Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkäihoiset! Miten te poistatte säärikarvat? Apua ja vinkkejä?

Vierailija
13.05.2018 |

Mulla on atooppinen iho ja säärten ajelu aiheuttaa aina ihottumaa ja karvatupen tulehdusta. Eli säärten ajelu on ihan hyödytöntä, kun en sitten kuitenkaan voi kulkea paljain säärin, koska iho on kamalassa kunnossa. Miten te muut olette ratkaisseet asian?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroimalla

Vierailija
2/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan sama. Eli, olen tarkkana, että höylä on aina uusi, eli kertakäyttöinen. Mulle on ihan sama käytänkö sitä sheivausvaahtoa vai en, tuntuu jopa, että se ärsyttää ihoani (niitäkin on kyllä erimerkkisiä).

Aina sheivauksen jälkeen laitan sääriin basibact-voidetta. Nyt ne on ihan ok-kunnossa. Karvatupentulehdus meni aika pahaksi, mut joo toi basibact-voide on mun pelastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saunan jälkeen vaan. Silloin iho on lämmin. Paksua suihkusaippuaa väliin. Jos suihkussa vaan höylään, iho on kuitenkin vähän kananlihalla ja sen jälkeen iho kutiseen.

Vierailija
4/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veet voiteella. Se vihreä, herkän ja kuivan ihon. Sen jälkeen rasvaan jalat. Näin olen toiminut jo 20 vuotta, eikä mitään ongelmaa. Höylään en koske! Vahaaminenkin ärsyttää ihoani. Tuo Veet ei ärsytä. Eikä tule haavoja tms. Tehoaa lyhyisiinkin karvoihin, mutta yleensä kannattaa ”kasvattaa” muutama päivä. 1-2 kertaa viikossa poistan karvat. Ja joka kerta se karvankasvu aina vähenee. Tulos siis kestää yleensä alussa 3-4 päivää, ajan myötä jopa viikon (mulla on nopea karvankasvu ja mustat, tuuheat ja paksut karvat 😬). Lisäksi karvat kasvaa pehmeämpinä. Tuo Veet siis poistaa ne juurineen. Mulla myös atooppinen, kuiva ja herkkä iho.

Vierailija
5/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veet voiteella. Se vihreä, herkän ja kuivan ihon. Sen jälkeen rasvaan jalat. Näin olen toiminut jo 20 vuotta, eikä mitään ongelmaa. Höylään en koske! Vahaaminenkin ärsyttää ihoani. Tuo Veet ei ärsytä. Eikä tule haavoja tms. Tehoaa lyhyisiinkin karvoihin, mutta yleensä kannattaa ”kasvattaa” muutama päivä. 1-2 kertaa viikossa poistan karvat. Ja joka kerta se karvankasvu aina vähenee. Tulos siis kestää yleensä alussa 3-4 päivää, ajan myötä jopa viikon (mulla on nopea karvankasvu ja mustat, tuuheat ja paksut karvat 😬). Lisäksi karvat kasvaa pehmeämpinä. Tuo Veet siis poistaa ne juurineen. Mulla myös atooppinen, kuiva ja herkkä iho.

http://www.veet.fi/tuotteet/voiteet/creams/hair-removal-cream-legs-body…

Vierailija
6/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkän ihon Veet ohjeen mukaisella ajalla poltti ihon punaiseksi, ja karvoista jäi kaamea sänki. Ei sitten voinut edes ajella sänkeä pois, kun iho oli niin arkana. Suosittelen ainakin testaamaan pienelle ihoalueelle sopiiko tuote vai ei.

Itse käytän epilaattoria.

Vierailija
7/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä atooppinen kanssasisar! Käyn ammattilaisella kerran kuukauteen ja hän sokeroi karvat pois. Iho tykkää tosi paljon, pysyy pitkään sileänä, ei tule ärsytystä - lievä punoitus laskee vuorokaudessa ja iho tulee samalla kuorittua. Suosittelen kokeilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan