Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8521/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeet ja jos olet jo ottanut niin nosta annosta 👍

Vierailija
8522/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku sairaus kun mies esiintyy naisena? Toisena ihmisenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8523/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota lääkkeet ja jos olet jo ottanut niin nosta annosta 👍

Kenelle tää :D?

Vierailija
8524/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla kutsuu rakkaaksi. Keskustelee rakkaansa kanssa pelkästään palstalla? Eikö ole muita keinoja pitää yhteyttä?

Se on mielikuvitusrakas!

Vierailija
8525/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Huomaan taas haaveilevana sinusta. Kätesi ympärilläni, se vetovoima, kaikki. Vaikea olla kun haluan sinut tähän viereeni.

Rakas. Minäkin haaveilen sinusta. Nähdäänkö tänään vai milloin? Voisit tulla kyytiini ja ajaisimme kävelylle ihanaan paikkaan tai sitten tapaisimme siellä missä näimme ensimmäisen ja toistaiseksi myös viimeisen kerran.

Rakas, tämä olisi ihanaa. Huomenna voisi onnistua jonkinlainen tapaaminen mutta siitä pitäisi jutella tarkemmin. En jaksaisi kyllä odottaa enää sitä että näkisin sinut.

Vierailija
8526/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sulla on jotain hyviä vinkkejä kuinka päästä näistä tunteista eroon, niin otetaan toki vastaan ilolla.:)

En keksi muuta kun että a) tartutaan härkää sarvista ja katsotaan kuinka käy, sen kanssa voi sit elää, tietää eikä tarvi sekoilla mielessään, tai b) kärvistellään loppuelämä ja mietitään miten ja koska tää loppuu.

En mä tiedä. Tää kommentti naiselta joka on kaivannut yhtä miestä ihan liian kauan.

Olen tarttunut härkää sarvista tai ehkä pikemminkin tökkinyt kepillä jäätä muutamaankin otteeseen, mutta ne on päätyneet aina jotenkin epämääräisesti.

Hän on ihan mukava hetken, pistää sitten liinat kiinni ja minä flippaan.

En tiedä eikö hän vain viitsi/uskalla sanoa ettei kiinnosta vai haluaako vain nautiskella hetken huomiosta vai mikä homma, en osaa sanoa.

Kaikki kyllä meni lähes täydellisesti perseelleen heti alkuunsa ja hän veti silloinkin nopeasti liinat kiinni, hehkutteli somessa muita naisia jne.

En tiedä, aika järjettömältä p*skalta kyllä kuulostaa näin kun kirjoittaa näitä.:D

Ehkä se halusi silloin vaan hetken fyysistä huvia ja myöhemmin satunnaista somehuomiota ilman mitään tunnelatausta hänen puoleltaan?

Se nyt on ainakin selvää, ettei hän minuun rakastunut eikä kokenut sellaisia tunteita kuin minä.

Mut joo, mä oon rakastumisjumittajapersoona viimeisen päälle, rakastun äärimmäisen harvoin ja sitten uskollisesti kaipailen vuosia ja jossain vaiheessa helpottaa.

Kyllä tän pitäisi jo voiton puolella olla, jos ajallisesti lasketaan.

Vierailija
8527/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla kutsuu rakkaaksi. Keskustelee rakkaansa kanssa pelkästään palstalla? Eikö ole muita keinoja pitää yhteyttä?

Se on mielikuvitusrakas!

Kaksi naista (lepakoita) noita rakas viestejä tänne trollaa.

Vierailija
8528/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut sanovani näin, mutta onneksi pääsen sinusta eroon.

Vierailija
8529/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Huomaan taas haaveilevana sinusta. Kätesi ympärilläni, se vetovoima, kaikki. Vaikea olla kun haluan sinut tähän viereeni.

Rakas. Minäkin haaveilen sinusta. Nähdäänkö tänään vai milloin? Voisit tulla kyytiini ja ajaisimme kävelylle ihanaan paikkaan tai sitten tapaisimme siellä missä näimme ensimmäisen ja toistaiseksi myös viimeisen kerran.

