Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
1841/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juma ton Jöbiksen kumppani kyl ottaa päähä. Jöbis kerto niide yhteises haastattelus, miten sairaalloisen mustasukkainen Juho on, esim ku Jöbis menee viihteelle, nii se spämmii jotai viestei useamman kappaleen ja soittelee perään ja kuvaili et Juhon mustasukkaisuus kohtaukset on ku psykooseja. Mut mitä ton Juhon touhu sit on? hyi hele, et oksettaa koko jätkä.

No tässä tuli hyvin todistetuksi taas se, että erittäin mustasukkainen ihminen on mustasukkainen siksi, koska tietää omasta kokemuksesta mihin kaikkeen kumppani on kykeneväinen. Projisoi siis omia tekemisiään toiseen. Haha.

Vierailija
1842/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoileri

Ooo Samil selvästi keittää Juusost ja sen ylireagoinnista 😂😂Vilma on käyttäytyny iha hyvin tähä asti nii en vaa ymmärrä. Joko Juuso ettimäl ettii jotai pahaa sanottavaa tai sit toi on paskaa näytelmää.

Ehkä kotona ei tarvitse esittää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evan kosi Morgania❤️

Vierailija
1844/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan temptation Island kautta täytyy tulla että pariskunnat tajuavat ettei sinne kannata mennä?

En ymmärrä mitä sillä koitetaan todistella.

"katsokaa miten hyvä pari me ollaan... Eikun oho ei näköjään oltukaan. Erotaan."

"mä haluan tietää onko tää tosi rakkautta.. Jaa mutta ilmeisesti tosi rakkauden kohdalla tällaisiin ohjelmiin ei tuu ees mieli lähteä"

Vierailija
1845/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Juho on kyllä yks selkärangaton nilviäinen. Hänestä ja hänen motiiveistaan ja toiveistaan ei ota kyllä minkäänlaista selkoa. Ekassa jaksossa itkee ikäväänsä ja myöhemmin haukkuu tyttöystäväänsä, sanoo unohtaneensa tämän hölmöilyn lomassa ja vonkaa avoimesti Fannia.

Vierailija
1846/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että syy miksi Juuso reagoi Vilman videoihin noin vahvasti on se, että toivoo hänestä näytettävän Vilmalle videomateriaalia jossa masistelee. Kun masistelee vuorokaudesta 23h niin ei paljon muunlaista materiaalia ole Vilmalle näyttää. Tämä Juuson mukaan toivottavasti saisi Vilman rauhoittamaan käytöstään.

Eihän tuo Juuson käytös tervettä ole.

Vierailija
1847/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kraah miten järkyttävä myötähäpeä toi Juuso (& Vilma). Todellakin selvästi tulleet molemmat sinne vain julkisuuden perässä. Väkisin yritetään vääntää "draamaa" yliregoimalla ja esittämällä kuinka "menee tunteisiin".. Juuso on maailmankaikkeuden surkein näyttelijä. Taitaa Juusolla btw olla myös vähän steroidi-näppyjä rinnassa, on pumpattu vähän ennen temppareita että näyttää sit telkussa hyvältä. Vilmakaan ei vaikuta ruudinkeksijältä, joku jaksossa kommentoikin että Vilma käskyttää ja on vähän prinsessa tyyliin "minä ja sit te muut". Kuvottava pariskunta. 

Vierailija
1848/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tt on karseen näkönen...miten se ikinä kuvittelee et ois mitää mahkui atsoon.

Ulkonäköön sen kummemmin ottamatta kantaa, yllätyin kyllä vähä TTn tyrkkymäisyydestä. Alkuun vaikutti mun mielestä ihan mukavalta tyypiltä, mut nyt menee jo aika yli nuo puheet et miten kusessa on Atsoon ja tuo yrittäminen muutenki. Itsehän en siis usko, että oikeasti on niin ihastunut kuin puhuu. Käyttää vaan sitä aseena. Ja on nyt muka näkevinään merkkejä Atsossa et sekin ois kiinostunut.

Atso on taas vaikuttanut kypsemmältä kuin aluksi kuvittelin.

Vierailija
1849/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusosta en jaksa sanoa mitään. Tuo on kaikki pelkkää näytelmää, ei kukaan ole oikeasti noin sekaisin. Tylsää ja katsojien aliarvioimista. Mene Juuso roskiin.

Iiro on pönäkkä, hikinen perus suomimies, joka luulee itsestään liikoja. Tai no, en nyt tiedä luuleeko liikoja, kun jostai käsittämättömästä syystä nuo naiset lämpenee tuolle isomahaiselle keski-ikäiselle setämiehelle :D Meiju saisi niiiiiin paljon paremman!

Atso vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä, vaikka aika lapsenomainen on ulkoisesti vielä. Miehistyttyään ihan täysi 10.

