Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?

Vierailija
06.06.2018 |

Miten on?

Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?

Vaihtoehdot

Kommentit (516)

Vierailija
221/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteronormatiivisuus on luonnollista, koska sivilisaatio lisääntyy heteroseksuaalisesti. Homonormatiivinen sivilisaatio kuolisi ennen pitkää sukupuuttoon, koska ihmiset eivät lisääntyisi, eikä homoseksuaalisuuden normalisoinnissa ole siten mitään järkeä. 

Olen itsekin joskus ollut siinä uskossa, että homoseksuaalisuus on synnynnäistä, ja osassa tapauksista todennäköisesti onkin, sillä homoissa ja lesboissa on havaittu poikkeamia mm. aivojen rakenteessa. Mutta jotkut tutkimukset taas viittaavat siihen, että homoseksuaalisuuden kehittyminen on yhteydessä lapsuudessa  koettuun hyväksikäyttöön.

Jos ja kun homoseksuaalisuus ei ainakaan aina sittenkään ole synnynnäistä, mihin tutkimukset siis viittaavat, niin on täysin asiallista tarjota ja ehdottaa homoille ja lesboille eheytymisterapiaa, jos he itse kokevat kärsivänsä omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan. 

Tajuatko ollenkaan, että jos löytyy yksikin homo tai lesbo jota ei ole hyväksikäytetty lapsena, sun teoria lässähtää kuin pannukakku ja voit jatkaa syyn etsimistä. Tai hetkinen, miksi jatkaisit. Homoudessa ei ole mitään vikaa. Ja lisäksi, ajat sitten on jo todettu ettei homous johdu kasvatuksesta, siksi se poistettiin tautiluokituksesta. Se nyt vaan ei mee niin, että kun homo rakastuu ja rakasta ja haluaa sitoutua, se on muka sairaus, kun täysin sama käytös ja samat tunteet on heteroilla elämän ihanimpia asioita. Seksuaalinen häiriö on sitä ettei pysty seksiin, tai harjoittaa sitä itseään vahingoittavilla tavoilla. Jos sulla on homo joka on iloinen ja tyytyväinen seksielämäänsä ja maksaa veronsa kuten me muutkin, sinä et yksinkertaisesti voi päättää että hän on sairas vain siksi ettei homo suostu elämään niin kuin sinä vaadit.

Tajuatko ollenkaan, että itse juuri sanoin, että osassa tapauksista homoseksuaalisuus on todennäköisesti synnynnäistä mm. aivokuvausten perusteella? Mutta siitä monia tutkimuksia, joissa homoilla ja lesboilla on todettu olevan historiassaan hyväksikäyttöä lapsena useammin kuin heteroseksuaalisella väestöllä. Homoseksuaalinen suuntautuminen siis korreloi positiivisesti lapsena hyväksikäytetyksi tulemisen kanssa. Eli tajuatko ollenkaan, että vaikka osassa tapauksista homoja ja lesboja ei ole hyväksikäytetty lapsena, se ei tarkoita sitä, etteikö homoseksuaalisuus voi osassa tapauksista olla seurausta hyväksikäytöstä? Ja tajuatko ollenkaan, että homoseksuaalisuuteen suuntautumiseen voi olla ja todennäköisesti on monia eri syitä, joista osa on synnynnäisiä ja osa ei?

Enkä puhunut missään kohtaa siitä, että homoseksuaalisuus on sairaus, mutta se on poikkeama normaalista. Heteroseksuaalisuus on normi, koska sillä tavalla ihminen lisääntyy. Homoseksuaalisesti taas ei voi lisääntyä, joten se ei tietenkään voi olla normi, koska jos valtaosa väestöstä olisi homoseksuaaleja, niin se kuolisi sukupuuttoon. Siinä mielessä homoseksuaalisuudessa siis on "vikaa", ei moraalisesti mutta evoluutiobiologian näkökulmasta.

Ja luitko ajatuksella viimeisen kappaleen, jossain sanoin, että...

"Jos ja kun homoseksuaalisuus ei ainakaan aina sittenkään ole synnynnäistä, mihin tutkimukset siis viittaavat, niin on täysin asiallista tarjota ja ehdottaa homoille ja lesboille eheytymisterapiaa, jos he itse kokevat kärsivänsä omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan."

Vierailija
222/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteronormatiivisuus on luonnollista, koska sivilisaatio lisääntyy heteroseksuaalisesti. Homonormatiivinen sivilisaatio kuolisi ennen pitkää sukupuuttoon, koska ihmiset eivät lisääntyisi, eikä homoseksuaalisuuden normalisoinnissa ole siten mitään järkeä. 

Olen itsekin joskus ollut siinä uskossa, että homoseksuaalisuus on synnynnäistä, ja osassa tapauksista todennäköisesti onkin, sillä homoissa ja lesboissa on havaittu poikkeamia mm. aivojen rakenteessa. Mutta jotkut tutkimukset taas viittaavat siihen, että homoseksuaalisuuden kehittyminen on yhteydessä lapsuudessa  koettuun hyväksikäyttöön.

Jos ja kun homoseksuaalisuus ei ainakaan aina sittenkään ole synnynnäistä, mihin tutkimukset siis viittaavat, niin on täysin asiallista tarjota ja ehdottaa homoille ja lesboille eheytymisterapiaa, jos he itse kokevat kärsivänsä omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan. 

Tajuatko ollenkaan, että jos löytyy yksikin homo tai lesbo jota ei ole hyväksikäytetty lapsena, sun teoria lässähtää kuin pannukakku ja voit jatkaa syyn etsimistä. Tai hetkinen, miksi jatkaisit. Homoudessa ei ole mitään vikaa. Ja lisäksi, ajat sitten on jo todettu ettei homous johdu kasvatuksesta, siksi se poistettiin tautiluokituksesta. Se nyt vaan ei mee niin, että kun homo rakastuu ja rakasta ja haluaa sitoutua, se on muka sairaus, kun täysin sama käytös ja samat tunteet on heteroilla elämän ihanimpia asioita. Seksuaalinen häiriö on sitä ettei pysty seksiin, tai harjoittaa sitä itseään vahingoittavilla tavoilla. Jos sulla on homo joka on iloinen ja tyytyväinen seksielämäänsä ja maksaa veronsa kuten me muutkin, sinä et yksinkertaisesti voi päättää että hän on sairas vain siksi ettei homo suostu elämään niin kuin sinä vaadit.

Tajuatko ollenkaan, että itse juuri sanoin, että osassa tapauksista homoseksuaalisuus on todennäköisesti synnynnäistä mm. aivokuvausten perusteella? Mutta siitä monia tutkimuksia, joissa homoilla ja lesboilla on todettu olevan historiassaan hyväksikäyttöä lapsena useammin kuin heteroseksuaalisella väestöllä. Homoseksuaalinen suuntautuminen siis korreloi positiivisesti lapsena hyväksikäytetyksi tulemisen kanssa. Eli tajuatko ollenkaan, että vaikka osassa tapauksista homoja ja lesboja ei ole hyväksikäytetty lapsena, se ei tarkoita sitä, etteikö homoseksuaalisuus voi osassa tapauksista olla seurausta hyväksikäytöstä? Ja tajuatko ollenkaan, että homoseksuaalisuuteen suuntautumiseen voi olla ja todennäköisesti on monia eri syitä, joista osa on synnynnäisiä ja osa ei?

Enkä puhunut missään kohtaa siitä, että homoseksuaalisuus on sairaus, mutta se on poikkeama normaalista. Heteroseksuaalisuus on normi, koska sillä tavalla ihminen lisääntyy. Homoseksuaalisesti taas ei voi lisääntyä, joten se ei tietenkään voi olla normi, koska jos valtaosa väestöstä olisi homoseksuaaleja, niin se kuolisi sukupuuttoon. Siinä mielessä homoseksuaalisuudessa siis on "vikaa", ei moraalisesti mutta evoluutiobiologian näkökulmasta.

Ja luitko ajatuksella viimeisen kappaleen, jossain sanoin, että...

"Jos ja kun homoseksuaalisuus ei ainakaan aina sittenkään ole synnynnäistä, mihin tutkimukset siis viittaavat, niin on täysin asiallista tarjota ja ehdottaa homoille ja lesboille eheytymisterapiaa, jos he itse kokevat kärsivänsä omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan."

Sori, että tungen teidän "hienoon" keskusteluun, mutta mitenkäs on sitten sen uskonnollisten ryhmien vaietun salaisuuden kanssa. Eikös siellä juuri ole ollut sitä seksuaalista hyväksikäyttöä ja se on juuri tyypillistä kyseisille yhteisöille. "Tehdäänkö" siellä sitten näitä homoja jos kerran olet sitä mieltä, että monia heitä on hyväksikäytetty. Ovatko nämä "homot" sitten näitä entisiä uskonnollisen yhteisön jäseniä, jotka ovat joutuneet sen uhriksi. Itse tuntuu vähän vaikealta uskoa tähän ja minusta puhut nyt itsesi pussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi homot kärsivät seksuaalisesta suuntautumisestaan? Koska yllä oleva kirjoittaja ja kaiken maailman ruotsalat. Poistetaan heidän nillityksensä kuviosta ja kas, ihmeparantuminen tapahtuu. Ei enää itseä häiritsevää homoseksuaalisuutta. Niin paljon kärsimystä voitaisiin poistaa helpolla tempulla. Zip it.

Vierailija
224/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutiobiologian näkökulmasta homot ja lesbot edistävät lajinselviytymistä huolehtimalla jo olemassa olevista lapsista suoraan tai työpanoksensa kautta. Vrt päätaloon asumaan jääneet vanhapiiat ja pojat lisääntyvän pariskunnan apuna.

Vierailija
225/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen homo ja minua ei suoraan sanoen voisi vähempää kiinnostaa, mitä joku Pori Jazzien johtaja on mieltä jostain eheytyshoidoista tms. Tämä on täysin heteroiden masinoima mielensäpahoituskampanja ja omasta mielestäni tällainen määkiminen suorastaan ärsyttää. Jos olisin itse ollut menossa jazzeille, niin olisin mennyt siitä huolimatta, että onko siellä tämä tyyppi johdossa vai ei.

hyvin sä h*hhuli vedät

Vierailija
226/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee oikein oksennusta suuhun ja alkaa itkettämään kun homovihan lietsomista ei hyväksytä.

Millä lailla se on homovihan lietsomista, jos sanoo ettei tahdo kiistää MYÖSKÄÄN niiden kokemusta, jotka ovat ensin eläneet homoina ja sitten siirtyneet heterosuhteeseen omasta tahdostaan? Minä en tätä nyt ymmärrä.

Ja se, ettei luokittele ihmisiä homoiksi ja heteroiksi vaan ajattelee, että on ihmisiä ja heillä heteroutta, homoutta tai muuta? Mitä syrjimistä siinä on?

Toivottavasti tälle järkeä vailla olevalle verenhimoiselle puolestaloukkaantumiskiihkoilulle edes jossain vaiheessa tulisi järkevä vastareaktio?

Jos ei ajattele ihmisiä homoina tai heteroina niin miksi ihmeessä sitten on koko ajan pakko länkyttää homoista? Ja ettekö uskovat ihan oikeasti käsitä sitä miten rankkaa täytyy olla kuunnella koko ajan sellaista ettei sinua ole olemassakaan sellaisena kuin itse koet itsesi, minä päätän minkälainen sinä olet ja minä määrään miten saat elää elämäsi. Lopettakaa jo. Toimikaa niin kuin saarnatte.

Aika pieni vähemmistö uskovaisista ajattelee noin. Luepa vaikka arkkipiispa Mäkisen ajatuksia homoista. Hän ei tuomitse homoja.

Arkkipiispa mäkinen ei ole uskovainen. Hän on ns. leipäpappi, jolle viini maistuu

Vierailija
227/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottamisprosessi ei ainakaan ulkopuolisen silmiin vaikuta kovin korrektisti suoritetulta. Kuultiinko Aki Ruotsalaa itse ollenkaan ennen potkuja? Puheenjohtaja oli median mukaan eilen matkalla Latviassa ja juttu hoidettiin ikäänkuin etänä? "Some-myrsky" levisi ainakin Hesariin iltapäivän aikana. Ja potkut tuli jo samana päivänä.

Jotenkin huvittavaa oli lukea joidenkin julkkujen, esim Roope Salmisen julistuksia ettei aio mennä jazzeille. Sekös tässä aiheuttikin brändiin lommoja? Peruiko yksikään esiintyjä tulemisensa? Jos perui, niin nopeita ovat niiden agentit.

Väkisinkin tulee mieleen Johanna Korhosen erottaminen Lapin Kansan päätoimittajan pestistä vuonna 2008 ihan samalla tavalla (ennen ensimmäistäkään työpäivää) mutta päinvastaisesta syystä. Lehden julkaisijan Alma Median tietoon oli tullut, että Korhonen elää suhteessa naisen kanssa. Ensin tuli potkut ja sitten alkoi "vaihtoehtoisen syyn" etsiminen - alkaen luottamuspulasta ja tuusulalaisen puolison poliittisesta toiminnasta. Korhonen vei jutun käräjille ja samoin teki syyttääjä. Alma hävisi jokaisen juttunsa ja joutui maksamaan korvauksia.

