Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8481/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tästä ketjusta päätellä jotain ihmisten todellisesta suhtautumisesta seksuaalivähemmistöihin. Irl ollaan omalla naamalla suvaitsevaisia, mutta netissä anonyymina paljastuukin sitten todelliset ajatukset.

Mitenkään ole salannut sapfo-inhoani. Yäx etanat, pthyi!

Vierailija
8482/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on elämässänne rakas, josta haluatte pitää kiinni, niin panostakaa suhteeseen.

Kliseitä pukkaa, mutta: kunnioittakaa kumppanianne kohtelemalla häntä kuten haluaisitte itseännekin kohdeltavan. Älä pidä toista itsestäänselvyytenä, vaan panosta siihen, että vietätte (molempien mielestä) tarpeeksi paljon aikaa yhdessä.

T: nainen, josta mies ei osaa pitää kiinni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8483/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko tulla juttelemaan mulle vielä syksyllä, kun törmäillään viimeisiä kertoja? (jos edes silloin törmätään) Vai puhutaankohan me enää koskaan toisillemme sanaakaan?

Pahasti näyttä, että voidaan vielä törmätä. Toivottavasti se hetki menee kuin sumussa ohi, jonka jälkeen emme koskaan enää kohtaa. Sattuu liikaa.

Vierailija
8484/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko tulla juttelemaan mulle vielä syksyllä, kun törmäillään viimeisiä kertoja? (jos edes silloin törmätään) Vai puhutaankohan me enää koskaan toisillemme sanaakaan?

Pahasti näyttä, että voidaan vielä törmätä. Toivottavasti se hetki menee kuin sumussa ohi, jonka jälkeen emme koskaan enää kohtaa. Sattuu liikaa.

😦😢

Vierailija
8485/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin vain rakastaa

Vierailija
8486/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on elämässänne rakas, josta haluatte pitää kiinni, niin panostakaa suhteeseen.

Kliseitä pukkaa, mutta: kunnioittakaa kumppanianne kohtelemalla häntä kuten haluaisitte itseännekin kohdeltavan. Älä pidä toista itsestäänselvyytenä, vaan panosta siihen, että vietätte (molempien mielestä) tarpeeksi paljon aikaa yhdessä.

Totta puhut, itse kadun sitä miten kohtelin exääni. Kaduttaa, ja hävettää mikä paskiainen olinkaan meidän suhteessamme. Aivan tolkuton, aivan itsepäinen, aivan jyrä olin. Olin välillä ihanakin, mutta enimmäkseen se kuuluisa riivinrauta. Toivottavasti exälleni ei jäänyt pahoja traumoja....... aion pyytää joskus anteeksi, kunhan saadaan välit siihen kuntoon.

Vierailija
8487/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhut, itse kadun sitä miten kohtelin exääni. Kaduttaa, ja hävettää mikä paskiainen olinkaan meidän suhteessamme. Aivan tolkuton, aivan itsepäinen, aivan jyrä olin. Olin välillä ihanakin, mutta enimmäkseen se kuuluisa riivinrauta. Toivottavasti exälleni ei jäänyt pahoja traumoja....... aion pyytää joskus anteeksi, kunhan saadaan välit siihen kuntoon.

Hyvä tiedostaa virheensä, oppia niistä ja pyytää anteeksi.

Ihmissuhde on kuitenkin kahden kauppa eli pitäisi molempien mennä itseensä ja yhdessä pohtia, miksi tilanteet menee tuollaisiksi.

Jotkut on kyllä turhasta rähiseviä lillukanvarsiin keskittyjiä, mutta joskus huono käytös on vain toisen peili.

Vetäytyvä lussukkamies voi saada aikaan tuollaista käytöstä.

Vierailija
8488/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M’oon N, joka luulee olevansa E, joka on kuitenkin M, joka tykkää E:stä, joka on M, eikä yhtään N.

Onko pakko pelleillä vakavilla asioilla? Välillä on.

Vierailija
8489/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin vain rakastaa

Kenelle?

Vierailija
8490/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin vain rakastaa

Kenelle?

Miehelle joka rakastaa jotain toista, toivoton tarina

Vierailija
8491/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joiden kaivattu on varattu, toivotteko millään tasolla sitä, että hän eroaisi?

En oikeastaan ole ajatellut sitä. Tiedostan vain että meidän välillä on jotain jota minun on hyvin vaikea ohittaa tai unohtaa. Muutoin minun tunteet tai haluaminen on toissijaisia asioita.

Tällä hetkellä haluaisin vain unohtaa. En tiedä mitä minun on tarkoitus tästä oppia tai miksi meidän piti kohdata.

Tää saattaa särkeä mun sydämen.

Vierailija
8492/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tuntuu vieläkin, kivi rinnassa ja sata puukkoa ruumiiseen kun muistan sen

Tällaisella ei kyllä voi olla mitään merkitystä, olen niin monta kertaa sivustaseuraajaksi jätetty etten tiedä mitä tässä enää kuin syventää haavoja

Vierailija
8493/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te joiden kaivattu on varattu, toivotteko millään tasolla sitä, että hän eroaisi?

En oikeastaan ole ajatellut sitä. Tiedostan vain että meidän välillä on jotain jota minun on hyvin vaikea ohittaa tai unohtaa. Muutoin minun tunteet tai haluaminen on toissijaisia asioita.

Tällä hetkellä haluaisin vain unohtaa. En tiedä mitä minun on tarkoitus tästä oppia tai miksi meidän piti kohdata.

Tää saattaa särkeä mun sydämen.

Onko kaivattusi mies vai nainen?

Vierailija
8494/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että jään vuosiksi kaipailemaan ja toiselle olin vain joku ”hairahdus” jonka haluaa pyyhkiä pois

Vierailija
8495/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin h*kbetin pahalta

Vierailija
8496/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi, et voi pakottaa ketään tykkäämään itsestäsi. Kohteesi sydän saattaa sykkiä jollekkin toiselle tällä hetkellä.

Vierailija
8497/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Haluaisin tutustua sinuun todella. Myös siihen puoleen sinusta, millainen olet silloin, kun sinulla ei ole hyvä päivä. Rakastan sinua.

Vierailija
8498/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi, et voi pakottaa ketään tykkäämään itsestäsi. Kohteesi sydän saattaa sykkiä jollekkin toiselle tällä hetkellä.

En voikaan enkä niin ole luullutkaan, mutta ei se vähennä sitä miten pahalta tuntuu.

Näin aikuisena tuntuu itseasiassa vielä pahemmalta, kun rakastuminenkin on syvempää.

Muistan edelleen elävästi kun teininä sydämeni särkyneenä vaelsin yksin uuden vuoden pilkkopimeässä, lumisessa erämaassa ja vollotin kaksi päivää putkeen, mutta se olo ei ollut vielä mitään verrattuna tähän (onneksi en tiennyt sitä silloin).

Niin sykkii ja on aina sykkinytkin, jouduin tietämättäni joksikin hetken lauluksi siinä välissä tai sivussa

Vierailija
8499/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä haluaisi olla tällainen vaan kun en tiedä miten voisin olla muunlainen

Vierailija
8500/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, haluaisin syliisi. Ahdistaa ja on kamala olo.

Ketju on lukittu.