Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vessassa/kylppärissä roskis?

Vierailija
29.04.2018 |

Meillä se on lähinna vieraita varten. Muuten sinne tulee todella vähän roskaa laitettua, lähinnä topsi puikot ja kasvojen puhdistus pumpulit. Kuukautisten aikaan vien siteet toiseen roskikseen koska se tyhjennetään päivittäin.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tää väittely alkaa...joo toisilla on ehdottomasti ja toisilla ei mistään hinnasta. Piste. (Mulla on, en selviäisi ilman.)Ps. Kyllä pienenkin roskiksen voi tyhjentää vaikka päivittäin ja käyttää pieniä pusseja.

Vierailija
2/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Lapsuudenkodissani ei ollut. Itse hankin heti, kun muutin omilleni. Siteet, tyhjät purkit ja purnukat mener sinne. Minusta tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kuukautissuojat, irtohiukset, tyhjät pesuainepakkaukset, nukkasihti... Roskis on pieni, roskapussina käytän kauppojen hedelmäpusseja ja menkkojen aikaan se täyttyy päivässä/kahdessa ja tulee tietysti tyhjennettyä sitä mukaa.

Vierailija
4/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatko av menkkasiteesi keittiöön haisemaan vai oletko jo parhaat päiväsi nähnyt?

Vierailija
5/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, en käsitä mihin sitä tarvitsee. Vessassa syntyvät roskat voi viedä keittiön roskikseen ihan samalla lailla kuin muissakin huoneissa syntyvät roskat. Siteitä mulla ei tule, koska käytän kuukuppia.

Vierailija
6/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa on Litterlocker, johon laitan kissanhiekkapaakut ja kissankakat. Samaan pömpeliin voi sitten laittaa myös ne satunnaiset muutkin roskat. Kodinhoitohuoneessa (juuri siinä kylppärin kynnyksellä) on tavallinen roskakori, johon laitan kaikenlaista roskaa mitä sieltä suunnalta tulee, eli tyhjät shampoo ja saippuapakkaukset, tyhjät pesuainepakkaukset, kuivausrummun nukat, toisen Litterlockerin sisällöt..

Vierailija
7/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En tykkää pitää vessan lattialla mitään "ylimääräistä", jotenkin ällöttää. Mitä autiompi vessa, sen miellyttävämpi. Menkkojen aikaan saatan pitää tyhjää sidepakettia miniroskiksena. Tai joskus naulakossa roikkuu tyhjä vessapaperipussi, johon voin tunkea jotain ennen kuin vien oikeaan roskikseen. (Asun yksiössä, eli ei ole pitkä matka esim. olkkarin roskikselle.)

Sanomattakin selvää, että omat roskisviritelmät häviää, jos joskus harvoin käy vieraita.

Vierailija
8/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatko av menkkasiteesi keittiöön haisemaan vai oletko jo parhaat päiväsi nähnyt?

Jätätkö siteesi vessaan haisemaan? Oikein korostat, että tämä on vessa, jossa pitää haista. Tutkimusten mukaan vessan roskis tyhjennetään harvemmin kuin keittiön.

Vierailija
9/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Sellainen vedellä toimiva.

Vierailija
10/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessassa on Litterlocker, johon laitan kissanhiekkapaakut ja kissankakat. Samaan pömpeliin voi sitten laittaa myös ne satunnaiset muutkin roskat. Kodinhoitohuoneessa (juuri siinä kylppärin kynnyksellä) on tavallinen roskakori, johon laitan kaikenlaista roskaa mitä sieltä suunnalta tulee, eli tyhjät shampoo ja saippuapakkaukset, tyhjät pesuainepakkaukset, kuivausrummun nukat, toisen Litterlockerin sisällöt..

Meillä myös Litterlocker. 

Vierailija
11/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö siteesi vessaan haisemaan? Oikein korostat, että tämä on vessa, jossa pitää haista. Tutkimusten mukaan vessan roskis tyhjennetään harvemmin kuin keittiön.

Tutkimus ei määrää minun siivoustahtiani...

Tietenkin on kannellinen roskis.

ohis

Vierailija
12/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisinko linkin tähän tutkimukseen? 😁

No mä ainakin tyhjennän vessan ja keittiön roskiksen samalla - eli joka toinen päivä (tai tarpeen mukaan useamminkin).

Vierailija
13/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimus ei määrää minun siivoustahtiani...

Tietenkin on kannellinen roskis.

ohis

Niinpä, vessassa on kyllä kannellinen ja tiivis roskis, keittiössä ei.

Vierailija
14/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin vieraita ja itseäni varten. Minne vieraat muuten laittaisivat siteet ja tamppoonit jos ei ole roskista? Pahimmassa tapauksessa tunkevat vessanpönttöön.

Vierailija
15/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule. Sitä ei ole kukaan koskaan kaivannut enkä viitsi tyhjentää kuin yhtä roskista.

Sitäpaitsi vessastakin tulee muovia, kartonkia, lasia, metallia ja polttokelpoista sekajätettä....helpompi ne on heti kierrättää oikeisiin paikkoihin.

N46 ja käytän myös siteitä.

Vierailija
16/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä samaa mieltä kuin 7, että minustakin vessojen lattiat pitäisi olla tyhjinä tavaroista. Ällöttää vessaharja ja roskis jotka keräävät pölyä ja moskaa vaikka viikoittain siivoan vessan, se ei tunnu riittävän. Tarvitsen kuitenkin toistaiseksi vielä roskista vessassa, vaikka koko ajan pyrin vähempiroskaiseen elämään. Vieraita vartenkin roskis on huomaavaista.

Vierailija
17/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös Litterlocker. 

Aivan ehdoton kyllä monikissataloudessa. Ei haise kusi, kun tuonne säilöö pissapaakut ja kerran päivässä tai joka toinen päivä tyhjää sen lockerin. Kesällä tarvitsee tyhjentää harvemmin, kun kissat ulkoilee niin eivät käy sisälaatikolla niin usein.

Vierailija
18/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Meillä on kaksi vessaa ja molemmissa roskis. Mies tuntuu tarvitsevan sitä jopa enemmän kuin minä. Huomaan sen siitä, että jos tyhjennän roskiksen ja unohdan viritellä siihen uuden hedelmäpussin, niin jo on hetken päästä vessan tason päällä irtohiuksia, topsypuikkoja ja talouspaperia. Meillä mies ei kiikuta roskia yhtään mihinkään. Jos ei vieressä ole roskista, niin sitten ne roskat on pöydällä. (Ja juu, ihan itse olen sotkuisen mieheni valinnut....)

Vierailija
19/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lavuaaritason päällä pieni roskis vanulapuille ja muulle pikkuroskalle. En halua pitää vierasvarana roskista kun vieraita käy tosi harvoin.

Vierailija
20/38 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eikä tule. Sitä ei ole kukaan koskaan kaivannut enkä viitsi tyhjentää kuin yhtä roskista.

Sitäpaitsi vessastakin tulee muovia, kartonkia, lasia, metallia ja polttokelpoista sekajätettä....helpompi ne on heti kierrättää oikeisiin paikkoihin.

N46 ja käytän myös siteitä.

Tätä minäkin mietin, kun moni sanoi laittavansa tyhjät pesuaineputkit roskiin. Nehän ovat kierrätettävää muovia!