Naiset, miksi ette vastaa Tinderissä viesteihin?
Ensin painatte sydäntä ja kun laittaa viestiä niin ei vastata kuitenkaan mitään? Vielä enemmän minua on ihmetyttänyt kun poistaa profiilin ja menet uudestaan vaikka 1kk päästä niin näitä samoja naisia saattaa tulla mätseinä! Miksi painaa uudestaan sydäntä kun ei kerta kiinnosta jutella. En ymmärrä.
Naisilta itseltään ei tule koskaan aloituksia.
Turhauttaa tää Tinderi taas vaihteeksi ;)
M36
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Ensin painatte sydäntä ja kun laittaa viestiä niin ei vastata kuitenkaan mitään? Vielä enemmän minua on ihmetyttänyt kun poistaa profiilin ja menet uudestaan vaikka 1kk päästä niin näitä samoja naisia saattaa tulla mätseinä! Miksi painaa uudestaan sydäntä kun ei kerta kiinnosta jutella. En ymmärrä.
Naisilta itseltään ei tule koskaan aloituksia.
Turhauttaa tää Tinderi taas vaihteeksi ;)
M36
En itse käytä, mutta nähnyt kaverin tinderistä miten niitä matcheja tulee ja myöskään miehet ei tee aloituksia. Vaikka tulee matchi heti ja sitten siinä ihmettellään, ettei se henkilö lähetä mitään.
Joten täten sanon se on molemmin puolinen ongelma..
Itse en todellakaan aijo liittyä tinderiin oli sitten viimeinen vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Minä poistin tinderin ☺ Ikävä vaan kun annoin numeron siellä eräälle tytölle kaverimielessä, jotta whatsappsisi mulle. Mut joko hän ei sitten tallentanutkaan sitä vaikka lupasi tekstata, tai ei vaan halunnut. No en saane koskaan tietää.
Niin minäkin taidan ja pysyvästi, koska ei se näytä johtavan omalla kohdalla mihinkään.
Ap
Tosielämässä on paremmat mahdollisuudet, jos vain puhuu naisille paljon
Itsellä on vähän sen suhteen se ongelma, että töissä tai harrastuksissa ei tapaa naisia. Ainakaan vapaita.
Ap
Ihmiset eroaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen jotenkin kieroutunut, mutta naisena minä ainakin arvostan miestä, joka ottaa tinderissä yhteyttä pitkänkin ajan päästä. Siitä tulee vaikutelma, että hän on ehkä tavannut jonkun tässä välissä ja jättänyt muut viestittelyt siksi aikaa. Mutta että nyt haluaa vielä tutustua, kun edellisellä kerralla juttu jäi kesken. Ei minulle siitä tule mitenkään sellainen olo, että olen jossain varasijalla, vaan hänellä nyt sattui olemaan joku muu siinä tutustumisvuorossa ennen minua.
Olen kuullut parikin kertaa miehiltä, että kun on ottanut johonkin matsiin yhteyttä vasta myöhemmin niin naisen kommentit on olleet " en taida olla kovinkaan kiinnostava kun vasta nyt laitoit viestiä "
Että en tiedä onko tuokaan kovin menestyksekäs taktiikka.
Ap
Juu, minäkin olen kuullut tällä palstalla naisten sanovan noin, mutta minusta tuo on vain älytön ajatustapa. Ja sinä tunnut ajattelevan ihan samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on niitä jotka eivät vastaa viesteihin mutta eivät myöskään poista paria? Ehkä Tykkäävät kerätä matcheja ja boostata omaa egoa...
Miksi parit pitäisi poistaa? Jos saan yhtenä iltana vaikka 10 mätsiä, joista yhden kanssa jatkan keskustelua whatsappissa ja sovin treffit samalle viikolle, miksi ihmeessä minun pitäisi poistaa ne 9 muuta mätsiä, joiden kanssa voin sitten sopia treffit vaikka seuraavalle viikolle? Onko siis väärin, jos haluan katsoa yhden kortin kerrallaan ja palata asiaan sitten, jos se yksi kortti ei johtanut mihinkään? Pitäisikö sopia niitä treffejä heti putkeen useamman kanssa?
