Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?

Vierailija
06.06.2018 |

Miten on?

Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?

Vaihtoehdot

Kommentit (516)

Vierailija
141/516 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pori Jazzeilla on muutenkin aina ihan paska meininki. En tule soittamaan siellä koskaan, Iiro Rantala twiittasi.

Pori Jazz on suurtapahtuma, jolla on vaikutusta vähintään satojen, varmaankin tuhansien ihmisten elinkeinoon. Artisteja katsomaan ja nauttimaan tullutta yleisöä on niinikään tuhatmäärin. Kuinka v***un tyhmä täytyy olla, että kun yhtenä vuotena on satuttu valitsemaan tj, joka muusta organisaatiosta riippumatta päästää lehtihaastattelussa (joidenkin mielestä) ns. aivopierun, niin laitetaan pienen kakaran tavoin koko tapahtuma ikuiseen boikottiin? Yhyy, ikinä en kyllä tuolla enää jurrissa soita ja ylensyö makkaraperunoita, byhyy!

Vierailija
142/516 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus katsonut dokumentin, joka kertoi kahdesta pojasta iranissa ( toinen 14 v), jotka hirtettin homoutensa vuoksi. Sen jälkeen en enää ole voinut sietää ketään, jonka mielestä homous on sairaus. 

Laitanko minä sinulle videon meksikosta, jossa 20 kristittyä pyhäkoululaista tyttöä leikellään palasiksi HOMO satanistien toimesta? Homo siksi koska messuissaan homoillaan porukalla ja ylistetään lusiferia.

Kerro vain niin laitan videon tulemaan.

Tässä on kyllä kyse aiheesta. 

Siis eri aiheesta piti sanomani. Tuskin ne saatanpalvojat nyt mitään  homoja oli. Ja kiitos en kaipaa videoitasi tai muuta kantaani asiassa muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/516 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä et paula vesala kerto ulkomaalaisil ,  millast porukkaa suomes o kaikki muut ppaitsi stadilaiset... ei kennat men mihinkää porii esems

Vierailija
144/516 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mielipide oli miehellä, mutta olisi pitänyt esittää se yksityishenkilönä.

Vierailija
145/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan boikotoi. En aio lähteä mukaan mihinkään median lietsomaan joukkohysteriaan koska en ole mikään typerä sopuli vaan osaan ajatella itse. En tarvitse jotain Iltalehden tätiä kertomaan että mitä mieltä mistäkin kuuluu olla ja millä festareilla saan käydä. Minä päätän sellaiset asiat ihan itse.

Terveisin biseksuaali

Vierailija
146/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan boikotoi. En aio lähteä mukaan mihinkään median lietsomaan joukkohysteriaan koska en ole mikään typerä sopuli vaan osaan ajatella itse. En tarvitse jotain Iltalehden tätiä kertomaan että mitä mieltä mistäkin kuuluu olla ja millä festareilla saan käydä. Minä päätän sellaiset asiat ihan itse.

Terveisin biseksuaali

No siitähän tässä juuri on kyse että sinä päätät. Jos se näistä ex-toimarin hengenheimolaisista olis kiinni, sinä et sinne festareille edes pääsisi vaan olisit linnassa koska suuntautumisesi olisi rikos. Tai jos olisit muusikko ja tää kaveri olisi saanut jäädä, on suuri vaara ettet olisi päässyt sinne soittamaan. Mutta okei, älä kiitä niitä jotka yrittää pitää huolen siitä että vastakin sinä päätät.

Vierailija
147/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tälläinen täysin järjetön noitavaino ja tarkoitushakuisesti lietsottu pikahysteria ei ollut mitään muuta kuin jälleen kerran yksi esimerkki kulttuuri-ja mediaväen suvaitsemattomasta ajatusnatsismista ja vähä-älyisyydestä. Noitavainot ovat edelleen hyvin voimissaan vuoden 2018 Suomessa. Kiitos siitä kuuluu teille "suvaitsevaiset" toimittajat, iirorantalat, vesalat ja muut älyköt. Inkvisitioiden aika ei todellakaan ole Suomessa ohi. Oksettaa.

Vierailija
148/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu. Harmi ettei aiemmin tullut ilmi. Yritykseksemme ei ole osallistunut mitenkään Jazzeihin aiemman vihervasemmistolaisen ilmapiirin takia. Nyt tuli muutos ja itsekin taidan poiketa.

Mukava että normaalit ihmiset voivat vielä johtaa kulttuuritapahtumia. Toivoa on.

