisata.
On taas vedetty mutkat suoriksi, Itse olen suvaitsevainen ihminen, en vihaa homoja, en mustia, en teuvo hakkaraistakaan. En ole persu enkä lue hommafoorumia.
Sitä nyt ei vain omilla aivoilla ajatteleva ihminen jaksa priderummutusta tai setan aivopesemiä joukkopsykoosissa vaahtoavia ihmisiä, saan siitä aivosyövän. En ole ainoa.
(Äänestän SDP:tä).Olisi niin ihanaa päästä ulostamaan homoseksuaalin hiuksille ja suuhun.
(Äänestän Perussuomalaisia tai Kristillisdemokraatteja)
Näin se vain on!
Ihmettelin tän valintaa. Oikein joku poliittinen broileri? Ensin oli töissä jossain puolueessa tms. Sit tietty kunnansihteeriksi, ja eikun suoraan pori jazzien toimitusjohtajaksi! Annan mun kaikki kestää. Ja nyt kai joutuvat maksaan suolaiset erottamisrahat klopille. Tää tulee oleen takuulla jonkun puolueen listoilla pyrkyrinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu. Harmi ettei aiemmin tullut ilmi. Yritykseksemme ei ole osallistunut mitenkään Jazzeihin aiemman vihervasemmistolaisen ilmapiirin takia. Nyt tuli muutos ja itsekin taidan poiketa.
Mukava että normaalit ihmiset voivat vielä johtaa kulttuuritapahtumia. Toivoa on.
Ei Ruotsalan edustama ajattelu ole normaalia, tavallista, tavanomaista, eikä yleistä, eikä se edusta normien mukaista käyttäytymistä vaikka niin yrität asian kömpelösti larpaten esittää. Hienoa, että Ruotsala sai potkut eikä enää johda tuota kulttuuritapahtumaa.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkittävää tässä on mielestäni ainoastaan se, ettei henkilö ole antanut lausuntoja Porijazzin toimarina vaan täysin eri yhteydessä ns.aiemmassa elämässään. On tehty taas kärpäsestä härkänen.
Aika hölmö olet ellet tajua pori jazz -brändin kannattavan tiettyä arvomaailmaa. Siiheen ei sovi oikein tämän tyylinen julkisuus.
No enpä ole tiennyt, että Pori Jazz on homofestari. Kaikkea sitä oppii. Ilmeisesti kenelläkään jonkinlaiseen julkiseen virkaan aikovalla ei saisi nuoruudessaan olla mitään ideologiaa tai mielipiteitä, niistä kun saattaa aikuisena menettää työpaikkansa. Tekopyhää jeesustelua koko kohu! Mielestäni on paljon vakavampaa, että esim. Ruotsalaa arvostellut kansanedustaja Modig on jäänyt kiinni törkeästä rattijuoppoudesta.
Ei homo vaan ihan moderni festari jonne kaikki ovat tervetulleita. Se heijastelee modernia yhteiskuntaa ja arvoja, jotka koulutetulla väestöllä on. Jazzit kun ovat modernien ja sivistyneiden ihmisten juhlat, johan niillä/meillä on lompakot kunnossa.
Jos haluaa bailata junttien kanssa, voi mennä vaikka aitoon kirkastusjuhlille tai muualle, missä ei rasismia kavahdeta.
Rasismia on myös tuomita ihminen v. 2011 lehtijutun perusteella, jossa hän kertoo muiden tuntemuksista ja kokemuksista. Luin jutun moneen kertaan läpi ja hän ei esittänyt niitä omina mielipiteinään. Työhaastattelussa häntä oli pidetty liberaalina kristittynä. Joten boikotoin Porin jazzeja. En enää ikinä aio osallistua. Itse olen sen verran sivistynyt, että en tuomitse ihmistä lööppeihin nostetun vanhan lehtijutun perusteella. En halua olla suvaitsemattomien ihmisten kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nauratti, kun Roope Salminenkin ilmoitti, ettei aio esiintyä Ruotsalan puheiden johdosta Pori Jazzeilla!
Siis Salminen jazzkonsertissa esiintymässä, häh?!?
No tämä oli varmasti suurin helpotus koko Suomen kansalle, että jatsmuusikko Roope Salmisen ei nyt tarvitsekaan boikotoida Porin jatseja. Mikä menetys se olisi ollutkaan! Onhan hän varmasti yksi nykyjatsin kärkinimiä Suomessa!
Huvittavaa miten ihmisillä ei enää nykyään saa olla "vääriä mielipiteitä".
Alkaa muistuttavaan Neuvostoliittoa tämä touhu ja kaikesta järkyttyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet harvinaisen naiivi jos kuvittelet ettei sellaisen ihmisen linjaukset tule näkymään jatsien ohjelmistossa joka kehtaa antaa tällaisia lausuntoja. Festari teki ainoan mahdollisen ratkaisun.
Olet harvinaisen yksinkertainen, jos kuvittelet ihmisten olevan kykenemättömiä hoitamaan töitänsä kunnolla mielipiteistään huolimatta. Eikä Ruotsala olisi muutenkaan päässyt vaikuttamaan artistivalintoihin, koska ei ollut Pori Jazzien taiteellinen johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin tän valintaa. Oikein joku poliittinen broileri? Ensin oli töissä jossain puolueessa tms. Sit tietty kunnansihteeriksi, ja eikun suoraan pori jazzien toimitusjohtajaksi! Annan mun kaikki kestää. Ja nyt kai joutuvat maksaan suolaiset erottamisrahat klopille. Tää tulee oleen takuulla jonkun puolueen listoilla pyrkyrinä.
