Naiset, miksi ette vastaa Tinderissä viesteihin?
Ensin painatte sydäntä ja kun laittaa viestiä niin ei vastata kuitenkaan mitään? Vielä enemmän minua on ihmetyttänyt kun poistaa profiilin ja menet uudestaan vaikka 1kk päästä niin näitä samoja naisia saattaa tulla mätseinä! Miksi painaa uudestaan sydäntä kun ei kerta kiinnosta jutella. En ymmärrä.
Naisilta itseltään ei tule koskaan aloituksia.
Turhauttaa tää Tinderi taas vaihteeksi ;)
M36
Kommentit (256)
ÖÖh. Siis. Eikös se ole ihan REILUA että nainen ei vastaile kaikkien kanssa, jos on päättänyt yhden tavata ja katsoa, voisiko olla jotain? Ihan tosiko miehistä olisi kiva, että vastailisin kymmenelle kerralla ja pitäisin toiveita korkealla ja treffaisin vaikka joka ilta vuorotellen aina eri miestä?
Jos minulla on kymmenen mätsiä ja eka käyn kahvilla pari kertaa yhden kanssa ja jotenkin tuntuu, että ei tästä tule mitään, niin sitten voin kirjoitella seuraavan kanssa, myöhemmin kolmannen.
Tuntuisi aika oudolta kirjoitella kaikkien kymmenen kanssa kerralla. Vähän kuin huijaamiselta.
Kauhea kiire on joillain miehillä jos tätä ketjua on uskominen. Heti 24 tunnin sisällä pitäisi tulla vastaus.
Tosiaan jos en syystä tai toisesta ole heti vastannut, niin voisi sitä myöhemmin yrittää uudestaankin.
Mutta ihan miten vain.
Netissä tapahtuu monenlaista torjutuksi tulemista, voisin naisena siitä kertoa omalta osaltani paljonkin. Se tarvitsee vain hyväksyä, että kaikkien kanssa ei tule sitä kipinää.
Kyllähän minä olen kiinnostunut, jos kerran sydämen annan. Ja voin sanoa, että minä taas annan niitä paljon harkitummin kuin moni tuntemani mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli näiden miesten kannaltako olisi nyt sitten parempi, että ne naiset, jotka eivät vastaa, poistaisivat mieluummin mätseistä kokonaan? Millä tavalla teidän etunne sitten olisi se, että mätsilista on täysin tyhjä eikä voi edes yrittää aloittaa keskustelua?
Jos mies haluaa oikeasti tavata naisia ja on siksi Tinderissä, ei hän tee niillä kymmenillä hiljaisilla mätseillä mitään.
Naisella vastaava tilanne toki kohottaa itsetuntoa: "Uuh! 500 mätsiä! Ihanaa!"
Mutta tekeekö mies sitten enemmän sillä tyhjällä mätsilistalla? Niissä hiljaisissa mätseissä on kuitenkin pieni mahdollisuus olemassa. Mutta ei kai siinä mitään, jos et sitäkään mahdollisuutta halua yrittää hyödyntää. Oma valintasihan se on.
Jos sinua miehenä ottaa päähän hiljaiset mätsit, voit ihan vapaasti poistaa ne. Miksi vaadit, että nainen poistaisi mätsit, jos ne eivät häntä häiritse? Täsmälleen sama lopputulos, jos teet sen itse.
Minähän kysyin, luinko / muistanko oikein, että ap olisi vasta viikon odottanut vastauksia. Aika katkeralta kuulostat, kun heti syytät minuakin tekstiesi vääristelystä, kun en vain mennyt aiemmalle sivulle katsomaan ja tarkastamaan, mitä sieltä luit.
Apu ja neuvot eivät kelpaa. *eyeroll*
No: joo. Meille naisille kelpaa vain yksi miestyyppi. Me kaikki tykätään täsmälleen yhdestä ja samasta miestyypistä, itse asiassa ihan yhdestä ja samasta miehestä. Joo, ihan iästä ym riippumatta. Hän onkin kova pelimies, ja me siis odotamme omaa vuoroamme hänen kanssaan, milloin hän kerkiää meitä vuorollamme p***maan.
Muita kiusaamme aivan huviksemme sydämillä Tinderissä. Täysin.
Tämän takia Suomessa ei ole syntynyt yhtään avioliittoa viime vuosina, eikä yksikään nainen seurustele.
ONKO NYT HYVÄ, AP?
Nyt voit käpristyä omaan katkeruuteesi ja vaikka ruveta kirjoittelemaan tuon mies 29 v:n kanssa siitä, miten kauheita naiset ovat, kun kukaan, kukaan ei kelpaa.
Minä ainakin olisin mielelläni neuvonut, mutta paljastit katkeran, vihantäyteisen luonteesi jo tässä ketjussa niin hyvin, että ei enää. Ja jos olisin sinulle laittanut sydämen, niin kun tämän olisin päässyt tietämään, olisin äkkiä ottanut sen pois.
