Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?

Vierailija
06.06.2018 |

Miten on?

Aiotko boikotoida Pori-jazzeja Aki Ruotsalan lausuntojen vuoksi, jos hän ei saa potkuja?

Vaihtoehdot

Kommentit (516)

Vierailija
181/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pori Jazzeilla on muutenkin aina ihan paska meininki. En tule soittamaan siellä koskaan, Iiro Rantala twiittasi.

Iirolle nousi näemmä megatähteys hattuun. Samoin parille muulle tähtöselle.

Vierailija
182/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateenkaarijengi ampui itseään jalkaan tässä kohussa. he olisivat voineet käydä taisteluun rakkauden avulla ja muodostaa vaikka kampanjan jazzeille jossa hoetaan: me olemme olemassa. ja laulaa kumbayaata. nyt alkoi uhriutuminen ja pelon kierteen jatkuminen. yritykset alkavat ottamaan etäisyyttä tästä jengistä joka riistää kaiken mahdollisen oman oikeamielisyytensä panttivangiksi. vaikuttaa että lgbt-jengi on jatkuvassa hataran rauhan tilassa normaalien ihmisten kanssa. he eivät edes halua sulautua ja normalisoida omaa liikettään. kunhan vain revitään kohuja ja pöyristytään kilpaa. jutun toimittaja varmaan kuviteli ajavansa hyvää asiaa, mutta toisin kävi, kuten aina kun agenda ajaa totuuden edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Aki Ruotsala tule saamaan riittävästi ääniä tuosta julkisuustempustaan huolimatta. Voi, voi sentään, vaikka sitä niin huolella suunniteltiin.

Vierailija
184/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, jos hänet olisi ehditty palkata ja sitten häntä olisi haastateltu sekä kotimaisessa että ulkomaisessa mediassa ja selvästikään ei osaa pitää suutaan supussa. Eli täysin ammattitaidoton. Onneksi erotettiin jo nyt!

Hauska kun tänne kirjoittelee duunarit joiden mielestä ketään ei saa erottaa mistään syystä. Mutta kun ne duunarihommat on vähän toista kuin toimitusjohtajan hommat ja pitää olla sopiva henkilö myös. Nyt joidenkin mielelestä hänen ihmisoikeuksiaan on rikottu. Entä niiden muiden hakijoiden oikeudet, jotka joutuvat uskovaisten (mies) mafian jyräämäksi? Naistahan tähän ei voida valita tietenkään. Mutta sen "hallituksen" pitäisi myös erota aiheuttamansa haitan takia. Heidän pitäisi kai edistää Pori Jazzia.

Vierailija
185/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te homoihin kohdistatte vihaanne? Pori Jazzin Aki Ruotsalaiiin ja muihin ääri-kristittyihin teidän kannattaisi se angstinne kohdistaa. Juuri se teidän sairas kristinusko nostaa homot tapetille. Tehän heistä kohkaatte enemmän kuin homot itse. Antaisitte vaan asian olla niin kuin itse sanotte.

Luuletko tosiaan, että tämä Ruotsala on itse soittanut toimittajalle ja sanonut, että tee hei juttu 2011 vuodelta olleen jutun perusteella mun oletetuista homokannanotoista? Eiköhän ne ole nämä toimittajat, jotka haistavat kohun ja tekevät tarkoitushakuisia kysymyksiä ja sen perusteella juttuja.

Kiitti vaan, olen kristitty ja mielestäni hyvinkin suvaitsevainen.  En ymmärrä, miksi sanot uskoani sairaaksi? Meitä kristittyjäkin on hyvin monenlaisia. Mutta enpä tule Poriin, koska kristittyihin suhtaudutaan noin rasistisesti. Mutta kristityt ovat parituhatta vuotta jo kestäneet vainoa. Koska tämä asia nostetaan esille. Ai niin, mehän käännetään vain toinenkin poski. Ja synnit saa anteeksi.

”Olen kristitty ja minua vainotaan” -larppi lässähti tässä aika pahasti. Noloa.