Miksi ei voi vastata sen verran, että kertoo mikä on tilanne? Mun silmissä tuo nostaisi pinnojasi ja olisin mielelläni tapaamassa sinua, mutta ei kiinnosta odotella viikkoa vastausta, ilman mitään syytä. Ilman syytä olen vain jämämies, johon ei tarvinnut uhrata sanaakaan.
eri
Jos nainen näin tekisi että ilmoittaisi katsovansa paremmat kortit ensin niin sulla ei tulis sanomista? Kelpaan vain blaa blaa... beta.... aisuri.....
Viestini vastasi jo kyllä tähän kysymykseen. Eli päinvastoin; jos joudun odottelemaan viestiä, niin mietin monenko kanssa nainen on jo tällä välillä ehtinyt juttelemaan. Kun kerrot, että on juttu kesken, jää sinusta paljon luotettavampi kuva. Ehkä jopa mielessä käy, että naista harmittaa kun olisin ollut parempi matchi. ;)
Ja toisaalta, miksi itse tapailisit miestä jolla on taipumus ulista noin? Kyllähän sen nyt järki-ihminen ymmärtää, että matchejä saattaa tulla vielä senkin jälkeen, kun on jo yhden kanssa sopinut tapaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi loukkaavaa, jos nainen vastaisi, ettei juuri nyt kiinnosta? Hän jättää portin auki olemalla vastaamatta ollenkaan. Sitten hän voi vastata myöhemmin "kunnialla" eikä tarvi nolona sanoa, että no se edellinen treffikaveri olikin ihan tyhmä, nyt mulla olisi aikaa sulle. Voisit loukkaantua tuollaisesta, eikö? LUULEN siis näin, itse en jätä vastaamatta.
Miten siinä voi minkäänlaisella kunnialla alkaa juttelemaan toiselle esim. kuukausi sen jälkeen kun toinen on ensin laittanut viestiä vastausta saamatta. Moukkamaista mikä moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Siis että jos ei nainen heti vastaa, niin jos kiinnostaa, voi myöhemmin laittaa vielä uuden viestin?
No tottakai voi! Mitä hävittävää siinä on? Kyllä monet miehet ainakin minulle ovat tehneet näin ja minun silmissäni erottuvat edukseen. Miksi ihmeessä te olette siellä tinderissä, jos pitää erikseen kysyä, voiko naiselle laittaa viestin? Sehän on eri asia, johtaako se mihinkään, mutta tottakai tinderissä saa mätseilleen laittaa viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi loukkaavaa, jos nainen vastaisi, ettei juuri nyt kiinnosta? Hän jättää portin auki olemalla vastaamatta ollenkaan. Sitten hän voi vastata myöhemmin "kunnialla" eikä tarvi nolona sanoa, että no se edellinen treffikaveri olikin ihan tyhmä, nyt mulla olisi aikaa sulle. Voisit loukkaantua tuollaisesta, eikö? LUULEN siis näin, itse en jätä vastaamatta.
Miten siinä voi minkäänlaisella kunnialla alkaa juttelemaan toiselle esim. kuukausi sen jälkeen kun toinen on ensin laittanut viestiä vastausta saamatta. Moukkamaista mikä moukkamaista.
Samaa minäkin ihmettelen.
Ap
Miten tämän keskustelun miehet eivät ole tajunneet, että pariutumismarkkinat eivät ole yhteneväiset eri sukupuolille, eikä näin kuulukaan olla?
Jokaisella nisäkäslajilla asia menee niin, että urokset kilpailevat keskenään naaraan huomiosta ja naaras valitsee. Ihminen ei ole poikkeus. Tästä syystä Tinder-kokemus on miehelle ja naiselle erilainen. Mies voi parantaa asemiaan muihin miehiin nähden ainakin seuraavilla keinoilla:
- hyvän profiilitekstin laatiminen
- hyvät kuvat ja se, mitä kuvissa näkyy
- aktiivisuus keskustelun aloittamisessa
- keskustelun aloittaminen fiksummin ja mielenkiintoisemmin kuin muut miehet
- kärsivällisyys jos ei heti tärpännyt
- uusi keskustelunaloitus myöhemmin, jos nainen ei ole vastannut edelliseen
Jokainen kohta tuolla listalla on tilaisuus osoittaa olevansa hyvää kumppanimateriaalia. Tilaisuudet voi toki jättää käyttämättä, mutta silloin tulee hyväksyä että joku muu mies kyllä käyttää ne.
Naisten haasteet Tinderissä ovat puolestaan aivan erilaisia. Ne liittyvät siihen, miten suuresta miesjoukosta saa valittua sen parhaiten omaksi kumppaniksi sopivan miehen. Toisin kuin miehet kuvittelevat, tämä ei tapahdu niin että katsotaan vain kuvista kuka on komein ja valitaan se. Ymmärtäkää hyvät miehet, että pariutuminen on naisille ihan toisenlaisella tavalla haasteellista kuin teille. Teille matchien määrä on tärkeää ja merkki menetyksestä, mutta nainen katsoo laatua. Satakaan matchia ei paljon lämmitä, jos yhdenkään kanssa ei halua lähteä treffeille tai seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä loukkaavaa siinä on? Sen sijaa se on loukkaavaa, että kiinnostuu vasta sen jälkeen kun on käyttätymisellään jo ilmaissut, ettei ole kiinnostunut.
Kärjistetty, tyypillisempi esimerkki oikeasta elämästä olisi seurusteleva nainen, joka on aiemmin torjunut statuksestaan johtuen, mutta myöhemmin erottuaan osoittaa kiinnostuksensa. Ei siinä ole mulle mitään ongelmaa. Sen sijaan, ei voisi vähempää kiinnosta nainen, joka on sinkkuna ollessaan torjunut minut, ja vasta vuosien päästä osoittaa kiinnostuksensa, kierrätettyään muita miehiä minun odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on niitä jotka eivät vastaa viesteihin mutta eivät myöskään poista paria? Ehkä Tykkäävät kerätä matcheja ja boostata omaa egoa...
Miksi parit pitäisi poistaa? Jos saan yhtenä iltana vaikka 10 mätsiä, joista yhden kanssa jatkan keskustelua whatsappissa ja sovin treffit samalle viikolle, miksi ihmeessä minun pitäisi poistaa ne 9 muuta mätsiä, joiden kanssa voin sitten sopia treffit vaikka seuraavalle viikolle? Onko siis väärin, jos haluan katsoa yhden kortin kerrallaan ja palata asiaan sitten, jos se yksi kortti ei johtanut mihinkään? Pitäisikö sopia niitä treffejä heti putkeen useamman kanssa?
Miksi ei voi vastata sen verran, että kertoo mikä on tilanne? Mun silmissä tuo nostaisi pinnojasi ja olisin mielelläni tapaamassa sinua, mutta ei kiinnosta odotella viikkoa vastausta, ilman mitään syytä. Ilman syytä olen vain jämämies, johon ei tarvinnut uhrata sanaakaan.
eri
Siksi, että oletan, että kukaan mies ei halua kuulla, että olen lähdössä treffeille jonkun muun kanssa. (Oletan, että se loukkaa miehen ylpeyttä enemmän kuin viive vastaamisessa.)
Mitä sinä oikeastaan teet sillä tiedolla, mikä on se syy, miksi juuri minä vastaan viiveellä? Se vastaus joko tulee tai ei tule ja se syyhän ei oikeastaan liity sinuun, vaan tämän naisen tilanteeseen, josta hän ei kuitenkaan ole sinulle tilivelvollinen. Sinä olet koko sen viiveen ajan vapaa lähestymään muitakin naisia, joten minusta hassua nyt valittaa siitä viiveestä. Pikemminkin se, jos kertoisin, että juu, haluan tavata sitten kun olen ensin tavannut nämä pari muuta miestä, kuulostaisi jotenkin siltä, että varaan sinut itselleni siksi aikaa etkä sinä saisi tällä välillä muuttaa mieltäsi tapaamishalukkuudesta.
Joo-o... nää tällaiset ketjut kyllä oikein yllyttää sikailemaan naisille.. voisitte kyllä katsoa peiliin joskus.
Te ja teidät oikeutenne ja velvollisuuksia tasan nolla käytöstavoille tai millekään muulle. Kyllä miehillä sitten on myös oikeus sikailla ihan samalla mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kyllä ennen tätä ketjua voinut lyödä vaikka vetoa, että tämä olisi niitä mitä ei kannata tehdä vaan uskoa suosiolla ettei kiinnosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä loukkaavaa siinä on? Sen sijaa se on loukkaavaa, että kiinnostuu vasta sen jälkeen kun on käyttätymisellään jo ilmaissut, ettei ole kiinnostunut.
Kärjistetty, tyypillisempi esimerkki oikeasta elämästä olisi seurusteleva nainen, joka on aiemmin torjunut statuksestaan johtuen, mutta myöhemmin erottuaan osoittaa kiinnostuksensa. Ei siinä ole mulle mitään ongelmaa. Sen sijaan, ei voisi vähempää kiinnosta nainen, joka on sinkkuna ollessaan torjunut minut, ja vasta vuosien päästä osoittaa kiinnostuksensa, kierrätettyään muita miehiä minun odotellessa.
Miten niin käyttäytymisellään ilmaissut, ettei kiinnosta? Sehän siinä nimenomaan onkin, että vastaamattomuus ei kerro kiinnostuksen puutteesta, vaan siitä, että ei nyt vain jostain syystä vastata.
Jos nainen haluaisi torjua sinut, miksi hän on siellä sinun mätsilistallasi? Luuletko, että naiset antavat sydäntä ihan kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi höpsis.
Kun match tulee, osapuolet eivät tiedä toisistaan vielä käytännössä mitään. Jos sinulle ei heti vastata, olet päätynyt jonoon. Jonoon voit päätyä mitä erilaisimmista syistä eikä se ole syy ottaa nokkiinsa. Sitten kun nainen alkaa jutella sinulle, olet edennyt jonossa ykköseksi. Nyt voitte alkaa tutustua toisiinne.
Menetkö sinä pankin sijoitusneuvojallekin sillä periaatteella, että jos et pääse jonon ohi heti tiskille, niin lähdet saman tien kävelemään? Aika epävarman ja herkkänahkaisen kuvan annat itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Siksi, että oletan, että kukaan mies ei halua kuulla, että olen lähdössä treffeille jonkun muun kanssa. (Oletan, että se loukkaa miehen ylpeyttä enemmän kuin viive vastaamisessa.)
Mitä sinä oikeastaan teet sillä tiedolla, mikä on se syy, miksi juuri minä vastaan viiveellä? Se vastaus joko tulee tai ei tule ja se syyhän ei oikeastaan liity sinuun, vaan tämän naisen tilanteeseen, josta hän ei kuitenkaan ole sinulle tilivelvollinen. Sinä olet koko sen viiveen ajan vapaa lähestymään muitakin naisia, joten minusta hassua nyt valittaa siitä viiveestä. Pikemminkin se, jos kertoisin, että juu, haluan tavata sitten kun olen ensin tavannut nämä pari muuta miestä, kuulostaisi jotenkin siltä, että varaan sinut itselleni siksi aikaa etkä sinä saisi tällä välillä muuttaa mieltäsi tapaamishalukkuudesta.
Itse kyllä mielummin kuulisin tuon, että olen sopinut nyt treffit, että katsotaan sen jälkeen tai jotain. Paljon mielummin se kuin mitä itselläni nyt, että kukaan ei vastaa mitään. Se jos mikä turhauttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo-o... nää tällaiset ketjut kyllä oikein yllyttää sikailemaan naisille.. voisitte kyllä katsoa peiliin joskus.
Te ja teidät oikeutenne ja velvollisuuksia tasan nolla käytöstavoille tai millekään muulle. Kyllä miehillä sitten on myös oikeus sikailla ihan samalla mitalla.
Minä tuossa jo aiemmin kirjoitinkin, että arvostan kyllä sitä, jos mies ottaa yhteyttä pitkänkin ajan jälkeen. Eli "sikailkaa" vain minun puolestani, jos sillä tarkoitetaan nyt tuota, mistä minä olen tässä ketjussa puhunut, eli viiveellä vastaamista.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämän keskustelun miehet eivät ole tajunneet, että pariutumismarkkinat eivät ole yhteneväiset eri sukupuolille, eikä näin kuulukaan olla?
Jokaisella nisäkäslajilla asia menee niin, että urokset kilpailevat keskenään naaraan huomiosta ja naaras valitsee. Ihminen ei ole poikkeus. Tästä syystä Tinder-kokemus on miehelle ja naiselle erilainen. Mies voi parantaa asemiaan muihin miehiin nähden ainakin seuraavilla keinoilla:
- hyvän profiilitekstin laatiminen
- hyvät kuvat ja se, mitä kuvissa näkyy
- aktiivisuus keskustelun aloittamisessa
- keskustelun aloittaminen fiksummin ja mielenkiintoisemmin kuin muut miehet
- kärsivällisyys jos ei heti tärpännyt
Jokainen kohta tuolla listalla on tilaisuus osoittaa olevansa hyvää kumppanimateriaalia. Tilaisuudet voi toki jättää käyttämättä, mutta silloin tulee hyväksyä että joku muu mies kyllä käyttää ne.
Naisten haasteet Tinderissä ovat puolestaan aivan erilaisia. Ne liittyvät siihen, miten suuresta miesjoukosta saa valittua sen parhaiten omaksi kumppaniksi sopivan miehen. Toisin kuin miehet kuvittelevat, tämä ei tapahdu niin että katsotaan vain kuvista kuka on komein ja valitaan se. Ymmärtäkää hyvät miehet, että pariutuminen on naisille ihan toisenlaisella tavalla haasteellista kuin teille. Teille matchien määrä on tärkeää ja merkki menetyksestä, mutta nainen katsoo laatua. Satakaan matchia ei paljon lämmitä, jos yhdenkään kanssa ei halua lähteä treffeille tai seurustella.
Sori nyt vaan, mutta sivutat itsekin täysin sen, että miesten vaatimukset naisille määräytyy ihan sen mukaan mitä ollaan hakemassa.
Jos sulla on tuollainen mentaliteetti vuonna 2018, niin ei tarvitse ihmetellä, jos ei parisuhdetta löydy. Katsos kun seksiä saa vähemmälläkin. Parisuhteen saamiseen on nainen se, jonka tulee enemmän panostaa. Seksiin kelpaavia naisia on kymmeniä, tai satoja kertoja enemmän kuin parisuhdekelpoisia.
"Mitä noin kaunis nainen tekee tinderissä?" Älä ainakaan aloita näin! En tiedä muista, mutta minulle jatkuva ulkonäön ylistys on täysi turn off, sillä jotenkin se tuntuu siltä että mies on kiinnostunut vain ulkonäöstä.
Mulle tuli aikaisemmin keskustelun aloituksia säännöllisesti, mutta ladattuani uuden version ohjelmasta, ei ole tullut yhtäkään. Mätchejä kyllä. Itse en ole aloittanut keskusteluja viime aikoina, koska ei jaksa kiinnostaa tarpeeksi tällä hetkellä (avaan Tinderin ehkä 2 kertaa viikossa). Ajattelin vain, onko miehilläkin mennyt mielenkiinto Tinderiin vai onko appissa joku vika? Veikkaan ensimmäistä.
Itsellä on vähän sen suhteen se ongelma, että töissä tai harrastuksissa ei tapaa naisia. Ainakaan vapaita.
Ap