Rakas, tämä olisi ihanaa. Huomenna voisi onnistua jonkinlainen tapaaminen mutta siitä pitäisi jutella tarkemmin. En jaksaisi kyllä odottaa enää sitä että näkisin sinut.

Rakas. Huomenna mihin aikaan vaan käy. Siellä missä tapasimme vai muualla?

Vierailija
8530/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Huomenna mihin aikaan vaan käy. Siellä missä tapasimme vai muualla?

Muualla...

Vierailija
8531/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Haluaisin tutustua sinuun todella. Myös siihen puoleen sinusta, millainen olet silloin, kun sinulla ei ole hyvä päivä. Rakastan sinua.

Oletko nähnyt minut pahalla tuulella? Millainen olin tänään?

Vierailija
8532/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä indikaattori tyhmyydelle somekeskusteluissa on lääkkeistä jauhaminen.

”Öhö öhö muistikko ottaa lääkkeesi?”, ”Nyt ne lääkkeet!” ymv. on ensinnäkin sisällöltään tyhjiä viestejä - ja lisäksi tulet samalla paljastaneeksi typeryytesi.

Vierailija
8533/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Haluaisin tutustua sinuun todella. Myös siihen puoleen sinusta, millainen olet silloin, kun sinulla ei ole hyvä päivä. Rakastan sinua.

Samat sanat sinulle.

Vierailija
8534/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä indikaattori tyhmyydelle somekeskusteluissa on lääkkeistä jauhaminen.

”Öhö öhö muistikko ottaa lääkkeesi?”, ”Nyt ne lääkkeet!” ymv. on ensinnäkin sisällöltään tyhjiä viestejä - ja lisäksi tulet samalla paljastaneeksi typeryytesi.

Juuri näin. Voihan tuo joskus olla aiheellista, mutta silti - tympeää, kulunutta, ja ignoranttia. :-D

Vierailija
8535/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sulla on jotain hyviä vinkkejä kuinka päästä näistä tunteista eroon, niin otetaan toki vastaan ilolla.:)

En keksi muuta kun että a) tartutaan härkää sarvista ja katsotaan kuinka käy, sen kanssa voi sit elää, tietää eikä tarvi sekoilla mielessään, tai b) kärvistellään loppuelämä ja mietitään miten ja koska tää loppuu.

En mä tiedä. Tää kommentti naiselta joka on kaivannut yhtä miestä ihan liian kauan.

Olen tarttunut härkää sarvista tai ehkä pikemminkin tökkinyt kepillä jäätä muutamaankin otteeseen, mutta ne on päätyneet aina jotenkin epämääräisesti.

En tiedä eikö hän vain viitsi/uskalla sanoa ettei kiinnosta vai haluaako vain nautiskella hetken huomiosta vai mikä homma, en osaa sanoa.

Kaikki kyllä meni lähes täydellisesti perseelleen heti alkuunsa ja hän veti silloinkin nopeasti liinat kiinni, hehkutteli somessa muita naisia jne.

En tiedä, aika järjettömältä p*skalta kyllä kuulostaa näin kun kirjoittaa näitä.:D

Ehkä se halusi silloin vaan hetken fyysistä huvia ja myöhemmin satunnaista somehuomiota ilman mitään tunnelatausta hänen puoleltaan?

Se nyt on ainakin selvää, ettei hän minuun rakastunut eikä kokenut sellaisia tunteita kuin minä.

Mut joo, mä oon rakastumisjumittajapersoona viimeisen päälle, rakastun äärimmäisen harvoin ja sitten uskollisesti kaipailen vuosia ja jossain vaiheessa helpottaa.

Voisiko kyse olla siitä(kin) että kaivattusi ei uskalla edetä, tai ei uskalla hypätä kokonaan mukaan? Jos sillä on joku muukin tai muitakin?

Vierailija
8536/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kyse olla siitä(kin) että kaivattusi ei uskalla edetä, tai ei uskalla hypätä kokonaan mukaan? Jos sillä on joku muukin tai muitakin?

Se on ihan selvä että sillä niitä naisia riittää, luultavasti katselee josko löytäisi aina jonkun paremman ja paremman tms.

Eli meidän tunteet eivät todellakaan kohdanneet.

Uskaltamisnäkökulmaa en ihan ymmärrä, sillä en ole koskaan vaatinut muuta kuin peruskunnioittavaa käytöstä ja ihmisarvoista kohtelua.

Vierailija
8537/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin absurdia kyllä edes keskustella tällaisista, kun minun (arvo)maailmassani ihmiset eivät ole mitään testailija-katselija-perseilijöitä enkä itse ikinä haluaisi olla joku huonon miehen ”kesyttäjä”.

Tuomio se olisi sellaisen kanssa joutua olemaan, ei mikään ”palkka” jostain tai osoitus mistään paremmuudesta.

Olen aina ällönnyt ihmissuhteiden kilpailuttamista ja kilpailua.

Mä en ole se tyyppi, joka alkaa ”taistelemaan” jostain surkimuksesta joka ei osaa olla yksin ja siksi säätää vähän yhden jos toisenkin kanssa, koska ei ole löytänyt vielä sellaista jota TODELLA RAKASTAISI.

Sillä Rakastava Ihminen ei toimi niin.

Piste.

Vierailija
8538/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin absurdia kyllä edes keskustella tällaisista, kun minun (arvo)maailmassani ihmiset eivät ole mitään testailija-katselija-perseilijöitä enkä itse ikinä haluaisi olla joku huonon miehen ”kesyttäjä”.

Tuomio se olisi sellaisen kanssa joutua olemaan, ei mikään ”palkka” jostain tai osoitus mistään paremmuudesta.

Olen aina ällönnyt ihmissuhteiden kilpailuttamista ja kilpailua.

Mä en ole se tyyppi, joka alkaa ”taistelemaan” jostain surkimuksesta joka ei osaa olla yksin ja siksi säätää vähän yhden jos toisenkin kanssa, koska ei ole löytänyt vielä sellaista jota TODELLA RAKASTAISI.

Sillä Rakastava Ihminen ei toimi niin.

Piste.

Tämä. Mulle ehdoton tunteiden lopettaja on toinen nainen. Joskus flirtti riittää avaamaan silmät. En jaa enkä kilpaile. Jos on tilanne että kumpikin varattuja, senkin voi hoitaa järkevästi.

Valitettavasti (olen joutunut oppimaan kantapään kautta) tunteilleen ei mitään voi mutta voi valita miten toimii.

Olen varattu. Ihastuin toiseen. Kirjoitan täällä joskus. Vähän kuin päiväkirja. Kaivattuni on varattu. Mun mies puhuu mulle ilkeästi ja on mulle ilkeä, meillä ei ole läheisyyttä. Lasten takia koitan saada asiat toimimaan ja unohtaa toisen. Eikä mulla ole häneen mitään mahdollisuutta. Tähän toiseen mieheen. Enkä halua särkeä häneltä mitään. Hän vaan jäi mun sydämeen.

Mun nykyinen mies on myös flirttaillut toisen naisen kanssa joitain kertoja mun nenän edessä. Yllätyin positiivisesti siinä suhteessa että hän osaa vielä olla sellainen, että hänestä löytyy sekin puoli. Mä en ole nähnyt sitä aikoihin. Joskus surin sitäkin menetystä mutta mä en enää tule ehkä sitä näkemään. Kyllä se elämä kantaa. Rakkautta en ehkä tule enää saamaan, se on mun pahin pelko ja ehkä se toteutuu kun sitä eniten pelkään. Mutta elämä kantaa.

Vierailija
8539/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ enkä ole koskaan tuonut esiin tunteitani tähän toiseen.

Vierailija
8540/16650 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut huonolla tuulella? Oletko tyytymätön elämääsi?

Ketju on lukittu.