Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miksi ette vastaa Tinderissä viesteihin?

Vierailija
13.05.2018 |

Ensin painatte sydäntä ja kun laittaa viestiä niin ei vastata kuitenkaan mitään? Vielä enemmän minua on ihmetyttänyt kun poistaa profiilin ja menet uudestaan vaikka 1kk päästä niin näitä samoja naisia saattaa tulla mätseinä! Miksi painaa uudestaan sydäntä kun ei kerta kiinnosta jutella. En ymmärrä.

Naisilta itseltään ei tule koskaan aloituksia.

Turhauttaa tää Tinderi taas vaihteeksi ;)

M36

Kommentit (256)

Vierailija
1/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka masennusta.

Vierailija
2/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on joka päivä uudet kymmenen heimitäkuuluu- viestiä ja yksi tai kaksi kunnollista keskustelun aloitusta. Ei silloin jaksa nähdä vaivaa vastata niihin mitäänsanomattomiin hei:in.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mulla on joka päivä uudet kymmenen heimitäkuuluu- viestiä ja yksi tai kaksi kunnollista keskustelun aloitusta. Ei silloin jaksa nähdä vaivaa vastata niihin mitäänsanomattomiin hei:in.

Mä kyllä pyrin aloittamaan keskustelut jotenkin naisen kuviin tai profiiliin liittyen. Aika monella naisella ei kyllä lue profiilissa mitään. En ole yhtään "heippa" aloitusta tehnyt.

Ap

Vierailija
4/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tinderiä vaan harvakseltaan. En jaksa avata joka päivä. 

Vierailija
5/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ehdi tai jaksa.

Vierailija
6/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoituksesi on pielessä. Itselleni käynyt monta kertaa niin, että jonkun mätsin kanssa keskustelu etenee äkkiä whatsappiin ja sitten en enää käy tinderissä ennen kuin olen tämän tyypin tavannut. Sitten jos homma ei toimi, palaan taas tinderiin. 

Minä taas ihmettelen, miksi poistat profiilisi välillä? 

Vierailija
7/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on niitä jotka eivät vastaa viesteihin mutta eivät myöskään poista paria? Ehkä Tykkäävät kerätä matcheja ja boostata omaa egoa...

Vierailija
8/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoituksesi on pielessä. Itselleni käynyt monta kertaa niin, että jonkun mätsin kanssa keskustelu etenee äkkiä whatsappiin ja sitten en enää käy tinderissä ennen kuin olen tämän tyypin tavannut. Sitten jos homma ei toimi, palaan taas tinderiin. 

Aloittaja on huomionkipeä.

Vierailija
9/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kun vielä olin tinderissä, miesten aloitukset oli "mitä tyttö". Tai muuta yhtä latteaa. Onneksi löysin miehen joka osaa kirjoittaa ja puhua muutakin kuin parin sanan idioottimaisuuksia.

Vierailija
10/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska alkaa tympäisemään koko homma ja poistan sovelluksen, sitten huomaan lataavani sen uudestaan kuukauden päästä :/

Ap

Vierailija
11/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisilla ei ole mitään velvollisuutta vastailla jokaisen miehen viestiin, mutta miehen velvollisuus on vartoa sitä naisen vastausta vaikka tuomiopäivään saakka. Jos menet vastaamattomuuden takia mätsin poistamaan, niin voi pojat mikä surkimus.

Vierailija
12/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä jotka eivät vastaa viesteihin mutta eivät myöskään poista paria? Ehkä Tykkäävät kerätä matcheja ja boostata omaa egoa...

Miksi parit pitäisi poistaa? Jos saan yhtenä iltana vaikka 10 mätsiä, joista yhden kanssa jatkan keskustelua whatsappissa ja sovin treffit samalle viikolle, miksi ihmeessä minun pitäisi poistaa ne 9 muuta mätsiä, joiden kanssa voin sitten sopia treffit vaikka seuraavalle viikolle? Onko siis väärin, jos haluan katsoa yhden kortin kerrallaan ja palata asiaan sitten, jos se yksi kortti ei johtanut mihinkään? Pitäisikö sopia niitä treffejä heti putkeen useamman kanssa? 

Vierailija
13/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitatko viestillä "Lähe paneen"? Dickpicillä? Jostain kopsaamallasi ""vitsikkäällä"" aloituksella? Näihin ei vastausta tule.

Muutoin, en osaa sanoa. Jospa nuo naiset saavat älypaljon viestejä, eivätkä vastaa kaikkiin? Ovat sopineet jo yhden kanssa treffit tai aloittaneet suhteen ja tuntuisi väärältä pyörittää montaa? Viestisi ei ole kiinnostava? Ovat tavanneet tosielämässä jonkun? Ovat vain epäkohteliaita?

Ei voi tietää.

Laitahan tänne tosi tai kuviteltu näyte, miten keskustelun aloittaisit, niin minä voin sanoa, vastaisinko ja jos niin miten.  :) N

Vierailija
14/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska alkaa tympäisemään koko homma ja poistan sovelluksen, sitten huomaan lataavani sen uudestaan kuukauden päästä :/

Ap

Mutta silti ihmettelet täällä, miksi naiset tympääntyvät välillä koko hommaan ja jättävät vastaamatta? 

Vierailija
15/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parit pitäisi poistaa? Jos saan yhtenä iltana vaikka 10 mätsiä, joista yhden kanssa jatkan keskustelua whatsappissa ja sovin treffit samalle viikolle, miksi ihmeessä minun pitäisi poistaa ne 9 muuta mätsiä, joiden kanssa voin sitten sopia treffit vaikka seuraavalle viikolle? Onko siis väärin, jos haluan katsoa yhden kortin kerrallaan ja palata asiaan sitten, jos se yksi kortti ei johtanut mihinkään? Pitäisikö sopia niitä treffejä heti putkeen useamman kanssa? 

Viestisi kyllä toisaalta avaa syitä mikseivät vastaa. Naisilla taitaa olla noita mätsejä niin paljon ettei kiinnosta viestit. Taitaa olla ajan hukkaa itselle koko Tinder. Jotain muuta keksittävä varmaankin.

Ap

Vierailija
16/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta silti ihmettelet täällä, miksi naiset tympääntyvät välillä koko hommaan ja jättävät vastaamatta? 

En kyllä ymmärtänyt yhtään mitä tällä tarkoitit.

Ap

Vierailija
17/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitatko viestillä "Lähe paneen"? Dickpicillä? Jostain kopsaamallasi ""vitsikkäällä"" aloituksella? Näihin ei vastausta tule.

Muutoin, en osaa sanoa. Jospa nuo naiset saavat älypaljon viestejä, eivätkä vastaa kaikkiin? Ovat sopineet jo yhden kanssa treffit tai aloittaneet suhteen ja tuntuisi väärältä pyörittää montaa? Viestisi ei ole kiinnostava? Ovat tavanneet tosielämässä jonkun? Ovat vain epäkohteliaita?

Ei voi tietää.

Laitahan tänne tosi tai kuviteltu näyte, miten keskustelun aloittaisit, niin minä voin sanoa, vastaisinko ja jos niin miten.  :) N

Vastasin jo aikaisemmin mitä olen yleensä kirjoittanut.

Ap

Vierailija
18/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestisi kyllä toisaalta avaa syitä mikseivät vastaa. Naisilla taitaa olla noita mätsejä niin paljon ettei kiinnosta viestit. Taitaa olla ajan hukkaa itselle koko Tinder. Jotain muuta keksittävä varmaankin.

Ap

Miten niin ei kiinnosta? Minuahan nimenomaan kiinnostavat ne viestit niin paljon, että jätän muut viestittelyt siksi aikaa. Ajattelepas itse, jos olisit se mies, jonka kanssa jatkoin viestittelyä ja sovin treffit. Olisiko sinusta siis mukavampi, että ennen kuin olen edes tavannut sinut, sovin jo tukka putkella 9 muun miehen kanssa treffejä ja viestittelen heidän kanssaan aktiivisesti? 

Vierailija
19/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En kyllä ymmärtänyt yhtään mitä tällä tarkoitit.

Ap

Jos itsekin kyllästyt välillä tinderiin, eikö ole tullut mieleesi, että ne naisetkin kyllästyvät siihen välillä ja sen takia eivät vastaa? 

Vierailija
20/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten niin ei kiinnosta? Minuahan nimenomaan kiinnostavat ne viestit niin paljon, että jätän muut viestittelyt siksi aikaa. Ajattelepas itse, jos olisit se mies, jonka kanssa jatkoin viestittelyä ja sovin treffit. Olisiko sinusta siis mukavampi, että ennen kuin olen edes tavannut sinut, sovin jo tukka putkella 9 muun miehen kanssa treffejä ja viestittelen heidän kanssaan aktiivisesti? 

Tarkoitin, että tarjontaa on niin paljon naisille miehissä tuolla, että ei taida hyödyttää lähteä tuohon kisaan mukaan. Siihen nuo omat kokemukset jo vähän viittaakin.

Ap