Loput hajuttomia, mauttomia ja värittömiä.

Ei taida tästä tulla kaikkien aikojen temppiskautta. Tuskin mikään kausi menee viime kauden ohi :D

Vierailija
1850/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER alert:

.

.

.

Meijun pisteet nousi, kun puhui "cheekkimäisestä marttyyriudesta". Arvostan ilmaisua! ;)

Vilma... Uhhuh, ihan kauhea myötähäpeä iskee, kun kuuntelee sen juttuja. Hyi hitto. Voisi myös pitää rintsikoita. 

Vierailija
1851/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliksellä juttua että Janne on pettänyt Tintsaa jo ennen temppistä ja Tintsa ollut tästä tietoinen...

Vierailija
1852/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulla ei oo mitään muuta ku kondylooma ja sekin on poistumassa" -Iiro

Niin paljon kun Iiro minua ällöttääkin, niin täähän oli vaan olevinaan hyvä läppä, kun ne joi samoista laseista, ei totinen heitto.

Tarkoititko: wt-läppä?

Vierailija
1853/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Extra+

Juusolla on nenäliina jossa on Vilman huulten kuvat, jota hän suutelee aina ennen videota.

Aa, mä ihmettelinkin jotain räkäliinan pussailua. Ei sillä, että tuo asiasta hirveän paljon järkevämpää tekisi.

Vierailija
1854/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma on tartuttanut vakavan huomionkipeyden Juusoonkin.

Vierailija
1855/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaan, että TIS:iin on hakenu muitakin pareja, mutta Vilma ja Juuso valittiin juuri siksi että he tuovat keskustelua ja draamaa. Ei sinne haluttu ilmeisesti poistuneen pariskunnan tilalle mitään rauhallisia ja keskustelevia ihmisiä vaan pariskunta joka jakaa mielipiteet. Sehän on yksi ohjelman katsomisen pointeista että ohjelmassa on niitä hahmoja joista tykätään ja niitä joista ei tykätä.

Mut kun ei noi ole edes mitään Johanna Tukiaisia. Noi on vaan ärsyttäviä pellejä, jotka tohottavat epäuskottavasti jotain ö-luokan showta. Ei toi pariskunta jaa mielipiteitä, kun kukaan ei heistä piittaa. Ainoastaan he itse yrittävät ehdoin tahdoin tyrkyttää itseään. 

Vierailija
1856/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mikä joka vuosi ihmeyttää, on se, että esim. Juholla on sutinan tynkää Fannin kanssa. Kuitenkin esim. Jöbis ja Fanni on facessa kavereita. Ainakaan itse en pystyis tähän, että toinen osapuoli vehtais jonkun kanssa ja minäkin olisin jossain tän "viekoittelijan" kaveri..  

Tiedän ns. normaalien ihmisten joukossa yhden naisen, joka on miehensä ex-vaimon fb-kaveri. Ja on myös oman exänsä nyxän kaveri. Eli on näitä.

Vierailija
1857/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna kuulostaa siltä, että on ryypännyt ja polttanut kymmeniä vuosia. Miten nuori ihminen voi saada itsensä tuollaiseen kuntoon?

Vierailija
1858/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tt on karseen näkönen...miten se ikinä kuvittelee et ois mitää mahkui atsoon.

Ei TT mustakaa kovin viehättävä ole, mut Atsohan sit taas sano, että tykkää tosi paljon siitä, miten sinut TT on itsensä kanssa tms. Tulkitsin tän tarkoittavan sitä, että Atso ehkä tykkää sellasesta maanläheisyydestä, mitä TT viestittää ulkonäöllään. Eihän se pimpattu ulkonäkö todellakaan oo kaikki kaikessa.

Vierailija
1859/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaappaukset Huijarit pois ryhmästä, missä oli monia eri ihmisiä syyttämässä Tiiaa nettihuijauksista, rikosilmotuksetki tehty. Keskustelu oli tosi pitkä, otin sieltä vaan ne tärkeimmät. Tää koko juttu näköjään menny Jonnan syyks kaiken sen paskanjauhamisen takia, ja se kyl vituttais jos olis useita satoja multa huijannu. En kyl ymmärrä porukkaa joka tehtailee näitä 100% kiinnijäämisvarmuus petoksia.

https://aijaa.com/NCYyjF

Vierailija
1860/6337 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Juho on kyllä yks selkärangaton nilviäinen. Hänestä ja hänen motiiveistaan ja toiveistaan ei ota kyllä minkäänlaista selkoa. Ekassa jaksossa itkee ikäväänsä ja myöhemmin haukkuu tyttöystäväänsä, sanoo unohtaneensa tämän hölmöilyn lomassa ja vonkaa avoimesti Fannia.

En todellakaan usko et Juha ja Jöpis ovat pariskunta.