Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (2)
En ymmärrä mutta en ymmärrä myöskään sellaista suomalaista oravanpyörää - töitä tehdään keskiluokkaisella palkalla ja siitä suoraan eläkkeelle. PItäisi löytää kultainen keskitie. Ei eletä kuin kerran, se on fakta.
Eipä tuollaisessa elämäntyylissä ole mitään arvostettavaa. Aina on sitten milloin minkäkin miehen armoilla elätettävänä. Luulisi, että kävisi jo itsetunnon päälle tuollainen aikuiselle, suomalaiselle naiselle. Sofiakin vanhenee, tulee vielä päivä, jolloin nuoremmat ja kauniimmat menevät hänen "ohitseen". Se aika tulee nykymaailmassa melko nopeastikin, koska Sofia ei ole parikymppinen enää. En voisi ikinä kuvitellakaan eläväni noin tyhjää, pinnalta kyllä koreaa mutta sisältä tyhjää elämää. Mikä lienee Sofian elämäntilanne kun hän on vaikkapa 50v? Eipä ole minun asiani, mutta toivon, että hän itse pysähtyisi tuota asiaa miettimään.