Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
Nousi kyllä myötähäpeän puna poskille kun katsoi Vilmaa pönäkkyyttä korostavassa koltussa ilman rintsikoita sössöttämässä ”oonks mä haluttava nainen”-tyylistä juttua 🤢 sinkkumiehetkin taitaa ärsyyntyä pissis prinsessan jatkuvista vaatimuksista. Oi miksi nää piti lähettää pilaamaan koko kausi 😬
Olen luullut että Vilmalla on isot tissit, mutta ei ne ilman rintsikoita mitkään kovin isot olleetkaan kroppaan nähden.
Extra +
Iiro kunnon marttyyri ja oli heti ottanut Janinan takas sinne kainaloon. Jepjep.
Toi Juuso on kyllä draama-kuningas. Ihan selvästi vetää jotain roolia ja Samia ketuttaa toi ukko.
"Vitsit täällä kelluu hyvin!!"
- Temppissinkku meressä (pelastusliivit päällä)
Tähän sellanen facepalm-emoji.
Miten Wilma on tuon Juuson kanssa.? Sais parempia.
Yrittääkö Juuso olla Parisuhde-Dani vol. 2
Vilma ja se jätkä joka vaihto sukupuoltaan, onks se nykyään joku Sofia. Muistuttaa toisiaan, eikä välttämällä positiivisella tavalla.
Siis kyllähän tolla juusolla viiraa päässä ja pahasti. Jos keneenkään ei saa koskea niin miten ihmeessä kykenevät elämään normielämässäkään? Joku halaus ehdoton nou nou? Minusta on kummallista, että kosketusta pitäisi paeta noin paljon, pelkääkö itse tekevänsä jotain jos päästää jonkun iholle?
Vilman epätoivoiset kehujen kerjäykset aiheuttavat myötähäpeää. Ei minullakaan hyvä itsetunto ole, mutta en ikinä alentuisi tuollaiselle tasolle, häpeäisin silmät päästäni jos tuolla tavalla käyttäytyisin.
Tuli muuten mieleen, silloin kun juuso ja vilma olivat eronneet tuli juuso tinderissä vastaan ja hänen esittelytekstissään oli jonkunlainen teksti, että hänen kanssaan käytyjä keskusteluja ei saa levittää eteenpäin kun muutenkin mennyt luotto ja usko ihmisiin. Anteeksi vain, mutta kuvitteleeko olevansa joku julkkis? Ja tinderissä en itse ainakaan puhunut kellekään mitään mitä en voisi antaa "kaikkien" tietoon. Tainnut hänellä pää seota, noiden ei kuuluisi olla yhdessä.
Mulla oli huono ennakkoasenne Meijua kohtaan, mutta hän on kyllä asennemuija. Potkut vaan Iirolle persuksiin. Siinä on oikeen naisia huonosti kohteleva limanuljaska.
Vilma on tainnut lihoa vai oliko se jo viimeks noin iso?
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko jo lopetella osallistujien ulkonäön arvostelu? Kai tässä ohjelmassa muutakin puhuttavaa olisi. Tai sitten arvostelijat voisivat linkata omat kuvansa tänne, niin analysoidaan samalla teidätkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli muuten mieleen, silloin kun juuso ja vilma olivat eronneet tuli juuso tinderissä vastaan ja hänen esittelytekstissään oli jonkunlainen teksti, että hänen kanssaan käytyjä keskusteluja ei saa levittää eteenpäin kun muutenkin mennyt luotto ja usko ihmisiin. Anteeksi vain, mutta kuvitteleeko olevansa joku julkkis?
😂😂😂
Voi hyvä luoja, kyllä on Juusolla on isot luulot itsestään! Ihan niinku ketään edes kiinnostais hänen juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko jo lopetella osallistujien ulkonäön arvostelu? Kai tässä ohjelmassa muutakin puhuttavaa olisi. Tai sitten arvostelijat voisivat linkata omat kuvansa tänne, niin analysoidaan samalla teidätkin.
Ei kai painosta puhuminen oo ilkeetä? Kyllähän sen jokainen näkee kuitenkin.
Vilman ja Juuson comeback on niin nolo!
Kuinka noi toiset jaksaa kattella ja kuunnella tota Juusoo. Eihän se Vilma tehny mitään ihmeellistä. Ihme äijä pitää jotain omaa monologia, haluaa vaan olla esillä, tosi ärsyttävä hyppäis järveen.
Meneeköhän tempparimiehillä kirjaimellisesti päin vittua?
Joo, Juuson käytös vaikuttaa oudolta. Ihan kuin se yrittäisi näytellä. Mitä jos Juuso ja Vilma ei edes ole pari, ja tuotanto haluaa, että ne esittää paria?
Voi Atso. <3 Oispa hän tollanen rehti loppuun asti.