Haluan miehen, joka arvostaa naisia ja rakastaa naisia. En katkeraa miestä, joka todellisuudessa vihaa (vaikka myös tarvitsee) naista.
Heippa!
Vierailija kirjoitti:
ÖÖh. Siis. Eikös se ole ihan REILUA että nainen ei vastaile kaikkien kanssa, jos on päättänyt yhden tavata ja katsoa, voisiko olla jotain? Ihan tosiko miehistä olisi kiva, että vastailisin kymmenelle kerralla ja pitäisin toiveita korkealla ja treffaisin vaikka joka ilta vuorotellen aina eri miestä?
Jos minulla on kymmenen mätsiä ja eka käyn kahvilla pari kertaa yhden kanssa ja jotenkin tuntuu, että ei tästä tule mitään, niin sitten voin kirjoitella seuraavan kanssa, myöhemmin kolmannen.
Tuntuisi aika oudolta kirjoitella kaikkien kymmenen kanssa kerralla. Vähän kuin huijaamiselta.
Kauhea kiire on joillain miehillä jos tätä ketjua on uskominen. Heti 24 tunnin sisällä pitäisi tulla vastaus.
Tosiaan jos en syystä tai toisesta ole heti vastannut, niin voisi sitä myöhemmin yrittää uudestaankin.
Mutta ihan miten vain.
Netissä tapahtuu monenlaista torjutuksi tulemista, voisin naisena siitä kertoa omalta osaltani paljonkin. Se tarvitsee vain hyväksyä, että kaikkien kanssa ei tule sitä kipinää.
Kyllähän minä olen kiinnostunut, jos kerran sydämen annan. Ja voin sanoa, että minä taas annan niitä paljon harkitummin kuin moni tuntemani mies.
Miksi sitten swaippailet niitä äijiä sinne listalle läjäpäin, jos keskityt vaan yhteen kerrallaan? Tarjonnan paljous on näköjään se naisten ongelma ja ollaan kuin karkkikaupassa, miehillä taas päinvastoin ja vielä kiusaatte tolleen turhaan ottamalla listoillenne ja aiheuttamalla miehille turhaa toiveikkuutta. Ei paljoa lohduta, jos on siinä naisen salaisessa kiinnostusjärjestuslistassa häntäpäässä ja vastauksen saisi ehkä vuoden päästä. Tollanen ignooraus johtaa lopulta vaan tällaiseen nähtyyn katkeruuteen, haluaa jokainen mieskin olla naiselle se haluttu eikä mikään varasija nro 200.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihan miten vain.
Miksi sitten swaippailet niitä äijiä sinne listalle läjäpäin, jos keskityt vaan yhteen kerrallaan? Tarjonnan paljous on näköjään se naisten ongelma ja ollaan kuin karkkikaupassa, miehillä taas päinvastoin ja vielä kiusaatte tolleen turhaan ottamalla listoillenne ja aiheuttamalla miehille turhaa toiveikkuutta. Ei paljoa lohduta, jos on siinä naisen salaisessa kiinnostusjärjestuslistassa häntäpäässä ja vastauksen saisi ehkä vuoden päästä. Tollanen ignooraus johtaa lopulta vaan tällaiseen nähtyyn katkeruuteen, haluaa jokainen mieskin olla naiselle se haluttu eikä mikään varasija nro 200.
Etkö lue näitä vastauksia, vai etkö ymmärrä lukemaasi. Vastasin tähän kysymykseesi jo tuolla aiemmin.
ohis
Ei lakkaa hämmästyttämästä naisten vaatimus "kunnollisista keskustelun aloituksista".
Naiset itse eivät juuri koskaan aloita keskustelua. Ja kun aloittavat, yleensä se avaus on sosiaalisesti lahjakkaamman sukupuolen verbaalista ilotulitusta tyyliin:
A) "moi"
B) "moi:)"
Tämän ketjun miehet eivät taida oikein ymmärtää, miten tinder toimii ja että kaikki eivät käytä sitä jatkuvasti.
Avulias_n_No_more kirjoitti:
Minähän kysyin, luinko / muistanko oikein, että ap olisi vasta viikon odottanut vastauksia. Aika katkeralta kuulostat, kun heti syytät minuakin tekstiesi vääristelystä, kun en vain mennyt aiemmalle sivulle katsomaan ja tarkastamaan, mitä sieltä luit.
No: joo. Meille naisille kelpaa vain yksi miestyyppi. Me kaikki tykätään täsmälleen yhdestä ja samasta miestyypistä, itse asiassa ihan yhdestä ja samasta miehestä. Joo, ihan iästä ym riippumatta. Hän onkin kova pelimies, ja me siis odotamme omaa vuoroamme hänen kanssaan, milloin hän kerkiää meitä vuorollamme p***maan.
Tämän takia Suomessa ei ole syntynyt yhtään avioliittoa viime vuosina, eikä yksikään nainen seurustele.
ONKO NYT HYVÄ, AP?
Nyt voit käpristyä omaan katkeruuteesi ja vaikka ruveta kirjoittelemaan tuon mies 29 v:n kanssa siitä, miten kauheita naiset ovat, kun kukaan, kukaan ei kelpaa.
Minä ainakin olisin mielelläni neuvonut, mutta paljastit katkeran, vihantäyteisen luonteesi jo tässä ketjussa niin hyvin, että ei enää. Ja jos olisin sinulle laittanut sydämen, niin kun tämän olisin päässyt tietämään, olisin äkkiä ottanut sen pois.
Haluan miehen, joka arvostaa naisia ja rakastaa naisia. En katkeraa miestä, joka todellisuudessa vihaa (vaikka myös tarvitsee) naista.
Heippa!
No kylläpä meni tunteisiin sinulla. En tarkoittanut pelkästään sinua vaan muitakin viestejä mitä tuossa luin.
Varmasti naiset vastailee siellä muille miehille en ole missään kohdassa väittänyt näin. Tottakai puhun vain itsestäni kokoajan etten MINÄ saa vastauksia siellä.
Ihmettelen myös mistä keksit nuo miestyypit ja muut kelpaamisjutut pelimiehistä? En ole mitään sellaista maininnut missään viestissäni.
Mä arvostan kyllä naisia ja jokainen nainen saa tykätä ja jutella kenen kanssa haluavat.
Minulla ei vaan kauheasti kiinnosta tuo naisten huomiosta kilpailu, koska ilmeisesti Tinderissä ainakin asia on näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli näiden miesten kannaltako olisi nyt sitten parempi, että ne naiset, jotka eivät vastaa, poistaisivat mieluummin mätseistä kokonaan? Millä tavalla teidän etunne sitten olisi se, että mätsilista on täysin tyhjä eikä voi edes yrittää aloittaa keskustelua?
Jos mies haluaa oikeasti tavata naisia ja on siksi Tinderissä, ei hän tee niillä kymmenillä hiljaisilla mätseillä mitään.
Mutta tekeekö mies sitten enemmän sillä tyhjällä mätsilistalla? Niissä hiljaisissa mätseissä on kuitenkin pieni mahdollisuus olemassa. Mutta ei kai siinä mitään, jos et sitäkään mahdollisuutta halua yrittää hyödyntää. Oma valintasihan se on.
Miehen pitäisi siis alentua odottelemaan, että nainen sieltä valtaistuimelta sallii nakella leivänmuruja joku päivä hänen suuntaansa kun tapeeksi kauan vaan mönkii siellä jalkojen juuressa. Koeta nyt edes kuvitella itsesi samanlaiseen tilanteeseen, takuulla katkeroituisit itsekin ja lähtisi miehet listalta mäkeen jos yksikään ei mitään vastaisi.
tttttttttt kirjoitti:
Ei lakkaa hämmästyttämästä naisten vaatimus "kunnollisista keskustelun aloituksista".
Naiset itse eivät juuri koskaan aloita keskustelua. Ja kun aloittavat, yleensä se avaus on sosiaalisesti lahjakkaamman sukupuolen verbaalista ilotulitusta tyyliin:
A) "moi"
B) "moi:)"
Tässä ketjussa taitaa olla peräti kolme tuollaista viestiä. Kaikki muut kommentit ja argumentit sivuutit hienosti.
Avulias_n_No_more kirjoitti:
ONKO NYT HYVÄ, AP?
Heippa!
Eli juuri sen pelimiehen. Se jos mies rakastaa naisia, siis monikossa, on varma merkki pelimiestaipumuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi siis alentua odottelemaan, että nainen sieltä valtaistuimelta sallii nakella leivänmuruja joku päivä hänen suuntaansa kun tapeeksi kauan vaan mönkii siellä jalkojen juuressa. Koeta nyt edes kuvitella itsesi samanlaiseen tilanteeseen, takuulla katkeroituisit itsekin ja lähtisi miehet listalta mäkeen jos yksikään ei mitään vastaisi.
No eipä sinulla muita vaihtoehtoja taida olla. Ihan turha valittaa, jos et viitsi yrittää, kun muut miehet yrittävät.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun miehet eivät taida oikein ymmärtää, miten tinder toimii ja että kaikki eivät käytä sitä jatkuvasti.
No jos viikkoon ei käytetä edes niin tulee mieleen, että kannattaako siellä olla ollenkaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder pitäisi olla niin kun match tulee on 48 tuntia aikaa lähettää eka viesti. Sitten ensimmäiseen viestiin olisi vastattava jonkin aikarajan sisällä tai match poistuu 👍
Ketähän tällainen ominaisuus palvelisi? Ei yhtään ketään, edes näitä hätähousuja.
Ihan oikeasti, millä tavalla teitä häiritsee ne mätsit, joiden kanssa ei ole syntynyt keskustelua? En oikeasti tajua tätä ongelmaa.
Mätsit joiden kanssa ei ole syntynyt keskustelua tarkoittaa ettei ole yhtään keskustelua tinderissä. Tavallinen mies saa 3-5 mätsiä niin kyllä kiinnostais jokaisen kanssa kirjoitella ja tutustua.
Tavallinen mies
Mua ei haittaa jos nainen chattaa sadan miehen kanssa ennen minua.
Enemmän haittaa jos hän käy läpi sata miestä ennen minua.
Voi huokaus. Jos laitan kymmenelle sydämen, niin en voi tietää, laittaako yksikään niistä minulle. Niin reilu nainen en kumminkaan ole, että tykkään yhdestä profiilista ja odotan pari viikkoa, tapahtuuko mitään esim. viestiä, ja sitten vasta swaippaan seuraavan.
Oletukseni on, että jos löydän kymmenen kiinnostavan oloista miestä, saatan, siis SAATAN saada vaikka yhden mätsin.
Jos ihmeen kautta saan kymmenen mätsiä niin miten ihmeessä miehet odottavat ja edellyttävät minun toimivan? Pitääkö yhdeksän poistaa?
En minä huvikseni ja keräilymielellän niitä tosiaankaan swaippaile. Jokaisessa on jotain kiinnostavaa ja ajattelen, että tästä ehkä voisi tulla jotain. Kiinnostava teksti, kuva, hymy, jotain siinä silloin on.
Tarviiko ruveta copypastaamaan viestejäni, niin kuin jotkut miehet aivan selkeästi tekevät, että laittavat monille ihan saman? Tiedoksi vain, että naisten FB-ryhmissä monesti puhutaan näistä viesteistä, joissa on pitkä kopsattu teksti joka on kiertänyt netissä jo vuosia ja voinut tulla monelle naiselle sama, tai itsellekin pari kertaa eri mieheltä! Se EI tee vaikutusta.
En enää tajua mitään. Luuleeko miehet siis, että me naiset leikitellään Tinderissä huviksemme? Kyllä valtaosa etsii tosissaan seuraa. Joku seksiä, joku seurustelua, joku toivoo ihan löytävänsä sen vakituisen parisuhteen sieltä. Itse en tunne yhtäkään, joka kävisi siellä vain huvikseen särkemässä miesten toiveita ja sydämiä. Ihmisiähän me naisetkin ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos viikkoon ei käytetä edes niin tulee mieleen, että kannattaako siellä olla ollenkaan?
Ap
Alkaa kyllä aika selkeästi tulla esiin se, miksi ei ehkä ne keskustelutkaan onnistu. Aika epätoivoiselta ja elämättömältä vaikutat, jos tosiaan on mielestäsi omituista, että tinderöinnissä voi olla pitkiäkin taukoja.
Ei ap kirjoitti:
Mua ei haittaa jos nainen chattaa sadan miehen kanssa ennen minua.
Enemmän haittaa jos hän käy läpi sata miestä ennen minua.
Miksi se siis haittaa? Nyt on kuitenkin kyse ihmisistä, jotka eivät tunne sinua tai niitä muitakaan tindertyyppejä. Tuollainen "eksä tiedä, kuka mä oon" -asenne ei ole kovin viehättävää tinderissä.
Täällä nyt selkeästi vääristellään mun kirjoituksia. Minun 1kk profiilin poistaminen on muuttunut yhtäkkiä viikoksi.
Olen ollut kyllä useita kuukausiakin Tinderissä ja poistanut profiilin ja tullut 1kk päästä takaisin. Oikeastaan 1kk-4kk välillä ei itsellä ainakaan tapahdu enää mätseissä mitään, siinä voi 1 tai 2 tulla. Ne mätsit tulee heti kun profiili on "uusi" jos on tullakseen käytännössä.
Sanoin että olen pitänyt viikon mätsejä ja jos eivät vastaa tuossa ajassa niin poistan.
Eikä oikein kyllä kiinnosta alkaa tähän mitään kuviteltuja aloituksia kirjoitteleen, mulle ainakin jo selvisi tän ketjun perusteella, että naisien huomiosta on niin kova kilpailu Tinderissä, että katselen jotain muuta kyllä jatkossa.
Olen ihan asiallisia aloituksia laittanut naisen harrastuksiin, eläimiin tai yhteisiin kiinnostuksen kohteisiin liittyen. Kyllä kai se vastapuoli vastaa jos oikeasti kiinnostaa. Mä ainakin vastaisin.
Ap