Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Rakkaani, sinä olet mun ja minä sun. Sinua rakastan tänään yhtä paljon kuin eilen. Haluaisin osoittaa sen sinulle, rakkauden, hellästi sinua hyväillen. Ja minä tiedän sen että sinäkin rakastat, rakas mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kokenut aiemmin samanlaista vetovoimaa ja tunnetta mitä tunsin sun lähellä. Jäin siihen tunteeseen kiinni ja siksi kaipaan sua joka päivä ja haaveilen sinusta. Miehelle.
Koska koit tämän?
Joitakin kuukausia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko minua seksuaalisesti mies? Vai onko välillämme enemmänkin syvän toverillisia tunteita?
Kyllä haluan nainen. Tosin mielelläin haluaisin siusta toverinkin.
Parempia aikoja ootellassa, toivottavasti ei enää kauaa.
t. minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulle on kyllä oikeastaan ihan sama vaikka sitä rakkautta sitten saisi naiselta, siis jos se nainen olisi sellanen elämänkumppani.
En kyllä halua naisia seksuaalisesti, mutta jos vaihtoehdot on elää yksin ilman seksiä vs. elää naispuolisen elämänkumppanin kanssa ilman seksiä, niin helposti tuo jälkimmäinen.
Muu fyysinen läheisyys kuitenkin kävisi yhtä hyvin naisenkin kanssa.Joku naispuolinen hellyydenkaipuinen a-seksuaali sielunkumppani olisi hyvä.
Oot vähän samanlainen kuin minä. Oon todennut että taidan olla biromanttinen heteroseksuaali. Eli voin ihastua myös harvoihin naisiin ja läheisyys heidän kanssa ois minustakin ihanaa, mutta seksi ei kiinnosta. Toki jos sille toiselle seksi ois ihan välttämättömyys, niin jos mun sormet tai lelut riittäis niin se vielä menettelis, kunhan ei tarvi alkaa nuolemaan. Enkä halua että itselleni tehdään mitään. Mielummin kuitenkin vain pelkkää läheisyyttä.
Mä en varmaankaan voi ihastua naisiin, tai en ainakaan koskaan ole ihastunut.
Yhden ystävän kanssa on ollut paljon platonista läheisyyttä (kunnes hän alkoi seurustelemaan) ja rakastamme toisiamme syvästi, mutta en ole ollut ikinä ihastunut häneen.
Mulla ihastumiseen liittyy vahvasti seksuaalisuus joten siksi näin.:)Jos eläisin naisen kanssa, pitäisi sen siis olla puhtaasti platoninen suhde ja läheisyyden sellaista kuin ystävienkin kanssa (halailu, silittely, kainalointi, sylikkäin makoilu ja nukkuminen, hierominen ym.).
Elämänkumppanuus ilman erotiikkaa ja seksiä siis, kuin ystävyys mutta jaetaan elämä myös arjessa.
Ideaali olisi tietysti sopiva mies, mutta tosiaan pystyn kyllä helposti elämään ilman seksiä ja erotiikkaa, eli tuollainen ystävyyskumppanuus naisen kanssa olisi myös hyvä.
Olen varmaan aika seksuaalinen ihminen, mutta mulle on tosi helppoa olla ilman seksiä jos ei ole sopivaa partneria. Seksuaalinen tyydytys on niin helppo saada ilman partneriakin.
Ihmiset tunnetusti mieltää ihastumisen hyvin eri tavalla. Mulle siihen ei välttämättä liity seksuaalisuus ollenkaan. Ehkä sitä voisi sitten kuvailla jonkinlaiseksi rakkaudeksi tai haluksi rakastaa jotain, johon liittyy myös jonkinlaista ihailua, mutta ei varsinaiseksi rakkaudeksi, koska rakastaakseen täytyy tuntea ihminen hyvin. Naiseen ihastuminen on kyllä erilaista kuin mieheen ihastuminen. Mieheen ihastuessa useinmiten mukana on jonkinlainen seksuaalinen halu.
Koin jonkun oudon aikuisiän teinirakastumisen sun kanssas. Se ei tunnu helpottavan, ja sun lähtös täältä on saanu mut paristi vollottamaan kui pikkukakaran. Älytön tunne.
Mä jään tänne sua kaipaamaan. Oot paikoissa ja lauluissa. Näen sua kaikkialla. Ehkä joku päivä palaat ja törmätään. Siihen asti kurkin salaa somessa mitä sulle kuuluu. Ja utelen tutuilta.
Ja tiedät mistä osoitteesta mut löydät jos sattumalta kaipaat :)
Miehelle vihreissä tennareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas hyvä Seksuaalinen kemia suhteessa on tärkeää. Koen sitä todella harvoihin ja siksi elän mieluummin yksin. En kaipaa mitään a-seksuaalu läheisyyttä kuten en mitään seksiä ihmisen kanssa johon en koe vetoa.
Mulla myös näin, paitsi ”a-aseksuaaliläheisyys” on myös hyvin tervetullutta SOPIVAN ihmisen kanssa.
Täytyy ystävänkin kanssa olla kemiaa ja ns. sielunkumppanuutta.
Totta. Ystävyys ilman kemiaa ja sielunkumppanuutta ei oikein tahdo kestää. Ei jaksa olla niin aidon kiinnostunut näkemään, olemaan toisen seurassa, kuuntelemaan toisen murheita, auttamaan ja välittämään.
Naiselle kirjoitti:
Tää kevät ja kesä meni vähä niin ja näin. Mietin, että onkohan mul enää mahdollisuuksii jos oon saanut ajatukset täysin selviksi?
Olitteko yhdessä?
Pitäiskö tästä ketjusta päätellä jotain ihmisten todellisesta suhtautumisesta seksuaalivähemmistöihin. Irl ollaan omalla naamalla suvaitsevaisia, mutta netissä anonyymina paljastuukin sitten todelliset ajatukset.
Te joiden kaivattu on varattu, toivotteko millään tasolla sitä, että hän eroaisi?
Toivon, mutta hän on läheisriippuvainen, joten ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Te joiden kaivattu on varattu, toivotteko millään tasolla sitä, että hän eroaisi?
En. Haluaisin ystävystyä hänen kanssaan. Se vähän harmittaa jos hänen puoliso on se joka kieltää ystävystymisen ja toivoisin että puoliso muuttaisi mielensä, koska olen täysin vaaraton.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nyt tuollaisen diagnoosin olet osannut tehdä? Ja miksi ihmeessä kaipaat ihmistä joka on läheisriippuvainen?
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ehkä himpun. Pelkään myös. Enemmän toivon että saisin hetken hänen kanssaan. Että saisin jutella, olla kuten oikealta tuntuu. Haluan että hän on onnellinen mutta kaipaan häntä niin että kipeää tekee. Toivottavasti hänkin mua. Edes vähän. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nyt tuollaisen diagnoosin olet osannut tehdä? Ja miksi ihmeessä kaipaat ihmistä joka on läheisriippuvainen?
Koska oon tosi hyvä keittiöpsykologi. Ja hän nyt vaan on niin ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska oon tosi hyvä keittiöpsykologi. Ja hän nyt vaan on niin ihana.
Mies vai nainen?
Kerroin sinulle juuri, mitä merkitset minulle. Toivottavasti ett pelästynyt. Otin riskin kertoessani sen sinulle. Voi olla, että nyt kaikkoat elämästäni lopullisesti. No, saadaan ainakin tämä juttu joko päätökseen tai jatkumaan.
Tänään tuli epäilys, että olet romahtanut (taas) tai romahtamassa. Täällä mä olen, jos kaipaat tukea. En kyllä usko hetkeäkään, että ottaisit yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin sinulle juuri, mitä merkitset minulle. Toivottavasti ett pelästynyt. Otin riskin kertoessani sen sinulle. Voi olla, että nyt kaikkoat elämästäni lopullisesti. No, saadaan ainakin tämä juttu joko päätökseen tai jatkumaan.
Pakko todeta, että aina kun, joku rohkaistuu kuten sinä, lopputulos on: joku toinen ilahtuu ja joku toinen ei. Kävi sun tapauksessa kuinka tahansa, mä arvostan sun rohkeutta ja selkärankaa :-). Toivon parasta mahdollista lopputulosta sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko minua seksuaalisesti mies? Vai onko välillämme enemmänkin syvän toverillisia tunteita?
Haluan sinua hyvin paljon. Saat minut kuumaksi. Samalla tunnen sinua kohtaan syvää rakkautta ja hellyyttä. Haluaisin tehdä sinut onnelliseksi. Entä sinä? Mitä tunnet minua kohtaan?
En ole tuo ap, mutta minäkin haluan häntä ja joka päivä haaveilen millaista olisi rakastella hänen kanssaan. Rakastan häntä ja haluaisin tehdä hänet onnelliseksi. Haluaisin suudella häntä.
Mulla myös näin, paitsi ”a-aseksuaaliläheisyys” on myös hyvin tervetullutta SOPIVAN ihmisen kanssa.
Täytyy ystävänkin kanssa olla kemiaa ja ns. sielunkumppanuutta.