Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halunnut isoja lapsia meille tänään, halusin äitienpäivän rauhassa miehen ja vauvan kanssa

Vierailija
13.05.2018 |

Nyt exän suku hyökkää mua vastaan facessa ja instassa et en ole oikeasti hyvä äiti!

Olen blokannut heidät kaikki ja laittanut lapsille viestiä et anti olla viimeinen kerta kun usuttavat isänsä suvun mun kimppuun.

Ihana eka äitienpäivä täysin piloilla. Mies kyllästyi ja lähti terassille.

Oon ihan raivona!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun exän lapset oli tulossa äitienpäivänä luoksesi, mutta et halunnut heitä sinne, koska sinulla on eka oma äitienpäivä?

Vierailija
2/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et itse halunnut nähdä omia lapsiasi äitienpäivänä? Ymmärsinkö oikein? Minkäikäisiä lapsia, ymmärtävätkö jo että kyseessä on oma äiti jolle ei voi äitienpäiväkorttia viedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulle kelpaa vain vauva, ei muut lapset? Mikä sua vaivaa?

Vierailija
4/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun vai eksän lapset, vai nyksän ja nyksän eksän lapset? häh?

Vierailija
5/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sun exän lapset oli tulossa äitienpäivänä luoksesi, mutta et halunnut heitä sinne, koska sinulla on eka oma äitienpäivä?

Niin. Siis exän ja mun lapset. Ja kyllä, eka äitienpäivä tässä uudessa perheessä. Ap

Vierailija
6/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä provo, keksi parempi!

Vierailija
7/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Siis exän ja mun lapset. Ja kyllä, eka äitienpäivä tässä uudessa perheessä. Ap

Muut lapset menetti merkityksen uuden vauvan myötä? Tsiisus, ootpas kamala.

Vierailija
8/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis et itse halunnut nähdä omia lapsiasi äitienpäivänä? Ymmärsinkö oikein? Minkäikäisiä lapsia, ymmärtävätkö jo että kyseessä on oma äiti jolle ei voi äitienpäiväkorttia viedä?

Ovat jo isoja, 10 ja 9, eli pitäis jotain tajuta. Ja tämä in MUN päivä, ei heidän. Ap

Vierailija
9/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-joo, tosi tarina.

Vierailija
11/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat jo isoja, 10 ja 9, eli pitäis jotain tajuta. Ja tämä in MUN päivä, ei heidän. Ap

Eivät ole isoja, ovat pieniä lapsia vielä joista nyt tuntuu, ettei äiti rakasta tai välitä kun ei saa mennä. Varsinkin jos oot vielä heille viestiä laittanut. Tää on sun päivä vain ja ainoastaan sun lasten ansiosta, luulis sun olevan kiitollinen lapsistas eikä noin itserakkaasti omaa napaa ajatellen että tää on päivä, jolloin kaikki äidit nostetaan jalustalle ja hukutetaan lahjoihin vain koska oot synnyttänyt lapsia. 

Vierailija
12/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tollaset sitten lisääntyy, eikö ne kaksi lasta olisi riittänyt? En pysty ymmärtämään.

Vierailija
13/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimoni teki ihan saman tempun lapsillemme. Hyvä sijoitus vuoden pa*kin mutsi kisassa.

Vierailija
14/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näin epäselviä avautumisia? Pitää selvästi kertoa, mistä on kysymys, kun kirjoittaa KESKUSTELUpalstalle! Muuten kannattaa pitää vaikka päiväkirjaa.

Vierailija
15/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et juhlisi tätä päivää ilman niitä lapsia. Olet kamala jos tämä on totta. Hylkäätkö vauvankin myöhemmin?

Vierailija
16/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

0/10

Vierailija
17/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, kolmenkymmenen vuoden päästä tämä ei sinua enää sureta, kun vanhimmat lapsesi eivät sinua muista ja nuorin käy kiristämässä eläkettäsi.

Vierailija
18/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mutsi istu baarissa aamusta iltaan äitienpäivänä, koska oli hänen päivänsä. Nykyään ihmettelee, kun ei muisteta. Ei edes tekstaria laiteta.

Vierailija
19/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimoni teki ihan saman tempun lapsillemme. Hyvä sijoitus vuoden pa*kin mutsi kisassa.

Mun miehen exä on tehnyt kolmesti. Kerran oli "äitienpäiväillallinen" (ja juominen) uuden miehen kanssa tärkeämpi kuin ne lapset ja pari ekaa vuotta uuden lemmenhedelmän syntymisen jälkeen sivutti vanhemmat lapset kokonaan. Lapset odottaa ja suunnittelee äitienpäivää monta viikkoa etukäteen ja sitten tämä "äiti" ilmoittaa edellisenä päivänä lasten isälle, että älä tuokaan lapsia vielä tänne, vasta sitten normaalisti su-iltana. Isä sitten yrittää selittää jotain lapsille ja ottaa sen pettymyksen vastaan. Kerran on ollut huuto vastassa kun mies vei lapsia sovitusti että "et nyt voinut niitä pidempään pitää kun hänellä olis ollut meno anoppilaan äitienpäiväkahville".

Ja sitten facessa äitienpäivän iltana (ja muutenkin) hehkutetaan lapsia ja kuinka äitiys on hänen elämäntehtävänsä. Kuvottava muija.

Vierailija
20/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap kuulostaa kamalalta, mutta jos mietitään äitienpäivää yleisesti, niin eikö sen pitäisi olla sen äidin päivä? Eli tehdään äidille yhdessä mahdollisimman kiva päivä, eikä niin, että lapset ja isä määrittävät sen, mikä on äidin mielestä kivaa? Tässä tapauksessa äiti ei halua viettää aikaa vanhempien lastensa kanssa, niin pitäisihän se hänelle sallia? Ei äidiltä voi äitienpäivänäkin vaatia uhrautumista muiden puolesta, tässä tapauksessa uhrautumista vanhempien lastensa ilon ja onnen puolesta.