Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (873)

Vierailija
1/873 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Ei ole ihanampaa, kuin kunnon pullukka.

❤️❤️

Vierailija
2/873 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin biitsillä liian pienissä bikineissä keikistelevä lihavuus saa pääni kääntymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/873 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keskustelun aihe. Minulla oli kerran pullukka rakastajatar, iso vatsa ja perse, isot rinnat. Kyllä oli kiva rakastella. Hän oli aina halukas ja himokas. Oli hyvä ratsastamaan ja 69- asennossa en meinannut saada usein henkeä, kun paksut reidet päätäni ympäröivät. Hauskaa oli aina. Harmi, että hän muutti kauas pois.

4/873 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisessa pitää olla jotain mihin tarttua. Pidän kovasti isoista pyllyistä ja semmosessa pehmousesta mahasta. 😍😍

Vierailija
5/873 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pojat ja miehet hyvästä mausta.

Vierailija
6/873 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti samaa mieltä aloittajan kanssa. Oma vaimo myös reilusti ylipainoinen, mutta voi kuinka hänen pehmeää vartaloaan rakastan, nimenomaan isoa masua ja valtavaa peppua😊

7/873 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukm37 kirjoitti:

Ehdottomasti samaa mieltä aloittajan kanssa. Oma vaimo myös reilusti ylipainoinen, mutta voi kuinka hänen pehmeää vartaloaan rakastan, nimenomaan isoa masua ja valtavaa peppua😊

Samoin. Oma vaimo on just sellainen täydellinen pullukka. Isohkot rinnat, sopivasti pehmoisia vatsaa, jota saa hyväillä ja halata. Sitten se jättimäinen pylly. Se on jotain niin järkyttävän seksikästä. ❤️❤️

Vierailija
8/873 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan parasta tuollaiset naiset. Omakin on juuri sellainen.

Vierailija
9/873 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo on minullakin aika lailla ylipainoinen, enkä vaihtas sitä mihinkään. Minun silmissä seksikkäin nainen mitä tiedän.

Vierailija
10/873 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma vaimoni on myös runsas ja se on ihanaa mutta hän ei oikein halua uskoa että mi ä tykkää. Juuri hänestä sellaisenaan kun on.

Vierailija
11/873 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin riittää tarjontaa. Mitä tapahtuisi, jos rakastuisitte hoikkaan naiseen?

Vierailija
12/873 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihavat naiset houkuttavat?

Vierailija
13/873 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kiitos näistä kommenteista😘. T muhkea peräsin ja pulleat purjeet ja masu

Vierailija
14/873 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa noita lihavia naisia löytyy aika reilusti heti +30v jälkeen. Yleensä samalla tukkakin lyhenee. Onhan se hyvä et, joku niistäkin välittää.

Vierailija
15/873 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihava nainen ja en käsitä yhtään, mitä miehet voivat minussa nähdä, mutta itse kyllä ihailen kauniita, lihavampia naisia. Joskus kun oikein meikkaan ja laittaudun, uskon että saatan näyttää hyvältä, etenkin kun mulla kilot ovat kertyneet rintoihin. Mutta kyllä itselläni oli hoikempana miljoona kertaa seksikkäämpi olo ja nyt olenkin matkalla kohti sitä entistä, hoikempaa vartaloa. Onneksi!

Vierailija
16/873 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijanro1 kirjoitti:

Ukm37 kirjoitti:

Samoin. Oma vaimo on just sellainen täydellinen pullukka. Isohkot rinnat, sopivasti pehmoisia vatsaa, jota saa hyväillä ja halata. Sitten se jättimäinen pylly. Se on jotain niin järkyttävän seksikästä. ❤️❤️

Tekisipä joku minullekin noin :(

Vierailija
17/873 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kiihottaa isot naiset. Ihanaa sivellä laajaa peppua ja pehmeitä höllyviä rintoja.

Vierailija
18/873 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on huomattu moneen kertaan, kuin meissä tuhdeissa, kapeanilkkaisissa on nostetta.

Miehet ikään katsomatta osoittavat sen. Tosin varatut, vaimonsa kanssa kauppareissulla katsovat salaa päin.

19/873 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihavat naiset houkuttavat?

He ovat minun silmissäni vain niin seksikkäitä.

Ap

20/873 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijanro1 kirjoitti:

Ukm37 kirjoitti:

Tekisipä joku minullekin noin :(

Se on kyllä todella kiihottaava. Minä rakastan silitellä hänen pehmeää vatsaansa.

Kyllä meitä tän henkisiä miehiä riittää yllättävän paljon. Joskus tuntui poikamiehenä ollessa, et jotkut naiset, joita lähestyin ei ota minua oikein tosissaan. Johtuneeko siitä, että olen itse hyvinkin hoikka, mutta lihastakin jonkinverran on. Onko sit niin, että pulleat naiset harvemmin kiinnostuu hoikemmista tai urheilullisemmista miehistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän