massiivinen kamelinvarvas-ongelma
Minulla on suuret isot (ulommat) häpyhuulet ja se tarkoittaa 24/7 näkyvää kamelinvarvasta. Hävettää uimahalleissa, miesten kanssa läheisissä kontakteissa. Yritän vain kasvattaa mahdollisimman ison pehkon että se pysyisi piilossa mutta ei se auta housujen kanssa. Olkaa onnellisia te, joilla ei ole kamelinvarvasta!
Kommentit (47)
Älä häpyäsi häpeä. Me miehet jumaloidaan kamelinvarpaita :D
Tiedän tunteen,siihen vielä reisivako. Ei paljon kehtaa treenitrikoissa liikkua.
Camel toe ai ai ai ai. Piritää kummasti päivää
No tarvitseeko sitten laittaa leggareita päälle jos olo on niissä epäviehättävä. Ja pitkä paita auttaa peittämään jos niin kovasti hävettää. Varmasti löytyy muitakin housuja.
Vierailija kirjoitti:
Camel toe ai ai ai ai. Piritää kummasti päivää
miten???
Minkä paikkakunnan uimahalleissa käyt?
K a m e l i n v a r v a s on aika osuva kuvaus eikä oikein kestä sitä tämän enempää miettiä.
Yleisesti tarkoitin enkä mitään pahaa kenellekään.
Jollain on kyllä välähtänyt aika hyvin.
Sama ongelma myös mulla. Hävettää olla uikkareissa ym.
Toisilla naisilla on isot näyttävät rinnat, mutta harvalla näyttävä kamelinvarvas. Seksikkyydessä ja kiihoittavuudessa kamelinvarvas voittaa rinnat satanolla. Jos naisella on vielä leveä reisivako, niin alkaa miehillä polvetkin notkua ja silmät pullistua päästä. Näky on jotain aivan käsittämättömän seksikästä. Usein tällaisilla naisilla on vielä päärynän muotoinen lantio, joka iso kamelinvarvas kruunaa reisivaon kanssa.
Kun kohtasin tulevan vaimoni ekan kerran, en tuota vielä havainut. Seuraavan kerran tavatessamme valoisassa katseeni nauliutui tiukkoihin leveälahkeisiin housuihin jotka vielä koristi pulleaa kamelinvarvasta ja leveän kalun levyistä reisivakoa päärynän muotoisessa lantiossa. Näky vei järjen ja olin täysin myyty. Vaikutti suoraan liskoaivoihin ja ihaillut tuota näkyä nyt koko ikäni. Iltaisin nukkumaan mennessä laitan aina käteni pullean kummun päälle ja vahdin, ettei karkaa. Siitä on myös hyvä hyväillä kamelinvarvasta ja pillua, kun vako on vieläkin vuosien jälkeen kahden sormen levyinen.
Itellä oli nuorena jonkinlaisia ulkonäkövaatimuksia tulevan tyttöystävän suhtee, siro urheilullinen jne, mutta tuo näyttävä kamelinvarvas naisellisessa ei niin liikunnallisessa kropassa sekoitti molemmat päät siltä seisomalta kun sen näin. Onneksi tyttö osoittautui vielä sielunkumppaniksi.
Missä kohtaa se ongelma on?
Naiset katselevat kateudesta vihreinä naisia joiden puseron läpi erottuvat suuret, kiinteät, kävellessäkin heilahtelevat rinnat joita miehet kuolaavat ja toivovat saavansa samanlaiset.
Nauti sinä vastaavasti siitä kiihottavasta kamelinvarpaastasi ja anna sen näkyä valkoisten leggingsien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Esim. torille mennessä voi pukeutua ihan kivasti alus- ja päällysvaatteisiin, ei koko ajan tarvii olla uikkareissa ym.
Monet miehet pitävät tosta. Ihan niiku monet miehet pitävät siintä että sisimmät häpyhuulet ovat suuremmat kun ulkoiset. Elikkä pistävät esille. Herkullinen näky jos vielä posliini.
Naiset itse ottavat stressiä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. torille mennessä voi pukeutua ihan kivasti alus- ja päällysvaatteisiin, ei koko ajan tarvii olla uikkareissa ym.
En pitänyt palstalaisia ihan niin tyhmänä, että olisin tarkentanut kulkevani uikkareissa rannalla, aurinkoa ottamassa, uimahallissa, kylpylässä, vesipuistossa. Ilmeisesti kaikille tämä ei ole ihan selvää selittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pitänyt palstalaisia ihan niin tyhmänä, että olisin tarkentanut kulkevani uikkareissa rannalla, aurinkoa ottamassa, uimahallissa, kylpylässä, vesipuistossa. Ilmeisesti kaikille tämä ei ole ihan selvää selittämättä.
No ei tuo sen kummemmin erotu ja ketään häiritse kuin perinteisissä uikkareissa pullottava kaluni. Kassit on isot ja kaluni 15cm tai isompi lepotilassa , riippuen mielentilasta ja ilman lämmöstä. Kun paksuuttakin on, 12cm ympärysmittaa, niin ihan varmasti pullotus erottuu. Eipä sitä juurikaan tuijotettu eikä ole ketään naista häirinnyt. Itseäni ei häiritsisi yhtään, jos naiset tuijottaisivat pullotustani, päin vastoin olisin mielissäni. Kun itse liikun uima-altailla tai -rannoilla bongaan välittömästi kaikki kamelinvarpaat. Jos hyvän näkee on päivä pelastettu.
Keväällä kun näkee ensimmäisen camel toen kaupungilla ai ai ai. Tietää että kesä on tulossa. Jotkut naiset vaan osaat näyttää kaiken hyvin seksikkästi. Muistelen tuulipuku aikaa kun Naapurini eronnut nainen käveli ulkoilureitti vaalea tuulipuku päällä. Taloyhtiön miehet kuolasivat pihan märäksi. Mutta camel toe näyttää hyvältä kaikilla naisilla
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen,siihen vielä reisivako. Ei paljon kehtaa treenitrikoissa liikkua.
Ai että, pullea cameltoe ja reisivako. Siinä on oikea jumalatar
Kuinka pikkulapset reagoivat nähdessään kamelinvarpaan, osoittavatko raitiovaunussa sormella ja kysyvät kovaan ääneen isältään mikä toi on?
Tämä ei ollut vitsi ja kaikkihan me tiedämme pikkulasten mielenkiinnon ja avoimuuden kaikkea uutta ja ennennäkemätöntä kohtaan.
Kamelinvarvas on hyvä puhelinpidike.
Vierailija kirjoitti:
Kamelinvarvas on hyvä puhelinpidike.
Buaa-aaaah
Kamelinvarvas on kuumottavan näköinen! 😍