Miksi usein lyhyet naiset haluavat itselleen pitkän miehen?
Treffipalveluissa usein törmään siihen, että lyhyet mainitsevat haluavansa pitkän miehen. Miksi näin? Hakevatko he turvaa vai mitä? Daddy issue? EIkö pituus ero tee treffailusta hankalaa?
Kommentit (79)
En halua.
En pidä kirjoitusvirheistä.
N 158
Tarkoittaako minua pidempien miesten kanssa seurustelu sitä, että minulla on isänkaipuu?
Enpä tiennytkään ennen loistavaa palsta-analyysiä.
n 160
Ikävää, kun lyhyet naiset vievät kaikki pitkät miehet. :-(
T. Minna 180 cm
Tontut voisivat treffata kääpiöitä, minun mielestäni. Silloin menisi puntit tasan.
Ymmärrän ettå pitkä nainen haluaa itseään pitemmän miehen, mutta mitä järkeä lyhyenä haikailla pitkien perään. Sitten saa kuunnella niitä isä/tytär läppiä joka paikassa. - AP
Siksi, että he pitävät pitkiä miehiä puoleensavetävinä. Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita. PIdätkö itse lihavia naisia yhtä puoleensavetävinä kuin hoikkia? Siilitukkaisia yhtä houkuttelevina kuin pitkätukkaisia?
Niinpä.
Sillä, onko kyseessä synnynnäinen ominaisuus vai ei, ei ole mitään merkitystä. Tietyt ominaisuudet vain ovat joko puoleensavetäviä tai sitten ei.
Meitä lyhyistä miehistä pitäviä lyhyitä naisiakin on, mutta kannattaa tietysti kiinnittää huomio juuri niihin, jotka etsivät pitkiä...
Minuakin kiinnostaisi. Olen itse 185 senttinen ja lähes kaikki naisystäväni ja nykyinen vaimoni on alle 160 senttinen. Minusta pieni koko on kaunista ja siroa, mutta mikä on naisten motiivi? Vaimo väitti, että se on vain sattumaa.
Valitsemalla pitkän miehen voi lyhytkin nainen saada pitempiä lapsia. Luulen kuitenkin, että valinta yleensä tapahtuu tiedostamattomasti eikä tarkoituksella. Siis pituuden suhteen.
En itsekään ymmärrä tuota. Olen 154cm ja mulle kyllä kelpais hyvin vaikka 170 senttinen mies. Se olisi ehkä semmoinen ihanne, ei liian pitkä. Miksei 165 senttinen myös.
Oman pituista tai 160 senttistä miestä en jostain syystä haluaisi. Onneksi he kelpaavat yleensä keski- tai samanpituisille naisille.
Kuitenkin... keskivertoa Lyhyempien miesten kanssa ei vaan ole synkannut jostain syystä. Kaikki mieheni ovat olleet jotain 180cm. Ei se ole ollut tietoinen valinta.
Vaikka itse oisin tykännyt lyhyemmistäkin, nämä ovat etsineet sen samanpituisen tai pitemmän naisen.
Geenit ohjaa meitä lisääntymään siten, että ihmiset pysyisivät keskimitan äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Valitsemalla pitkän miehen voi lyhytkin nainen saada pitempiä lapsia. Luulen kuitenkin, että valinta yleensä tapahtuu tiedostamattomasti eikä tarkoituksella. Siis pituuden suhteen.
Juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi. Olen itse 185 senttinen ja lähes kaikki naisystäväni ja nykyinen vaimoni on alle 160 senttinen. Minusta pieni koko on kaunista ja siroa, mutta mikä on naisten motiivi? Vaimo väitti, että se on vain sattumaa.
Sinusta pieni koko on kaunista ja siroa, mutta naisilla pitäisi olla joku motiivi siihen, että he haluavat pitkiä miehiä? Ei sitten tullut mieleesi, että heistä pituus on puoleensavetävää ja haluttavaa?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ettå pitkä nainen haluaa itseään pitemmän miehen, mutta mitä järkeä lyhyenä haikailla pitkien perään. Sitten saa kuunnella niitä isä/tytär läppiä joka paikassa. - AP
Mitä ihmeen isä-tytär läppiä?
Ei me semmoisia kuulla.
Terv. #12, jolla myös monta lyhyttä naisystävää.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään ymmärrä tuota. Olen 154cm ja mulle kyllä kelpais hyvin vaikka 170 senttinen mies. Se olisi ehkä semmoinen ihanne, ei liian pitkä. Miksei 165 senttinen myös.
Oman pituista tai 160 senttistä miestä en jostain syystä haluaisi. Onneksi he kelpaavat yleensä keski- tai samanpituisille naisille.Kuitenkin... keskivertoa Lyhyempien miesten kanssa ei vaan ole synkannut jostain syystä. Kaikki mieheni ovat olleet jotain 180cm. Ei se ole ollut tietoinen valinta.
Vaikka itse oisin tykännyt lyhyemmistäkin, nämä ovat etsineet sen samanpituisen tai pitemmän naisen.Geenit ohjaa meitä lisääntymään siten, että ihmiset pysyisivät keskimitan äärellä.
Minä olen 160 cm ja intohimoisimmat rakkauteni ovat kaikki olleet alle 180 cm, pari menneisyyden suurta rakkautta noin 170 cm. Lapseni isä sen sijaan oli (on) 190 cm. En todellakaan etsinyt tietoisesti silloin pitkää miestä, kun hänet kohtasin, mutta jälkeen päin olen tajunnut, että hän on ainoa noin pitkä mies parisuhdehistoriassani. Nykyinen on 178 cm ja hänkin tuntuu pitkältä.
Mies 193cm ja minä 165cm. En tarkoituksella etsinyt pitkää miestä. Se vain osui kohdalle. Mitään isäkaipuuta ei mulla ole, koska mun Isä on 170cm 😂. Olen seurustellut kaiken pituisen miesten kanssa. Nykyinen vain sattuu olemaan pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi kanssa samoilla linjoilla, vaikken mikään lyhyt olekaan itse, vaan normi 160cm. En tekisi lapsia lyhyen miehen kanssa, koska lyhyys näyttää olevan miehille itselleen niin iso ongelma, että se haittaa onnellisuutta monella elämän osa-alueella, ja haluan lasteni olevan onnellisia. LApseni onkin tyttö, ja tehty 190senttisen miehen kanssa aikoinaan, nyt jo aikuinen tytär, minua 5 cm pitempi.
Nykyinen mieheni on 185, ei mielestäni pitkä, minuun verrattuna tietenkin on, kun on 25cm minua pitempi. Pituudella ei seurustelussa ole minulle mitään väliä, lyhyin deittaamani oli 162 pitkä/lyhty mies. Ainoa ongelma pituudessa on se, jos se häiritsee miestä itseään. Huonoitsetuntoiset miehet eivät vedä puoleensa minua.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että he pitävät pitkiä miehiä puoleensavetävinä. Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita. PIdätkö itse lihavia naisia yhtä puoleensavetävinä kuin hoikkia? Siilitukkaisia yhtä houkuttelevina kuin pitkätukkaisia?
Niinpä.
Sillä, onko kyseessä synnynnäinen ominaisuus vai ei, ei ole mitään merkitystä. Tietyt ominaisuudet vain ovat joko puoleensavetäviä tai sitten ei.
Meitä lyhyistä miehistä pitäviä lyhyitä naisiakin on, mutta kannattaa tietysti kiinnittää huomio juuri niihin, jotka etsivät pitkiä...
Ja sitähän tässä juuri pohditaan miksi juuri he pitävät pitkistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
EI ole sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Isä ja tytär? Eivät nuo kommentit liity pituuseroihin, vaan naurettaviin ikäeroihin. Osa naisista haluaa psyykkisistä tai finanssitaloudellisista syistä tavata isänsä tai isoisänsä ikäisiä miehiä, mutta normaalit naiset tapaavat ikäisiään miehiä.
Olen pahoillani lyhyydestäsi, ap. Monille naisille pituudellasi ei ole yhtään mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta pieni koko on kaunista ja siroa, mutta naisilla pitäisi olla joku motiivi siihen, että he haluavat pitkiä miehiä? Ei sitten tullut mieleesi, että heistä pituus on puoleensavetävää ja haluttavaa?
mutta miksi?
Mysteeri