Totta kai Suomen perustuslaki suojaa syrjinnältä mm. sukupuolisen suuntautumisen takia, mutta niin se suojaa myös syrjinnältä uskonnollisen vakaumuksen suhteen - joka Ruotsalalla ilmeisesti on taustalla Vaikka olen erottamisesta sinänsä samaa mieltä, niin silti toivon että Ruotsala vie jutun käräjille, jotta nähdään onko uskonnollinen vakaumus yhtä arvokas kuin (AM-casessa) sukupuolinen suuntaus.

Pori Jazzin puolelta erottamisprosessi ei todellakaan sujunut tyylikkäästi ja nyt puhis yrittää vielä selitellä! Ruotsalan johtamiskyvyt oli HS-jutun mukaan todettu "loistaviksi" - samaa ei voi sanoa puheenjohtajasta.             

Vierailija
228/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erottamisprosessi ei ainakaan ulkopuolisen silmiin vaikuta kovin korrektisti suoritetulta. Kuultiinko Aki Ruotsalaa itse ollenkaan ennen potkuja? Puheenjohtaja oli median mukaan eilen matkalla Latviassa ja juttu hoidettiin ikäänkuin etänä? "Some-myrsky" levisi ainakin Hesariin iltapäivän aikana. Ja potkut tuli jo samana päivänä.

Jotenkin huvittavaa oli lukea joidenkin julkkujen, esim Roope Salmisen julistuksia ettei aio mennä jazzeille. Sekös tässä aiheuttikin brändiin lommoja? Peruiko yksikään esiintyjä tulemisensa? Jos perui, niin nopeita ovat niiden agentit.

Väkisinkin tulee mieleen Johanna Korhosen erottaminen Lapin Kansan päätoimittajan pestistä vuonna 2008 ihan samalla tavalla (ennen ensimmäistäkään työpäivää) mutta päinvastaisesta syystä. Lehden julkaisijan Alma Median tietoon oli tullut, että Korhonen elää suhteessa naisen kanssa. Ensin tuli potkut ja sitten alkoi "vaihtoehtoisen syyn" etsiminen - alkaen luottamuspulasta ja tuusulalaisen puolison poliittisesta toiminnasta. Korhonen vei jutun käräjille ja samoin teki syyttääjä. Alma hävisi jokaisen juttunsa ja joutui maksamaan korvauksia.

Totta kai Suomen perustuslaki suojaa syrjinnältä mm. sukupuolisen suuntautumisen takia, mutta niin se suojaa myös syrjinnältä uskonnollisen vakaumuksen suhteen - joka Ruotsalalla ilmeisesti on taustalla Vaikka olen erottamisesta sinänsä samaa mieltä, niin silti toivon että Ruotsala vie jutun käräjille, jotta nähdään onko uskonnollinen vakaumus yhtä arvokas kuin (AM-casessa) sukupuolinen suuntaus.

Pori Jazzin puolelta erottamisprosessi ei todellakaan sujunut tyylikkäästi ja nyt puhis yrittää vielä selitellä! Ruotsalan johtamiskyvyt oli HS-jutun mukaan todettu "loistaviksi" - samaa ei voi sanoa puheenjohtajasta.             

Sanoiko Korhonen ekassa haastattelussaan ettei ole heteroja vaan heteroreksuaalista käytöstä eli käytännössä rivien välistä niin että kaikista heteroista voidaan tehdä homoja vähän eheyttämällä. Ja pitäisi tehdä, näin saataisiin positiivinen muutos aikaan heteron elämään kuten narkkarin lopettaessa käytön. Jos Korhonen toimi näin niin sitten on tosiaan vertailukelpoinen case.

Vierailija
229/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uin tuon 2011 artikkelin ja mies tosiaan puhuu kovin maltillisesti, esittää oman mielipiteensä perustuen uskonnolliseen vakaumukseen. Olen hänen kanssa eri mieltä ja olen ateisti, mutta on hän sitten oikeassa tai väärässä ajatuksissaan on täysin toissijainen asia. Kyllä niitä saa vääriäkin ajatuksia esittää. Se mikä tässä todella mättää , on tämä sormien osoittelu ja lynkkaamishenki. En voi käsittää, että 2018 vuoden Suomessa ei saa eikä voi esittää MITÄÄN mielipidettä, joka ei jotakin vähemmistöä tai sosiaalisen median kansankiihottajaa ärsyttäisi. Aikanaa poltettii roviolla kaikki, jotka kirkon maailmanäkemystä eivät noudattaneet. Nyt eletään siis maailmassa vuonna 2018, missä ihmiset pitävät tai oppivat pitämään turpansa kiinni sen pelossa, että sinut julkisesti ristiinaulitaan ja saat potkut töistä. Jokainen mielipide tallennetaan ikuisesti, analysoidaan eri aikoiujen valossa ja käytetään sinua vastaan loppuelämäsi ajan ja sen jälkeenkin. Aika pelottavaa, on.

Vierailija
230/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nauratti, kun Roope Salminenkin ilmoitti, ettei aio esiintyä Ruotsalan puheiden johdosta Pori Jazzeilla!

Siis Salminen jazzkonsertissa esiintymässä, häh?!?

No tämä oli varmasti suurin helpotus koko Suomen kansalle, että jatsmuusikko Roope Salmisen ei nyt tarvitsekaan boikotoida Porin jatseja. Mikä menetys se olisi ollutkaan! Onhan hän varmasti yksi nykyjatsin kärkinimiä Suomessa!

REPS.

Vierailija
231/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uin tuon 2011 artikkelin ja mies tosiaan puhuu kovin maltillisesti, esittää oman mielipiteensä perustuen uskonnolliseen vakaumukseen. Olen hänen kanssa eri mieltä ja olen ateisti, mutta on hän sitten oikeassa tai väärässä ajatuksissaan on täysin toissijainen asia. Kyllä niitä saa vääriäkin ajatuksia esittää. Se mikä tässä todella mättää , on tämä sormien osoittelu ja lynkkaamishenki. En voi käsittää, että 2018 vuoden Suomessa ei saa eikä voi esittää MITÄÄN mielipidettä, joka ei jotakin vähemmistöä tai sosiaalisen median kansankiihottajaa ärsyttäisi. Aikanaa poltettii roviolla kaikki, jotka kirkon maailmanäkemystä eivät noudattaneet. Nyt eletään siis maailmassa vuonna 2018, missä ihmiset pitävät tai oppivat pitämään turpansa kiinni sen pelossa, että sinut julkisesti ristiinaulitaan ja saat potkut töistä. Jokainen mielipide tallennetaan ikuisesti, analysoidaan eri aikoiujen valossa ja käytetään sinua vastaan loppuelämäsi ajan ja sen jälkeenkin. Aika pelottavaa, on.

Väitätkö tosissaan ettei Suomessa saa esittää tuollaisia mielipiteitä? Ja paljon pahempia? Esim. Räsänen on tehnyt mittavan ja materiaalisesti kannattavan uran esittämällä juurikin vastaavanlaisia väitteitä. Mikä siinä on niin vaikea käsittää, ettet esim. voi mennä Suomen kennelliiton toimariksi ja esittää siltä pallilta halventavia mielipiteitä koiranomistajista ilman potkuja, vaikka periaatteessa voisit päästä näillä väitteilläsi eduskuntaan, jos löytäisit tarpeeksi porukkaa jolle asia on sen arvoinen.

Vierailija
232/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiesus. Sometuuli taas puhaltaa. Toivottavasti potkut viedään oikeuteen. Pöyristyttävää kuinka nykyään poliitikot ja yritykset kääntävät päivässä mielipiteensä heti kun somessa tulee muutaman sadan tykkäyksen kohina. Siihen ei parhaatkaan lobbarit pysty🙂

Vierailija
233/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän koeajan laskenta aloiteta siitä, kun ao. on ruvennut hoitamaan tehtäväänsä. Työsopimuksen purkaminen ennen työsuhteen alkua on siinä mielessä vähän outoa. Työsopimuslaki asettaa työsuhteen purkamiselle myös aika tiukat muoto- ja perustemääräykset. Koeaikanakin työsopimuksen purkamiselle on laissa määritetty rajoitukset (ei saa purkaa syrjivällä eikä koeajan tarkoitukseen nähden epäasiallisella perusteella). Jos näistä määräyksistä poiketaan, työsuhteen purkaminen tapahtuu laittomasti. Laittomuuttahan tietysti kaikki vastustamme.

Vierailija
234/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu. Harmi ettei aiemmin tullut ilmi. Yritykseksemme ei ole osallistunut mitenkään Jazzeihin aiemman vihervasemmistolaisen ilmapiirin takia. Nyt tuli muutos ja itsekin taidan poiketa.

Mukava että normaalit ihmiset voivat vielä johtaa kulttuuritapahtumia. Toivoa on.

Ei Ruotsalan edustama ajattelu ole normaalia, tavallista, tavanomaista, eikä yleistä, eikä se edusta normien mukaista käyttäytymistä vaikka niin yrität asian kömpelösti larpaten esittää. Hienoa, että Ruotsala sai potkut eikä enää johda tuota kulttuuritapahtumaa.

Hyvin tyypillistä suvaitsevais-fasistista ”ajattelua”: jos joku on eri mieltä kuin minä, hänelle tulee järjestää potkut, julkinen häväistys ja mielellään myös avioero ja lasten huostaanotto.

Ei, vaan jos joku syrjii ja eriarvoistaa kokonaista kansanryhmää.

Mutta kun tämä johtaja ei työssään ollut yhtäkään homoa syrjinyt, koittakaahan ymmärtää pikkuhiljaa. Jos olisi työssään syrjinyt homoja, olisi asia ihan eri. Mutta kun ei ole. Piste.

Koira nyt ymmärtää että on. Piste. Pilkku. Tavuviiva.

Hyvä että koira ymmärtää, minä en.

Ei ole syrjinyt. Huutomerkki.

Koittakaahan vain sisäistää someylimykset tämä tosiasia. Potkuille ei ole mitään muuta syytä, kuin muutaman turhakejulkkiksen itkupotkuraivari, joiden someryöpytys ei olisi loppunut koskaan, ellei olisi tälle syyttömälle miehelle annettu potkuja.

Tähän on tultu, puolustan uskovaista miestä, vaikken pidä uskovaisista, enkä liiemmälti miehistäkään (enkä naisista).. :D Mutta epäoikeudenmukaisuus sapettaa, ja nämä kaikesta vinkuvat SJW:t.

(äänestän SDP:tä enkä kuulu kirkkoon, laitan tiedot siksi, ettei huudella taas vääriin pöytiin siellä vastauksessa)

Vierailija
235/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tulisi oppia ymmärtämään milloin ei kannata sanoa mitään. Tälläkin palstalla se on monille mahdotonta. Tuodaan esiin pelkästään oma ymmärtämättömyys ja lapsellisuus. 

Vierailija
236/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan tuli kirjoitettua kaikki omissa nimissä, news-ryhmissä hyvinkin pitkään, mutta enää ei viitsi. Sen verran on luottamustehtäviä ja asemaa kertynyt, että ei halua turhaan ottaa riskiä jonkun loukkaantumisesta, omat mielipiteet ja suvaitsevaisuus kun on niin kaukana tämän pienen mutta äänekkään toisten puolesta mielensä pahoittavien mitälien edustavien _hyvien_ ihmisten kanssa.

Tässäkin tapauksessa olen hyvin hyvin eri mieltä vainotun Ruotsalan kanssa, mutta suon hänelle oikeuden olla sitä mieltä, mitä se minulle kuuluu. Musiikki soi ja kuulostaa ihan samalta oli Aki homoista mitä mieltä tahansa.

Minusta on harmi että Vesala on osoittautunut yhdeksi kiusaajista, pidän hännen musiikistaan ja kunnioitan suuresti hänen musiikillisia taitojaan, itse en pystyisi samaan. Toisaalta en myöskään nukkuisi öitäni rauhassa jos olisin ollut aktiivisesti vainoamassa somessa ihmisiä ja aiheuttamassa potkuja (itse kyllä jaan mielelläni potkuja jos joku sen ansaitsee, mikään ei nypi niin paljon kuin siipeilijät ja rötväilijät). Toivottavasti hän pystyy perustelemaan itselleen tekonsa. Minua se ei sen enempää haittaa, suon hänellekkin oman mieleipiteensä. Tämä some vain on niin rikki.

Vierailija
237/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän koeajan laskenta aloiteta siitä, kun ao. on ruvennut hoitamaan tehtäväänsä. Työsopimuksen purkaminen ennen työsuhteen alkua on siinä mielessä vähän outoa. Työsopimuslaki asettaa työsuhteen purkamiselle myös aika tiukat muoto- ja perustemääräykset. Koeaikanakin työsopimuksen purkamiselle on laissa määritetty rajoitukset (ei saa purkaa syrjivällä eikä koeajan tarkoitukseen nähden epäasiallisella perusteella). Jos näistä määräyksistä poiketaan, työsuhteen purkaminen tapahtuu laittomasti. Laittomuuttahan tietysti kaikki vastustamme.

Toi oli niin jäätävän älyvapaa veto Ruotsalalta että tuon varaanko mahtoi laskea? Että jos tuuleettaa homofobiansa ennen kuin aloittaa oikeasti duunissa, ei tuu kenkää? Mut pääsee silti sanomaan. Se on niin kummallista että juuri homoille pitää AINA päästä sanomaan. Ei näy kommentteja liittyen avioeroon tai esiaviolliseen seksiin tai niihin miljardeihin ihmisiin jotka estää ei-uskomisellaan Ruotasalan taivaaseen pääsyn. Ei, se pitää olla just homo joka nostetaan tikun nokkaan. En vaan käsitä miksi, kun oikeat perhearvojen rapauttajat löytyy nimenomaan heteroista eikä muutamasta prosentista homoja ja lesboja.

Vierailija
238/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin tehtiin taas yhdestä tapahtumasta pridekarnevaali. hienoa, ihmiset.

Sitten vielä ihmetellään kun alkaa monelle homorummutus riittää, vaikkei homoja vihaakaan. Homorummutusta vihaa moni, ei homoja.

Opetelkaa hillitsemään itsenne ja lukemaan jutut ennen kuin alatte riehumisen.

Nyt onkin sitten pelkkää homoilua ja transmuumuilua jazzit jatkossa, se on varmaa, tänks ölot.

Aivan turhaa uhriutumislätinää, mutta ah niin tuttua h*hhulihommapersuille.

99,99% Jazzin asiakkaista on suvaitsevaista väkeä ja nyt potkuista mielensä pahoittaneet h*hhulit ei todellakaan Jazzeilla käy, vaan kiertävät moiset "syntiset" festivaalit kaukaa, siellä kun ei virsiä veisata.

On taas vedetty mutkat suoriksi, Itse olen suvaitsevainen ihminen, en vihaa homoja, en mustia, en teuvo hakkaraistakaan. En ole persu enkä lue hommafoorumia.

Sitä nyt ei vain omilla aivoilla ajatteleva ihminen jaksa priderummutusta tai setan aivopesemiä joukkopsykoosissa vaahtoavia ihmisiä, saan siitä aivosyövän. En ole ainoa.

(Äänestän SDP:tä).

No nimenomaan juuri näin!! 

Vierailija
239/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten tulisi oppia ymmärtämään milloin ei kannata sanoa mitään. Tälläkin palstalla se on monille mahdotonta. Tuodaan esiin pelkästään oma ymmärtämättömyys ja lapsellisuus. 

Ja mistä aiheista ei kannattaisi tuoda ahdasmielisiä mielipiteitään esiin, varsinkin kun ne eivät ole minkään kehittävän ja rakentavan kannalta olennaisia. Mielipiteen arvo ei ole vakio vaan asiattomia mielipiteitä viisaampi ei suustaan päästäisi. Jokainen joka päästelee suustan sammakoita on yksin vastuussa sanomisistaan. On vain hyvä että niitä joutuu miettimään hieman. Sanonnan mukaan maku ja ääni tulee samasta paikastan jotta ihminen pystyy maistelemaan sanojaan ennen kuin sylkäisee katkerat mielipiteensä muista tarpeettomasti.

Vierailija
240/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kasvanut uskonnollisessa yhteisössä, asenteet tulevat sieltä. Jos on nuorena oppinut, että homous on luonnotonta/väärin, sitä on vaikeaa ajatella toisella tavalla. Kyllähän tuosta haastattelusta saa kuvan että hän pitää homoutta "syntinä", vaikka yrittääkin asettaa sanansa diplomaattisesti. Ei tarvitse kuitenkaan tuomita, vaan yrittää ymmärtää miksi hän ajattelee niinkuin ajattelee.

Eikö koulussa opeteta faktoja ja perusasioita? En voi ymmärtää miten ihminen voi päästää suustaan tuollaisia sammakoita, korkeasti koulutettu ihminen vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän