Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korreleiko muilla vyötärön leveys ja paino keskenään SITEN, että

Vierailija
25.12.2022 |

luku on täysin sama. Jos esimerkiksi painan 70 kg niin vyötärö on 70 cm, jos laihdun kilon niin vyötärö on 69 cm.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana korreloi juuri noin, nyt alkaa  mahanrumpakko kasvaa vaika paino ei ihan seuraa perässä.

Vierailija
4/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin niin kapea vyötärö! 52 kg

Vierailija
5/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika hyvin pätee tuo sentti vyötäröstä pois vastaa senttiä painosta pois. Jossakin kyllä tulee rajaa vastaan.

Vierailija
6/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo silloin kun mittasin vielä vyötärönympärystä niin meni noin. Nykyään mittaan vain painoa. Pituus vaikuttaa asiaan, olen 173,5 cm pitkä.

Vierailija
7/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapeaksi vyötäröksi sanotaan sellaista, jonka ympäri mies saa sormensa: peukalon päät yhteen ja keskisormien päät yhteen. Mikä tällöin on naisen vyötärö? Vaatii varmaan joka tapauksessa isokätisen ja pitkäsormisen miehen.

Vierailija
8/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän korreloi, silloin, kun painoin 60 kg (olen 170 cm pitkä), vyötäröni oli vähän päälle 70 cm. Olen melko leveäharteinen nainen, rintaliivien ympärysmitta oli tuolloin 75 cm ja lantionympärys sama kuin rinnanympärys (95 cm). No nyt painan valitettavasti jotain 97 kg (lääkkeet ja masennus), vyötärönympärys vähän päälle metrin. Jotain on tarkoitus tehdä asialle joulun jälkeen.

Vierailija
9/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapeaksi vyötäröksi sanotaan sellaista, jonka ympäri mies saa sormensa: peukalon päät yhteen ja keskisormien päät yhteen. Mikä tällöin on naisen vyötärö? Vaatii varmaan joka tapauksessa isokätisen ja pitkäsormisen miehen.

Saisin varmaan omat kädet ympäri, jos ympärys olisi tuo 52 cm. Nyt 66cm ja jää vähän tyhjää.

Vierailija
10/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisin varmaan omat kädet ympäri, jos ympärys olisi tuo 52 cm. Nyt 66cm ja jää vähän tyhjää.

Siis ei yletä, ei niin että jäisi tyhjää sormien väliin :D

Vierailija
11/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja otsikossa pitäisi olla korreloiko*. Ei siis taida olla mikään yleinen ilmiö, mutta olen tätä aina miettinyt, kun itselläni se on niin tarkkaa.

Ap

Vierailija
12/12 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla painan 53 kiloa, ja vyötärön ympärys on 73 cm.

Korreloi, mutta senttejä on 20 kiloja enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi