Miksi monelle naiselle on niin vaikea hyväksyä, että miehet nauttivat alkoholia viikonloppuisin?
Ei tarvitse olla kyse mistään alkoholista. MItä jos mies yksinkertaisesti tykkää olla humalassa?
Mies
Kommentit (50)
Ei minua haittaa, jos miehet juo alkoholia. Enhän minä sitä ole näkemässä, eikä se mulle kuulukaan. Omassa elämässä en tykkää humalahakuisesta juomisesta ja valkkaan seurani sen mukaan.
On niitä juoppoja naisiakin, ota sellainen niin saat itsellesi ryyppyseuraa.
No miehen joka haluaa olla viikonloput humalassa kannattaa tietenkin etsiä samanlainen nainen. Eli nainen joka myös haluaa juoda ja olla humalassa joka viikonloppu.
Ihminen joka on selvinpäin ei ehkä halua joka viikonloppua pilata sillä, että toinen juo ja mitään järkevää ei sitten voi tehdäkään.
Pilattu elämä ainakin jos sen selvän eläjän kantilta katsoo.
Mulla oli kännäävä ukko ja kyllä elämänlaatu parani, kun laitoin sen taipaleelle. Ei enää humalaista ukkoa kotona joka viikonloppu. Ai ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Juokoot vaan, ei haittaa.
Niin jos ei asu meillä. Jos asuu samassa osoitteessa niin kyllä haittaa.
Mun mies nauttii nyt kaljaa varmaan 8000kilsan päässä tai kauempana. En ole kattonu kuinka kaukana hän nyt on virallisesti. Mä nautin kotona olosta lasten kanssa. Puutarha hommia,leivontaa ja sen sellasta tehny tänään.
Olen nainen ja nautin nyt ykkösolutta.
Haittaa jos selkeästi (naisen) seura kiinnostaa 0% ja kaljan 100%.
On sääli jos mies valitsee huumenesteen ennen vaimoaan. Mutta huumenesteen voima on raivokas.
Sen kun juovat, kunhan eivät häiritse minua. Haluan olla kotonani rauhassa ja turvassa, yksikseni.
Alkoholistit tykkää olla humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies nauttii nyt kaljaa varmaan 8000kilsan päässä tai kauempana. En ole kattonu kuinka kaukana hän nyt on virallisesti. Mä nautin kotona olosta lasten kanssa. Puutarha hommia,leivontaa ja sen sellasta tehny tänään.
Romanttista. Tuollaistahan se kumppanuus varmaan useimmiten on.
Ei kaikki miehet juo joka viikko.
Joo väkivalta ja päihde ongelmia ja urpo kysyy vuonna 2026 noin tyhmiä.
Jos joka viikonloppu tarvii alkoa rentouakseen kotona, niin siitä on vaan tullut tapa. Siis tietenkään ei mitään riitaa, väkivaltaa yms.
Itse (sinkkumiehenä) en halua sitä. Joskus käytän alkoa "alakulon nostoon", mutta sillä on se ikävä tapa, että se sitten kertaantuu 2:lla, se alakulo meinaan :(
Toisaalta vain se 1 kalja/viinilasi/paukku päivässä on vaan turhaa rasitusta maksalle.
Enkä tietenkään tarkoita moraalisoida toisten holin käyttöä, koska käytän itsekin. Enkä moraalisoisi vaikka pistäisin korkin kokonaan kiinni (joskus sitäkin miettinyt, nyt kun ikää tullut).
"Ei tarvitse olla kyse alkoholista, haluaa vain olla humalassa".
Eiköhän aloitus kerro olennaisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet juo joka viikko.
Mukava kuulla. Olisipa harvemmin kännääviä miehiä (ja naisia) enemmän.
No minä en ainakaan juo. Ihan typerää hommaa.
Juokoot vaan, ei haittaa.