En käsitä pizza pohjan tekemistä itse?
Öööh kaupasta saa valmiita pizza pohjia? Miksi jotkut ihmisjoukot tekee pizza pohjat itse?
Kommentit (32)
Ööö, mä ostan pitsat ihan täytettynä ja kuumina. Ööö.
Sellasta se sulla voi olla,kun et edes maistuvaa pitsapohjaa osaa itse tehdä. Ostat valmiina.
En käsitä, miten joku kirjoittaa pizzapohjan erikseen.
Mitähän sinä milloinkaan olisit käsittänyt.
En käsitä psykopaattista hullua joka jankuttaa näitä typeriä aloituksia
Miksi kysyt etkö käsitä pitsapohjan tekoa itse? Sinähän sen itse tiedät käsitätkö vai et, miksi kysyt sitä meiltä?
Vierailija kirjoitti:
En käsitä psykopaattista hullua joka jankuttaa näitä typeriä aloituksia
Kohta tämä alkaa tehdä niitä incelaloituksia sarjatulella.
Pizzassa on pahinta se pohja, kamala mauton hiivakikkare. Joten mitä ohuempi se on, sitä parempi. Ja kaupan valmis pizzapohja on paras sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Pizzassa on pahinta se pohja, kamala mauton hiivakikkare. Joten mitä ohuempi se on, sitä parempi. Ja kaupan valmis pizzapohja on paras sen takia.
Et vaan osaa.
Aika hyvä ennen:
Työkaverille kerroin, et keitän itse hernekeiton, kestää n. 2-3 tuntia. Työkaveri siihen: hirvee homma! Mikäs hirvee se nyt on - kattila porisee, välillä käy hämmentämässä.
Itse teki perheelleen peltipitsan, pohjasta alkaen - siinä sitä vasta on vääntämistä! :)
Kaikki on suhteellista, sen oman työn mukaan.
.....
Joskus nuorena keitin maalla porukoille 5L-kattilallisen riisivelliä, kaasuhellalla. Eipä siinä juuri muuta ollut hämmentämisen vaiva! :) (kaasulla ei ota niin äkkiä pohjaan kuin sähköllä).
Valmis pitsa taikina on aika kakka laatuista.
Mutta kuka syö pitsaa vuonna 2026? Junttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaa.
Venhäjauhohiivamössöstä ei saa hyvää, vaivasi sitä takinaa kuka tahansa. Ei edes pizzeriassa.
K-ketjun pakastettu pitsataikina 00-jauhoista on niin erinomainen tuote, ettei kyllä kannata lähteä itse tekemään pitsataikinaa (ellei välttämättä halua).
Siis et osaa tehdä itse vai? No osta sinä sitten niitä valmiita.
Sinä olet ap jo tehnyt pohjan. Ihan ilman pizzaakin. :D
Opettele yhdyssanat konalan inceli