Palstarölli on aivan kiimoissaan solvaamassa kaikkiin suuntiin yhtäaikaa heti aamusta.

Mitä jos tänään palstariehumisen sijaan sulkisit koneen ja menisit vaikka ulos kävelylle. Käy kuitenkin ensin suihkussa ja laita puhtaat vaatteet päällesi.

Vierailija
186/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsala ja hänen kaltaisensa ovat merkittävä imagohaitta mille tahansa organisaatiolle.

Vierailija
187/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tälläinen täysin järjetön noitavaino ja tarkoitushakuisesti lietsottu pikahysteria ei ollut mitään muuta kuin jälleen kerran yksi esimerkki kulttuuri-ja mediaväen suvaitsemattomasta ajatusnatsismista ja vähä-älyisyydestä. Noitavainot ovat edelleen hyvin voimissaan vuoden 2018 Suomessa. Kiitos siitä kuuluu teille "suvaitsevaiset" toimittajat, iirorantalat, vesalat ja muut älyköt. Inkvisitioiden aika ei todellakaan ole Suomessa ohi. Oksettaa.

Jos sinua oksettaa se että ei saa vapaasti vailla seurauksia syrjiä kokonaista kansanryhmää, niin toivottavasti tukehdut siihen oksennukseesi.

Missä ja milloin hän on syrjinyt jotain kansanryhmää? Tietääkseni hän ei ole kieltänyt seksuaalivähemmistöiltä yhtään mitään. Hän on vain ilmaissut yhden oman mielipiteensä, ja siihen hänellä ei sitten näköjään olisi ollut oikeutta, koska se ei toistanut sitä yhtä ja ainoaa setaväen hyväksymää kaavaa.

Olet harvinaisen naiivi jos kuvittelet ettei sellaisen ihmisen linjaukset tule näkymään jatsien ohjelmistossa joka kehtaa antaa tällaisia lausuntoja. Festari teki ainoan mahdollisen ratkaisun.

Olet harvinaisen yksinkertainen, jos kuvittelet ihmisten olevan kykenemättömiä hoitamaan töitänsä kunnolla mielipiteistään huolimatta. Eikä Ruotsala olisi muutenkaan päässyt vaikuttamaan artistivalintoihin, koska ei ollut Pori Jazzien taiteellinen johtaja.  

Joo, varmana ei toimitusjohtajalla ole mitään päätösvaltaa mihinkään. Esim henkilövalintoihin vs taiteellinen johtaja ja muut alaiset. Kohta siellä on näppärää veljenpoikaa pystyttämässä eheyttävää telttaa ja kasvamassa johtotehtäviin.

Perussuomalaisten lapsi- ja nuorisotyössään käyttämää ”Urjalan mallia” esittelevä eheyttävä jytkyteltta Pori Jazzin yhteydessä? Ei kiitos!

Vierailija
188/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee oikein oksennusta suuhun ja alkaa itkettämään kun homovihan lietsomista ei hyväksytä.

Vierailija
189/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Rutsala voisi perustaa omaa tsääss-festivaalia, jossa esiintyisi niitä maailmankuuluja ja arvostettuja eheytysmuusikoita?

Vierailija
190/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

RutsaRock Urjalassa!

Vierailija
191/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee oikein oksennusta suuhun ja alkaa itkettämään kun homovihan lietsomista ei hyväksytä.

Millä lailla se on homovihan lietsomista, jos sanoo ettei tahdo kiistää MYÖSKÄÄN niiden kokemusta, jotka ovat ensin eläneet homoina ja sitten siirtyneet heterosuhteeseen omasta tahdostaan? Minä en tätä nyt ymmärrä.

Ja se, ettei luokittele ihmisiä homoiksi ja heteroiksi vaan ajattelee, että on ihmisiä ja heillä heteroutta, homoutta tai muuta? Mitä syrjimistä siinä on?

Toivottavasti tälle järkeä vailla olevalle verenhimoiselle puolestaloukkaantumiskiihkoilulle edes jossain vaiheessa tulisi järkevä vastareaktio?

Vierailija
192/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla se on homovihan lietsomista, jos sanoo ettei tahdo kiistää MYÖSKÄÄN niiden kokemusta, jotka ovat ensin eläneet homoina ja sitten siirtyneet heterosuhteeseen omasta tahdostaan? Minä en tätä nyt ymmärrä.

Ja se, ettei luokittele ihmisiä homoiksi ja heteroiksi vaan ajattelee, että on ihmisiä ja heillä heteroutta, homoutta tai muuta? Mitä syrjimistä siinä on?

Toivottavasti tälle järkeä vailla olevalle verenhimoiselle puolestaloukkaantumiskiihkoilulle edes jossain vaiheessa tulisi järkevä vastareaktio?

Jos ei ajattele ihmisiä homoina tai heteroina niin miksi ihmeessä sitten on koko ajan pakko länkyttää homoista? Ja ettekö uskovat ihan oikeasti käsitä sitä miten rankkaa täytyy olla kuunnella koko ajan sellaista ettei sinua ole olemassakaan sellaisena kuin itse koet itsesi, minä päätän minkälainen sinä olet ja minä määrään miten saat elää elämäsi. Lopettakaa jo. Toimikaa niin kuin saarnatte.

Vierailija
193/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homojen muka saa olla sellaisia kuin itse haluavat, niin miksi Ruotsalaisen kaltaiset kuitenkin koko ajan jauhaa niistä "eheytyneistä", (suluissa siksi että kukaan ei voi tietää onko oikeasti eheydyttä ja kauanko sitä kestää ja elääkö ihminen onnelisena), eikä koskaa jauha siitä että "Pekka" ei kyllä eheytynyt vaikka yritti ja se on ihan ok.

Vierailija
194/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, jos hänet olisi ehditty palkata ja sitten häntä olisi haastateltu sekä kotimaisessa että ulkomaisessa mediassa ja selvästikään ei osaa pitää suutaan supussa. Eli täysin ammattitaidoton. Onneksi erotettiin jo nyt!

Hauska kun tänne kirjoittelee duunarit joiden mielestä ketään ei saa erottaa mistään syystä. Mutta kun ne duunarihommat on vähän toista kuin toimitusjohtajan hommat ja pitää olla sopiva henkilö myös. Nyt joidenkin mielelestä hänen ihmisoikeuksiaan on rikottu. Entä niiden muiden hakijoiden oikeudet, jotka joutuvat uskovaisten (mies) mafian jyräämäksi? Naistahan tähän ei voida valita tietenkään. Mutta sen "hallituksen" pitäisi myös erota aiheuttamansa haitan takia. Heidän pitäisi kai edistää Pori Jazzia.

2004-2012 oli naistoimitusjohtaja. Mitä tarkoitat miesmafialla ja ettei naista voitaisi tietenkään valita?

Vierailija
195/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ajattele ihmisiä homoina tai heteroina niin miksi ihmeessä sitten on koko ajan pakko länkyttää homoista? Ja ettekö uskovat ihan oikeasti käsitä sitä miten rankkaa täytyy olla kuunnella koko ajan sellaista ettei sinua ole olemassakaan sellaisena kuin itse koet itsesi, minä päätän minkälainen sinä olet ja minä määrään miten saat elää elämäsi. Lopettakaa jo. Toimikaa niin kuin saarnatte.

Siis missä ja kuka on kieltänyt olemasta mitä tahtoo?! Ei Ruotsala ainakaan kieltänyt vaan päinvastoin korosti ettei kiellä kenenkään kokemusta! Edelleenkään en ymmärrä. Eikä minun tuttavapiirissäni ainakaan kukaan tee jotain eri luokkia homoille, heteroille, transihmisille tai muillekaan. On veljiä, siskoja, ystäviä, tätejä, naapureita ja ylipäätään ihmisiä. Ei homo-setä tai hetero-serkku, vaan ihmiset, jotka jotenkin kuuluu elämään.

Tämä juttu on kyllä nyt mennyt liian pitkälle ja vähemmistöt ja varsinkin iänikuiset puolestaloukkaantujat (etunenässä näköjään aina jostain pahalla päällä oleva Paula Vesala) alkaa jo näyttää järjettömiltä pelleiltä. Ei ainakaan vähemmistöt tällaisesta loppupeleissä hyödy!

Vierailija
196/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yngwie Malmsteen teol.maist. kirjoitti:

en todellakaan, itse asiassa koska tämä asia tuli julkisuuteen, tsekkasin pori jazzin ohjelman ja koska on toimitusjohtaja joka uskaltaa vastustaa homoutta, päätin sen kunniaksi että meenkin katsomaan Ncik cave and the Bad Seedin pori jazziin, muuten en olisi mennyt lainkaan

Kiva tietää, taidan sittenkin tulla!

Vierailija
197/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

demari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen toimittaja ja näen tuossa jutussa paljon merkityksiä, miksi en arvosta Ruotsalaa pätkääkään. No kenties tulkitsen jutun sitten paremmin, en voi ymmärtää miten joku kokee että homo ja narkkari (päihdeongelmainen, rikollinen) ovat rinnastettavissa tuosta vain.

Toinen juttu on tuo, että hän ei kiellä eheytymistä. Se on todella mautonta ja munatonta. Tieteen piirissä eheytymistä ei ole, vaan sen yrittäminen on henkistä väkivaltaa. Toiseksi hänellä ei ole munaa sanoa mielipidettään, vaan verhoaa sen typerästi "en mä mutku muut on kertonu, ni pakko uskoo".

Vitsi koko mies.

Eihän tuo tyyppi vedä yhtäsuuruusmerkkejä narkkareiden ja homojen välille. Kysyttiin uskonnon vaikutuksesta ja Ruotsala vastasi oman kokemusmaailmansa pohjalta ja puhui uskoon tulemisen liittyvästä mahdollisesta elämänmuutoksesta.  Ihmiset voi tehdä voimakkaan kokemuksen jälkeen vaikka mitä, onhan se nähty aina.

En itse ole uskovainen enkä kuulu mihinkään kirkkoon, enkä pidä homoja muita ihmisiä kummempina. Luulisi, ettei kukaan muukaan nykyään.

Kun sillä nyt on merkitys mihin verrataan ja rinnastetaan. Rinnastuksessahan ei ole ideaa, jos rinnastettavien tilanne ei olisi jokseenkin samanlainen. Se mitä joku pitää samanlaisena, on paljastavaa. Esim homon ja nistin rinnastaminen..

Moni uskoon tullessaan pääsee eroon huumeista tai/ja alkoholista. Kaikki sen varmaan tietää. On se mikä tahansa koukku, kun saa tilalle uuden koukun (esim uskon) niin vanhan koukun saa jätettyä vain niin.

Ei se verrannut homoja narkkeihin. Eikö sinusta narkeilla ole ihmisoikeuksia, jos ne ovat sulle  alempiarvoisia kuin homot?

Niinpä, narkkaritkin ovat jonkun lapsia ja jopa rakkaita vanhemmilleen. Tsemppiä narkkareille ja heidän läheisilleen.

Vierailija
198/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai puhuu eheytymisestä kun aikoinaan homous oli kyllä raskas taakka kantaa jos samanhenkisiä ollut mailla eikä halmeilla.

Vierailija
199/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula Vesala juoruaa kielii valistaa somessa englannintaitoisia ex-toimitusjohtajan lausunnosta. Hyvä paula. Olet hyvä ihminen. Hyvyyspointsit kotiin.

Ainahan sitä voi omaa uraansa kaikella mainostaa. Julkisuushakuisuutta.

Vierailija
200/516 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus katsonut dokumentin, joka kertoi kahdesta pojasta iranissa ( toinen 14 v), jotka hirtettin homoutensa vuoksi. Sen jälkeen en enää ole voinut sietää ketään, jonka mielestä homous on sairaus. 

Siellä on kristittynä oleminenkin sairaus. Miten suhtaudut kristittyihin? Itse olen kristitty, jonka mielestä homous ei ole sairaus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme