Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?
Kommentit (516)
Miksi boikotoida jotain yhdistystä jos niillä ei ole ollut mitään tietoa tämän tyypin ajatuksista? Tai että olisi ainakaan tuomassa niitä noin julki?
Sitäpaitsi lehdissä jo oli, että irtisanovat tämän tyypin.
En ole Ruotsalaisen kanssa samaa mieltä, mutta en vaatisi potkuja henkilökohtaisen mielipiteen vuoksi jos hän ei jatkuvasti näkemyksiaan julista. Tietenkin miettisin haluaisinko itse osallistua, mutta en tavallisestikaan mene kyseiseen tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu. Harmi ettei aiemmin tullut ilmi. Yritykseksemme ei ole osallistunut mitenkään Jazzeihin aiemman vihervasemmistolaisen ilmapiirin takia. Nyt tuli muutos ja itsekin taidan poiketa.
Mukava että normaalit ihmiset voivat vielä johtaa kulttuuritapahtumia. Toivoa on.
Lues nyt rassukka ensin edes pari edellistä viestiä, tai vilkaise tuoreimmat uutiset. Se sinun normaalih*hhulisi on saanut jo monoa :)
Ja et sinä mihinkään Jazzeihin osallistuisi, vaikka johdossa olis kuka tahansa. Eiköhän ne sinun festarisi ole siellä missä veisataan virsiä ja palvotaan mielikuvitusolentoja ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin tehtiin taas yhdestä tapahtumasta pridekarnevaali. hienoa, ihmiset.
Sitten vielä ihmetellään kun alkaa monelle homorummutus riittää, vaikkei homoja vihaakaan. Homorummutusta vihaa moni, ei homoja.Opetelkaa hillitsemään itsenne ja lukemaan jutut ennen kuin alatte riehumisen.
Nyt onkin sitten pelkkää homoilua ja transmuumuilua jazzit jatkossa, se on varmaa, tänks ölot.
Aivan turhaa uhriutumislätinää, mutta ah niin tuttua h*hhulihommapersuille.
99,99% Jazzin asiakkaista on suvaitsevaista väkeä ja nyt potkuista mielensä pahoittaneet h*hhulit ei todellakaan Jazzeilla käy, vaan kiertävät moiset "syntiset" festivaalit kaukaa, siellä kun ei virsiä veisata.
Öh, meni nyt puolue "vähän" metsään, äänestän aina vas.puolueista jompaakumpaa. Vaikka sateenkaarikarnevaalit jätänkin mieluusti väliin. Luuletko että kaikki vasurit on jotain helsinkiläisiä hienostohipstereitä. No ei olla, sori jos petyit.
Pori Jazzeilla on muutenkin aina ihan paska meininki. En tule soittamaan siellä koskaan, Iiro Rantala twiittasi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten johtuu että kaikki homofoobisimmat uskonhenkilöt paljastuvat jossain vaiheessa itse homoiksi?
Tämä! Länsirannikolla oli se nuori pastorikin, joka perusti oman uskonliikkeen, saarnasi homouden synnistä ja oli itse niin stereotyyppisen homo kuin voi olla. Meni naimisiin nuoren naisen kanssa, mutta jäi kiinni miehen kanssa olemisesta. Se siitä.
Paula Vesala juoruaa kielii valistaa somessa englannintaitoisia ex-toimitusjohtajan lausunnosta. Hyvä paula. Olet hyvä ihminen. Hyvyyspointsit kotiin.
Olen joskus katsonut dokumentin, joka kertoi kahdesta pojasta iranissa ( toinen 14 v), jotka hirtettin homoutensa vuoksi. Sen jälkeen en enää ole voinut sietää ketään, jonka mielestä homous on sairaus.
Vierailija kirjoitti:
En ole Ruotsalaisen kanssa samaa mieltä, mutta en vaatisi potkuja henkilökohtaisen mielipiteen vuoksi jos hän ei jatkuvasti näkemyksiaan julista. Tietenkin miettisin haluaisinko itse osallistua, mutta en tavallisestikaan mene kyseiseen tapahtumaan.
Potkuissa lienee kyse siitä, että hallitus arvioi olevan bisneksen kannalta epäedullista jos tapahtuma profiloituu ihmisten mielissä jonnekin Mooseksen aikoihin.
Tuntuu vähän pahalta tämä nykymeininki, että tehdään maailmasta parempaa ajojahtaamalla wanhan-aikaisia.
Vierailija kirjoitti:
entodellakaan kirjoitti:
Minä alan boikotoida homoja koska alkaa tulla mitta täyteen tästä jatkubasta kitinästä ja ininästä.
Jossain oli jo pahoitettu mieli kun bussiliput eivät ole sukupuolineutraaleja ja nekin pitäisi nyt muuttaa. ( ei ole kyllä koskaan tullut mieleenkään että nekin jotenkin liittyy sukupuoleen tai seksuaalisuuteen. Voi hevetti sentään )Tämä menee aivan yli ja minä ainakin olen enemmän ärsyyntynyt kaikkeen homoliikehdintään kuin koskaan.
Homot eläkööt elämäänsä mutta antakoot helkkari soikoon muidenkin elää ja pitää mielipiteensä.
Jos ne eivät arvon ulisija liity. Miksi esm. Turun seudun Fölin henkilökohtaisessa matkakortissa (bussi) täytyy olla merkintä henkilön sukupuolesta. Kovin sillä näyttää olevan väliä jollekin taholle jos joku ei näytä siltä mitä esm kortissa lukee. Ei sinun kirjastokortissakaan varmaan ole merkintää sukupuolestasi. Minulla ei ainakaan ole ja hyvä näin. Voi hyvän tavan sentään. Minä olen ärsyyntynyt tuollaiseen ihmeen kohkaamiseen jota sinunkaltaiset harrastavat.
Minkälaista porukkaa siellä Turussa oikein asuu? Tampereella ei ikinä ole ollut tuollaisia merkintöjä, siinä ei lue muuta kuin tkl. Ennen oli kyllä mieskuski vetämässä kättä lippaan. Kai sekin jotain loukkas kun poistettiin.
Näkyykö muutkin tiedot turkulaisessa matkakortissa,nimi, osoite, puh.nro vai pelkkä sukupuoli?
Paula Vesala veti pisteet kotiin kannanotollaan. <3
Täytyy kyllä ihmetellä niitä Jazzien ” hallituksen” jäsenten paneutumista ja asiantuntemusta. Voisihan siinä kahvitellessa vaikka pikaisesti googlata hakijoiden taustoja. Kyllä sellainen tapakristitty on vaan paljon helpompi noin niin kuin tiedotuksellisesti ja brändin takia. Hihhuleille on omat virsiverkostonsa.
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu. Harmi ettei aiemmin tullut ilmi. Yritykseksemme ei ole osallistunut mitenkään Jazzeihin aiemman vihervasemmistolaisen ilmapiirin takia. Nyt tuli muutos ja itsekin taidan poiketa.
Mukava että normaalit ihmiset voivat vielä johtaa kulttuuritapahtumia. Toivoa on.
Ei Ruotsalan edustama ajattelu ole normaalia, tavallista, tavanomaista, eikä yleistä, eikä se edusta normien mukaista käyttäytymistä vaikka niin yrität asian kömpelösti larpaten esittää. Hienoa, että Ruotsala sai potkut eikä enää johda tuota kulttuuritapahtumaa.
Jos olisin homo, höpeäisin tätä nykyistä homorummutusta ja puolestani loukkaantumista. Ei tällä saavuteta yhtään mitään.
Jazzit jää tänä kesänä väliin. En osallistu fasistien tapahtumiin.
Rutsala sai potkut ja voi nyt ihan vapaasti organisoida kikkeli-jazz työpajoja Nuotta-kerholaisille.
Hyvä vaan jos kato käy. Jazz on ihan paskaa musiikkia muutenkin.