Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miksi ette vastaa Tinderissä viesteihin?

Vierailija
13.05.2018 |

Ensin painatte sydäntä ja kun laittaa viestiä niin ei vastata kuitenkaan mitään? Vielä enemmän minua on ihmetyttänyt kun poistaa profiilin ja menet uudestaan vaikka 1kk päästä niin näitä samoja naisia saattaa tulla mätseinä! Miksi painaa uudestaan sydäntä kun ei kerta kiinnosta jutella. En ymmärrä.

Naisilta itseltään ei tule koskaan aloituksia.

Turhauttaa tää Tinderi taas vaihteeksi ;)

M36

Kommentit (256)

Vierailija
101/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Se, että sattuu tutustumisjärjestyksessä olemaan nro 247, ei tee sinusta tai siitä naisesta huonoa. Kyse on vain ajoituksessa. Ei se nainen voi ottaa sinua "jonon ohi", koska ei tunnista sinua. Hän on vasta tutustumassa ja vasta sen jälkeen voi kiinnostua sinusta kunnolla. 

Vierailija
102/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä naisena ymmärrä sitä ettei vastata viesteihin, koska itse vastaan aina. Ja jos nyt sattuis, että löytäisin jonkun erityisen, johon haluaisin keskittyä, ja joku toinen laittais viestin, niin kertoisin rehellisesti tilanteesta tai vähintään poistaisin saman tien matchin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä naisena ymmärrä sitä ettei vastata viesteihin, koska itse vastaan aina. Ja jos nyt sattuis, että löytäisin jonkun erityisen, johon haluaisin keskittyä, ja joku toinen laittais viestin, niin kertoisin rehellisesti tilanteesta tai vähintään poistaisin saman tien matchin.

Miksi ihmeessä hylkäät potentiaalisia kumppaneita siksi, että päätit lähteä treffeille jonkun kanssa? Vai keskusteletko tinderissä aktiivisesti pitkääkin muiden miesten kanssa ensitreffien jälkeen? Minusta kuulostaa jotenkin vaikealta, että jos päätät lähteä yhden kanssa treffeille, annat samantien lopulliset pakit niille kaikille muille, joita et edes tunne. Ja että olisi jotenkin kiellettyä laittaa tinder hetkeksi sivuun, vaikka profiilin ja mätsit sinne jättäisikin. 

Vierailija
104/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen jotenkin kieroutunut, mutta naisena minä ainakin arvostan miestä, joka ottaa tinderissä yhteyttä pitkänkin ajan päästä. Siitä tulee vaikutelma, että hän on ehkä tavannut jonkun tässä välissä ja jättänyt muut viestittelyt siksi aikaa. Mutta että nyt haluaa vielä tutustua, kun edellisellä kerralla juttu jäi kesken. Ei minulle siitä tule mitenkään sellainen olo, että olen jossain varasijalla, vaan hänellä nyt sattui olemaan joku muu siinä tutustumisvuorossa ennen minua. 

Vierailija
105/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun miehet eivät taida oikein ymmärtää, miten tinder toimii ja että kaikki eivät käytä sitä jatkuvasti. 

No jos viikkoon ei käytetä edes niin tulee mieleen, että kannattaako siellä olla ollenkaan?

Ap

Niinpä. Eihän siinä ole mitään järkeä, kun oman kortin voi ottaa pois markkinoita siksi ajaksi ja palatessa on kuintekin uusia tarjolla riittävästi.

Vierailija
106/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä eri paikoista, eri tavoilla. Tinder on vain yksi. Ikinä ei tiedä, missä kohtaa kiinnostavan ihmisen.

Itse jättäisin vastaamattaa vain, jos viesti olisi loukkaava tai todella idioottimainen. (Okei. Myös, jos kirjoittaja ei osaisi yhdyssanoja. Sori.)

Vierailija
107/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen jotenkin kieroutunut, mutta naisena minä ainakin arvostan miestä, joka ottaa tinderissä yhteyttä pitkänkin ajan päästä. Siitä tulee vaikutelma, että hän on ehkä tavannut jonkun tässä välissä ja jättänyt muut viestittelyt siksi aikaa. Mutta että nyt haluaa vielä tutustua, kun edellisellä kerralla juttu jäi kesken. Ei minulle siitä tule mitenkään sellainen olo, että olen jossain varasijalla, vaan hänellä nyt sattui olemaan joku muu siinä tutustumisvuorossa ennen minua. 

Olen kuullut parikin kertaa miehiltä, että kun on ottanut johonkin matsiin yhteyttä vasta myöhemmin niin naisen kommentit on olleet " en taida olla kovinkaan kiinnostava kun vasta nyt laitoit viestiä "

Että en tiedä onko tuokaan kovin menestyksekäs taktiikka.

Ap

Vierailija
108/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että jos ei nainen heti vastaa, niin jos kiinnostaa, voi myöhemmin laittaa vielä uuden viestin?

Vierailija
109/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo "ei ap" nimenomaan sanonut, että se haittaisi, jos nainen koeajaisi 100 miestä? Eli toivoi naisen pysyvän "puhtaana" ;) ? Mistä sinä nyt sen keksit, että kaikki hakevatkin vain seksiseuraa? Joku hakee, toinen taas ihan aitoa, kestävää parisuhdetta. Sekin olisi muuten kiva jos profiilista näkyisi, kumpaa etsitään.

No mistä tähän sitten ylipäätään tuli oletus, että nainen olisi koeajanut 100 miestä? En keksi mitään muuta syytä kuin sen, että tämä olettaja käyttää tinderiä pelkästään seksiseuran hakuun. 

Ei seksiseuran hakija siitä välitä naisen numeroista.

Vierailija
110/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä semmoinen kaksoisstandardikin yhä on, ettei nainen saisi olla kovin kokenut, mutta mies saa. Outoa, mutta totta.

Vierailija
111/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä jotka eivät vastaa viesteihin mutta eivät myöskään poista paria? Ehkä Tykkäävät kerätä matcheja ja boostata omaa egoa...

Miksi parit pitäisi poistaa? Jos saan yhtenä iltana vaikka 10 mätsiä, joista yhden kanssa jatkan keskustelua whatsappissa ja sovin treffit samalle viikolle, miksi ihmeessä minun pitäisi poistaa ne 9 muuta mätsiä, joiden kanssa voin sitten sopia treffit vaikka seuraavalle viikolle? Onko siis väärin, jos haluan katsoa yhden kortin kerrallaan ja palata asiaan sitten, jos se yksi kortti ei johtanut mihinkään? Pitäisikö sopia niitä treffejä heti putkeen useamman kanssa? 

Miksi ei voi vastata sen verran, että kertoo mikä on tilanne? Mun silmissä tuo nostaisi pinnojasi ja olisin mielelläni tapaamassa sinua, mutta ei kiinnosta odotella viikkoa vastausta, ilman mitään syytä. Ilman syytä olen vain jämämies, johon ei tarvinnut uhrata sanaakaan.

eri

Vierailija
112/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin vähintään 30 tälläistä tindeirlessäni, ehkä enemmänkin, koska eihän niitä muista

Vierailija
113/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoituksesi on pielessä. Itselleni käynyt monta kertaa niin, että jonkun mätsin kanssa keskustelu etenee äkkiä whatsappiin ja sitten en enää käy tinderissä ennen kuin olen tämän tyypin tavannut. Sitten jos homma ei toimi, palaan taas tinderiin. 

Minä taas ihmettelen, miksi poistat profiilisi välillä? 

Koska alkaa tympäisemään koko homma ja poistan sovelluksen, sitten huomaan lataavani sen uudestaan kuukauden päästä :/

Ap

Mä muuten teen tätä ihan samaa. Tympeä sovellus. Mut sit kuitenkin vähän ajan päästä huomaan, että on taas appi käytössä 🤦‍♀️

Vierailija
114/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastannut parille tyypille, koska olin jo löytänyt mielenkiintoisen ihmisen enkä ole halukas/velvollinen kertomaan ihmissuhdekuvioistani randomeille tai keksimään tekosyitä jotka painaisi omatuntoani. Ajoituksesta siis kiinni, joku muu ehti ensin.

Vierailija
115/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin tinderin ☺ Ikävä vaan kun annoin numeron siellä eräälle tytölle kaverimielessä, jotta whatsappsisi mulle. Mut joko hän ei sitten tallentanutkaan sitä vaikka lupasi tekstata, tai ei vaan halunnut. No en saane koskaan tietää.

Vierailija
116/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä jotka eivät vastaa viesteihin mutta eivät myöskään poista paria? Ehkä Tykkäävät kerätä matcheja ja boostata omaa egoa...

Miksi parit pitäisi poistaa? Jos saan yhtenä iltana vaikka 10 mätsiä, joista yhden kanssa jatkan keskustelua whatsappissa ja sovin treffit samalle viikolle, miksi ihmeessä minun pitäisi poistaa ne 9 muuta mätsiä, joiden kanssa voin sitten sopia treffit vaikka seuraavalle viikolle? Onko siis väärin, jos haluan katsoa yhden kortin kerrallaan ja palata asiaan sitten, jos se yksi kortti ei johtanut mihinkään? Pitäisikö sopia niitä treffejä heti putkeen useamman kanssa? 

Miksi ei voi vastata sen verran, että kertoo mikä on tilanne? Mun silmissä tuo nostaisi pinnojasi ja olisin mielelläni tapaamassa sinua, mutta ei kiinnosta odotella viikkoa vastausta, ilman mitään syytä. Ilman syytä olen vain jämämies, johon ei tarvinnut uhrata sanaakaan.

eri

Jos nainen näin tekisi että ilmoittaisi katsovansa paremmat kortit ensin niin sulla ei tulis sanomista? Kelpaan vain blaa blaa... beta.... aisuri.....

Vierailija
117/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Minä poistin tinderin ☺ Ikävä vaan kun annoin numeron siellä eräälle tytölle kaverimielessä, jotta whatsappsisi mulle. Mut joko hän ei sitten tallentanutkaan sitä vaikka lupasi tekstata, tai ei vaan halunnut. No en saane koskaan tietää.

Niin minäkin taidan ja pysyvästi, koska ei se näytä johtavan omalla kohdalla mihinkään.

Ap

Vierailija
118/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis että jos ei nainen heti vastaa, niin jos kiinnostaa, voi myöhemmin laittaa vielä uuden viestin?

Niin, ota selvää... Livenä sitä sanotaisiin seksuaaliseksi ahdisteluksi.

Vierailija
119/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Niin minäkin taidan ja pysyvästi, koska ei se näytä johtavan omalla kohdalla mihinkään.

Ap

Tosielämässä on paremmat mahdollisuudet, jos vain puhuu naisille paljon

Vierailija
120/256 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi loukkaavaa, jos nainen vastaisi,  ettei juuri nyt kiinnosta? Hän jättää portin auki olemalla vastaamatta ollenkaan. Sitten hän voi vastata myöhemmin "kunnialla" eikä tarvi nolona sanoa, että no se edellinen treffikaveri olikin ihan tyhmä, nyt mulla olisi aikaa sulle. Voisit loukkaantua tuollaisesta, eikö? LUULEN siis näin, itse en jätä vastaamatta.