Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Sun luonnetta, kun olet niin ihana. Ja miltä näytät. Olet mun silmissä täysi kymppi. En ole koskaan törmännyt keneenkään likimainkaan sunkaltaiseen, yhtä ihanaan.
Naiselta naiselle?
Kyllä 💕
En ole alkuperäinen kyselijä, mutta haluaisitko kertoa jotain tästä kaipaamastasi naisesta?
Itse ainakin viime viikolla jaoin täällä ihan liian tarkat tuntomerkit, että toivottavasti henkilö X ei ole niistä pahoittanut mieltään. Paha ottaa yhteyttä jos ei tiedä nimeä, eikä sitä enää liian tarkkojen tuntomerkkien jakamisen takia kehtaa sielläpäin naamaansa näyttää. Menisin ajassa taaksepäin jos pystyisin. ;)
Harmittaa ihan sikana, mutta pakko vaan jatkaa matkaa... Onneksi kohta on viikonloppu.
Naiselta kirjoitti:
Minkä värinen vaate kaivatullanne oli tänään päällä? Minä aloitan: valkoinen mekko.
Musta paita.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän puolisosi ajattelisi siitä, jos viettäisin kanssasi aikaa enemmänkin vapaa-ajalla..?Onko hän mustasukkaista tyyppiä?
Ei ole mustasukkaista tyyppiä.
Olisi ehkä jonkin verran yllättynyt.
Liisa, milloin minä saan sinut? miksi et voi jo myöntää että nykyisestä suhteestasi ei tule pitkällä tähtäimellä mitään!
T: M
Haaveilen mies edelleen siitä hetkestä kanssasi. Ei se varmaan tule koskaan toteutumaan mutta saanhan siitä kuitenkin haaveilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän puolisosi ajattelisi siitä, jos viettäisin kanssasi aikaa enemmänkin vapaa-ajalla..?Onko hän mustasukkaista tyyppiä?
Ei ole mustasukkaista tyyppiä.
Olisi ehkä jonkin verran yllättynyt.
Miksi yllättynyt?
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen mies edelleen siitä hetkestä kanssasi. Ei se varmaan tule koskaan toteutumaan mutta saanhan siitä kuitenkin haaveilla?
Miksi tämä sai alanuolen?
Tänään olisi tehnyt mieli tehdä muutakin kuin jutella. Miten olisit reagoinut kosketukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Some on kyllä hyvä!
Ilman somea hänen luuseriutensa laajuus ei olisi tullut selville, ainakaan yhtä nopeasti.Kiitos SOME🙇🏻♀️
Kuulostaa joo erittäin vakuuttavalta. Piipität täällä itkien jonkun perään, etkä uskalla ottaa edes yhteyttä häneen. Ja nyt sulla onkin ollut kokoajan helppo tapa ottaa yhteyttä... :D Peukkuhekottelua. Heitteleekö vähän mielipiteet laidasta laitaan? Lukeeko siellä somessa että työtön luuseri vai ihastutko muuten vaan luusereihin?
Hauska foorumin aihe. :D
Ei kiinnosta olenko vakuuttava, ei ole uskaltamisesta kiinni enkä luokittele ihmisiä luusereiksi yhteiskunnallisen statuksen perusteella.
Muiden asioiden perusteella on luuserin leiman ansainnut!
Minun kaivatullani oli valkoinen paita tänään.
Tapaamista on vakea järkestää, koska olet introvertti, ujo ja asperger? Siinäkö syy?
Ja kyllä heittelee! Helvetisti heitteleekin.
Tai ei edes, se vaan vaihtelee mihin keskityn.:D
Vierailija kirjoitti:
Olet jo varmaan luopunut ajatuksesta meistä. Sinusta ja minusta. Mulla on nyt vahvasti sellainen olo.
Mulla on sua kuitenkin vieläkin ikävä ja kaipaan hetkiä sun kanssa. Ehkä mäkin pääsen joskus samaan unohduksen tilaan jossa sä olet varmaankin jo. Sen aika ei kuitenkaan vielä ole, saan kai vielä ainakin vähän aikaa sua rakastaa ja kaivata.
Ehkä mä olen luopunut siitä ajatuksesta "meistä" jollain tasolla, mutta ei se tarkoita sitä, että olisin unohtanut tai etten edelleen kaipaisi ja rakastaisi. Se on vain realismia olla haaveilematta meistä, mutta haluaisin silti käydä läpi nää jutut, tunteet ja ajatukset, sun kanssasi joskus.
Tosin en usko, että tää oli mulle, koska ehkä hänellä ei koskaan sellaisia ajatuksia meistä oikein ollutkaan. Tai ne loppui lyhyeen. En tiedä. Minäkin haluaisin päästä unohduksen tilaan, tai tavallaan en... Äh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisinta on pitää rakastaj(i)a ja elää itsellistä elämää, eikä yrittää mitään sen kummempaa kenenkään kanssa.
Jos jotain tunteita joskus tuleekin, kannattaa pitää ne itsellään tai puhua ystävien kanssa, ei sen jota kohtaan niitä tunteita on.
Sitten jos huomaa, että oho, kävi nyt toisin niin sitten käy, mutta kaikenlainen turha säätö ja pelailu vain syö ihmistä eikä tuo mitään hyvää tai vie mihinkään.Huomaat vielä joskus että tuo ei pidä paikkansa.
Mitä tarkoitat?
Olen koittanut toisenlaista tietä ja tulin todella syvästi onnettomaksi.Miten tulit syvästi onnettomaksi? Kerro lisää hieman.
En halua kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä heittelee! Helvetisti heitteleekin.
Tai ei edes, se vaan vaihtelee mihin keskityn.:D
Ei haittaa. <3
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisi tehnyt mieli tehdä muutakin kuin jutella. Miten olisit reagoinut kosketukseen?
Olisin vastannut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin vastannut siihen.
Niin 😏
Lopeta jo palstailu kihomato...