Rutsala alt.right-tukijoukkoineen yrittää eduskuntaan Perussuomalaisten tai Kristillisdemokraattien listoilta. Noiden vihanlietsojien yhteenlaskettu äänisaalis tulee jäämään alle 10 %.
Kannattaa AINA tarkistaa ”headhuntereiden” taustat ja kytkökset ennen toimeksiantoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Äänestän SDP:tä).Olisi niin ihanaa päästä ulostamaan homoseksuaalin hiuksille ja suuhun.
(Äänestän Perussuomalaisia tai Kristillisdemokraatteja)Näin se vain on!
Molemmat toivoo ettet äänestäsi heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet harvinaisen yksinkertainen, jos kuvittelet ihmisten olevan kykenemättömiä hoitamaan töitänsä kunnolla mielipiteistään huolimatta. Eikä Ruotsala olisi muutenkaan päässyt vaikuttamaan artistivalintoihin, koska ei ollut Pori Jazzien taiteellinen johtaja.
Joo, varmana ei toimitusjohtajalla ole mitään päätösvaltaa mihinkään. Esim henkilövalintoihin vs taiteellinen johtaja ja muut alaiset. Kohta siellä on näppärää veljenpoikaa pystyttämässä eheyttävää telttaa ja kasvamassa johtotehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te homoihin kohdistatte vihaanne? Pori Jazzin Aki Ruotsalaiiin ja muihin ääri-kristittyihin teidän kannattaisi se angstinne kohdistaa. Juuri se teidän sairas kristinusko nostaa homot tapetille. Tehän heistä kohkaatte enemmän kuin homot itse. Antaisitte vaan asian olla niin kuin itse sanotte.
Luuletko tosiaan, että tämä Ruotsala on itse soittanut toimittajalle ja sanonut, että tee hei juttu 2011 vuodelta olleen jutun perusteella mun oletetuista homokannanotoista? Eiköhän ne ole nämä toimittajat, jotka haistavat kohun ja tekevät tarkoitushakuisia kysymyksiä ja sen perusteella juttuja.
Kiitti vaan, olen kristitty ja mielestäni hyvinkin suvaitsevainen. En ymmärrä, miksi sanot uskoani sairaaksi? Meitä kristittyjäkin on hyvin monenlaisia. Mutta enpä tule Poriin, koska kristittyihin suhtaudutaan noin rasistisesti. Mutta kristityt ovat parituhatta vuotta jo kestäneet vainoa. Koska tämä asia nostetaan esille. Ai niin, mehän käännetään vain toinenkin poski. Ja synnit saa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen toimittaja ja näen tuossa jutussa paljon merkityksiä, miksi en arvosta Ruotsalaa pätkääkään. No kenties tulkitsen jutun sitten paremmin, en voi ymmärtää miten joku kokee että homo ja narkkari (päihdeongelmainen, rikollinen) ovat rinnastettavissa tuosta vain.
Toinen juttu on tuo, että hän ei kiellä eheytymistä. Se on todella mautonta ja munatonta. Tieteen piirissä eheytymistä ei ole, vaan sen yrittäminen on henkistä väkivaltaa. Toiseksi hänellä ei ole munaa sanoa mielipidettään, vaan verhoaa sen typerästi "en mä mutku muut on kertonu, ni pakko uskoo".
Vitsi koko mies.
Ja nuoret eivät enää lue uutisia, koska ne ovat heidän mielestään vitsejä. Uutiset ovat pelkästään lööppejä. Lööppeihin nostetaan ikivanhoja juttuja ja niitäkin vääristellään. He ovat ihan oikeassa. Siirry kirjoittamaan vitsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te homoihin kohdistatte vihaanne? Pori Jazzin Aki Ruotsalaiiin ja muihin ääri-kristittyihin teidän kannattaisi se angstinne kohdistaa. Juuri se teidän sairas kristinusko nostaa homot tapetille. Tehän heistä kohkaatte enemmän kuin homot itse. Antaisitte vaan asian olla niin kuin itse sanotte.
Luuletko tosiaan, että tämä Ruotsala on itse soittanut toimittajalle ja sanonut, että tee hei juttu 2011 vuodelta olleen jutun perusteella mun oletetuista homokannanotoista? Eiköhän ne ole nämä toimittajat, jotka haistavat kohun ja tekevät tarkoitushakuisia kysymyksiä ja sen perusteella juttuja.
Kiitti vaan, olen kristitty ja mielestäni hyvinkin suvaitsevainen. En ymmärrä, miksi sanot uskoani sairaaksi? Meitä kristittyjäkin on hyvin monenlaisia. Mutta enpä tule Poriin, koska kristittyihin suhtaudutaan noin rasistisesti. Mutta kristityt ovat parituhatta vuotta jo kestäneet vainoa. Koska tämä asia nostetaan esille. Ai niin, mehän käännetään vain toinenkin poski. Ja synnit saa anteeksi.
Aika paksua puhua toisen posken kääntämisestä kun olette itse olleet ensimmäisenä jakamassa litsareita vuosisatoja. Nyt kun pilkka osuu omaan nilkkaan huomaatte ettei se olekaan niin kivaa olla vastaanottavassa päässä. Ilmeisen pitkä matka on kuitenkin tuosta siihen että antaisitte homojen olla rauhassa ja lopettaisitte näiden lyömisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Olen kristitty ja minua vainotaan” -larppi lässähti tässä aika pahasti. Noloa.
Tämä.