Ei Ruotsalan edustama ajattelu ole normaalia, tavallista, tavanomaista, eikä yleistä, eikä se edusta normien mukaista käyttäytymistä vaikka niin yrität asian kömpelösti larpaten esittää. Hienoa, että Ruotsala sai potkut eikä enää johda tuota kulttuuritapahtumaa.

Hyvin tyypillistä suvaitsevais-fasistista ”ajattelua”: jos joku on eri mieltä kuin minä, hänelle tulee järjestää potkut, julkinen häväistys ja mielellään myös avioero ja lasten huostaanotto.

Ei, vaan jos joku syrjii ja eriarvoistaa kokonaista kansanryhmää.

Mutta kun tämä johtaja ei työssään ollut yhtäkään homoa syrjinyt, koittakaahan ymmärtää pikkuhiljaa. Jos olisi työssään syrjinyt homoja, olisi asia ihan eri. Mutta kun ei ole. Piste.

Juuri näin.

Vierailija
149/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula Vesala veti pisteet kotiin kannanotollaan. <3

Siinä TAAS yksi homoilla ratsastava pyrkyri. 

Vierailija
150/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä haloo, vaikka oikeassahan se on, mutta sitä ei saa sanoa ääneen.. Se on tabu, nykyään pitää olla suvaitsevainen ja moderni, huoh! 

Vierailija
151/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tälläinen täysin järjetön noitavaino ja tarkoitushakuisesti lietsottu pikahysteria ei ollut mitään muuta kuin jälleen kerran yksi esimerkki kulttuuri-ja mediaväen suvaitsemattomasta ajatusnatsismista ja vähä-älyisyydestä. Noitavainot ovat edelleen hyvin voimissaan vuoden 2018 Suomessa. Kiitos siitä kuuluu teille "suvaitsevaiset" toimittajat, iirorantalat, vesalat ja muut älyköt. Inkvisitioiden aika ei todellakaan ole Suomessa ohi. Oksettaa.

Jos sinua oksettaa se että ei saa vapaasti vailla seurauksia syrjiä kokonaista kansanryhmää, niin toivottavasti tukehdut siihen oksennukseesi.

Vierailija
152/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu. Harmi ettei aiemmin tullut ilmi. Yritykseksemme ei ole osallistunut mitenkään Jazzeihin aiemman vihervasemmistolaisen ilmapiirin takia. Nyt tuli muutos ja itsekin taidan poiketa.

Mukava että normaalit ihmiset voivat vielä johtaa kulttuuritapahtumia. Toivoa on.

Ei Ruotsalan edustama ajattelu ole normaalia, tavallista, tavanomaista, eikä yleistä, eikä se edusta normien mukaista käyttäytymistä vaikka niin yrität asian kömpelösti larpaten esittää. Hienoa, että Ruotsala sai potkut eikä enää johda tuota kulttuuritapahtumaa.

Hyvin tyypillistä suvaitsevais-fasistista ”ajattelua”: jos joku on eri mieltä kuin minä, hänelle tulee järjestää potkut, julkinen häväistys ja mielellään myös avioero ja lasten huostaanotto.

Ei, vaan jos joku syrjii ja eriarvoistaa kokonaista kansanryhmää.

Mutta kun tämä johtaja ei työssään ollut yhtäkään homoa syrjinyt, koittakaahan ymmärtää pikkuhiljaa. Jos olisi työssään syrjinyt homoja, olisi asia ihan eri. Mutta kun ei ole. Piste.

Juuri näin.

Ei sinne päinkään.

Vierailija
153/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tästä kauhistuneet kuitenkin uskovat sukupuolen olevan sosiaalinenkonstruktio, joka taas tekisi näistä Ruotsalan eheytyksistä täysin toimivaa toimintaa. Ilmeisesti homoa ei kuitenkaam saa eheyttää, koska homous on ns. positiivista maskuliinisuuttaa.

Fakta on kuitenkin, että sukupuoli on geneettistä ja hormonaalista, ja mahdollisesti myös epigeneettistä. Homoksi synnytään ja that's it. Sen korjaamisyritykset tekee päästä pipin, aivan kuten muutkin vastaavat ajatukset.

Vierailija
154/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen toimittaja ja näen tuossa jutussa paljon merkityksiä, miksi en arvosta Ruotsalaa pätkääkään. No kenties tulkitsen jutun sitten paremmin, en voi ymmärtää miten joku kokee että homo ja narkkari (päihdeongelmainen, rikollinen) ovat rinnastettavissa tuosta vain.

Toinen juttu on tuo, että hän ei kiellä eheytymistä. Se on todella mautonta ja munatonta. Tieteen piirissä eheytymistä ei ole, vaan sen yrittäminen on henkistä väkivaltaa. Toiseksi hänellä ei ole munaa sanoa mielipidettään, vaan verhoaa sen typerästi "en mä mutku muut on kertonu, ni pakko uskoo".

Vitsi koko mies.

Itse olet vitsi. En ymmärrä, miksi ihminen irtisanotaan v. 2011 lehtijutun perusteella. Sotii omaa oikeudenmukaisuuttani vastaan. Onko kukaan kysynyt, mitä mieltä hän tällä hetkellä on asioista? Toimittajana voisit tehdä siitä jutun. Sillä luulisi olevan suurempi painoarvo kuin muutaman vuoden takaisella lehtijutulla.  Jutussa hän kertoi muiden tuntemuksia, siinä nyt ei ainakaan suoraan sanottu, että olisi omia mielipiteitä. Ja ihmisten mielipiteet muuttuvat vuosien saatossa. Itse en hyväksy eheyttämistä. Seksuaalinen suuntautuminen on jokaisen oma asia. Mutta boikotoin Porin jazzeja tänä vuonna, koska tämä jutun esille tuominen on niin raadonsyöntiä ja huonoa journalismia. Nykyisten toimittajien ainoa tarkoitus on saada aikaiseksi mahdollisimman myyviä lööppejä. Totuudella ei ole mitään väliä.

Vierailija
155/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri siksihän hänet irtisanottiin, että häneltä kysyttiin tämän päivän mielipidettä ja hän sanoi ettei homoja ole olemassa.

Vierailija
156/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei muutu yhtään sen homommaksi kuin ennenkään, vaikka Kallion punaviherkuplan kulttuuri- ja mediaväki kuinka meuhkaisi ristiinnaulitsemalla jokaikisen vähänkään eri mieltä olevan. Sama porukka fanitti 1960- ja 70 -luvuilla henkeen ja vereen kommunismia, eikä sekään, kuten tiedetään, lopulta maailmaa pelastanut. Ihan samat ainekset on nykymenossa, kohde vain on eri.

Vierailija
157/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin tehtiin taas yhdestä tapahtumasta pridekarnevaali. hienoa, ihmiset.

Sitten vielä ihmetellään kun alkaa monelle homorummutus riittää, vaikkei homoja vihaakaan. Homorummutusta vihaa moni, ei homoja.

Opetelkaa hillitsemään itsenne ja lukemaan jutut ennen kuin alatte riehumisen.

Nyt onkin sitten pelkkää homoilua ja transmuumuilua jazzit jatkossa, se on varmaa, tänks ölot.

Aivan turhaa uhriutumislätinää, mutta ah niin tuttua h*hhulihommapersuille.

99,99% Jazzin asiakkaista on suvaitsevaista väkeä ja nyt potkuista mielensä pahoittaneet h*hhulit ei todellakaan Jazzeilla käy, vaan kiertävät moiset "syntiset" festivaalit kaukaa, siellä kun ei virsiä veisata.

On taas vedetty mutkat suoriksi, Itse olen suvaitsevainen ihminen, en vihaa homoja, en mustia, en teuvo hakkaraistakaan. En ole persu enkä lue hommafoorumia.

Sitä nyt ei vain omilla aivoilla ajatteleva ihminen jaksa priderummutusta tai setan aivopesemiä joukkopsykoosissa vaahtoavia ihmisiä, saan siitä aivosyövän. En ole ainoa.

(Äänestän SDP:tä).

Vierailija
158/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuri siksihän hänet irtisanottiin, että häneltä kysyttiin tämän päivän mielipidettä ja hän sanoi ettei homoja ole olemassa.

Niin sanoi, jos lausunto pannaan keskeltä poikki, ja sen jälkeen irroitetaan asiayhteydestään ja ymmärretään tahallisesti väärin, että päästäisiin varta vasten "loukkaantumaan".

Vierailija
159/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iahnkototta kirjoitti:

Ketä se haittaa että bussikortissa lukee onko mies vai nainen :D

Minä nauran.

On se kova paikka, jos ei tiedä kumpi on. 

Täytyy kyllä ihmetellä, jos Suomessa joku on niin tyhmä ettei tiedä. Luulisi että viimeistään koulussa oppii naisen ja miehen anatoomiset eroavaisuudet. Sen jälkeen voi tarkistaa kumpi on.

Vierailija
160/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nauratti, kun Roope Salminenkin ilmoitti, ettei aio esiintyä Ruotsalan puheiden johdosta Pori Jazzeilla!

Siis Salminen jazzkonsertissa esiintymässä, häh?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä