Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilma on tainnut lihoa vai oliko se jo viimeks noin iso?
Voitaisko jo lopetella osallistujien ulkonäön arvostelu? Kai tässä ohjelmassa muutakin puhuttavaa olisi. Tai sitten arvostelijat voisivat linkata omat kuvansa tänne, niin analysoidaan samalla teidätkin.
Ei kai painosta puhuminen oo ilkeetä? Kyllähän sen jokainen näkee kuitenkin.
Sun idiotismista puhuminenkaan ei varmaan oo sitten ilkeetä? 🤦♀️
Vilman käytös aiheuttaa myötähäpeää, kehujen kerjäys isolla vaaleella menossa. Juuso on yksinkertainen tai vetää jotain omituista roolia. Meiju "duckface" vetää kunnioitettavalla asenteella. Iiro-setämies ottaa ilon irti, lapsellisen oloinen ukko ikäisekseen. Atso on "pitänyt ittensä miehenä", pisteet hänelle. Toisen blondin pojan kans ois ollut kiva nähdä bromance, toinen blondi (mikäs sen nimi oli?) on kivannäköinen mut heikko mieheksi, tosin se jöbis käyttäytyy kuin sinkku. Lotta ei oikein näytä mitenkään jäävän mieleen, eikä kukaan sinkuista.
Ahaa, extrassa koetetaan korostaa Juuson vilpittömyyttä. Tuotanto on palkannut Juuson esittämään Vilman kanssa paria.
Juuso on Temppis-historian feikein osallistuja. Niin naurettavaa toi lentävien lauseiden ja someen ikuistettujen hetkien metsästys, että voi jeesus... pahempi kuin se Lahden laskelmoiva hullu-poikaystävä, jonka tytteli lähti sinkkumiehen matkaan.
Miten toi ei tajua, että feikit esittäjät tullaan lynkkaamaan? Elias sai täystyrmäyksen yleisöltä, samoin se Lahden hullu-poikaystävä.. Juusolla ei tuu olemaan yhtään mitään saumaa mihinkään, korkeintaan lentää tuotannon puolesta pellolle ton naurettavan näyttelemisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Juuson käytös vaikuttaa oudolta. Ihan kuin se yrittäisi näytellä. Mitä jos Juuso ja Vilma ei edes ole pari, ja tuotanto haluaa, että ne esittää paria?
Onko noista pareista muka jokin ihan oikea pari? Oikeampia ja aidompia parejahan tuolla näyttää muodostuvan ihan liukuhihnalta heti kun saavat tipankin viinaa. Tuollahan ei ole kuin pelkkiä sinkkuja, mutta jostain syystä formaatti vaatii että osa on varatun statuksella.
Ja nämä kommentaattoritko ihan tosissaan analysoi näiden tekemisiä?
Oon nyt kattonu muutaman tuoreen videon YouTubesta joissa Jenna on mukana, niin ihan normaali äänikai sillä nuissa on. Joillakin ihmisillä viina ja vähänkään pitempiaikainen äänen korottaminen aiheuttaa vaan sen että vetää äänen ihan käheäksi.
Kiva kun sedät keskustelee parikymppisten ihastumisista ja ryyppäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Juuson käytös vaikuttaa oudolta. Ihan kuin se yrittäisi näytellä. Mitä jos Juuso ja Vilma ei edes ole pari, ja tuotanto haluaa, että ne esittää paria?
Eikö nuo kaikki parit vain esitä paria?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kans samantien mieleen, että noi ei taia oikeasti olla pari.. Vilma ei saa ketään ja Juusoa kiinnostaa julkisuus, joten siks ovat tuolla.
Spoiler-varoitus:
Seuraavissa jaksoissa Vilma korostuneesti selittää kuinka Juuso ”triggeröityy” helposti ja ihan pienestä. Juuso iltanuotiolla horisee mitä sattuu Vilman ja jonkun ukkelin keskustelutuokiosta, mutta aivan näyteltyä shittiä on koko Juuson meininki. Kuronenkin puolestaan mukamas kyllästyneenä kyselee Juusolta, että miksi oikein tuli ohjelmaan uudestaan.
Juuh. Nyt on kyl tuotanto aliarvioinut katsojat..
Eiköhän tämä kausi ollu tässä. jotenkin niin laskelmoitua ja tylsää.
Sinkut vähän mitäänsanomattomia,
pariskunnat tylsiä (paitsi pisteet Meijulle, yllätti hyvällä tavalla).
Olisi parempi että oisi vanhempia pariskuntia, ja muutakin kuin ryyppämistä ja keksittyjä hokemia.
Laittaisivat tonne saarelle nelikymppisiä läpeensä kyllästyneitä pareja, ni johan tulis kunnon tsäpinät. Siinä Samikin vois jo punastua.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisivat tonne saarelle nelikymppisiä läpeensä kyllästyneitä pareja, ni johan tulis kunnon tsäpinät. Siinä Samikin vois jo punastua.
En nyt tiiä oisko se kovinkaa silmiä hivelevää kun mahamakkarat lotisee
Lotta jossain haastiksessa sanonut että muuten meni hyvin mutta ei tullut yhden varatun naisen kanssa toimeen. Veikkaan Vilmaa... Toivottavasti näytetään jos ovat siellä ottaneet yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Lotta jossain haastiksessa sanonut että muuten meni hyvin mutta ei tullut yhden varatun naisen kanssa toimeen. Veikkaan Vilmaa... Toivottavasti näytetään jos ovat siellä ottaneet yhteen.
Ainakin Jenina sanoi ettei pidä Vilman käytöksestä, joten minun veikkaukseni on Vilma. Ei siihen kyllä mitään yhteenottoa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vilma ja Juuso ei tosiaan ole edes mielenkiintoisia. Ei minkäänlaista viihdearvoa.
No mutt Juuso on sentään komea.
Sanoo Vilma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Jenina sanoi ettei pidä Vilman käytöksestä, joten minun veikkaukseni on Vilma. Ei siihen kyllä mitään yhteenottoa tarvita.
Mä kans veikkaan Vilmaa. Vähän sellanen mielikuva itellekin jäi et Vilma näyttäs olevan sellaisella prinsessa-asenteella liikenteessä.
Niin et mä oon ollut täällä ennenkin, nostaa muita itseään ylemmäs.
Totuutta en siis tiedä,mut vähä sellanen fiilis jäi.
Toi Juuson hattu!
Meinaako se pitää sitä koko ohjelman ajan päässään? Menee idea, ajoittain ehkä menisi, mutta tavaramerkkinä ei ei.
Oli uima-altaassakin se päässään ja kasteli päänsä ja hatun siinä mukana. Onkohan liimattu vai millä pysyy. Luulisi olevan hikinen ja kuuma.
No, ehkä idea on se, että kun on aina se päässä niin erottuu kameralle muusta joukosta.
Sehän se on tärkeintä.
Kyllä molemmista paistaa, että ovat ollakseen, että ollaan oltu jo täällä.
Kyllä varmaan ovat tuotannostakin saaneet ohjeita miten puhua ja olla.
Sitten itse lisäävät vielä vettä myllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt kattonu muutaman tuoreen videon YouTubesta joissa Jenna on mukana, niin ihan normaali äänikai sillä nuissa on. Joillakin ihmisillä viina ja vähänkään pitempiaikainen äänen korottaminen aiheuttaa vaan sen että vetää äänen ihan käheäksi.
Mä en ole myöskään huomannut mitään outoa sen äänessä. Tällä viikolla toisessa Ruutu+-jaksossa se raakkui jotain, mutta ajattelin sen olevan bileidenjälkeistä ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiiä oisko se kovinkaa silmiä hivelevää kun mahamakkarat lotisee
En olisi varma, että nelikymppisten keskuudessa olisi todettu enemmän ylipainoisuutta kuin teinien. Nuorten ylipainosta on ainakin toistuvasti ollut puhetta. Niin tai näin, eihän tuolla nyt silti mitään lähiakteja näytetä.
Mut noin niinku muuten ikätoverieni TI vois olla melko myötähäpeää aiheuttavaa. Kovaäänisiä tätejä vonkaamassa, kännisiä äijiä jne.
Mulle tuosta tuli taa mieleen sen immoskan kaveri Elena. Tosin Vilma liikehtii kuin Tuksu ainakin silloin kun leikkii seksikästä.