Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Rakas. Haluaisin kertoa sinulle niin paljon kaikkea ja täällä en voi sitä tehdä. Haluaisin kuunnella sinua enemmän kuin ketään muuta ja täällä ei voi kertoa kaikkea, mitä ajattelee. Hankalinta on, ettemme voi tällä hetkellä kokea sitä ihanaa kemiaa, joka välillämme on. Se vaatii toisen ihmisen näkemistä ja sanatonta viestintää. Rakastan sinua. Sinun kanssasi on niin hyvä olla. Hyvää yötä
.
Mun kaipaus on M, ja mä oon idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Haluaisin kertoa sinulle niin paljon kaikkea ja täällä en voi sitä tehdä. Haluaisin kuunnella sinua enemmän kuin ketään muuta ja täällä ei voi kertoa kaikkea, mitä ajattelee. Hankalinta on, ettemme voi tällä hetkellä kokea sitä ihanaa kemiaa, joka välillämme on. Se vaatii toisen ihmisen näkemistä ja sanatonta viestintää. Rakastan sinua. Sinun kanssasi on niin hyvä olla. Hyvää yötä
.
Olisiko se tapaaminen mahdollista? Tai joku yhteydenotto?
Hyvää yötä, rakas. Laitan tähän elokuvamusiikkia. Se tulee nyt tv:stä.
"Just like the Moonraker goes in search of his dream of gold,
I search for love, for someone to have and hold,
I've seen your smile in a thousand dreams,
Felt your touch and it always seems,
You love me,
You love me."
Hyvää yötä sinulle. Voisinpa silitellä sinut uneen ja katsella vain, miten kaunis olet. Viereesi olisi ihanaa nukahtaa. Lempeitä unia. Nuku hyvin.
Naiselta naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli epäilys, että olet romahtanut (taas) tai romahtamassa. Täällä mä olen, jos kaipaat tukea. En kyllä usko hetkeäkään, että ottaisit yhteyttä.
No pitäisikö sinun ottaa häneen?
Ja ei, en kirjoita siksi että toivon sinun olevan Hän, vaan tuo että jollakin olisi paha olla ja voisit lievittää hänen oloaan. Tekisit sen.
Vierailija kirjoitti:
Millainen idiootti sä olet? Tietääkö M että olet idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli epäilys, että olet romahtanut (taas) tai romahtamassa. Täällä mä olen, jos kaipaat tukea. En kyllä usko hetkeäkään, että ottaisit yhteyttä.
Ja ei, en kirjoita siksi että toivon sinun olevan Hän, vaan tuo että jollakin olisi paha olla ja voisit lievittää hänen oloaan. Tekisit sen.
Ei joiltain haluta mitään vaikka olisi miten paha olo, tietenkään.
Täytyy vain hyväksyä, että on väärä sille toiselle eikä sun lempeä ja läsnäoloa kaivata.
Voi lähetellä sitten vaikka itsekseen rakkausenergiaa toiselle tai jotain.
Miksi facebook yhtäkkiä ehdottelee sua mulle kaveriksi? Tuntuu että nään sua muutenkin joka puolella vaikka se et oo sinä. Väsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen idiootti sä olet? Tietääkö M että olet idiootti?
Seuraan kiinnostuneena ;)
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Olisiko se tapaaminen mahdollista? Tai joku yhteydenotto?
Olen valmis tapaamiseen milloin vain. Milloin sinulle kävisi? Kävisikö Snapchat ajan sopimiseen? Onko sinulla se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ottaa yhteyttä, enkä varsinkaan pelkän epäilyn/ tunteen pohjalta, vaikka se voikin hyvin osua oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis tapaamiseen milloin vain. Milloin sinulle kävisi? Kävisikö Snapchat ajan sopimiseen? Onko sinulla se?
Ei ole Snapchatia. Haluaisitko laittaa minulle viestiä jotain muuta kautta?
Hyvää yötä toinen A. Mietin joka päivä, millaista olisi jakaa kanssasi elämän iloiset hetket, ja ne ei niin iloisetkin tietysti, joita joskus elämässä on. Olen rakastunut sinuun.
Hyvän yön toivotus, hali & suukko ihanalle elämäin naiselle mieheltä 30km ja kahe kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä sama määrä tavuja ja kirjaimia. Kotikatummekin alkavat samalla kirjaimella. Asuin muinoin melkein samassa postinumerossa, tosin omassani tuli vitosen jälkeen kolmonenkin. Hyvää yötä vaalea vihersilmäkaunottarein!
Vierailija kirjoitti:
.
Hyvää yötä myös sinulle rakas. Meidän aika tulee vielä. Ei elämä voi mennä niin ettemme saisi enää tilaisuutta päästä toistemme lähelle. Olet minulle niin tärkeä ja rakastan sinua hyvin paljon.
Aiotko tulla juttelemaan mulle vielä syksyllä, kun törmäillään viimeisiä kertoja? (jos edes silloin törmätään) Vai puhutaankohan me enää koskaan toisillemme sanaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Snapchatia. Haluaisitko laittaa minulle viestiä jotain muuta kautta?
Asennat vain Snapchatin play-kaupasta, niin minä laitan kaveripyynnön.
Vihreät tennarit aikaa sitten puhki kulutettu ja roskiin heitetty ja sä vaan jaksat niistä täällä mäyrytä.