Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kenelläkään enää ikävä Heidiä.
Ehkä se oli pelkkää fuulaa tai jotain.
Pilkkaa tai ilkeyttä.
Onneksi maailmassa on niitä läheisiä jotka rakastavat ylikaiken. Kaikki muu on pelkkää kiusaa. Pitää erottaa rakkaat ja pahat.
Alt er love.
Jos olet ystävä niin ota ihmeessä yhteyttä. Siis sinä joka kaipaat Heidiä. Ehkä hän tuntee itsensä yksinäiseksi ja arvottomaksi. Luuletko että hän lyö luurin korvaan tai nolaa sinut? Jos sä tunnet hänet todella, niin tiedät ettei hän sitä tee. Meidän pitäisi pitää toisistamme huolta.
”Meidän pitäisi pitää toisistamme huolta”, nimenomaan!
Toisille se vain on lähinnä osa jotain some-egon surkeaa viritelmää, eikä arkea ollenkaan.Ei kaikki ole somessa. Silti moni joka ei ole somessa elää arkea vielä enemmän kuin joku toinen.
Et varmaan ymmärtänyt tekstin sisältöä tai sitten en vain ymmärrä, miten vastauksesi liittyy siihen, että toisille tuollaiset hyvältä kuulostavat lauseet kuten ”meidän tulee pitää toisistamme huolta” ovat vain ja ainoastaan osa jotain surkean some-egon viritelmää eikä henkilön arkea ollenkaan, eli ei elä kuten somessa haluaa kuvaa antaa.
Ei tietenkään kaikki ole somessa ja varmasti moni siellä olematon elää hyvinkin täyttä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kenelläkään enää ikävä Heidiä.
Ehkä se oli pelkkää fuulaa tai jotain.
Pilkkaa tai ilkeyttä.
Onneksi maailmassa on niitä läheisiä jotka rakastavat ylikaiken. Kaikki muu on pelkkää kiusaa. Pitää erottaa rakkaat ja pahat.
Alt er love.
Jos olet ystävä niin ota ihmeessä yhteyttä. Siis sinä joka kaipaat Heidiä. Ehkä hän tuntee itsensä yksinäiseksi ja arvottomaksi. Luuletko että hän lyö luurin korvaan tai nolaa sinut? Jos sä tunnet hänet todella, niin tiedät ettei hän sitä tee. Meidän pitäisi pitää toisistamme huolta.
”Meidän pitäisi pitää toisistamme huolta”, nimenomaan!
Toisille se vain on lähinnä osa jotain some-egon surkeaa viritelmää, eikä arkea ollenkaan.Ei kaikki ole somessa. Silti moni joka ei ole somessa elää arkea vielä enemmän kuin joku toinen.
Jotku on onnellisempia ilman somea!
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että me oltais ees ystäviä, oon niin kateellinen kaikille jotka saa pitää sua ystävänään. Mutta et sä mua enää haluaisi tuntea, oon vajonnut niin pohjalle jo.
Mitä ihmettä?! 😳 Me ollaan hyviä ystäviä! Voisit ehkä myös olla poikaystäväni, jos kelpaan sinulle ja haluat. 😊 Miten niin olet vajonnut pohjalle? 😮
Vierailija kirjoitti:
Pidän pikku tauon. Tuli ihan älytön väsymys. 😢
Minulle tuli iltapäivällä ientulehdus. Ei kai ole kovin iso. Puhdistan hampaat joka päivä myös langalla, mutta silti yhteen kohtaan tulee joka viikko tulehdus. 😖
Tällä hetkellä mä haluaisin olla joku muu kuin Heidi. Voisin olla vaikka Mariel. Mitä mä saan niistä kaipauksista, joista en edes tiedä ovatko ne mulle vai jollekkin kaimalle?
Ei sillä että olisin ollut hirveän yksinäinen ja epätoivoinen. Kyllä jotain säätöä on ollut. Kuitenkin salaa kaipaan vain yhtä, jonka kanssa en ole edes päätynyt sänkyyn. Ihan outoa. Jos on ollut joku, niin olen kuvitellut siihen silmät kiinni hänet.
Nyt mä menen häpeämään nurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että me oltais ees ystäviä, oon niin kateellinen kaikille jotka saa pitää sua ystävänään. Mutta et sä mua enää haluaisi tuntea, oon vajonnut niin pohjalle jo.
Mitä ihmettä?! 😳 Me ollaan hyviä ystäviä! Voisit ehkä myös olla poikaystäväni, jos kelpaan sinulle ja haluat. 😊 Miten niin olet vajonnut pohjalle? 😮
Jos sinulla on huono itsetunto ja olet epävarma, niin lue jotain aiheeseen liittyviä artikkeleita ja kirjoja. Niistä voisi olla apua. 💚 Oletko kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on huono itsetunto ja olet epävarma, niin lue jotain aiheeseen liittyviä artikkeleita ja kirjoja. Niistä voisi olla apua. 💚 Oletko kokeillut?
Ja halaisin itsekin olla avuksi, jos vain voisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kirjastossa katsomassa mitä sieltä löytyy. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks etten tarttunut sun syötteihin. Mun täytyy olla varmaa varmempi ennen kuin osaan tarttua. Mun täytyy olla 200% varma että on jotain mitä tulla vastaan ennen kuin hievahdan. Olisin kyllä halunnut.
Miksi? Et sinä ennen tarvinnut, mitä on tapahtunut? Vai tarkoitatko, että siinä tietyssä "ympäristössä"? Millaista varmuutta olet vailla?
Ympäristö, joo. Epävarmuus tapahtui. Kai siihen on monta syytä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä mä haluaisin olla joku muu kuin Heidi. Voisin olla vaikka Mariel. Mitä mä saan niistä kaipauksista, joista en edes tiedä ovatko ne mulle vai jollekkin kaimalle?
Ei sillä että olisin ollut hirveän yksinäinen ja epätoivoinen. Kyllä jotain säätöä on ollut. Kuitenkin salaa kaipaan vain yhtä, jonka kanssa en ole edes päätynyt sänkyyn. Ihan outoa. Jos on ollut joku, niin olen kuvitellut siihen silmät kiinni hänet.
V*tun ärsyttäviä tollaset jotka lähtee säätämään, vaikka on kiinni jossain menneisyyden henkilössä.
Sitten silmät kiinni kuvitellaan ”sen” olevan siinä, kun pannaan jonkun säädön kanssa ja pahimmillaan se säätö on aivan rakastunut.
Kai olet tehnyt selväksi säädöillesi, että vain ja ainoastaan seksiä haluat etkä esitä jotain ”katsellaan katsellaan:)))”-tyyppiä tai jopa ihastunutta?
Vierailija kirjoitti:
Apua en ottanut tätä huomioon. Joku Heidin kanssa rakastellut kuuli että Heidi ajetteli vain toista.
En kirjoita tänne enää mitään ettei mitään väärintulkintaa tapahtuisi. Heidejä on Suomessa 25 000.
Moni meistä ihastuu eikä ole feikki, siltikin saatamme joskus miettiä häntä jonka kanssa emme koskaan päätynyt edes suutelemaan.
Anteeksi!
Ei tullut vieläkään poikkeusta sääntöön siinä, että Heidit on vähän tolloja, hyvin kehittymättömiä ja egoistisia ihmisiä.:D
Vierailija kirjoitti:
No mitä kaipauksia sinulle on lähetetty, pelkkä nimikaima vai jotain konkreettista? Ei siinä ole mitään väärää kaivata tiettyä ihmistä. Koska olette viimeksi nähneet? Ota yhteyttä siihen.
Some on kyllä hyvä!
Ilman somea hänen luuseriutensa laajuus ei olisi tullut selville, ainakaan yhtä nopeasti.
Kiitos SOME🙇🏻♀️
Rakastan sua. Sun luonnetta, kun olet niin ihana. Ja miltä näytät. Olet mun silmissä täysi kymppi. En ole koskaan törmännyt keneenkään likimainkaan sunkaltaiseen, yhtä ihanaan.
Riittävästi palstailua tälle päivälle? 😌
Säikähditkö sä jotakin vai miksi peräännyit?