Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Evan kosi Morgania❤️
Tämä keskustelu koskee Temptation island suomi versiota, joten voitteko perustaa jenkkien versiolle oman keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ns. normaalien ihmisten joukossa yhden naisen, joka on miehensä ex-vaimon fb-kaveri. Ja on myös oman exänsä nyxän kaveri. Eli on näitä.
Normaalit ihmiset ovat vähän eri asia kuin tositv-sarjassa itseään väkisin varatulle tyrkyttävät sinkut. Itsekin olen mieheni ex-vaimon fb-kaveri, koska heillä on edelleen tiivis ystäväporukka ja eksälläkin jo uusi puoliso.
Tosin olen ymmärtänyt, että melko sisäsiittoisia ristiin n**sivia kaveripiirejä noista Tempparipiireistä tulee muutenkin, joten ei yllätä, vaikka olisivat jotain bestiksiä tänä päivänä siitäkin huolimatta, että Jöbis ja Juho ovat (olisivat?) edelleen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää mikä joka vuosi ihmeyttää, on se, että esim. Juholla on sutinan tynkää Fannin kanssa. Kuitenkin esim. Jöbis ja Fanni on facessa kavereita. Ainakaan itse en pystyis tähän, että toinen osapuoli vehtais jonkun kanssa ja minäkin olisin jossain tän "viekoittelijan" kaveri..
Tiedän ns. normaalien ihmisten joukossa yhden naisen, joka on miehensä ex-vaimon fb-kaveri. Ja on myös oman exänsä nyxän kaveri. Eli on näitä.
Onko nämä nyxät ja exät siis niitä, joiden takia parisuhde alunperinkin kariutui? Ja niiden kanssa säädettiin vielä parisuhteessa ollessakin?
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä nyxät ja exät siis niitä, joiden takia parisuhde alunperinkin kariutui? Ja niiden kanssa säädettiin vielä parisuhteessa ollessakin?
Eivät minulla ainakaan, siksi puhuinkin normaaleista ihmisistä. Tuollaisiin tyrkyttäviin ja pettämisessä mukana olleisiin Fanneihin en koskisi enää pitkällä tikullakaan sen jälkeen, kun niistä olisi päässyt eroon.
T: 1937
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää mikä joka vuosi ihmeyttää, on se, että esim. Juholla on sutinan tynkää Fannin kanssa. Kuitenkin esim. Jöbis ja Fanni on facessa kavereita. Ainakaan itse en pystyis tähän, että toinen osapuoli vehtais jonkun kanssa ja minäkin olisin jossain tän "viekoittelijan" kaveri..
Niin ja siis TI:hän on pääasiallisesti leikkiä! Joten miksipä ei olla jonkun uuden tuttavan kaveri? Onhan noilla yhteisiä bileitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tt on karseen näkönen...miten se ikinä kuvittelee et ois mitää mahkui atsoon.
Ei TT mustakaa kovin viehättävä ole, mut Atsohan sit taas sano, että tykkää tosi paljon siitä, miten sinut TT on itsensä kanssa tms. Tulkitsin tän tarkoittavan sitä, että Atso ehkä tykkää sellasesta maanläheisyydestä, mitä TT viestittää ulkonäöllään. Eihän se pimpattu ulkonäkö todellakaan oo kaikki kaikessa.
En tajua, mitä vikaa ulkonäössä on (omasta mielestäni ei yhtään mitään), mutta en ole tykännyt missään vaiheessa puhetavasta. Ihmeellistä Ronskilan Hilma -puhetta ja tyrkyttämistä. Vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ja exänsä suhde kariutui, kun nainen löysi nykyisen miehensä.
Nuo varatut ei ihan aina muista, et nuo sinkut on vaan "töissä" tuolla, eikä suinkaan tosissaan ole niin kiinostuneita varatuista.
Juho on ällö vonkaaja. Iiron lääppiminen on ällöttävää. Juuso on sketsihahmo. Atso onki sit vähä liiankin normaali tähän ohjelmaan :D
Tylsäääääää. Tää kausi on ihan floppi. Jotenkin sen huomaa extrassakin, miten Sami Kuronen ja Harri Moisio (jonka analyysit viime kaudella oli vielä oikeasti hauskoja, enää ei) tietää sen, ja väkisin vaan yritetään vetää tää homma läpi. Buu, en jaksa enää seurata. Jo muutoinkin tylsän kauden päätteeksi vielä (surkea)näyttelijä-Juuso ja Vilma tuohon mukaan.. Ei näin. Jenkkien temppis mielenkiintoisempi.
Jotenki huomaa et Sami ei jaksa kuunnella vittuukaa ton Juuson esseen mittasii purkauksii😂ois ees joskus hiljaa
Onko tuo Juuso tosissaan? Onko oikeasti sairaaloisen mustasukkainen vai totaalisesti seonnut?
Katsoin eilen putkeen plussan jaksot ja näin painajaista, jossa mut oli johdettu polttareissa (nyt la) napakympin kuvauksiin ja iiro oli siellä herra x:nä🙈
Juuso ja Vilma vaikuttaa siltä kuin olisivat sopineet, että nyt vedetään ihan överiksi ja tarjoillaan kunnon viihdettä. Varsinkin Juuson touhuilu on niin överiä, aivan kuin ajattelis olevansa joku temppis-tähti. Jopa Kurosta tuntuu ärsyttävän..
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Juuso tosissaan? Onko oikeasti sairaaloisen mustasukkainen vai totaalisesti seonnut?
Minulle tulee mieleen tästä koko Juuso Vilma show:sta se, että Juuso on läheisriippuvainen ja hänen on jotenki pakko olla Vilman kanssa vaikka Vilma tekisi mitä ja he palaavat aina yhteen vaikka ovat jo eronneet ja sitten taas. Juuso pelkää että jää yksin ja että Vilma jättää hänet niin paljon että vetää tuolla saarella ihan yli kaiken ettei vaan Vilma vahingossakaan suutu mistään ja että Vilma olisi hänen kanssaan. Vilma taas vaikuttaa niin huomionkipeältä ihmiseltä, että hän varmaan tykkää siitä kun Juuso on ns. Riippuvainen hänestä ja palvoo häntä kuin prinsessaa. Toki varmasti Vilma flirttailee ja ns. Etsii parempaa miestä koko ajan ihan normaalissa elämässäkin mutta ei ole vielä löytänyt sellaista joka palvelisi ja palvoisi häntä kuin Juuso. Eli tämä pariskunta kaikessa omituisuudessaan hyötyvät toinen toisistaan, toinen saa kaipaamansa ihailua ja toinen ei joudu olemaan yksin. Ja eihän tuommoinen ole normaalia eikä hyvää parisuhdetta, mutta jokainen tyylillään. Ja tottakai voin olla tässä analyysissa väärässäkin mutta tämä on vain oma mielipiteeni .
Mutta kaikista hullutteluista huolimatta mieluummin olisin kaveri tai tuttu Juuson kuin Vilman kanssa. En vaan voi sietää naisia, jotka yrittävät tunkea itseään tykö ja koittavat väkisin saada egoboostia miehiltä. ei voi olla niin huono itsetunto, että täytyy siihen ryhtyä! Erityisen noloja tilanteista tulee siksi, kun noistakaan miekkosista nyt tuskin kovin moni on kovin onnessaan Vilmasta, mutta suorastaan pakon edessä miehet sanovat diibadaabaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BurK0FGFrsw/ Ei tuo Taru-Tiina kyllä mikään kamalannäkönen ole. Ainakaan minun mielestäni. Ihan nättihän se on. Tiiä sitten näyttääkö ohjelmassa vaan kamalammalta kuin oikeasti.
Mitäs kamalaa siinä sitten ohjelmassa on?
Nimellä sen sijaan on naista paiskattu, mutta sille ei kauheasti itse voi mitään (ellei sitten halua vaihtaa).
Kyllä täällä on arvosteltu hänen(kin) ulkonäköään, enkä kyllä ymmärrä miksi. Tosin ei oo mikään ihme, eiköhän täällä ole jo jokainen sinkkunainen haukuttu rumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa juttua Tian ulosotosta ja rangaistusmääräyssakoista.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Temptation-Island-Suomi-Tia-tunnetaan-ulo… Unohdit linkata uutisen, joten minä linkkaan sun puolesta sen! Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BurK0FGFrsw/ Ei tuo Taru-Tiina kyllä mikään kamalannäkönen ole. Ainakaan minun mielestäni. Ihan nättihän se on. Tiiä sitten näyttääkö ohjelmassa vaan kamalammalta kuin oikeasti.
Mitäs kamalaa siinä sitten ohjelmassa on?
Nimellä sen sijaan on naista paiskattu, mutta sille ei kauheasti itse voi mitään (ellei sitten halua vaihtaa).
Kyllä täällä on arvosteltu hänen(kin) ulkonäköään, enkä kyllä ymmärrä miksi. Tosin ei oo mikään ihme, eiköhän täällä ole jo jokainen sinkkunainen haukuttu rumaksi.
On on, mut sitä mä just koitin kysyä, että millä tavalla se sitten telkkarissa näyttää kamalammalta.
On kyllä kiirettää pitäny jos 8tuntia on ollut vain aikaa