Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Musta on jopa surullista et nippanappa täysi-ikäinen poika on näistä varatuista miehistä se vastuullinen joka kärjistetysti "kattoo muitten perään". Juho ja Fanniki nyrkkeilytreffeillä vitsaili et viiään resortille juhlille nyrkkeilyhanskat nii voi pitää porukan kasassa... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa juttua Tian ulosotosta ja rangaistusmääräyssakoista.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Temptation-Island-Suomi-Tia-tunnetaan-ulo… Unohdit linkata uutisen, joten minä linkkaan sun puolesta sen! Ole hyvä!
Tialle vähän näköjään lisätty ikää. *faktantarkistus*
Onko hän oikeasti 22 vai 30? Tämä selittäisi, miksi niin moni sinkuista näyttää ikäistään vanhemmalta.
Puhuuko jonkun muunkin mielestä jonna, emma ja jenna jotenki todella raskaasti? Ihanku se puhuminen ottais todella paljon voimille.
Vierailija kirjoitti:
Puhuuko jonkun muunkin mielestä jonna, emma ja jenna jotenki todella raskaasti? Ihanku se puhuminen ottais todella paljon voimille.
Jenna kuulostaa aina siltä kuin olisi kaatokännissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Etenkin Jenna ja Emma. Jonna on jotenkin tosi hajuton ja mauton tuolla, vaikka nyt ulkomaailmassa onkin ollut eniten tyrkyllä.
Miks Lordi Farquaad ja transvestiitti Mikko tulivat takaisin saarelle? Ois varmaan joitan kiinnostavampiakin ollut ku nää kertaalleen nähdyt. Oksettava retale tuo "vilma"
Vilma ja Juuso ei tosiaan ole edes mielenkiintoisia. Ei minkäänlaista viihdearvoa.
Sinkkumiehistä tai -naisista kukaan ei ole "hullu" tai hyvännäköinen, minkä vuoksi jaksaisi sarjaa katsoa. Pariskuntien jäsenet on hiton tylsiä, paitsi Iiro joka on sekä tylsä että etova.
Ruutu+
Nousi kyllä myötähäpeän puna poskille kun katsoi Vilmaa pönäkkyyttä korostavassa koltussa ilman rintsikoita sössöttämässä ”oonks mä haluttava nainen”-tyylistä juttua 🤢 sinkkumiehetkin taitaa ärsyyntyä pissis prinsessan jatkuvista vaatimuksista. Oi miksi nää piti lähettää pilaamaan koko kausi 😬
Tietääkö joku, että kauanko kaudet 3 ja 4 on ruudussa (ilmaiseksi) nähtävissä? Huomasin vasta äsken, että nehän ovat katsottavissa.
Vois kattoa kauden 3 uudestaan Sonjan ja Miikan takia❤️ Kausi 4 ois kyllä mielenkiintoinen, koska en sitä ole nähnyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa juttua Tian ulosotosta ja rangaistusmääräyssakoista.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Temptation-Island-Suomi-Tia-tunnetaan-ulo… Unohdit linkata uutisen, joten minä linkkaan sun puolesta sen! Ole hyvä!
Ei minua kiinnosta kenenkään raha-asioiden hoito tai hoitamatta jättämiset. Kyllä on juttujen aiheet vähissä, kun pitää taviksienkin asioita penkoa. Huoh
Vierailija kirjoitti:
Vilma ja Juuso ei tosiaan ole edes mielenkiintoisia. Ei minkäänlaista viihdearvoa.
Sinkkumiehistä tai -naisista kukaan ei ole "hullu" tai hyvännäköinen, minkä vuoksi jaksaisi sarjaa katsoa. Pariskuntien jäsenet on hiton tylsiä, paitsi Iiro joka on sekä tylsä että etova.
Odotan mielenkiinnolla sitä Kurosen lupailemaa äksöniä.
Ai kamala toi Vilma umpikännissä sössöttämässä sinkkumiehille. ....uh. Pelastakaa verkkokalvoni.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BurK0FGFrsw/ Ei tuo Taru-Tiina kyllä mikään kamalannäkönen ole. Ainakaan minun mielestäni. Ihan nättihän se on. Tiiä sitten näyttääkö ohjelmassa vaan kamalammalta kuin oikeasti.
Onko sillä muuta kuin tuo yksi ilme?
Sikamika extrassa. Miksi?!?!?!
Jannu jahtaa muijia pannarissa joten tais jäädä kihlat ostamatta. Ei kannata antaa pakkeja ellei halua täyslaidallista, ei tunnu kestävän torjumista.
Tää ohjelma taitaa olla pelkkä tyrkkyjen ponnahduslauta.
Jos ite joisin niin paljon että muisti lähtee, niin oisin seuraavan päivän ihan vuodepotilaana puklaamassa. Miten noi pystyy tohon touhuiluun bileiden jälkeen?
En kestä, että Juuson mukaan heidän seuraava askeleensa Vilman kanssa olisi lapset.
Mitä Vilma sanoikaan siitä, että mistä lajista hänen kultamitalinsa oli voitettu? Se meni ihan ohi!
Kassit alkaa jätkillä painaa, himot kasvaa. Pääseekö kuka ekana tyhjentää? Varmaan vaikeaa tyhjentää tuol niitä itse, jos ei muuten saa. Noille sinkkumiehille ja sinkkunaisille pitäisi järjestää yhdet yhteiset iltabileet, niin alkaisi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Jos ite joisin niin paljon että muisti lähtee, niin oisin seuraavan päivän ihan vuodepotilaana puklaamassa. Miten noi pystyy tohon touhuiluun bileiden jälkeen?
En kestä, että Juuson mukaan heidän seuraava askeleensa Vilman kanssa olisi lapset.
Mitä Vilma sanoikaan siitä, että mistä lajista hänen kultamitalinsa oli voitettu? Se meni ihan ohi!
Judo-Vilma. Jess
Tialle vähän näköjään lisätty ikää. *faktantarkistus*